Daha arabaya binmeyi bilmiyoruz ki
Birçok arabanın kapı eşiğine bakın; kedi tırmalamış gibi. Yoluk yırtık hep oralar. Adam ayağını kaldırıp da içeriye o şekilde geçmekten aciz.
Daha arabaya binmeyi bilmiyoruz ki
Birçok arabanın kapı eşiğine bakın; kedi tırmalamış gibi. Yoluk yırtık hep oralar. Adam ayağını kaldırıp da içeriye o şekilde geçmekten aciz.
Benim arabada çizik içinde. Kapı hizası ve altı berbat durumda. Tamponlarda aynı şekil. Ben arabanın içindeyken adam gelip yaslanıyor , kapıyı güm diyer açıyor. Herşeyi öğrendik bir bu kalmıştı zaten. Mecbur devam ediyoruz böyle![]()
-2006 Kia Cerato 1.5 Crdi-
oda bişemi kazalı kaportaya kendi kafasına göre şekil veren kendini usta sanan adamlar var ..orjinal olan sol arka şeridin hemen yan tarafı düz, kaportacının yaptıgı sag taraf aynı bölgede 1 cm genişliginde iki karış kanal gibi girinti var sorsan ustayım der .arabayı ben teslim almadım yoksa ben onu orda çok güzel rezil ederdim
benim arabanın tek kapı olduğunu gören alt komşu sen bunu ucuza almışsındır dedi.dönüp yandaki 4 kapılı symbolüne birkez bakıp evet ucuza aldım dedim
Orada ustalık-işcilik ücretleri çok yüksek çünkü ustalık var ve bu ustalıklarından dolayı insanlar kendileri ile gurur duyuyorlar, daha kaliteli bir yaşam standartları var. yaptıkları işlerden mutlular sosyal devlet anlayışı gereği. O yüzden ustalar hem işi içlerine sinerek yapıyorlar hem de aldığı bedelin karşılığını bekleyen bilinçli müşteriler var karşılarında.
Orada bir de araçlar için park alanları ayrılmış, sokaklar daha nizami; kaldırıma park edeyim, kasisten geçeyim, çukura düşeyim gibi slalom yaparak ilerlemiyorlar. Araçlar hem mekanik olarak hem de kozmetik olarak diri kalıyor. Birde orada zaman en değerli meta olduğu için burada ki gibi 10 saat uğraşayım, macunu basayım, düzelteyim yerine hasarlı parçada hem zamandan hem de görünüşten kazanabilmek adına değişim yapıyorlar. 550 Mikron çıkacak çamurluk yerine 180-165 mikron aralığında duruşu düzgün olan orijinal çamurluklar oluyor. Keza mekanik bakımlarda düzenli olarak yapılıyor, çoğu insan periyodik bakımlarını kendisi yapıyor o yüzden bakım kaçırma vb. durumlarla karşılaşmıyorlar.
Özetle, araç kullanıcıların tutumları, ticaret ahlakının olması ve bilinçli tüketicilerden dolayı araçlar bakımlı ve diri oluyorlar.
ülkemizdeki yollar
ülkemizdeki ustalar
ülkemizdeki kullanıcılar
ülkemizdeki diğer sürüceler tarafından verilen hasarlar
kupon arabaları kazalı kalitesiz toplan çakallar
Araçlarımıza değer vermeyen arkadaşlar ve cevredeki diğer insanlar ..... birsürü daha yazılabilir.
Aquila non captat muscas!
b16vtecturbo#gizlituning #hondateam#cilacılaranlamaz
gerçek varki koşullar insanları eğitir..
Türkiyede eğitimli bilgili araba açısaından diyorum başka açıdan değil insan sayısı çok az.. arabadan anlıyan adam az.. Arabayı bozmak çok kolaydır toplamak ise yani orjinal aldığın bir aracı eski orjinal haline çevirmek ise çok zordur heleki bir de artık parçası zor bulunan bir araçsa..
ihtiyacımız nedir onu bilmiyoruz
sıfır araç alınca bütün dertlerimiz çözülmüş sanıyoruz
sıfır araç için bazı insanlar krediyle falan ömürlerinin çeyreğini hapis ediyorlar sosya hayat gezme tozma eğlenme hayatı yaşama sıfır her şeyi bitiriyorlar çünkü ceplerinde krediye para ödedikleri için para olmuyor arabayıda doğru düzgün kullanamıyorlar aynı dertten ötürü 150 bin liralık araba alıpda arabadaki insanlardan benzin parası isteyene kadar gördük... cimrilikden değil cebinde parası olmamasından ötürü..
Yeni dünya düzenini algılayamayan insan çok artık bir internet gerçeği var ve aklını kullanan ingilizce bilmese bilen birini bulup internetten anlamasa anlayan birini bulup çok rahat parça tedarik edebilir.. dünya ve Trükiye artık bu açıdan eski türkiye değil.. sanayideki üç beş parçacıya makum değil insanlar ama görebilene..
araba almak herkes için farklı anlam ifade eder adamın trilyonları vardır adam arabayı sadece a noktasından b noktasına taşıyan vasıta gözüyle bakar alır passat
biri prestij derdine düşmüşdür alır başka bir şey bir diğeri gazlamayı seviyordur..
bir başkası gene çok parası vardır dünyayı gezmişdir avrupa görmüşdür orda oranın çöpçüsünün bile bmw 5 kasaya bindiğini oradaki taksilerin bile son model mercedesler olduğunu görmüşdür türkiyeye gelince artık o tip araçlar gözünde sıradan doğan şahin gibi görünür ve türkiye oranında 150-250 bin tl lik gibi rakamları o araçlara vermek adamın ne kadar çok parası olsada saçma gelmişdir onun yerine giderim ikinci elden kelepir ucuz ama prestijli havalı bir şey alırım toplarım bir güzel biner keyfime bakarım mantığı olabilir.
kısaca herkes aslında önce kendi için ne istediğin bilse sorun kalmaz.. biz hep başkaları bize ne gözle bakar bizi ne gözle algılar mantığı ile araba alıyoruz.. kendi ihtiyaçlarımızı hep ikinci plana atıyoruz..
hep merak etmişimdir biriside neden şöyle bir konu açmaz.. insanlar yeni araba ne için alıyor ağırlıklı ekonomi için pazardaki araçların çoğu 90 lı yıllardaki araçlarda dahil 8-10 litre ortalaması var 1.6-2.0 arası.. eski araçlarımı düşünüyorum yüksek hacimliler dışında 1.6-2.0 civarında olan bütün araçlarım ortalama yakıtı 8-10 litre arasıydı ..
adam gidiyor 100-150-200 bine araba alıyor arğırlıklı benzinliden bahsediyorum ama çok yakan dizellerde var gene 6-7 litre yakıyor.. yani o aradaki 100-200 bin liralık devasal farkı hepi topu 1-2 litre için veriyor insanlar 2-3 litre için bile verilmezya.. neyse bu konuda ayrı sav ayrı bir tez ..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
yurtdışında adam en ufak birşeyde boyatıp temin temiz biniyor, satarkende daha değerli oluyor
bizde orjinalliği gitmesin diye çizikli göçüklü arabalara binmeyi seven bir kesim var![]()
arkadaşım 12 ye aldı .. güneş yanığı vardı tavanında arka kaputta .. daha yeni komple boyattı işte 4 yıldır uğraşıyordu ufak ufak bitti on numara oldu araba.. iki kızı var onlar için öne double din arkalara 9 inçlik kafalıkda aldık.. güncel donanımsal bazı eklemelerde yapdık park sensörü far sensörü v.b .. hem aileye hem konfora hem güvenliğe hem donanıma hemde performansa keyife on numara iyi giden bir araç.. otobanda çok iyi gidiyor . o rakamlara bedava ötesi..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
İlk sebep avrupada araç sayısının ve çeşitliliğinin bol olması, ikincisi ise araçların ekonomik ömürleri tamamlanınca ya da ağır bir kaza geçirdiğinde direk olarak hurdaya ayrılmasıdır. Geriye kalan araçlar ise hem temiz kalanlar ve arabasının meraklısı olup saklayanlara ait olması.
Bir de eski model arabalarda vergiler ve yıllık masraflar Türkiye'ye göre daha yüksek olduğundan 1000-2000 pound/euro değeri olan arabaları kullanmak yerine yenisini almak daha cazip gelebilir bazı kullanıcılar için.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Herşey söylenmiş, her yorumla hemfikirim ama şunu bir kez daha tekrar etmek istiyorum
Her türlü vergiyi tahsil edip, yolların asfaltını olması gerektiği gibi yapmayan bütün belediyeciler ölsün
group b ___
Konudaki en doğru mesaj bu. İnsanlar burada boncuk diye satılacak araçlarını tek çırpıda hurdaya ayırıyor vergisi yada masrafı çok diye. E durum böyle olunca kalan araçlarda sadece çok temiz ve meraklısı olanların araçları. Birde insanların birden fazla araçları var. 3-5 tane arabası olan insan herbirisini amacına göre kullanıyor.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Parasizlik en son etken. Arabalarin hasat olmasinin en buyuk sebebi essek gibi binilmesidir. Ben cebimde para az iken bile gezmek yerine aracin eksigini yaptiririm. Ama millet bineyim gitsin bakim hak getire yolda birakana kadar vur kirbaci bumu parasizliktan dolayi araba yaptiramamak?cogu insan sanayiden anlamiyor bile. Millet umursamiyor etmiyor. Paran yoksa parana gore araca binersin fiat vs gbi gidipte paranin son kalaniyla mercedes alip aa parcasi pahaliymis bunun yeaaa yapip essek gibi binmeyle olmuyor bu isler.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)