User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
37 sonuçtan 20 ile 37 arası

Konu: Clio 2.0 rs sport 172 01-04 hakkinda

  1. #20
    mert_can 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    KKTC
    Mesaj
    5.476
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı Sti_Ozan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Katil rs var sahibindende,ona dikkat edin derim,hatta sahibinden sacmaliklarinda konusu gecmisti. @Cliosportve arac hakkinda yorum yapmisti @ayrtonsenna bilgilendirebilir sanirim bu konuda
    aracın km sinin çekildiği söyllenmişti km si orjinal değilmiş boya konusunda da boyatan sahibi foruma üyeydi galba bir ara boyamaya başlanmadan fotoğrafları vardı diye hatırlıyorum bordo renk rs için konuşuyorum
    Alıntı MBALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım araç nazım hikmet ile Cemal sureyya' nin vakti zamanında ortak olarak aldıkları ve Ataşehir gecelerine adlarını altın harfler ile yazdırdiklari araç..

  2. #21
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozanbulbul Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Siyah olanından önden kazası vardır. çok belirgin değil ama fotosu aşağıda var, önceden plakası 35 ME 620 idi.1 yıl civarı serviste yattı ön iki airbag patlaktı.

    Bu arada resimde görünen gri de 16GJ dir

  3. #22
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.091
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Katil rs eski 59 yc 444. Ben 2010 yılında 99.000 km de satmıştım.İstanbula Alican isimli arkadaş getirdi.Daha sonra izmite satılarak rengi değişti.Ordan sonra manisa ankara alan baya gezdi.Kırdığını biliyorum ama kaç kez onu bilmiyorum kazada yaptı diye duydum ama oda kaç kez onuda bilmiyorum
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  4. #23
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada resimde görünen gri de 16GJ dir
    Abi satildi

  5. #24

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    İStanbul
    Mesaj
    509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben forumdan denk geldıklerı mı soyleyyeyım. Bu her arac için gecerli ama bu arac performans amaclı uretıldıgı ıcın 2 lira fazla olsun temızı olsun mantıgı gudulmelı.

    fıyat/hız konusu en ıyı ornekelrden bırı.

    Gelelım youtubada 4 lt cıvarı uzun yol verısı ıdda edenler var. Ama emsallerı 2.0 lara gore az yaktıgı soylenıyor.

    Nerdeyse cok orjınallerınde bıle sanzumanları en az bır kez acılmıs oluyor. Kırılanlar felanlar fılanlar ıse laguna sanzumanları yada farklı renault sanzumanları ile yola devam edıyorlar. Alıncagı zaman sanzuman kodlarına bakılıp rslerden anlayan bırıyle alın.

    Ön panalı orjınal olmalı. Civatalı parcalar onemlı deıl ama rs ıcın panel onemlı.

    Krank sensoru mevzusuna hıc denk gelemdım aslında sadece değiştirmek için 40 liralık urune bır trıger işçiligi veririsin yanı en az 250 lira. pek muhım deıl, hızlı arabalarda oalbılır seyler.

    Rolantı problemı var denılmıs. Bu araclarlan ugraşan bılen bır dunya yer var cozulmustur. Olursa uygun paralara halledılır dusuncesındeyım.

    Temizi bulunursa alınır bınılır araclar.

    birde alırken aracı kesınlıkle lıfte alın altına da bır baktırın her ne olursa olsun. 2 parca olmasın

  6. #25
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    59yc444 rs ilk halıl getırdı istanbula ondan alıcan aldı cok ugrastık hıc yurumuyordu kapak acıldı polısh yapıldı yazılım vs genel bakım derken mermı oldu zamanında aynı parcalarla hıc bır rs gecemıyordu sımdı bakıyorumda hepsı çöp olmus rs ozel arac temızı her zaman para eder zevk verır degerını bılmek lazım
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  7. #26
    canozgur106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.603
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alması dert satmadı çok daha büyük dert Rs iyidir güzeldir çamurlayanı çok olur dikkat et kardeşim alırken bebek derler satarken ortadan birleştirme derler yancın yoksa vay haline..Sen bak göster içine sinen bilinen referansı olan araba almaya çalış..Hakkında hayırlıysa olsun.
    ALLAH VAR GAM YOK..

  8. #27
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlk Clio Rs 172 mi 4 sene kullandım
    Yer yer rolling yaptım yer yer ekonomik kullandım
    Her iki yönde rahatça kullanabilceğin nadir araçlardandır.
    Gelelim muhtemel arıza çıkartabilcek parçalara

    *Şanzıman
    Şanzımanında genelde 2. vites ve 3. vites cartlama veya geçmeme problemi ilk karşılaşılır
    Aslında tamiri basittir.Dişlileri ucuzdur , senkromeçleride ucuzdur
    Araba alışmana bakar ben 3 sene sürekli gazlamama rağmen şanzımanımı bozamamıştım alan kişide halen dahada ip gibi vitesleri geçer

    *Rolanti Sorunu
    Genelde bu rolanti valfi veya kelebek ile ilgilidir
    Bazende emme manifoldlarından hava alması ilede ilgili olabilir
    Tam tersi bunları hepsi bir aradada olabilen arabaları gördüm
    Rolanti valfinin tepesinin muadilleri vardır 60 -80 TL ye bunlar seni uzun süre götürür ama eninde sonunda valfi bozmaya her rs çi mahkumdur
    Valfin bozulmasının nedeni çok sıcaklaşan headersa çok yakın konumlandırılmış olması burda valfin kavrulması
    Kelebek bozulursa temiz takılmayan çıkma kelebeğe 400 TL verirsin
    Manifold contaları 25 şer TL dir değiştirirsin geçer

    *Buji Kablosu
    Genelde buji kabloları çok narin oldugundan sök tak yaparken bozulur
    Alt devirde boğulma teklemeler şeklinde olup üst devirlerde hiç sıkıntısız gidersin
    Sıfırı 400 TL civarıdır

    *Motor Kulağı
    Sıfırdan 1-2 tapa gaz kalkmadıkça aslında bu kulagı kırmak imkansızdır
    Kangoo kulagı ile aynı oldugundan sıfırının muadillerini 40 TL ye alabiliyorsun

    *Sente Ayarı
    Sente ayarını işinin ehli insanlar yapmalıdır
    Bugüne kadar düzgün senteli rs çok nadir görmüşümdür
    Zor olmasının sebebi aparatların eski oluşu + bilgisizlik + uğraşılmaması + krank ve ayar yapılan üst kasnaklarda kama olmayışı
    Genel hata son sıkma aşamasında yapılır
    Son 1 tık daha sıkılmak ve zorlanmak istenilen durumda kamasız olan sistemin için dönüp senteyi kaçırmaktadır


    Dahada aklıma gelen şeyler olursa ilerleyen zamanlarda yazarım
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 30 a aldım adam 31 dese almayacaktım.

  9. #28
    Sti_Ozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    25
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlk Clio Rs 172 mi 4 sene kullandım
    Yer yer rolling yaptım yer yer ekonomik kullandım
    Her iki yönde rahatça kullanabilceğin nadir araçlardandır.
    Gelelim muhtemel arıza çıkartabilcek parçalara

    *Şanzıman
    Şanzımanında genelde 2. vites ve 3. vites cartlama veya geçmeme problemi ilk karşılaşılır
    Aslında tamiri basittir.Dişlileri ucuzdur , senkromeçleride ucuzdur
    Araba alışmana bakar ben 3 sene sürekli gazlamama rağmen şanzımanımı bozamamıştım alan kişide halen dahada ip gibi vitesleri geçer

    *Rolanti Sorunu
    Genelde bu rolanti valfi veya kelebek ile ilgilidir
    Bazende emme manifoldlarından hava alması ilede ilgili olabilir
    Tam tersi bunları hepsi bir aradada olabilen arabaları gördüm
    Rolanti valfinin tepesinin muadilleri vardır 60 -80 TL ye bunlar seni uzun süre götürür ama eninde sonunda valfi bozmaya her rs çi mahkumdur
    Valfin bozulmasının nedeni çok sıcaklaşan headersa çok yakın konumlandırılmış olması burda valfin kavrulması
    Kelebek bozulursa temiz takılmayan çıkma kelebeğe 400 TL verirsin
    Manifold contaları 25 şer TL dir değiştirirsin geçer

    *Buji Kablosu
    Genelde buji kabloları çok narin oldugundan sök tak yaparken bozulur
    Alt devirde boğulma teklemeler şeklinde olup üst devirlerde hiç sıkıntısız gidersin
    Sıfırı 400 TL civarıdır

    *Motor Kulağı
    Sıfırdan 1-2 tapa gaz kalkmadıkça aslında bu kulagı kırmak imkansızdır
    Kangoo kulagı ile aynı oldugundan sıfırının muadillerini 40 TL ye alabiliyorsun

    *Sente Ayarı
    Sente ayarını işinin ehli insanlar yapmalıdır
    Bugüne kadar düzgün senteli rs çok nadir görmüşümdür
    Zor olmasının sebebi aparatların eski oluşu + bilgisizlik + uğraşılmaması + krank ve ayar yapılan üst kasnaklarda kama olmayışı
    Genel hata son sıkma aşamasında yapılır
    Son 1 tık daha sıkılmak ve zorlanmak istenilen durumda kamasız olan sistemin için dönüp senteyi kaçırmaktadır


    Dahada aklıma gelen şeyler olursa ilerleyen zamanlarda yazarım
    Yorum yapilacak bisey kalmamis,konu kilit abi rs ler hakkinda adini duymustum,tebrik ederim iyi yazmissin,eline bilgine saglik
    Hız,sonsuz bir tutkudur.

  10. #29

    Üyelik
    Sep 2015
    Yaş
    28
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    29
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı canozgur106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alması dert satmadı çok daha büyük dert Rs iyidir güzeldir çamurlayanı çok olur dikkat et kardeşim alırken bebek derler satarken ortadan birleştirme derler yancın yoksa vay haline..Sen bak göster içine sinen bilinen referansı olan araba almaya çalış..Hakkında hayırlıysa olsun.
    Tamam tesekkur ederim abi acele etmicem aramaya devam

  11. #30

    Üyelik
    Sep 2015
    Yaş
    28
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    29
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlk Clio Rs 172 mi 4 sene kullandım
    Yer yer rolling yaptım yer yer ekonomik kullandım
    Her iki yönde rahatça kullanabilceğin nadir araçlardandır.
    Gelelim muhtemel arıza çıkartabilcek parçalara

    *Şanzıman
    Şanzımanında genelde 2. vites ve 3. vites cartlama veya geçmeme problemi ilk karşılaşılır
    Aslında tamiri basittir.Dişlileri ucuzdur , senkromeçleride ucuzdur
    Araba alışmana bakar ben 3 sene sürekli gazlamama rağmen şanzımanımı bozamamıştım alan kişide halen dahada ip gibi vitesleri geçer

    *Rolanti Sorunu
    Genelde bu rolanti valfi veya kelebek ile ilgilidir
    Bazende emme manifoldlarından hava alması ilede ilgili olabilir
    Tam tersi bunları hepsi bir aradada olabilen arabaları gördüm
    Rolanti valfinin tepesinin muadilleri vardır 60 -80 TL ye bunlar seni uzun süre götürür ama eninde sonunda valfi bozmaya her rs çi mahkumdur
    Valfin bozulmasının nedeni çok sıcaklaşan headersa çok yakın konumlandırılmış olması burda valfin kavrulması
    Kelebek bozulursa temiz takılmayan çıkma kelebeğe 400 TL verirsin
    Manifold contaları 25 şer TL dir değiştirirsin geçer

    *Buji Kablosu
    Genelde buji kabloları çok narin oldugundan sök tak yaparken bozulur
    Alt devirde boğulma teklemeler şeklinde olup üst devirlerde hiç sıkıntısız gidersin
    Sıfırı 400 TL civarıdır

    *Motor Kulağı
    Sıfırdan 1-2 tapa gaz kalkmadıkça aslında bu kulagı kırmak imkansızdır
    Kangoo kulagı ile aynı oldugundan sıfırının muadillerini 40 TL ye alabiliyorsun

    *Sente Ayarı
    Sente ayarını işinin ehli insanlar yapmalıdır
    Bugüne kadar düzgün senteli rs çok nadir görmüşümdür
    Zor olmasının sebebi aparatların eski oluşu + bilgisizlik + uğraşılmaması + krank ve ayar yapılan üst kasnaklarda kama olmayışı
    Genel hata son sıkma aşamasında yapılır
    Son 1 tık daha sıkılmak ve zorlanmak istenilen durumda kamasız olan sistemin için dönüp senteyi kaçırmaktadır


    Dahada aklıma gelen şeyler olursa ilerleyen zamanlarda yazarım


    Tesekkur ederim abicim dikkat edicem soylediklerine

  12. #31

    Üyelik
    Sep 2015
    Yaş
    28
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    29
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Can's Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    59yc444 rs ilk halıl getırdı istanbula ondan alıcan aldı cok ugrastık hıc yurumuyordu kapak acıldı polısh yapıldı yazılım vs genel bakım derken mermı oldu zamanında aynı parcalarla hıc bır rs gecemıyordu sımdı bakıyorumda hepsı çöp olmus rs ozel arac temızı her zaman para eder zevk verır degerını bılmek lazım
    Yani katil rs alinirmi abican?

  13. #32

    Üyelik
    Sep 2015
    Yaş
    28
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    29
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sahibindendeki 34TT0037 dusunuyorum abi bilginiz varmi arac hakkinda?

  14. #33
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sen araç mı sorguluyorsun yoksa genel bir bilgi mi almak istiyorsun ?
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 30 a aldım adam 31 dese almayacaktım.

  15. #34

    Üyelik
    Sep 2015
    Yaş
    28
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    29
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen araç mı sorguluyorsun yoksa genel bir bilgi mi almak istiyorsun ?
    Her ikiside abi

  16. #35

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye-istanbul
    Mesaj
    3.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Genel sorgu için sorgulamalar bolumune bakıver bunlarin disinda öğrenmek istediğin bisey olursada yardımcı oluruz kardeşim
    Ya kelebekler hayatı görünce intahar ediyorsa???

  17. #36
    canozgur106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.603
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 2JZ-GTE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Genel sorgu için sorgulamalar bolumune bakıver bunlarin disinda öğrenmek istediğin bisey olursada yardımcı oluruz kardeşim
    Aynen dediği gibi..
    ALLAH VAR GAM YOK..

  18. #37
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnsan gibi sürersen hiçbir araba fazla yakmaz arıza çıkarmaz.
    Orjinal bujileri 2012de 140 tl miydi neydi yanlış hatırlamıyorsam fransadan gelmişti ��
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •