User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: Toshiba Teknik Servis Yardım

  1. #1
    exca- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Toshiba Teknik Servis Yardım

    Geçen hafta toshiba bilgisayarımı teknik servise gönderdim, bugün geri geldi ama ekran bağlantı noktalarından birisi kırık şekilde ve şikayetim giderilmemiş şekilde geldi. Teknik servisi aradım kargo firmasına ulaşın tutanak tutun dediler. Kargoya ulaştım geldiler kutuyu incelediler, kutuda herhangi bir hasar ezik olmadığı için tutanak tutamayacaklarını durumun servis kaynaklı olduğunu söyleyip gittiler. Tekrar aradım bu sefer dünyanın en ukala müşteri temsilcisine denk geldim. Detaylı yazmak istemiyorum, "en yetkili de benim burda" falan noktasına getirdi olayı sağolsun. Bu durumu nasıl çözerim, bu adamları nereye şikayet edebilirim?

  2. #2
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tnb bilgisayarmı ?

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  3. #3
    tolgaaydın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tnb bilgisayarmı ?
    %90 TNB

    Kargo şirketiyle hiçbir sonuca varamazsınız. Derdinizi yetkili servise anlatmanız gerekecek, ama dediğiniz gibi müşteri hizmetleri olsun teknik servis elemanları dahil çok lakayit personelleri var.
    Yöneticileriyle irtibata geçmeye çalışın. 1.5 yıllık tecrübeme dayanarak söylüyorum. Susarak veya bişeyleri rica ederek anlatmaya çalışırsanız hiçbirşey elde edemezsiniz, çirkef olun biraz
    Not: Bursa'daki serviside aynı şekilde. Garanti dahilindeki cihaza bile fan-macun temizliği için bile para isteyen bi firma.
    Eğer burada durup daha ileri gitmeyeceksek, niçin bu noktaya kadar geldik?

  4. #4
    johnie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hatta geçebiliyorsanız, direk toshiba ile iletişime geçin.
    buradakilerden daha iyi yardımcı olacakları kesin, en azından oradan gelen mail/isim üzerinden giderseniz daha iyi olacaktır.
    ________________

    Benzeri bir durumda arkadaşın başına geldi hafta sonu ;
    Cumartesi, günü gidiyo 2k ya Lenovo alıyor - akşam 20:00 sularında - gece 01:00 gibi sistem çöküyor bilgisayarın
    Çocukta sabah değiştirmeye gidiyor, aldığı cevap ; Beyefendi, pazartesi bunu yetkili servise göndereceğiz kontrol edilip size bilgi verilecek gibi sözler söylemiş satış danışmanı.. Müdürle konuşuyor, müdür onaylıyor değiştirin diye, personel diyo ki değiştirelim mi ? Gerçekten, müşteri temsilcisi/danışmanı çok önemli.
    TTnette müşteri temsilciliği + teknik destek yaptım, zor gerçekten.
    umarım mağduriyetinizi karşılarlar, geçmiş olsun..

  5. #5
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı johnie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hatta geçebiliyorsanız, direk toshiba ile iletişime geçin.
    buradakilerden daha iyi yardımcı olacakları kesin, en azından oradan gelen mail/isim üzerinden giderseniz daha iyi olacaktır.
    ________________

    Benzeri bir durumda arkadaşın başına geldi hafta sonu ;
    Cumartesi, günü gidiyo 2k ya Lenovo alıyor - akşam 20:00 sularında - gece 01:00 gibi sistem çöküyor bilgisayarın
    Çocukta sabah değiştirmeye gidiyor, aldığı cevap ; Beyefendi, pazartesi bunu yetkili servise göndereceğiz kontrol edilip size bilgi verilecek gibi sözler söylemiş satış danışmanı.. Müdürle konuşuyor, müdür onaylıyor değiştirin diye, personel diyo ki değiştirelim mi ? Gerçekten, müşteri temsilcisi/danışmanı çok önemli.
    TTnette müşteri temsilciliği + teknik destek yaptım, zor gerçekten.
    umarım mağduriyetinizi karşılarlar, geçmiş olsun..
    bu prosedur doğru , müdür kendi insiyatifi ile değiştirebilir o ayrı ama, yetkili servise gitmeden o cihazın rma yaporu alıp alamyacağını bilemezsin , bizim insanımız aldığı gun su dokup bu çalışmıyor diye geri getirdiği surece bu prosedur daha da sertleşmeye devam edicek turkiyede şikayet etmek yersiz olur

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  6. #6
    exca- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kossh teknik servis bu durumun sebebi, tnb ile iletişime de geçtim. Her bir birim ayrı bir dünya, müşteri ilişkileri için görüşebileceğim bir birim olmadığını sadece mail atabileceğimi söylediler. Mail yazdım durumla ilgili. Bunun dışında direk Japonya'ya mail yazdım durumu anlatır. Tüketici hakem heyetine de dilekçe doldurdum yarın gidip bırakacağım.
    Servis veren firmanın yöneticilerine ulaşmak mantıklı, nereden ulaşabilirim?

  7. #7
    FK.Sub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul - İzmir
    Mesaj
    588
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kossh ile ben de şuan sorun yaşıyorum. 1 senede 2 defa kullandığım harici diskim çalışmıyor. üzerine anahtar düşürmüştüm 2 tane iz var diye garanti dışı oldu cihaz. bad sector ve çalışmama gibi bir durumu yok sadece bilgisayarım görmüyor. ayrıca evrak da eksik. faturamı geri kutusuna koymamışlar. şimdi ne yapalım arkadaşlar ? müşteri temsilcileriyle konuşmak pek birşeyi çözmeyecek gibi daha yetkili kimse onu bağlayın diyorum en yetkili benim diyor bende sen kimsin dediğimde hemen yumuşamalar başlıyor. daha sonra tekrar aradım ancak bu sefer teknik servisle görüştüm. cihazın tam şekilde kontrol edilmesini ve sonucun tarafıma rapor edilmesini istedim, onlar da ürünü yeniden gönderin, gönderdikten 2 gün sonra arayıp bu isteğinizi belirtin dediler.

    Normal şartlar altında teknik servise gönderilen ürünün arızası kullanıcı hatası ise geri arayıp maliyeti şu kadar tamirini ister misiniz diye sorarlar bunlar hiç bir kontrol yapmadan geri gönderiyorlar üstelik sevk irsaliyesine de onarımı gerçekleşmiş ürün yazıyorlar. arayınca biraz laf edince de isterseniz tüketici haklarına başvurun diyorlar. valla ben anlamadım bu işten birşey en sonunda fırlatıcam kafalarına bu hardisk i.

  8. #8
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FK.Sub Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kossh ile ben de şuan sorun yaşıyorum. 1 senede 2 defa kullandığım harici diskim çalışmıyor. üzerine anahtar düşürmüştüm 2 tane iz var diye garanti dışı oldu cihaz. bad sector ve çalışmama gibi bir durumu yok sadece bilgisayarım görmüyor. ayrıca evrak da eksik. faturamı geri kutusuna koymamışlar. şimdi ne yapalım arkadaşlar ? müşteri temsilcileriyle konuşmak pek birşeyi çözmeyecek gibi daha yetkili kimse onu bağlayın diyorum en yetkili benim diyor bende sen kimsin dediğimde hemen yumuşamalar başlıyor. daha sonra tekrar aradım ancak bu sefer teknik servisle görüştüm. cihazın tam şekilde kontrol edilmesini ve sonucun tarafıma rapor edilmesini istedim, onlar da ürünü yeniden gönderin, gönderdikten 2 gün sonra arayıp bu isteğinizi belirtin dediler.

    Normal şartlar altında teknik servise gönderilen ürünün arızası kullanıcı hatası ise geri arayıp maliyeti şu kadar tamirini ister misiniz diye sorarlar bunlar hiç bir kontrol yapmadan geri gönderiyorlar üstelik sevk irsaliyesine de onarımı gerçekleşmiş ürün yazıyorlar. arayınca biraz laf edince de isterseniz tüketici haklarına başvurun diyorlar. valla ben anlamadım bu işten birşey en sonunda fırlatıcam kafalarına bu hardisk i.
    tüketici mahkemesine ver %99 kazanıcaksın zaten

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  9. #9
    FK.Sub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul - İzmir
    Mesaj
    588
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tüketici mahkemesine ver %99 kazanıcaksın zaten



    Ezikler bunlar cihaz çalışmıyorken düştü anahtar ve bundan sonrada cihazım çalışıyordu şimdi hardiskten çalışma sesi geliyor ışıkları herşeyi yanıyor ama pc görmüyor hardisk sentinelden baktığımdada bad sector mevcut değil cihaz durumu %100 gözüküyor.yarında tüketici haklarına gidicem.

  10. #10
    sinanbaysal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    2.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Toshıba mı aman aman.... benımde zamanında leptobum 2 kere servıse gıttı. cok magdur olmustum. (magdurıyetımın ne oldugunu tam hatırlayamadıgım ıcın yanlıs bısı de yazmak ıstemıyorum hak gecmemesı acısından). Sonuc o kı bırdaha tosbıbanın bır urununu almam servısı 5 para etmez...

  11. #11
    exca- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir daha toshiba ben de almam Türkiye'de. Servise sağlam giden cihaz kırık geldi, üstüne suçu bana yıkmaya çalışıyor servis elemanı. Tüketici mahkemesine vericem bu hafta uğraşıcam..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •