User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
35 sonuçtan 20 ile 35 arası

Konu: Tivibu dolandırma teşebbüsü

  1. #20
    MMMacit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dsmart a taahhütümü devam ettirmeyin iptal ediceğim dediğim halde taahhütlü olarak devam ettirmişler üyeliğimi. Aradım ben böyle böyle söylemedim neden devam ettiniz dedim inceleme başlattılar ses kaydını dinlediler geri döndüler siz devam ettirin demişsiniz diye birde yalan attılar bende dinleyebilir miyim dediğimde hayır size dinletemiyoruz dediler Hepsi berbat ötesi. Geçen ay tüm d smart üyeliklerimi iptal ettirdim. Kafam rahat. Şu anda herhangi bir platforma üyeliğimde yok şu an ihtiyacımda yok tv nin kendi hd uydusu yetiyor.

  2. #21
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Superonline, dsmart ve digittürk oyunuydu, sizi arayan merdiven altı bayi, bayi aramaları telefon astışı öüşteri hizmetlerinden tamamen ayrı oyuzden bilerek ses kaydı yapmıyorlar, şikayet ettiğinde müşteri hizmetleri biz telde satış yapmıyoruz diyor.

  3. #22
    mehmet6r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul-Rize
    Mesaj
    762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçen aynı olay ttnet'in beni araması ile oldu. Modem+100mbps+adil kota arttırımı sadece faturaya 9 tl dediler. Özellikle sordum taahhüt gerekiyor mu yok efendim kesinlikle yok dediler. Üstüne basa basa yarın iptal edersem sıkıntı çıkmayacak yani dedim evet dedi hanımefendi. Dedim fatura annemin üzerine olduğu için ondan onay alın ama bir 10 dk sonra annemi arayın ben onu bilgilendireyim. Tamam dedi kapadı. Eve geçtim o arada aradı beni arayan şahis. Anneme hoparlöre al dedim, anlattı anlattı onaylıyor musunuz dedi ben anneme onayla işareti yaptım. Tabi annem ben 6 ay sonra iptal etmek istersem ne olacak dedi, modemi geriyi mi yolluyacaz falan...derken kadın demesin mi 24 ay iptal edemezsiniz efendim dedi.

    Ben şok hemen telefonu aldım dedim sen 10 dk evvel benimle konuştun taahhut yok dedin mi demedin mi diye sordum. Hemen kıvırmalar falan, sövdüm sivadim suratina kapadim.
    Alayi çakal olmuş, milleti öpmeye çalışıyorlar.
    MR.EVO53

  4. #23

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mümkün olduğunca, imkanınız yettiği oranda taahhüt vermeyin. telekom & TV firmalarının hizmet ve tarife sayfalarına sık sık bakın. avantajlı servisler veya tarifeler çıkabiliyor. taahhüt vermezseniz anında geçebilirsiniz. ben defalarca değiştirdim, çoğu zaman daha hesaplı veya aynı fiyata daha üstün tarifelere geçebildim.

    telefondan erişen GSM operatörü/İnternet servis sağlayıcı/TV platformu tiplerini çok sıkı kontrol edin. çoğunluğu genel müdürlükten arıyorum ayağına yatıyor, halbuki bayi. tek amacı size bişey iteleyip komisyonunu almak. servis sağlayıcı firmalar bayilerine ağır satış kotaları koyuyorlar. bayinin gözü satmaktan başka birşey göremeyecek hale geliyor.

    BEDAVA, ÜCRETSİZ, SINIRSIZ gibi laflara kanmayın. kimse kimseye bedava bişey vermez. bu kurumların size yaklaşımında birşey BEDAVA ise arkasında bir iteleme gizlidir. dikkat edin. hayallere kapılmadan araştırın.

    imkanınız varsa Turksat 2-3-4 uydularını alacak anten altyapısını kurdurun. hiçbir aylık ödemesi yok. temel kanalları iyi bir kalite ile seyredebilirsiniz.

    telekom ve TV platformlarının neredeyse hiçbiri yerli değil. bizleri her ay sağılacak "kaynak" olarak değerlendiriyorlar.

    İnternet erişimi için uzun süredir Turksat'ı beğeniyorum. saçmasapan telefon aramaları yok. çağrı merkezi net. fiyatlar normal. performans iyi. sadece gece geçerli olan download paketi gayet mantıklı ve ekonomik; torrent kullananlar için ideal.

  5. #24
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuya bir güncel çekeyim

    az önce sırasıyla müşteri hizmetleri ve bayi tarafından arandım
    uzatmadan yazayım haklısınız hiçbir şey ödemenize gerek yok iptal edebilirsiniz dediler
    hemen iptal bölümüne bağlayın dedim.iptal edemezsiniz 24 ay taahhütünüz var dendi yine ve kısaca durumu özetleyip siz aradınız haklı olduğumu söylediniz para ödememe gerek olmadığını söyledim..ozaman tamam iptalinizi sağlıyorum adınıza 100 TL civarında bir fatura çıkıcak bu kesilmek zorunda ama bunu da ödemeyeceksiniz dediler.peki dedim

    yarın tüm kutu kablo vs götürüp telekom müdürlüğüne bırakıcam bakalım ne olacak

    gelişmeleri sizlerle paylaşırım
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  6. #25
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.466
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o 100tl dende sıkıntı çıkarıcaklar gibi geldi bana

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  7. #26
    delta0o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o fatura kesılmese daha iyi
    TeKS@S

  8. #27
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o 100tl dende sıkıntı çıkarıcaklar gibi geldi bana
    onunda ses kaydı var Onur bana da önce öyle geldi ama bilmiyorum bakalım ne olacak.Kart bağlamadım bişi yapmadım en fazla int faturama yansıtıcaklarını söylerler onuda iptal ederim kendileri bilir artık
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  9. #28

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PiscocuK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    az önce sırasıyla müşteri hizmetleri ve bayi tarafından arandım
    uzatmadan yazayım haklısınız hiçbir şey ödemenize gerek yok iptal edebilirsiniz dediler
    hemen iptal bölümüne bağlayın dedim.iptal edemezsiniz 24 ay taahhütünüz var dendi yine ve kısaca durumu özetleyip siz aradınız haklı olduğumu söylediniz para ödememe gerek olmadığını söyledim..ozaman tamam iptalinizi sağlıyorum adınıza 100 TL civarında bir fatura çıkıcak bu kesilmek zorunda ama bunu da ödemeyeceksiniz dediler.
    haklıysan NEDEN bu kadar uğraşmak zorunda kalıyorsun?
    haklıysan NEDEN iptal edemezsiniz taahhüt var diyor? haklıymışsın işte, uzatacak tarafı yokki? kapat aboneliği? NEDEN hala blok çekmeye çalışıyor?
    haklıysan NEDEN sizi arayan bayiyi/çağrı merkezini uyaracaz, düzeltecez demiyor?
    haklıysan NEDEN bir jest, özür dileme, gönül alma babında bir harekette bulunmuyor?
    haklıysan NEDEN servisi/bayiyi sana yollattırıp ekipmanı evinden aldırmıyor? niye senin zamanını, enerjini, paranı harcatıp bilmemnereye getir teslim et diyor?

    bu haklısınız falan muhabbetleri ayak. yersen hesabı. bu ve bunun gibi yapılanlar düpedüz karşısındakini enayi yerine koymak, sahtekarlıkla kazanç elde etmeye çalışmak.

    ama reklamlara gelince müşteri çok önemli, değerlisiniz, TR için çalışıyoruz, muhteşemiz, en ucuz biziz, en hızlı biziz... yani osuruktan tayyare selam söyle o yâre .

  10. #29
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi bukadarı fazla

    bu ülkede mümkün değil ne yazık ki bir an düşündüm harf harf imzamı atarım ama beklemek kırmızı karın yağmasını beklemekle eşdeğer olur
    resmen teşkilatlar peşpeşe aradılar zaten biri kapattı diğeri aradı.Bakalım nasıl sonuçlanacak
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  11. #30

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaten bunları bekle demiyorum. demek istediğim yaptıkları niyetlerinin göstergesidir. niyeti sakat olmayan bunları yapmaz. yaparsa telafisi için birşeylere uğraşır.

    bunlar hayvan gibi büyük şirketler. bir sürü departmanı, süreci, yöneticisi ve bilgi işleme imkanı var. günümüz imkanlarıyla müşterisinin ayakkabı numarasına kadar kaydedecek ve işleyecek yeteneğe sahip. adam gibi servis verecek olan bu imkanlarla 100 kere verir. kendisi veya bayisinin hareketlerini de bal gibi denetler.

  12. #31
    TolgaUs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Digiturk bağlatmıştım 3 5 ay önce sadece 30 tl kurulum ücreti dediler ok dedim. Geldiler eve kuruyorlar falan demedimi ordan 75 tl tuttu abi , ulan hani 30 tl idi 75 nerden çıktı dedim. Abi sizin kablolar erimiş güçlendirici bi hub taktım araya onun ücreti 45 tl dedi. E tamam faturasını ver dedim boş boş baktı çakal suratıma. Dedim borcu harcı vardır vereyim bari. hangimiz valeci çakallara 20şer vermiyozki. 2 defa valeye bırakmadım aracıokadar

  13. #32
    srdralc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugün yine sikayetvar'ın faydasını gördüm.

    garanti'nin satışına aracılık ettiği ingenico yazarkasa/pos aldım kendilerinde aldığım sıra stok yoktu.
    neyse cihazı aldım, bankaya evrakları götürdüm pos cihazlarını tanımlasınlar diye.

    portföyün dediği kelime ya şimdi siz bunu dışarıdan aldınız ya, garanti şimdilik bu cihazlara destek veremiyor teknik sebepten ötürü.
    e ne olacak ben görüştüm 3-5 güne kadar çözülecekmiş dendi.
    evrağınız gözümün önünde sizden başka bekleyen yok, ilk sizin işlemi halledeceğim.

    bekle bekle 15 gün geçti.
    portföy efendiye bir kaç daha söyledim, telefonla aradım ulaşamadım.

    dün siteye açtığım şikayetten sonra, biz gerekeni furkan beyle görüşüp size döneceğiz diye aradılar önce.
    sonra biz gerekeni şubeniz ve Furkan Bey'le görüştük ve işleminizi yaptık teknik servisi yönlendirdik dediler,

    Firmanın posunu alırken gelen teknik servis 24 saat zorunluluğu var bu firmada demişti, yarın çözülecek gibi.

    maalesef karşısında ki insanın gerekliliğini ve ihtiyacını düşünmeden İŞİNİ BİLE YAPMAKTAN ACİZ insanlarla dolu olduğu sürece sistem hep bir yerlerde yanlış verecektir.

    Neyse ki derdimizi anlatacağımız bir ses kayıt sistemi, şikayet siteleri ve devlet kurumları oldu da biraz biraz düzelmeler gözüküyor eskiye nazaran.

  14. #33
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    int faturamı kesmiş göndermişler ek bir ücret çıkmadı sanırım dosya kapandı..Bir değişiklik olursa bilgilendiririm arkadaşlar
    Diş göstermesek ayak üstü resmi yollarla muck muck
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  15. #34
    srdralc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PiscocuK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    int faturamı kesmiş göndermişler ek bir ücret çıkmadı sanırım dosya kapandı..Bir değişiklik olursa bilgilendiririm arkadaşlar
    Diş göstermesek ayak üstü resmi yollarla muck muck
    ses kaydı olayında kesinlikle sıkıntı çıkmaz.

    Garanti Bankası kartımı yurt dışından alış-veriş denemeleri sebebiyle kapatmıştı.

    kart gönderelim vs. bir kaç kez aradılar bende istemediğimi sebebini de kart ücreti olduğunu söyleyerek geri çevirdim, karşıda ki kişi efendim kartınızı gönderelim 45 TL bonus yükleyelim, kart ücreti geldiğinde arayın tekrar yardımcı oluruz dedi bende gönder gelsin dedim

    1 ay sonra ekstreme 82.50 TL kart ücreti yansıttılar, aradım önce bu kart taraftar kartı ödeyeceksiniz mecbur falan yaptılar bende ses kayıtları sisteminizde mevcut Tüketici Hakem Heyetiyle aracılığıyla mahkemeye gideceğimi bildirdim kapattım.

    Sonra da twitter/web site/sikayetvar üzerinden şikayetlerimi geçtim ve sonunda eşşek gibi kart aidatını iptal ettiler
    Ekstreyi bir atlasak 5 tane kart yıllık 500 TL kart ücreti ödeyeceğiz, sanki bankanın tapusunu üstüme yaptı kart vererek

  16. #35

    Üyelik
    May 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL/Ümraniye-Avcılar
    Mesaj
    857
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi bende hizmet sektöründe görev yapıyorum. Süre doldurmaya çalışıyor ilk 14 gün koşulsuz iptal Hakkı'n var. Ayrıca yeni yasa gereği sana taahhütlü sözleşme sunamaz kampanyalı sözleşme sunmak zorunda ve bunu sana açıkça sözleşmenin ilk sayfasında yazmalı. Vakit kaybetmeden hakem heyetine başvur. Cayma Hakkı'nı kullandığını belirten bir mail at. Sana bu uygun olmayan sözleşmeden dolayı şikayet edersen 1000 dolara yakın ceza yerler
    Alıntı driftboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bide kazasız saçmalığı var, ''Aracımızda kaza yok 3 parça değişen 6 parça boya var '' soktugumun arabası zaten 10 parça. keyifnden mi değiştin 3 parçayı ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •