Belki firmayı devretmiştir.
Ticaret sicilden bakmak lazım..
Belki firmayı devretmiştir.
Ticaret sicilden bakmak lazım..
Bazı ürünlerde sprey halde kalmadığında ya da özel renklerde Tarkanlar sprey dolum firmasına litrelik olarak gönderip spreylere dolum yaptırıyorlar. Ürünün bu doldurma sprey içinde gelmesinin sebebi bu.
Sorunun neden kaynaklandığı hakkında fikrim yok. Sorun yüzey hazırlığı mı, uygulama koşulları mı malzeme veya basıp yapılan sprey sorunu mu bilemem. Ancak keşke adresi telefonu herşeyi olan kişi ve firmaya ulaşılıp destek istenseymiş diye düşünüyorum en azından ben olsam öyle yapardım halen sonuç alınamazsa o zaman foruma yazılması gayet normal olurdu benim düşüncem.
Firmaya ulaşmak zorunda değilim 1 sene önce birisi böyle bir durumdan bahsetmiş, e adam haklıymış arayıp ne diycem 50 liramı geri yollayın mı? 2 dk lık iş için 5 saat uğraştım. Kaç tane klips kırdım onları alıp takıcaz tekrar. Yüzey hazırlığı vs yapıcak olsaydım zaten söker boyardım ki öyle yaptım sonrasında ama sökmek istemediğim için plastidip almıştım zaten.
Yine de söyleyeyim 2sinde spariş verdim 8inde geldi ürün. O süreçte kargoya verildi mi ne oldu diye aradım 2 kere yanıt alamadım. Ürün geldi durumu farkettikten sonra önce yine sitedeki iletişim numaralarını aradım 2 kere telefon otomatik açılıyor 20 saniye sessizlik sonra kapanıyor. Yani arayıp ulaşamadıktan sonra buraya yazdım aslında.
Şimdi öncelikle şirketi falan devretmedimevet techede eskisi gibi girmiyorum. Sanırım vakitsizlik yada daha önemli işleri olabildiğindendir. Burayada arkadaşlarımın (gerçekten şahside beni tanıyan, 2005 yılı kuruluşundan beride bu foruma üye olduğumu bilen kişiler) defalarca arayıp mesaj atması sonucu yazma gereği duydum.
Geçen sene sorun yaşayan arkadaşıma bizzat ben cepten ulaştım. sorunu dinledim. watsuptan defalarca foto gönderimleri yaptık. Ürünü söktüğü için sadece neler olabileceği üzeri fikir teallisinde kaldı durum. Yinede forumdaşım olduğu için herzaman haklı müşteri durumundadır. ileri dönük bir zararı olsa dahi öderim dedim. Ancak bir sıkıntı olmadı. Tabi dialogları buraya birdaha taşımadık.
Gelelim şuanki duruma. Etieti sıyırdığınızda gördüğünüz başka marka benzer bir ürün değil. Boş kutu sprey üreticisi. Yani siz ne üretiyorsanız yada elinizde litrelik neyiniz varsa alır kendi boş kutusuna basar. Bizde spreyde olmayan bazı özel renkleri yada şu aralar sadece siyahı firmaya litrelik gönderip (yine plast dip ama bizim tabancada kullandığımız hali) kutuya basımını yaptırdık. Bunu zel metalik renkler olduğunda da yapıyoruz. Yani konuda bahsedildiği gibi akçalı alıpta göndermedik plasti dip yerine.
Sorun oluşmuş, bende görüyorum. Tamamda forumda ce telim bile var yakomik değilmi? arar sorarsın "bu needen olur?". Bende cevabını veririm. Sonra da yine forumdaşım olduğundan. Normal müşter prosedürü işletmeyip haklılık konusunu bir tarafa bırakıp "bu bu bu hatalar oluşmuş önceki ygulamada, bunları bunları böye yap al yeni kutn"derim
Şimdi ben BİLİRKİŞİ!!! gibi soruna çözüm bulsam ne farkeder bu saatten sonra?? Ferman okunmuş hüküm verilmiş hatta kafa koparılmış. Değerli forumdaşlarım sizlere soruyorum NE YAPAYI SİZLEİ MUTLU ETMEK İÇİN??? (Bu arada sprey hakkı vs zaten baki o ne olsa gönderilirdi)
Benim sorum ise; bu milletin birbirini gazlaya gazlaya bir konuyu çözümsüz hale getiripardından HADİ BAKALIM, NE OLACAK CEVAP VER? durumuna ne yapacağız
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
Forum seçimlerine gir lan, Forumdaşlarım ne lan vatandaşlarım gibi.![]()
IN BOOST WE TRUST
Ben sizin cep telefonunuzu bulmaya mı uğraşmalıyım sizce yoksa sitenizdeki iletişim numaralarınıza cevap verilmesi mi?
forumda konusu olan bir ürün ,Alper'de yazmış şikayetini dile getirmiş buradan ulaşmayı tercih etmiş .bu kadar yadırganacak olan ne bu durumda?
Şimdi bana ulaşmak numaram olmasına karşın zor. Ama bukadar foto paylaşımı yada olumsuz yorum paragrafları yapmak kolay değilmi?
Foruma girmiyorum belliki; en alttan zaten nekadar süre.girmediğim belli. Ancak bazı arkadaşların "hadi bakalım nerde açıklama hadi hadi bekliyoruz" demesi haklı serzeniş değilmi?
bakınız herkes yorum yaparken "kaç defa bu ürünle ne işlerimi hallettim, kaç defa kullandım bu işin profuyum" diye bilirkişilik yaparken o bizim için olumlu olabilecek paylaşımlar için aynı zahmeti göstermiyorsunuz ama... biz yazıyormuyuz nerde güzelim uygulamalar diye???
tabiki sorun yaşanıyorsa danışılabilir. Burayada.atılabilir sorun onada kızmıyorum zaten. Ama sanki biz çözüm bulmamışız yafa kasti birşey yapmışız gibi davranamaz kimse.
Şimdi tekrar soruyorum. Nasıl birşey yapmamızı istersiniz?
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
şimdi ben anlamadım ürün sorunlu mu? yoksa firma sahibine mi ulaşılamamış?
"gafleti, zılleti ve cehaleti tattık. sıra sefalette."
Konu şöyle) paylaşımı yapan herkes bana ulaştı sağolsunlar hatta köpeğimi uyutmadılar. Alper arkadaşım zaten ulaşma gereği duymamış. Bu onun takdiri, tercih etmemiştir. Ürünlük sorun ne olsa zaten ben fazlasınla hallederim diyorum. Forumla ilgili aklıma sorı işareti bile gelmez diyorum. Ama bu konuya dahil olur olmaz bel altı vuran mesajlar neden var?? dayız
Bu arada çok bakamıyorum kusura bakmayın. Geç yazarsam.
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
hocam iyi niyetiniz var anladığım kadarıyla, sorunun size çözebilecekken ulaşamaması ve herkese açık bir yerde markanızın kötülenmiş olması hoşunuza gitmemiş
bence burayı okuyan zaten diğer postları da okuyordur soruna çözüm tanıyın arkadaşla helalleşin halledin herkes firmanın malının arkasında durduğunu da görmüş olur
onun dışında da müşteri temsilcisine bağlanılamaması bence önemli şahsen bende 50 liralık bir mal alsam firma sahibininin özel numarasını bulmak yerine müşteri temsilcisiyle iletişime geçmeye çalışırdım
arkadaşın yaptıklarında bir art niyet görmüyorum
"gafleti, zılleti ve cehaleti tattık. sıra sefalette."
Nacizane bir öneri yazayım kabul eder ya da etmezsin, ama ben zamanında müşteriye uyguladım ve sonuç olumlu oldu.
Ben olsam şöyle yapardım, x kardeşim evet fotoğraflardan da görüldüğü gibi bir sorun oluşmuş,
zaten daha önce bizi tercih etmişsin belli ki memnun kaldığın için ikinciye ürün almışsın.
Şirket telefonlarına yoğunluktan ötürü bakamadık kusura bakma, adresin zaten bizde mevcut biz sana yeni bir ürün gönderelim güle güle kullan.
Sprey kutusu konusunda da aklına bir şey gelmesin ürünü sprey olarak bulundurmadığımız zamanlarda anlaşmalı firmamıza litrelik gönderiyor ve kutuya bastırıyoruz.
Der geçerdim.
Eminim bu duruş çok daha fazla şey kazandırırdı para olmasa da ticari itibar konusunda.
Ama telefonum var bana ulaş mantığı kabul edilebilir değil, kimse kimsenin numarasını bulup şahsi telefonundan aramak istemez.
Bence sen de canı sıkılanın seni aramasını istemezsin.
Bol kazançlar, arkadaşa da geçmiş olsun diyelim.
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
Plasti Dip Türkiye
Burada sadece bir adet sabit telefon numarası var. Arkadaş cevap verilmiyor, hat düşüyor demiş zaten.
Kargo kağıdında ise bir cep numarası yazıyor.
Neticede kargo kağıdındaki numara görünmeye bilir. Web sitesi default olmalı.
Ayrıca yorum yazmada bir sakınca görmüyorum. Netten alınan herşeyde firmalar yorum hakkı veriyor. Alıcılar olumlu/olumsuz deneyimlerini paylaşıyor.
Şikayet bu işin doğasında var. Neticede önemli olan orta noktada buluşularak çözüm üretilmesi.
Memnun olmayan bir müşteri deneyimini en az 15 kişi ile paylaşır.
Okumadan imzalamam.....
Yoo memnun olduğum zaman da aynı zahmeti gösterdim. İnternet sitenizin iletişim numaralarına ulaşılamıyor daha kaç kere yazmalıyım bilmiyorum ama sizi aramayı denedim. Bir de bana ne karı olacak sizi karalamanın.
ürüne gelirsek kendi tamponlarımı kendim boyuyorum. Boya nasıl yapılır biliyorum.
Daha önce de bu ürünü kullandım kendi kutusunda hiç boya tecrübem yokken hem de, gayet memnundum. Temizlemedim bile direk sıktım o zaman. Şu yüzden kabarma olmuş demiyorsunuz ki. Ben memnun kalmadım verdiğim parayı geçtim malzemeye zarar geldi. Önceden kullandığımda sorun yoktu. E demek ki bu basım spreylerde bi hata var. Ha spreyde hata yoksa bu kabarma olayının neden olduğunu açıklasaydınız teşekkür ederdim ben de hatalıysam kabul ederdim.
Ben forumdaşım kim olursa olsun (sadece şimdiki konu değil, başkada olsa) art niyet aramam. Zaten alacağı ürün hakkı herzaman bende saklı kalır dedim zaten. İlk mesajım bıydu. Neyse ben malzeme de hata olamaz asla demem. Tamam belki 10.000 lerce satıyoruz. İllaki arada sıkıntılıda olabilir derim. Ama işte buradaki çooooknolumsuz o yorumlar. Senelerce başka müşterilere emsal teşkil ediyor. Buraya gelmesi için konu çözümsüzlüğe ulaşmalıydı diye düşünüyorum.. neyse ben herzamançözüm yanlısıyım. Asla forumdan birine de müşteri muamuamelesi yada prosedürü uygulatmam. Direkt haklıdır der geçerim. O sebepledirki forumda numaram var. Google da Tago deyince çıkıyor. Bir talebiniz olursa memnuniyetle karşılarım
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
Vay anasını ya az daha zorlasalar adam satınaldığı için suçlu çıkacak.
@ALPER-VNS sen neden ürün alıyosun boyacıya ulaşmak bu kadar zor mu? Plasti-dip yapana kadar boyacının telefonunu bulup arayıp boyatsaydın.
Seninki de iş forumdaşım aaa
Arif Işık - Her Türlü Halı Kilim Travel
Boya tabancası önerisi olarak earlex gördüm.
Alternatif bir ürün var mıdır?
Earlex gördüğüm kadarıyla iç kısmı metal olduğu için daha dayanıklı.
Coupe bir araç için (Ford Ka) kaç litre boya lazım olur.
İstediğimiz rengi yapma şansımız var mı?
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)