User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
27 sonuçtan 20 ile 27 arası

Konu: Oil catch can?

  1. #20
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oil catch tankin en büyük özelliği oluşan yağ buharını biriktirmek değil arkadaşlar motoru korumak. Nasıl mı ? Siz arabayı modifiye ettiğiniz sürece sadece yanma odasındaki basınç artmıyor aynı şekilde pistonların altında krank tarafında da basınç oluşuyor. Bu basınç yükseldiği içinde hem alttan hem üstten gelen basınç piston üzerindeki sekmanların canına okuyor. Oil catch tank piston altında oluşan basıncı da düşürüyor. En büyük marifeti o.
    aracların alt tarafında basınc sekmanların canına okuyacak sekilde artmaz. eger artıyorsa o yapılan işte bir hata vardir.. ayrıyetten alt tarafta basınc var ise, sekmanlardan çok öncelikle kecelerin canına okur...

  2. #21
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omrasm01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo Dizel araçlarıda bu yazılanlar içinde dahil etmemiz lazım, aynı mantık dizel araçlarda da geçerli
    aynen.. direk enjeksiyonlu cunku dediginiz gibi

  3. #22

    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    48
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracina oil catch takmayip da motor icinde kurum olan varsa bunun fotosu veya deneyimini paylasabilir mi? Bilgi sahibi olalim.

  4. #23
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    73.000 deki bir tfsi in hali... Direk enjeksiyonlu her arac boyle malesef.

    Eger arac direk enjeksiyonlu degilse, piril piril cikar

  5. #24
    enesbeyter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    81 / 41
    Mesaj
    305
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Karbüratörlü araçlarda durum nedir peki?
    Ne Mutlu Türküm diyene! K.Atatürk

  6. #25
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı enesbeyter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Karbüratörlü araçlarda durum nedir peki?
    Onlarda da sikinti olmaz

  7. #26

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracların alt tarafında basınc sekmanların canına okuyacak sekilde artmaz. eger artıyorsa o yapılan işte bir hata vardir.. ayrıyetten alt tarafta basınc var ise, sekmanlardan çok öncelikle kecelerin canına okur...
    http://oilcatchcan.com/

    buyur okursan anlarsın ne demek istediğimi. Üst tarafta sen gücü arttırdığın anda krank bölgesinde de ısı ve beraberinde basınçta artacak. Birşeye karşı çıkmadan önce iyice araştırıp bilgi sahibi olun daha sonra karşı çıkın.
    IN BOOST WE TRUST

  8. #27
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    crdi aracımda faydakı olur gibime geliyor.pvc borusunu söküp boşta bırakmak mantıklımı veya ucuna küçük filtre takmak.

    birde bir kaç yerde iat i 5-10 derece arasında düşürdügü söyleniyor.dogrumudur???

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •