sırf böle saçmalıklardan lpg araçtan uzak duruyorum
sırf böle saçmalıklardan lpg araçtan uzak duruyorum
Romeo <3 Giulietta
Bu kurumların hiç bir iletişimi yok mu? Nasıl bir saçmalıktır ya arabayla ilgili bir uygulamayı düzenliyorsun. Hiç mi aklına gelmiyor acaba bu arabanın muayeneye gideceği. Yapılan değişikliklerden etkilenen tüm kurumları haberdar edip değişikliğini sağlamak çok mu zor Allah aşkına.
Çift aplikasyon yıllardır ağır kusur. Burada tüv konusunda konuşulmuştu hatta
Bende onu okuduktan sonra arabayı muayeneye götürdüm. Orta yaşlarda bir amca arabaya jant takmış sırada bekliyor.
Adama dedim " bu jant muayeneden geçmez".
Dayı "1200 gayme verdim geçer bu nasıl geçmez dedi"
Neyse muayeneye girdi. Bırakmışlar tabi ağır kusurla ben hala bekliyorum. Koşa koşa geliyor dayı şimdi napacaz kaldım muayeden diye
Benim muayene bittikten sonra garaja götürüp sac jantları verdim dayıya muayeneye gidip geldi yine değiştirdik. Bazen yolda yolakta karşılaşırız "o delikanlı" koştur koştur bağır çağır gelir yanıma![]()
Öncesinde lpg boruları üstünde spiral boru istiyorlardı, şimdi onu söktürtüryorlar, yeminle şaka gibi bir ülkeyiz, bide 2 kurumun birbirinden haberi yok.. Bu ülkede yaşamaktan bıktım yemin ederim. İstanbula THY ye gittim iş için, önce sınava çağırdılar gittim, sınavı geçtim, 1 ay sonra mülakata çağırdılar, kalktım yine gittim, mülakat 2 dakika sürdü, beni yanlış çağırmışlar, bölümümden alım yokmuş... bi iş başvurusu bana tam 700 küsür liraya maal oldu, hakkım zehir zıkkım olsun..
2004 Mercedes-Benz W203 C230K1994 Opel Astra F GSi
Enteresan, haberim yoktu teşekkürler. Uyarma ihtiyacı hissettim çünkü 5x100 5x112 çift applikasyon jantla geçmiştim ben. Ama bijonları kapatan jant göbeği vardı.
Benim eski f30 lastik tabanı tutmuyor diye bırakmıştı
Kapı eşiğindeki yazıyı sökseydim ne olacaktı dedim
Geçersi dedi
Jantlar orjinal
Burasu Türkiye ummadığın anda çökertiyorlar![]()
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
Tuvturk de TR koşullarına uyarlamış kendini, onlarda geçerli olan kriterlere ait kusurları kapatmak yeterli oluyor geçmek için, olay emniyet ya da tedbir almak değil sadece muayene esnasında kusur kapatmak.
Misal bende 3 jenerasyon 306 oldu 96/99 ve 2000 bunların 2 sinde kat olması gerekmiyordu yaş ve modelden dolayı ve 96 kat olmadan geçerdi, 99 ise tamamen inisiyatife bağlı idi kat olmadan geçtiği de oldu geçmediği de oldu fakat asıl ironi 2000 modelde olmaz sa olmaz bir durum söz konusu idi, oem kat olmasına rağmen ben sökük gittim hatta orta susturucu da yok ve sonda remusun 306 için yaptığı oem le sadece görünüşü aynı olan fakat çıkışı 90 lık bir egzoz geçti,
işin ilginç tarafı aynı arabada Jenvey Throttle Body Kit vardı ki görmemek imkansız olan öküz boy filtresi de takılıydı. Ayrıca 3008 in 17" kara jantları 205/40/17" lastiklerle beraber ki kapı eşiğinde 195/55/15 etiketleri duruyordu. Geçti hala hayret ederim komik olan ise 96 ve 2000 aynı anda arka arkaya girdiler.
Aslında bu şekilde sokmazdım fakat değiştirmeye zamanım yoktu açıkçası 1 gün harcamak istemedim, tatil arifesi ağır kusurdan kalayım elimde belgesi olsun tatilde çevirme bol oluyor araba bağaltmayalım dedim geçti işte TR koşulları, kusur kapatma böyle bir durum.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)