Moral bozalım biraz.:D
https://www.youtube.com/watch?v=wU40o0Bgu0A
Printable View
Moral bozalım biraz.:D
https://www.youtube.com/watch?v=wU40o0Bgu0A
200 km/h ortalama ile yarım saat üzerinde yol almak için büyük hacimli F segmenti araçlar lazım, yormadan kasmadan 200 üstü gören ve insanı o hızlarda tedirgin etmeyen cinsten S600 ya da 750 - 760 gibi. Diğer türlü 4 silindirli turbo vs. araçlarla devamlı o hızlarda gitmeye dayanacak bir araç motoruda, insan evladı da olduğunu da pek sanmıyorum.
237 - Ankara polatlı yolu. Anlık 257 görmüştüm tabelada. 206 uzun şanzıman vardı.
Bolu dağından aşagı attın heralde Sadık :hehe:
burda ilk msjmda dediğim gibi gidiyor konu :)
Geçen gece bir fk2 type R a bindim , sahibi burada mı bilmiyorum , stock haline göre de aşırı hızlı durumda idi. Çiğli kipanın oradaki çevreyolu virajını 220 ile hoplaya zıplaya döndü. Tecrübeme dayanarak , o aracın 220 + ortalama tutturması hiç zor değil.
sekerpınar yan yol her gecısımde 260 270 yapıyorum sonrasına yemıyor 2 serıt yol korkutuyor :o
Valla ben orayı kullandığım her arabada 200+ dönüyorum herhangi bir sıkıntı veya tedirginlik yaşamadım daha. Araba basık olmadığı sürece çok zıplatmıyor. Sasalı tarafına giderken virajdan sonraki üst geçidin sol şeridi göcük orda biraz zıplatıyor (düzlüğe ilk giriş).
Valla ben orayı kullandığım her arabada 200+ dönüyorum herhangi bir sıkıntı veya tedirginlik yaşamadım daha. Araba basık olmadığı sürece çok zıplatmıyor. Sasalı tarafına giderken virajdan sonraki üst geçidin sol şeridi göcük orda biraz zıplatıyor (düzlüğe ilk giriş).
saat olur sabah 05:00, mevsim olur yaz, yer olur Alman Autobahnı, araç olur 3.2 E36 tamam derim oda belki :)
geriye kalanınız için derimki burası Türkiye yahu! ne yola atlayan Çoban köpeği, ne şeridine yan yan giren önüne değilde radyosuna bakan Torosu, ne yokuş yukarı çıkarken en sağ şeride zıplayıp 20dkda orta şeritdeki kamyonu sollayan servisi, nede kamyonlardan atık lastik parçaları bitmiyor.
yolların yokuş yukarısını,aşağısını, göçük,çukurları , salakça dönüş açılarını vs bahsetmiyorum bile.
boşverin sidik yarışını ya, çok meraklı varsa sidik yarışına çıkar sabah 5te yola, sayacı sıfırlar tam gaz yokuş aşağı 5km gider elde eder ortlama max hız bunu yapmaya ne mangal yürek nede bilim adamı olmaya gerek var.
Katılıyorum,adamın haberi olmadan bastım bende peşinden :D O gidiyorda benim onla yarıştığımdan haberi yok.Klimayı bile kapattım içeride auhauahu zaten geçememde sürekli önü kapandığı için anca yakalabildim.O huzur içinde gidiyordur içeride alev alev :D
A7 3.0 TDI vs GOLF7 1.6 TDI Autobahn - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=ygiiqs2FefM
ortalama hiz olarak simdiye kadar hic 90 li rakamlari gormedim valla hep 70 li- 80 li rakamlari gordum uzun mesafeli suruslerde bu 150+ hizlari ortalamada goren arkadaslara helal olsun :)
çeşme otobanı denemesi yapacağınız gün bende varım. Evim orda hergün gidip geliyorum :D
45 dakika-1 saat 180-200 arasında seyrediyorum ortalama hız 125-135 arasında kalıyor nasıl yapıyorsunuz o ortalamaları :)
Ben de şu ana kadar 1xx km/h'li bir ortalama göremedim :)
O işin kralı linea. Maksimum 192 yapıyor 5. viteste. Sürekli 192 ile gidiyorum, yol 4 saat sürüyor. Bu müthiş bir olay. Oldukça eğlenceli.
Ankara-istanbul yani. araç zamanı bükebiliyor.
İş amaçlı Ankara'ya arada gidip geliyorum, yolu da çok iyi biliyorum.. Ankara Akıncılar gişe çıkışı Istanbul Çamlıca gişeler girişi ort. 2:35-45 dk aralığında sürüyor ve hız ort. 142 - 158 aralığında kalıyor.
Belirttiğim değerler Clio4 ST 1.5dci 75hp 'e aittir.
İstanbul rize arası 1175 km yol hız limitlerinin hepsine uyma ortalama hız 60 küsürdü acaip hızlıyım bence :D
İes oto. 170 - 180 Gibi maksimum Adana mersin gidis . Yokus assagı inerken 200 Gördüm
Bazı arkadaşlar top speed bazıları da cruise speedi algılamış ortalama kısmında. Ben agresif ve hızlı kullandığımi düşündüğüm adana tarafındaki otobanda dahi gerek korkutan büyük araçlar gerek saçma virajlar sebebi ile hızımi düşürerek güvenli şekilde 100lu rakamları zor bela gördüm. 200e çıkıp trip a veya byi başlatıp hiç yavaşlamadan gidebiliyorsaniz yollarınıza gıpta ederim. Çünkü ben hiç sol şeritten tampona gelmeden çekilmeyenin olmadığı bi yolculuk yaşamadım.
Ayrıca 1.9 motorlu araç ne kadar büyüktür küçüktür tartışılır ama ben 4 bin devirin üzerine çıkınca korkuyorum kıyamıyorum gerek görmüyor anlık top speed görüp yavaşlıyorum.
Burası türkiye, en azından iyileştirdiğim frenler beni toparlayacak kadar sınırda yaşayayım, belki zor durumda yardımı olur.
Mersin otobaninda girmeden yakıt aldığımda sıfırladım otobana girene kadar 120-130 otobanda 190-200 araliginda gittim otobandan ciktigimda ortalama hiz 168 di 1.6 astra gtc lpg :D
Performanslı kullanmak motora kıymak olarak nitelendirilemez bence.Sürekli performanslı kullanılan motor bakım aralıklarını kısaltırsa stop etmeden/hareket etmeden beklerse standart kullanımdaki motorla aynı ömre sahip olur diye düşünüyorum.
Zaten kullandığım araç çok gitmiyor.180 e kadar eh kadranın arttığını yavaş da olsa görüyorum,sonrası kronometre gibi tek tek artıyor hatta daha da yavaş,max. 215 (kadranda) gösteriyor.Yüksek hızımı koruyarak seyretmek istiyorsam kimseden yol istemiyorum malesef.Makas demeyelim çünkü asla kimseye silme geçmem korkutmam ama boş olan şeride yavaşça kayıyorum diğer araçların sağından solundan geçiyorum.Malesef yüksek hızda seyretmek istiyorsanız başka alternatifiniz yok.
http://hizliresim.com/jBJVEr
http://hizliresim.com/dXj3z4
İlki İstanbul ankara 2.0 TDi 140 ps Passat
Diğeri İstanbul Bodrum arası Çeşme Otobanı 1.6 120 Ps Passat :) dahada üstünü görmüşlüğüm var fakat fotosu yok :)
O dediğinize ben de katılıyorum. Benzinli araç için değil de en azından dizel için konuşayım. Yüksek sıkıştırma oranına sahip genel olarak 2000 3500 devir arasında en verimli gücünü veren o aralıkta seyretmeni bekleyen bi motorda sürekli saatlerce 4000 4500 devir gitmek bence 2000 3000 devir arasında gidene göre daha ama yıpratır motoru. Ne kadar yıpratır yüzde kaç fark olur o kadarını bilemem ama sadece ben kıyamıyorum...Yoksa anlık veya kısa zamanlik o hız ve devirleri görmek benim de hoşuma gidiyor.
Sollama veya sağlama konusunda da atıyorum en soldan 180le giderken önümüzdeki başka bi araba orta şeridi sollamaya 120 ile çıkıyor haliyle yavaşlamak vs gerekiyorsa yolun en sağ şeridi güvenli ise ben de bazen sağından ama hız kesmek zorunda kalsam da solundan geçmeye çalışıyorum.
Özellikle gündüz bir çok sürücü sağ aynayı görmeyebiliyor, haliyle biraz sağa kaysa bişey olsa o an patates olmam pek hoş olmaz. O yüzden zevkimi bozsa da doğru olanı yapmak güven veriyor... Yapacak başka bir şey yok.