User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
39 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Peugeot Servis Rezaleti HK

  1. #20
    serkanokan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peugeot marka ve yetkili servis memnuniyetsizliğini bu hafta ben de yaşadım. Konu açsam mi diye düşündüm ama açıkçası üşendim de.

    2012 model 70bin km'de 1.4 dizel otomatik 208'im var. Sorunum şöyle, yolda seyir halinde giderken aniden "motor arızası acil servise gidin", "şanzıman arızası acil servise gidin", "hill holder arızası acil servise gidin", "start&stop arızası acil servise gidin" uyarılarını art arda sıralayarak araç kendini koruma moduna alıyor ve 30km hızı geçmiyor. Motoru durdurmanızın ardından da tekrar çalışmıyor, ta ki 1 saat bekleyene kadar. 1 saat sonra çalıştığında da sadece motor arızası sinyali çıkıyor. Arabam yetkili serviste bilgisayara bağlandığında "gerilim sabit tutma düzeneği", "enerji akümülatörü veya gerilim regülatörü", "vites kolu sinyal arızası", "beyin uyku fazının gerçekleşmemesi veya tamamlanmaması", "motor beyni ile bağlantı yok" arızalarını verdi. Ertesi gün servisten haber geldi ve herhangi bir parçada sorun bulunamadığını, motor, şanzıman ve bsi beyinlerine güncelleme yapıldığı söylendi.

    Arabamı teslim aldığımın ertesi günü sabah saatlerinde otobanda 120km hızla cruise control devrede yola devam ederken aynı arızaları tekrar aynı sırayla verdi ve Ankara çevre yolunun sabah trafiğinde en sol şeritten en sağ şeride geçene kadar gazın sonuna kadar basmama rağmen hızım 30km'ye düştü ve yol vermeyen bir tırın altında kalma gibi ciddi kaza tehlikesi atlattım. Allah korusun benim canıma veya malıma bir şey olsaydı, YETKİLİ SERVİS(!)'in yazan onca hata koduna rağmen sorun tespit edilemedi gibi bir ihmalkarlığı cezasız mı kalacaktı?

    Arabam tekrar servise çekildi ve bilgisayara bağlanınca bilgisayar gaz pedalının çalışmaması sorunu diye bir sorun çıkardı. Parça ellerinde yok ve 755 tl ücreti var. Aynı sorunu ben 4.yaşayışım ve yetkili servise bu sebepten dolayı 2. gidişim. Özel peugeot servisleri ve elektronikçiler de sorunu bulamadı. Servis bilgisayarı her yolda kalışımda çözüm üretmeyi sadece bilgisayara bağlayarak bulmaya çalışıyor. Elektrik tesisatını gözle bile kontrol etme gereği duymuyorlar. Sebep olarak bilgisayar bize ne söylerse biz onu yapmakla yükümlüyüz diyorlar.

    2012 yılında sıfır km 208 alan, ve daha 12.000km'deyken aynı sorunları yaşayan bir arkadaşım daha var. Onun da sorunları çözülemedi ve çözümü arabasını satarak buldu.

  2. #21

    Üyelik
    Nov 2015
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    **son durum***(30 mayıs) 11:20'de yedek araç teslim edildi. beyaz peugeot 301 dizel manuel. 3000 km.
    olabilecek en kotu modelini vermisler böyle bir magduriyette, konu Fransa'ya taşınır korkularindandir o da

  3. #22
    ErkanCanS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    34
    Mesaj
    618
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Doğuş - Esenyurt'ta arabamın yakıt pompasını değiştirdim garantiden. ( 1.5 ay sonraya randevu vermişlerdi. ) Arabayı teslim aldım , Merkezi kilit sistemini bozmuşlar. 2 gün sonra merkezi kilit sistemini tamir ettiler. Bu sefer kornayı bozmuşlar. Kornasız 1 ay dolaşmak zorunda kaldım. İzmir'e sınavlara gittim geldim. Kornayı tamir ettiler , arabayı bana tavanın iç döşemeleri ve sanruf açma tuşunun etrafına yağ bocalanmış , yağlı eldivenler koltuğun üzerinde duruyor halde teslim ettiler. Servis danışmanı beni arıyor araba hazır gelin teslim alın diye. 10 dakika sonra doğuşta oluyorum , mesaim bitti diye basıp gitmiş beyfendi.
    DÜNYADA İKİ BİLİNMEYEN VARDIR.BİRİ KUTUPLAR , DİĞERİ TÜRKLER.. Albert Sorel

  4. #23
    arda35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.006
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu başlık birkaç hafta evvel de açılmıştı, ama ilgi görmedi o günlerde. Son haliyle ''29 mayıs peugeot rezaleti'' iyi desteklendi. İki günde geri basmış distribütör. Muhtemelen devamını da getirecekler. Adamı böyle öperler işte.

  5. #24

    Üyelik
    Jan 2011
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gerek çalışanlara verilen ücretlerin yetersizliği gerek çalışma koşullarının ağırlığından dolayı ülke genelinde özellikle otomotiv sektöründe teknik eleman kadrosu ciddi derece sıkıntı çırak yetişmiyor sevgili arkadaşlar! Mağdur olan arkadaşa çok geçmiş olsun Allah sabır versin yaşadığı hisleri iyi anlıyorum bende bu ve buna benzer sıkıntıları yaşadım doğuş 2013 model 30 binde cupramı onaracağız diye çöp etti seneler önce.Hala böyle hadiseler okuduğumda duyduğumda tüylerim ürperiyor.

  6. #25
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sene 2005 civarlari dayim o zamanlar buyuk olsun sekil olsun bide o donem reklamlarin etkisiyle 407 sw 2.0hdi en full donanimi almisti
    Araba 3-4 kere kendi kendine yolda giderken gaza basiyordu inanilmaz tehlikelere yol acti
    Kac kere garantiden pedal degisti sayisini unuttum
    Onlarca kez far beyinleri sunroof motoru onlara hic girmiyorum bile

    Yakin cevremde partner vs sahibi arkadaslarim var hergun bi ampul patliyordu veya bi ozelligi o gunluk yok oluyordu
    Suan bile bi tane 2012 partner kendi kendine fren lambalarini yakiyor...

    Servis konusuna gelince adamlar sadece yag su ve filtre disinda bir *** bilmiyor
    2009 arabanin fren hidroligini israrimiz uzerine degistirirken hidrolik deposunu kirmislar bide onu japonla tamir etmeye calisip yolda fren bosalmasina sebep oldular

    Yine bi tanidigimiz 5008 yolda giderken sanziman kendini park konumuna aldigi icin bariyere girdi

    Aman psa grubu arabaya dusmemek lazim alincak tek araba 301 veya c elysee heralde onlarda zaten en elektrnik sey bluetooth teyp heralde
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  7. #26
    serkanokan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sene 2005 civarlari dayim o zamanlar buyuk olsun sekil olsun bide o donem reklamlarin etkisiyle 407 sw 2.0hdi en full donanimi almisti
    Araba 3-4 kere kendi kendine yolda giderken gaza basiyordu inanilmaz tehlikelere yol acti
    Kac kere garantiden pedal degisti sayisini unuttum
    Onlarca kez far beyinleri sunroof motoru onlara hic girmiyorum bile

    Yakin cevremde partner vs sahibi arkadaslarim var hergun bi ampul patliyordu veya bi ozelligi o gunluk yok oluyordu
    Suan bile bi tane 2012 partner kendi kendine fren lambalarini yakiyor...

    Servis konusuna gelince adamlar sadece yag su ve filtre disinda bir *** bilmiyor
    2009 arabanin fren hidroligini israrimiz uzerine degistirirken hidrolik deposunu kirmislar bide onu japonla tamir etmeye calisip yolda fren bosalmasina sebep oldular

    Yine bi tanidigimiz 5008 yolda giderken sanziman kendini park konumuna aldigi icin bariyere girdi

    Aman psa grubu arabaya dusmemek lazim alincak tek araba 301 veya c elysee heralde onlarda zaten en elektrnik sey bluetooth teyp heralde
    301'lerde de kronik sorun sayısı çok fazla. 30binde patlayan ön amortisörler, bali kusan tavan döşemesi, sürekli bozulan 3.vites senkromeçi ilk başta aklıma gelenler.

  8. #27
    R.I.P - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    09-77
    Mesaj
    2.962
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ILongBoardDude Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben VW servislerinden iğreniyordum ,ama bu da başka bi boyutmuş.

    Diğer japonlar nasıl bilmiyorum ama Subaru'nun servisinden muazzam memnunum.
    arkadaşım plakalığı kırıldığı için subaru servisini aradı yanımda, direk adres isteyip kargo ücreti dahi olmadan gönderdiler.
    yıllardır opel servislerini kullanıyorum aydın harici hiç bir yerde böyle bir müşteri yaklaşımı görmedim

  9. #28
    AşkınS. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    Zonguldak - İstanbul
    Mesaj
    6.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugün vw gittim,gayet memnun kaldım ereğli yazıcıoğlu'dan. Tek sıkıntı fiyatlar porya bilyası ve salıncak fişekleri 1750 lira

  10. #29
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    29
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peugeot marka olarak severim 206 olsun yeni, modeller olsun.

    301 kullanıyorum şuan tüketim olarak acaip memnunum. Ikinci 301 im ve hiç kronik sorun yaşamadım.

    Gel gelelim, bu kadar rezalet bir yetkili servis olamaz, sıfır aldığımız partner tepee nın kornası bozuldu kısa sürede.

    Servise götürdüm 100 liralık şey için öyle bir yokuş yaptılar ki anlatamam en son servis danışmanına bağırarak tüm sorunu çözdüm s.ke s.ke garantiden degiştirttim.

  11. #30
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    balık baştan kokar Peugeot türkiye kötü bir distribütör. Doğuş'a laf ediyorsunuz ama doğuş bile çat diye yedek aracını sağlıyor, ya da bir şekilde iş çözülüyor. Peugeot türkiye rezalette bambaşka bir nokta da.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  12. #31
    CemBerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    29
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    918
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı serkanokan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    301'lerde de kronik sorun sayısı çok fazla. 30binde patlayan ön amortisörler, bali kusan tavan döşemesi, sürekli bozulan 3.vites senkromeçi ilk başta aklıma gelenler.
    30 binde biten fren diski yapmışlar adamlar bence başarılılar

  13. #32
    canimrecepcim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Townswille City
    Mesaj
    892
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R.I.P Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşım plakalığı kırıldığı için subaru servisini aradı yanımda, direk adres isteyip kargo ücreti dahi olmadan gönderdiler.
    yıllardır opel servislerini kullanıyorum aydın harici hiç bir yerde böyle bir müşteri yaklaşımı görmedim
    Kardeşim sunroof'u açık unuttu ve gece yağmur yağmış.Gerisini tahmin ediyorsun zaten.Temizledikten sonra farkettim ki sağ koltukta kimse oturmasa bile emniyet kemeri ikazı veriyor.Belli ki sensörlerine bişey oldu.Servise durumu anlattım amacım fiyat sormak veya tamir ediliyor mu veya sadece sensör değişir mi diye.Verdikleri cevap koltuk siparişi geçiyoruz geldiğinde arayıp bilgilendircez aracı bırakırsınız dediler.Ben şok oldum zaten ertesi gün aradılar tekrar arabayı bırakırken farkettim ikaz gitmiş demek ki iyice kuruyunca.Dedim abi böyle böyle artık sıkıntı yok yazık olmasın koltuk masraf etmeyelim diye.İlerde yine problem çıkarır belki diye değişti.

    Rölantide bi ses geliyordu umursamıyorduk bakıma için aracı bıraktığımızda aradılar rölantide gelen sesle ilgili şikayetiniz var mı diye.Direk turbo selenoidi değiştiler hiç sorgu sual yok.

    Akü bitti yol yardımı çağırdım onda bile garantiden değiştiler hiç talebim olmamasına rağmen.

    Aha yemin olsun servise gitmeye utanır oldum herşey bedava diye.Ama mantık açısından bakınca doğru olan tam olarak bu oluyor sanırım.

    Öte yandan full servis bakımlı golf için 45bin bakımına gittiğimde kırılan havalandırma ızgaraları ile ilgili şikayette bulundum.Sonuçta bunlar bilerek veya kullanıcı hatası ile nasıl kırılabilir diye de güzel güzel anlattım.Lafımı bitirmeye dahi müsade etmedi.Dsg ile durum bildiriyorum lafı bile dinlemiyor.Hayattaki en büyük pişmanlığım golf almak ve vw servisine gitmek oldu.
    - Doğruları konuştuğundan dolayı hüküm giymiş user.

  14. #33
    34btr1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul/Bahçelievler
    Mesaj
    3.002
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konunun buraya tasınması çok iyi olmuş,ekşide okudugum kadarı ile şirket mesaj yazan herkese iyi niyet mesajı yalakalıgı yapmaya başlamış,çıkıcaz muz cumhurıyetliğinden hayırlısı ile.

  15. #34
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ***son durum***

    31 mayıs 16:40: kardeşimin manuel araç kullanmakta zorlanacağını düşünerek ankara'dan dizel otomatik 3008 suv temin ederek yarın teslim etmek üzere yola çıkardıklarını bildirdiler. yarın peugeot 301 yerine 3008suv'u ikame araç olarak verecekler.

    31 mayıs 12:30: peugeot türkiye daha da üst düzey bir yönetici aradı. 2 gündür bugüne kadar sorumlu kişi ile aramızda geçen tüm iletişim kayıtlarını dinlemekle meşgulmüş. 2016'dan beri süregelen konu ile ilgili de konuya hakim olmak adına yazılı ve sözlü tüm kayıtların üzerinden geçmiş.ilk defa bir sorumlu sözümü kesmeden beni uzun uzun dinledi.

    -olayın bu boyuta gelmesine neden olan personelin artık o görevde olmadığını bildirdi.
    -3008 suv alımındaki mağduriyet ile ilgili zararımı karşılayacaklarını bildirdi.
    -2010 model 3008 crossover'ımız ile ilgili aracın hatasız bir şekilde onarılmadan teslim edilmeyeceğini. aracın teslimine kadar olan süreçte ikame araç kullanabileceğimizi. mevcut ikame araç tam olarak 3008 crossover'a denk olmadığı için farklı bir araç talep edebileceğimizi bildirdi. farklı bir araç talep etmemiz halinde aracın en kısa zamanda istanbul'dan yola çıkarılacağını söyledi.
    -an itibariyle şikayet ile ilgili olan mağduriyetler giderildi ve taleplerimiz karşılandı.
    keşke en başından süreç bu şekilde işlese ve kimse yıpranmasaydı.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  16. #35
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  17. #36
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    12.983
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sosyal medyanın gücünün bütün her sektördeki her firma anlasa da zaten dolar euro karşısında eriyip biten Türk Lirası ile para kazanan insanların dünya para verip aldıkları elektronik olsun, giyim olsun, otomobil olsun malın arkasında dursalar.

    Yetkili servislerde ben bu formen olayına uyuz oluyorum. Bilmiş bilmiş haller. Sanki arabayı o tasarladı üretti. Herşeyi ben bilirim müşteri dün ehliyet almış kör cahil. Teknik olarak zaten hiçbirşey bilemez herşeyi ben bilirim havalarında. Adamlara arabanın ilk 15 bin bakımında bir a4 kağıdına çıktı alıp götürdüm. Bir tanede arabanın iç dikiz aynasına bantladım teslim etmeden önce. Bilgisayara girmem lazım dedi hepsini dedi. Yeterli harf giriş yok diye haklı olarak kendince özet geçti. Ama be adam yazdığım kağıda bak dimi. Servis dönüşü yazılı cevapta söylediğim şey ile alakasız şeylere bakılmış.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  18. #37
    huseyinturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.557
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2015 yılında sıfır aldığımız nissan micrada aldıktan 3-4 ay sonra arıza lambası yandı ilk gişimizde şanzımanla alakalı bir uyarı olduğunu, silip test ettiklerini bir sorun olmadığını söylediler aracı 2 gün test edip geri verdiler. Tekrarlaması durumunda direk nissandan ünite değişimi talep ediceklerinide söylediler.
    2018 yılındayız aynı arızayı yine verdi araç, şehir dışındaydık servisi aradık, araçta anormallik olup olmadığını sordular yok dedik, bir sorun gözlemlerseniz saat kaç olursa olsun nerde olursanız olun hemen bize bildirin size ikame araç gönderip, aracınızı çekiciyle alalım dediler. Sorun olmadı 3-4 gün sonra istanbula geldik servise gittik. Sürecin daha hızlı işlemesi için bizi araçla eve gönderip yol yardımı arattılar, aracı aldılar bizden yerine aynı kmde aynı yaş sadece donanımı farklı micra gönderdiler. İlk defa bir markanın yetkili servisinden aşırı memnun kaldım, çamura yatmak yerine olayın durumunu netleştirip çözüme nasıl en hızlı gideriz diye düşünüyolar.

    Aracımız 6 gün serviste kaldı, 3 gün garanti onayı beklediler, 2 gün hafta sonu 1 günde şanzıman komple değişimi. İkame aracı 3 gün verebilceklerini söylemişleridi, bu konuyla ilgili sürekli özür dilediler. Aracı servisten teslim aldıktan sonra farklı birimlerden arayıp şikayetmiz olup olmadığını sordular.

    Daha önce sıfır renault clio aldım, trim sesleriyle ilgili her bakımda şikayet bildirdim çözüm bulamadılar, en son ilgili kişi 'abi müzik dinle bu arabalarda var kesemiyoruz' dedi vazgeçtim.

    Fiat doblo aldık sıfır, ilk bakımda çok sert diye şikayette bulunduk, çözüm bulamadılar, sonra şans eseri kendim farkettim hava basnçlarının çok yüksek olduğunu. Hayati önem taşıyan bir hata bu. Yaklaşık 20.000 km öyle kullandık bir o aracı. Sonra mahçup olup arka takımlarla ilgili ses yapmaya başlayan parçaları garantiden değiştirip kimseye yapmayız haa size özel mantığında kurumsal cümlelerle lütfettiler sağolsunlar.

    Arkadaşımın 20.000kmdeki 4.20d coupesi yolda giderken aks kırdı, 3,5luk eibach yay var işlem yapılmış orjinalliği bozulmuş dediler ama sizi mağdur etmiyecez diyerek kaskodan onarım yaptılar, 12 bin kayıt geldi tramere..

    Otobüsün(otokar) yetkili servisinin yaptığı hatalara girmiyorum yazsam roman olur, bijonları gevşek bırakmalar, arka dif kovanı değişen aracın arka tekerlerin bir tarafı 5 cm içe ofsetli diğer tarafı 5 cm dışa ofsetli olması vs gibi..

    Yetkili servislerden nefret ediyorum, sırf bu yüzden sıfır araba almam heralde bir daha hayatım boyunca. İşten anlamayan, işi geleni oyalamak olan insanları muhatta olarak koyuyorlar. Derdinizi anlatamıyorsunuz, arabadan biraz anlıyorsanız verdikleri salak salak uydurma cevaplar sinirinizi bozuyor...

    Sanayideki ustamın dükkanının gözünü seviyim..

  19. #38
    huseyinturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.557
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2015 yılında sıfır aldığımız nissan micrada aldıktan 3-4 ay sonra arıza lambası yandı ilk gişimizde şanzımanla alakalı bir uyarı olduğunu, silip test ettiklerini bir sorun olmadığını söylediler aracı 2 gün test edip geri verdiler. Tekrarlaması durumunda direk nissandan ünite değişimi talep ediceklerinide söylediler.
    2018 yılındayız aynı arızayı yine verdi araç, şehir dışındaydık servisi aradık, araçta anormallik olup olmadığını sordular yok dedik, bir sorun gözlemlerseniz saat kaç olursa olsun nerde olursanız olun hemen bize bildirin size ikame araç gönderip, aracınızı çekiciyle alalım dediler. Sorun olmadı 3-4 gün sonra istanbula geldik servise gittik. Sürecin daha hızlı işlemesi için bizi araçla eve gönderip yol yardımı arattılar, aracı aldılar bizden yerine aynı kmde aynı yaş sadece donanımı farklı micra gönderdiler. İlk defa bir markanın yetkili servisinden aşırı memnun kaldım, çamura yatmak yerine olayın durumunu netleştirip çözüme nasıl en hızlı gideriz diye düşünüyolar.

    Aracımız 6 gün serviste kaldı, 3 gün garanti onayı beklediler, 2 gün hafta sonu 1 günde şanzıman komple değişimi. İkame aracı 3 gün verebilceklerini söylemişleridi, bu konuyla ilgili sürekli özür dilediler. Aracı servisten teslim aldıktan sonra farklı birimlerden arayıp şikayetmiz olup olmadığını sordular.

    Daha önce sıfır renault clio aldım, trim sesleriyle ilgili her bakımda şikayet bildirdim çözüm bulamadılar, en son ilgili kişi 'abi müzik dinle bu arabalarda var kesemiyoruz' dedi vazgeçtim.

    Fiat doblo aldık sıfır, ilk bakımda çok sert diye şikayette bulunduk, çözüm bulamadılar, sonra şans eseri kendim farkettim hava basnçlarının çok yüksek olduğunu. Hayati önem taşıyan bir hata bu. Yaklaşık 20.000 km öyle kullandık bir o aracı. Sonra mahçup olup arka takımlarla ilgili ses yapmaya başlayan parçaları garantiden değiştirip kimseye yapmayız haa size özel mantığında kurumsal cümlelerle lütfettiler sağolsunlar.

    Arkadaşımın 20.000kmdeki 4.20d coupesi yolda giderken aks kırdı, 3,5luk eibach yay var işlem yapılmış orjinalliği bozulmuş dediler ama sizi mağdur etmiyecez diyerek kaskodan onarım yaptılar, 12 bin kayıt geldi tramere..

    Otobüsün(otokar) yetkili servisinin yaptığı hatalara girmiyorum yazsam roman olur, bijonları gevşek bırakmalar, arka dif kovanı değişen aracın arka tekerlerin bir tarafı 5 cm içe ofsetli diğer tarafı 5 cm dışa ofsetli olması vs gibi..

    Yetkili servislerden nefret ediyorum, sırf bu yüzden sıfır araba almam heralde bir daha hayatım boyunca. İşten anlamayan, işi geleni oyalamak olan insanları muhatta olarak koyuyorlar. Derdinizi anlatamıyorsunuz, arabadan biraz anlıyorsanız verdikleri salak salak uydurma cevaplar sinirinizi bozuyor...

    Sanayideki ustamın dükkanının gözünü seviyim..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •