i8 deki turboda continentalmis
Bmw ile anlasmasinda bir turbo uretti diye biliyorum continental.
Büyük ihtimalle turbolar aynidir
i8 deki turboda continentalmis
Bmw ile anlasmasinda bir turbo uretti diye biliyorum continental.
Büyük ihtimalle turbolar aynidir
Best German Engineering
Vorsprung durch Technik
bence i8 in turbosu biraz daha büyük ve daha çok basınç basıyor..
dyno graph a göre de bakınca tepkisi azıcık daha üstte, tam kod bulunabilirse ben araştırırım detayını
şu da bi tık daha açıklayıcı bilgilere sahip,
%30 daha hafif, alüminyum housing, su soğutmalı, türünün ilk örneği deniliyor.
şurda da detaylar belirtilmiş,
http://articles.sae.org/13463/
Araç fotodaki dynoda 207,2hp gözüküyor ama bu halinden sonra 3 yazılım daha atıldı. Şu an ki hali daha güçlü..
Tamam da yanlış anlamadıysak turbo değişimi olmuş
Yani sadece yazılım egzoz vb işlemlerle 220 hp olmadı değil mi ?
i8deki turbo ile 218deki turbo aynı deil. Ayrıca stock turbo ile 6800rpm de 207 hp alınması zaten mumkun değil stock turbo 6000den sonra bildiğiniz basınç basamıyor. güç yok gibi birşey aldıysanız helal olsun ben birşey demiyorum ancak bence 95 oktan ile imkansız
3 silindir benzililerden en fazla yazilimla kac hp alindi biliyormusunuz ?
118 e yazilim yaptirdik 165 de kaldi.Saglikli olsun diye daha fazla zorlamadik ama araba ara sira kesme yapiyor pek saglikli oldugu soylenemez
Best German Engineering
Vorsprung durch Technik
biraz arastirdim dünya genelinde de genelde ayni gucler aliniyor
Bu motor icin sanirim ortalama 160 170 hp sadece yazilim ile diyebilirmiyiz?
Best German Engineering
Vorsprung durch Technik
bu racechip in verdigi güclerde enteresan mesela 116d 3 cyl icin 350 tork veriyor.Ne türkiyedeki nede yurtdisinda ki firmalarin bu kadar torku verdiklerini gormedim.Ayrica motor icin icin garanti de veriyor , ek ucret karsiliginda kumanda ile gücü de ayarliyabiliyorsunuz kullanin esnasinda acikcasi bana mantikli geliyor racechip isi
Best German Engineering
Vorsprung durch Technik
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)