User Tag List

Sayfa 11/18 İlkİlk ... 910111213 ... SonSon
328 sonuçtan 191 ile 209 arası

Konu: Yeni 418i bmw

  1. #191

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya neyse lafı uzatıp polemiği devam ettirmenin gereği yok,


    demekki fordun ve onca otomotiv yayın evinin 4 zamanlı motorda 3 silindir adım kaçırır beyanı yalan bizim bu sitedeki arkadaşlarımız haklı


    artık aynı anda nasıl ayakta kalınıp aynı anda oturuluyorsa, o ne kadar mümkünse buda okadar mümkün ama bizim arkadaşlar bulurlar yöntemini onunda 4 ü eşit şekilde 3 e bölen mühendislere selamlar

  2. #192
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben Makina Yüksek mühendisiyim Yüksek lisansımıda Toyota Japonya ile yaptım. İsim soyisim vereyimde tezimide okuyun isterseniz pistonlar üzerneydi.

    Yalnız mühendis biri olarak size akıl vermenin hiç bileyen birinden bile zor olduğunu birkaç cümlede anladığımdan ben en baştan pes ettim
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  3. #193

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben Makina Yüksek mühendisiyim Yüksek lisansımıda Toyota Japonya ile yaptım. İsim soyisim vereyimde tezimide okuyun isterseniz pistonlar üzerneydi.

    Yalnız mühendis biri olarak size akıl vermenin hiç bileyen birinden bile zor olduğunu birkaç cümlede anladığımdan ben en baştan pes ettim

    Hajimemashite!!!! watashi no namae wa Tim Desu, kardeşim ben tokyo komatsuda tezimi 1997de yaptım, istersen katakana, istersen hiragana istersen kanji formatında devam edebiliriz ?

    eğer istersen Ankara dil tarih bölümünden Merthan Dündar hocamıza (japon dili ebebiyatı prof) hiç adanadan kanadalı birisi tanıdınızmı diye sorabilirsiniz bu sitedeki arkadaşlara laflarımın doğruluğu teyit etmek için


    özetle cidden bomba oldu derler ya harbi öyle oldu

    eğer önceki konulardaki beyanlarımıda incelersen gaz değil ciddi ciddi komatsuda çalıştığımı oradan Volvo'ya geçtiğimi görebilirsin.

    eğer istiyorsanda Japonca devam edebiliriz görüşmemize


    sana katılıyorum bazı yorumların benide sana karşı pes ettirdi kardeşim, diyorumya bunca yayın evi, ford eşşek sen haklısın toyotasan.

  4. #194
    turci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Cologne
    Mesaj
    1.038
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yarbay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kafamı duvara vuracam artık


    hocam zaten fark ederseniz cümlemiz 3 silindir çalışmaz,patlar, 1lt başına 5 hp gibi yorumlar değil burada söz ettiğimiz 3 silindirin 4 silindire göre alıcı yani parasını ödeyip alan adam adına mantıksız olduğu.


    bindiğiniz 3 silindir 0.8lt dizel aracınızın 0.8dizel 4 silindirlisine binme şansınız oldumu varmı böyle bir araçki kıyas yapabiliyorsunuz?

    bindiğiniz 3 silindirli aracınızın 4 silindir olsaydı daha verimli,sessiz,yumuşak olmayacağını söyleyebiliyormusunuz?


    neyse bende şunu söylim 1.4 tdi ibiza olsun, 3 silindirli smart olsun , 3 silindirli fiat iveco tümosan motoru olsun ben hangi 3 silindirliyi gördüysem titrek ve sesliydi tabiki bu 200bin km yol yapmaz demek değil ama şahsen ben bmw'emde almazdım.
    ben sessiz sarsıntısız kullanıyorum demedim zaten, örnek vermemde ki neden uzun Ömürlü olmaz,sağlıksız olur tarzı söylemlere hitabendi.
    evet ben dizel smart sahibi olarak aynı motorun 4 lü silindirine binme şansım olmadı,yok çünkü.
    şu da bir gerçek benzinlilerde 100bin barajı aşıldığı zaman sorun yaşayanların sayısı az değil.

  5. #195
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben konuda yrum yapmadım. İlk defa bmw yaptıysa vardır bir bildiği kadar en bilmeyen insanın yapacağı kadar basit bir açıklama yaptım. Siz biryerlerde çalışmışsınız allah daha fazlasını erdim ben kendi a.ş. lerimin sahibiyim. Allah isteyenlere dahada güzelini nasip eder inşallah.

    Mühendislik öğrenme sanatıdır, gelişme sanatıdır çünkü dur durak bilmez. Size tavsiyem, bize hiç tüm pistonlar yarıya bölünür birileri yukardayken diğerleri alt noktada olmak zorunda demediler. Size bunu öğreten hocanız şayetki yaşıyorsa bir ziyaret edin. Egzantrik niye var? Kranktaki açılara bir bakın çalışma formatında. Kranktaki baltalar niye var? Hadi o dediğiniz sistemde atalet olmasın marş otoru ilk hareketi vermesin, ardındanda momentum (bakın moment değil) oluşmasında o sistem bir dönsün. Yani koca BMW bir arge yapmış. Kaldıki motor yürüyor (yapacağım dememiş). Yok sağlıklı çalışmaz. Yok az yakmaz, yok konforlu olmaz. Bunlar asla ama asla mühendis açıkamaları olmamalı. Ha tamam mühendisssiniz ama inanın o da ben ve benim jenerasyonumdakilere hayret verici geldi. Yinede lafım yok kimler kimler mezun oldu...
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  6. #196
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim gördüğün bmw nin bildiği şu. Aynı paraya 4 silindir satarken artık 3 silindir Satıyor. Bunu anlamak zor değil. Maliyetini düşürüp karını çok ciddi oranda arttırmış oluyor bu motorla.

    Adam kar ediyor neden üretmesin. Asıl sorulması gereken biz neden ne kazanıyoruz bu işten ???

    160-170 lira para verip ben zaten basmıyorum ya da basılacak yer mi kaldı mantığı bence doğru değil.

  7. #197

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben konuda yrum yapmadım. İlk defa bmw yaptıysa vardır bir bildiği kadar en bilmeyen insanın yapacağı kadar basit bir açıklama yaptım. Siz biryerlerde çalışmışsınız allah daha fazlasını erdim ben kendi a.ş. lerimin sahibiyim. Allah isteyenlere dahada güzelini nasip eder inşallah.

    Mühendislik öğrenme sanatıdır, gelişme sanatıdır çünkü dur durak bilmez. Size tavsiyem, bize hiç tüm pistonlar yarıya bölünür birileri yukardayken diğerleri alt noktada olmak zorunda demediler. Size bunu öğreten hocanız şayetki yaşıyorsa bir ziyaret edin. Egzantrik niye var? Kranktaki açılara bir bakın çalışma formatında. Kranktaki baltalar niye var? Hadi o dediğiniz sistemde atalet olmasın marş otoru ilk hareketi vermesin, ardındanda momentum (bakın moment değil) oluşmasında o sistem bir dönsün. Yani koca BMW bir arge yapmış. Kaldıki motor yürüyor (yapacağım dememiş). Yok sağlıklı çalışmaz. Yok az yakmaz, yok konforlu olmaz. Bunlar asla ama asla mühendis açıkamaları olmamalı. Ha tamam mühendisssiniz ama inanın o da ben ve benim jenerasyonumdakilere hayret verici geldi. Yinede lafım yok kimler kimler mezun oldu...


    abi yanlış anlama ama ya meslekten çok uzun süre uzak kaldın unuttun yada ciddi ciddi dersi dinlemedin


    gözünü seveyim ya Renault,bmw,ford oto yayın evleri bunları hepsi zaten benim dediğimi söylüyor sen açtınmı linkleri, yazılanları okudunmu?

    burda hepside birebir aynen titreyeceğini, adım kaçıracağını, ıçkıracağını ama kendilerinin buna karşı bir dengeleme sistemi ile telafi ettiklerini söylüyor sen halen yok eksantrik yok krank yok yatak yok ben Toyota çalıştım fln fln diyorsun.


    bir motorun dengeli çalışabilmesi için %100 sürekli çalışması lazım buda sadece bir şekilde mümkün: tüm pistonlardan bir tanesi (4silindirlide) yada daha fazlası (6 -8-10-12de) patlama adımında olacak her daim.

    yani 4 silindirden bir tanesi emmede,biri sıkıştırmada, diğeri patlamada onun yanındaki patlamayı yeni bitirmiş egsoztda ve sıraları değişir okadar, her daim bir piston patlamadadır ve motor ıçkırmaz, stop edecek gibi olmaz, sarsılmaz titremez.


    bu 3 silindirde nasıl mümkün allah aşkına komik ? 1 adım her 3 adıma bir şaşacak bir sistem 3 silindirli motor ve açıkçası bunu idrak edebilmek için bilim adamı yada mühendis olmayaada gerek yok.

    sanıyorum bunu yazıya otoyayınevleride dökerken halktan herhangi biri anlar diye umarak yazdı ama siz mühendis olup anlayamadıysanız diyecek bir şey bulamıyorum hocam işiniz rast gitsin

  8. #198
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben olaya biraz daha trajik bakıyorum aslında. Bu motor sonuçta yoktu. Bu motora verilen ArGe yatırımı milyonlarca euro. hatta belki milyara yakın. Peki ne sebep oldu bu yatırımı yapmaya? Zaten hali hazırda 1.6 motorun vardı. Kullanıyordun yedek parçası herşeyi var. Sen bir anda bu motora geçiyorsun... Mutlakaki bir artısı varki bu yatırımın altına girdi. Bu arada eskiden 320i ler 1998 cc di bir ara m54 motorlarla 2200cc ye çıktı adı aynı kaldı. Ozamanda bizler alarak birşey kazanmadık. 3 silindirde olduysa 500 er yüz cc lik piston başı cc si oldu. eskide 400 cc iken ve 4 adetken. Motorlar çokta yapı olarak küçülmez. Yakıt tasarrufunu mutlaka takip edeceğim. 1.6 dan nekadar geri geldi diye başka birşey endişelendirmiyor.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  9. #199
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşte ben size bunların tamamını açıklarım ama, diğer konularınızdanda mimlisiniz. Sizinle tartışılmıyor. Ben uzak kalmadım gayet mesleğimi bu anlamda icra ediyorum Ama siz bir tartışmayı kişiselleştriyorsunuz. O yüzden çokta açıklama gereği duymuyorum.

    Açıklamasız kimsede kalmasın diye. Siz motoru sanırım krank ve üzerindeki pistonlardan ibaret sanıyorsunuz. Egzantrik niye var diyorum?? vanos niye var?? hani vtec diyor ya Hondacılar. Motor ohv ler gibi çalışmıyorki artık. Piston nasıl dönerse dönsün, ateşlemenin nezaman devreye gireceği artık alt yada üst noktanın aynında olmuyor... Yani egzantrik hem geliş açısına baıyor hemde isterse basış şekline göre bunu belirli selenoidler yardımı yada ara dişiler yardımı ile ateşlemeyi öne yada arkaya alıor. Demekki pstonun duruş açısı okadarda önemli değil illa yarı yarıya bölüpte biri altta biri üstte olmasına gerek yok. 1940 model otor tartışmıyoruz burada. Bugün değişken açılı krank sistemleri var artık ya bir açın okuyun. Adamlar çift mesnetli krank biyel kolu yapıyor. Zamanlama ile direkt oynamak için. Siz hala dedemiz zamanı motor sisteminden bahsediyrsunuz. Birde verim diyorsunuz.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  10. #200

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşte ben size bunların tamamını açıklarım ama, diğer konularınızdanda mimlisiniz. Sizinle tartışılmıyor. Ben uzak kalmadım gayet mesleğimi bu anlamda icra ediyorum Ama siz bir tartışmayı kişiselleştriyorsunuz. O yüzden çokta açıklama gereği duymuyorum.

    Açıklamasız kimsede kalmasın diye. Siz motoru sanırım krank ve üzerindeki pistonlardan ibaret sanıyorsunuz. Egzantrik niye var diyorum?? vanos niye var?? hani vtec diyor ya Hondacılar. Motor ohv ler gibi çalışmıyorki artık. Piston nasıl dönerse dönsün, ateşlemenin nezaman devreye gireceği artık alt yada üst noktanın aynında olmuyor... Yani egzantrik hem geliş açısına baıyor hemde isterse basış şekline göre bunu belirli selenoidler yardımı yada ara dişiler yardımı ile ateşlemeyi öne yada arkaya alıor. Demekki pstonun duruş açısı okadarda önemli değil illa yarı yarıya bölüpte biri altta biri üstte olmasına gerek yok. 1940 model otor tartışmıyoruz burada. Bugün değişken açılı krank sistemleri var artık ya bir açın okuyun. Adamlar çift mesnetli krank biyel kolu yapıyor. Zamanlama ile direkt oynamak için. Siz hala dedemiz zamanı motor sisteminden bahsediyrsunuz. Birde verim diyorsunuz.


    allahım hocam artık şaka boyutundasın, 3 silindirli ateşlemeyi egzanttrik vtec vanos ile çözebilen arkadaş!!!!



    and the Oscar go's to Mr.Tago !!!!!!



    bunu yazdın ya tamam hocam ben konuyu kapatım, sen haklısın ben karşında ezildim gerçekten uzmanmışsın diyecek birşeyim kalmadı

  11. #201

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanırım bu konuda bazı arkadaşları artık okula geri gitmesi gerektiğini anlatacak en güzel açıklama geldi.


    daha güzel ve doyurucu olamazdı herhalde:

    http://www.cartoq.com/advantages-and...-a-4-cylinder/



    lütfen okuyunuz, çeviriniz neymiş, ne değilmiş sizinmi hocanız sıkıntılı yoksa bizimkimi mühendis bey daha fazla dediğim doğru daha fazla siz yanlış olamazdınız herhalde ama bende sıkıntı

    Disadvantages

    Not refined

    A four-cylinder engine would be much smoother sounding than a three cylinder engine. That’s because a normal internal combustion engine is a four stroke cycle – intake, compression, combustion and exhaust (suck, squeeze, bang, blow). So at any point in time in a four-cylinder engine, there is one cylinder that is always on the power stroke (combustion) in the cycle. In a three-cylinder engine there is a difference in the way the pistons are arranged on the crankshaft, which leads to a delay of half a cycle between power strokes. In a three-cylinder engine a power stroke happens after every 120 degree rotation of the crankshaft, while in a four-cylinder engine it happens with every 90 degree rotation of the crankshaft (for one full 360 degree rotation of the flywheel). This shows up as a slight gap in the firing time, and hence a rougher engine note.

  12. #202
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bmw bu motor için ne kadar yatırım yapmış?

  13. #203
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşte siz anlayamadığınız için tartışmıyoruz ya. Ben size 4 silindirde bile egzantrik açısı ile ateşleme zamanı sürekli değiştiriliyor. Ortada pistonun hangi anda üst ölü noktada yada alt ölü noktada kalmasının çokta önemi olmadığını belirttim. 3 silindirde böyle çözülüyor demedim. Diyorumki sizin mantığınız bloktan agzantrkli, ateşlemenin hep aynı yerde geldiği. Piston açısının birbirine göre öneminin olduğu ancak OHV motor kaldı. Şuan krank aısının mesnetli şekilde değişken çalıştığı sistemler dahi var dedim. Egzantrik açısı ile ateşleme ve yaklaşma açısına göre ateşleme değişiyors siz niye hala pistonların altlı üstlü bir düzee sokmaya çalışıyorsunuz diyorum. Adamlar zaten güncelde 6 slindiride benzer bir biçimde çalıştrmışlar zaten diyorum. Bu otorlar senelerdir yılın motoru ödülü aldı diyorum. Adam videoda biz 1,2,3,4 diye yaptıkları iyileştirmeleri ve bazı ekleme komponenetleride anlatmış izlemiyormusunuz diyorum. Ortada farazi bir motor tartışılmıyor güncel yoldaki motor var diyorum. Dediğiniz gibi titreşim olsa BMW bunu yola çıkarırmı önce yok edip sonramı yola sürerdi diyorum. Ford ile bilme ne markası Otomotiv markasıda BMW traş bıçağı yada fırıncı küreği üreticisimi diyorum.

    Ben bukadar şey diyorumda, siz benim dediklerimi anlıyormusunuz diyorum. Diyorumda anlamadığınızı bile bile kendimi niye yordum. Burada sizin mühendislğinizi eleştirmiyorum. Olmaz olmaz dediğiniz herşey oldurulmuş. Saata gib çlışan daha verimli otor var ortada. Ben sizin neyi tartıştığınızı anlamıyorumki. Zamanında 14 sıkıştırmadan fazla sıkıştırma olmaz benzin kendinden alev alır diyen hocalar gibi tutunmayın allah aşkına. Bugün Mazda 14.5 klasik yol da yürüyen araç yapıyor
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  14. #204
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Boşu boşuna gerildiniz, bence kimse bmw motor yapamaz çok rezil bir makine demiyor, çim biçme makinesine koyarsınız roket olur, ama 4 gibi spor bir arabada gereksiz, hafif 1 kasada olsaydı sürekli dur kalk trafikte çok güzel olur ama okadar durk kalk trafikte zaten araba kullanılmaz.
    1.1 corsam vardı çok az yakardı, uzun yolda transamden daha fazla yakardı.
    Bmw psa ortalığında mükkemel makine yaptı ama 1.6 f30 sahibi arkadaşlarımın %80ni genel kullanımda pişman oldu.
    Bmw ti gibi tutulmayan arabalarda yaptı ama para kazanma amaçlı 3. Dünya ülkelerine 5. Sınıf insanlara bir secenek sundu çokta mantıklı bir haraket yaptı,
    Ben sanmıyorumki parası 420 dizele yeten adam, bmw 1.3 yapmış kesin iyidir diyip alsın, 1.300cc 1 bar ile 2000cc gibi davranmaya çalışacaktır hesaplamalarına bakarsınız, ufacık piston 3 tanecik ver basıncı 180hp olsun 38derece trafik yokuş yukarı birde sert kullanımda görelim bakalım sonuç ne olacak.

    Parası zar zor yeten adam alacak çokta mutlu olacak kimseye laf ettirmicek, parası iyisine yeten belki satış danısmanına inanıp alır sonrasınde neler olur görürüz.

    Sıralı 6 degilde, v6 nın yarısıdır bu makine dense belki ama arkadaş 3 silindir makinenin sarsıntılı çalışacağını anlatmış yoksa bmw iş bilmez demiyorki, kaldıkı bmw cilere sorsam ne alsam belki 328 alma 330 al der ne o şimdi 28 yapan bmw cok haklı ama kullanıp 30dan memnun kalan adam mı haksız.

    C180 yazısını söküp parayla amg yazan bir toplumuz, sokakta c45amg ile yan yana gelip aaa kanka benimkide amg bunlar çok güzel araba diyen adam 418i bayıla bayıla alır ne gerek m4e okadar para vermeye 2 tampon takar daha güzel bile olur

    118 olsa belki smart yerine tercih ederdim, eğer şehir dışına çıkmıyorsam, garanti bitmedende satardım.

  15. #205
    BaDCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    PSA 3 silindir icin pdf dokumani var tasarım konusunda.

    link: http://www.psa-peugeot-citroen.com/e...download/24447

    455 milyon euro ar-ge
    438 milyon euro yatırım yapılmış.

  16. #206
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir linkler verşyorsunuz sanarsınız cartoq araç üreticileri konfederasyon başkanı. Banane oradaki makale yazısından. Adam bir ton aynı makalede avantaj sıralamış. Onlarda yoksunuz blmuşsunuz bir yazı yo 90 derecede bir yok 120 derecede 1 olursa olur vsvs. Yazıda hak dilinde yazılmış, mühendislik bölem açıklanır. Yazı 2012 ye ait.

    Tekrar ediyorum. Siz almayın içinize siniyorsa. İlla ttreşimli olacağınızı düşünüyorsaanız. Yapılmış yürüyen motorun ben sizinle neyini tartışayım. Birtek size garip gelmesi size garip gelmiyorsa bukadar mühendis arasında. Bence siz bozukluğu kendinizde arayın. Çok bilinmeyenli denklem değilki bu...
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  17. #207
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı BaDCaT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    PSA 3 silindir icin pdf dokumani var tasarım konusunda.

    link: http://www.psa-peugeot-citroen.com/e...download/24447

    455 milyon euro ar-ge
    438 milyon euro yatırım yapılmış.
    Yarbay göre parayı çöpe atmışlar.

    Gavurlarda malın önde depar atanı zaten.

    Adamlar deli gibi yatırım yapıyorlar.Adamın mühendis ordusu var.

    Burda bmw yi tartışıyoruz. Şaka gibi

    Gereksiz eleştiri gizli hayranlıktır.

  18. #208
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.104
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Yigit-Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yarbay göre parayı çöpe atmışlar.

    Gavurlarda malın önde depar atanı zaten.

    Adamlar deli gibi yatırım yapıyorlar.Adamın mühendis ordusu var.

    Burda bmw yi tartışıyoruz. Şaka gibi

    Gereksiz eleştiri gizli hayranlıktır.
    Bir ünal turan degil
    1881 - 193

  19. #209

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yigit-Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yarbay göre parayı çöpe atmışlar.

    Gavurlarda malın önde depar atanı zaten.

    Adamlar deli gibi yatırım yapıyorlar.Adamın mühendis ordusu var.

    Burda bmw yi tartışıyoruz. Şaka gibi

    Gereksiz eleştiri gizli hayranlıktır.

    ortalama 900milyon yatırım, şimdi ben çok saçmalayan arkadaşım ya kardeşim.


    hadi hesapla bakayım BMW yılda kaç BMW 1.6 motorlu araç satıyormuş sonra onu kaç sene üretiyormuş toplam birim başına 900 milyon eurodan araç başına kaç Euro düşüyormuş


    adamlar bmw'nin maliyet analizinide yaptılar ya


    kardeşim kaz gelecek yerden tavuk esirgermisin sen? 900 milyon yatırıma kıyasla 2.2 milyar Euro kaarları oluyorsa bu durumda BMW malmı olmuş oluyor?


    yazıldı tartışıldı çoktan hani şimdi değil 60-70 yıl önceden söz ediyorum ha 3 silindir adım atlar bitti,nokta! gerisini iddia ediyorsan diyecek birşeyim yok .

    ama benim zaten buradaki tek iddiam 3silindirli motorun 4 silindire kıyasla daha başarısız oluşu ve bmwnin bu 3silindire yeltenmesindeki tek sebebin kendi ekonomik avantajı oluşu.

    sizlerin kullanıcı olarak 4silindire kıyasla 3 silindir kullanmanızın hiçbir avantajı olmadığı gibi dezavantajlarıda yok değildir.


    neyse daha fazla uzatmayacam , siz biliyorsunuz BMW yaptıysada sizin için yapmıştır elbet kendi için değil

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •