Hay ağzını öpeyim abi ya :D
Printable View
bende bundan 1 yıl önce araba alırken aynı şeyleri o kadar duydumki ;
51 bin tl verip 2009 otomatik megane cc aldım 35bin km'de.
Millet dedi sen delirdinmi manyakmısın reno alınırmı yok şunu alırdın yok bunu alırdın vites kopar ışık düşer yün kalkar vs vs vs ...
herbirine 51 bin tl bütçe verdim dedimki bana max 10 yaşında max 50binde üstü açık araba bulun onu alayım,
kimse bulamadı.
Demekki benim isteklerimi karşılayacak mal , o paraya ruhsatında reno megane cc yazan arabaydı.
şimdi o 50 bine megane cc mi alınırcılar , 55 vereyim bana ver diyolar :D
hele bi tane sapıgım var balıkesirden ayda bir arıyor - abi satıyomusun diyo :D yok diyorum tamam diyor kapatıyor :D
Peugeot arabasının 206 Gti,xs,xr,xt ve hdi sahibi oldum kullandım. Genel olarak yağ bakımı hariç herhangi bir problem yaşamadım.
Peşine 1 yıl kadar 207 1.4 hdi bindim, şarj dinamosu hariç herhangi bir problemle karşılaşmadım.(35bin km sürdüm.)
Daha sonra 2005 model 307 1.4 hdi aldım. Herkes gibi 307 modeline çok önyargılıydım, aldım ve keyifle kullandım, hava akış debimetresi bozuktu aldığımda onu değiştirdim o kadar. Sattığım kişiyle hala görüşürüm oda aynı şekilde sorunsuz sürmeye devam ediyor.
Şuan yaklaşık 6 aydır 1.6 hdi C3 sürüyorum. Bu aracımda da Şarj dinamosu problemi hariç herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
PSA grubu ve fransızlar sanırım biraz daha nazik oluyorlar.
1 sene twingo 1,5 sene clio sport 2 sene xsara vtr 1 sene 106 quick 1.5 senedir de c5 kullanıyorum en büyük sorun torsiyonlarında.
Neredeyse hepsinde torsiyon sıkıntısı yaşadım. Clio da üretim hatalı egzantrik kasnağı yüzünden rolanti de trigerim koptu mesela.
Twingo da manyetik kaptör yüzünden boğaziçi köprüsünün üstünde yolda kaldım :) Böyle ufak tefek hikayeler var. Her araçta da olur.
Sorunsuzluk anlamında japonlar iyidir 2 sene colt'a bindim sıfır sıkıntı.
Fransızları seviyoruz bu cümle "alfaların parçası yok, protonun parçası yok" gibi efsanelerden biri bana kalırsa.
+ ları da var eksileri de var araç fanı olmak gereksiz geliyor bana. Beğendiğimi alıp biniyorum en güzeli bu bence.
*Fransızları seviyoruz bu cümle /başlıktaki tutuma ithafen/"alfaların parçası yok, protonun parçası yok" gibi efsanelerden biri bana kalırsa.
Konunun tamamını okudumadım ama 407 1.6 hdi sahibiyim. Aracı aldığım fiyata bakıyorum sonra bide bana sunduklarına bakıyorum. Çift taraflı elektirikli koltuğu olsun, diz hava yastığı vs aklınıza gelecek her donanım standart olarak sunulmuş. Linea alabiliyordum bu paraya. Bence fiyatına göre mükemmel bi araç.
Şöyle anlatayım şu zamana kadar 2 adet peugeot model otomobilim oldu. Birisi 106 gti, diğerisi ise partner. 106 yı partnerden sonra korkarak almıştım. Ama çok şükür sorun yaratmadı ufak tefek şeyler harici.
Gelelim peugeta olan ufakda olsa ön yargıma ( başkası olsa tövbe peugeot a binmez) 3 sene boyunca bindğim 2004 model partnerdi.
1. Torsiyon mili kırıldı olacak ya arabanın arkası dip düştü aşağıdaki gibi. ve demiri 3 ay bulamadım en son kazalı bir peugeot partnerden buldum.
https://i.hizliresim.com/ZXWjBg.jpg
2. onu yaptık ardından ms beyni mi diyorlar tam hatırlamıyorum, durduk yere su kaçıp duruyor yağmurlu havalarda veya sudan geçtğinde o zaman 2011 yılları civarı, 1200 tl para verdim yaptırdım ( silecekler kendi kendine calısıyor araba stop etmiyordu vs )
3. arabanın yagını suyunu devamlı kontrol etmeme ragmen bir gün kardeşimdeyken aracın suyu komple boşalmış ve conta yaktı. ( askere gitmeme 1 ay vardı )
Sıfır motor yaptırdım. 4 bin tl ye yakın para harcadım. a dan z ye herşey sıfırlandı. ama aracın su eksiltmesi kesilmedi su full olmasına ragmen devir daim sorun yarattı gene conta yaktı araç bi 4 bin tl daha. Ardından motor yapıldıkdan sonra avans ayarına gitmiştim, usta dişlilerine arasına lokma düşürdü hadi buyur bi daha ( benden cıkmadı burdan yapılan iş ). ben askere gittim babamdayken gene aynı sorun ve tekrar bir daha motor yapılmadan başka bir araca motor arızalı şekilde satıldı. ( motoru ilk başka ustaya daha sonra peugeot servisine yaptırdım )
3. Elektrik arızasını cok sık yaşıyordum. izlenim olarak peugeot malesef suyu sevmiyor onu öğrenmiş oldum. 106 da hava yağmurluyken bir defa bastım, aracın rolantisi sapıttı beyni acıp temizledik düzelmişti. :)
Bu kadar sorun bi araba olmasına ragmen hala peugeot seviyorum. Ama malesef benim yaşadıklarımı yaşayanlar bir daha tövbe ediyor.
Yeni modellerdeki direksiyon ve gösterge paneli arasındaki çiçeklik donanımını kaldırmadıkları sürece sahibindende dahi açıp bakmıyorum
Peugeot`u cok severim.
2006 model 206`im vardi 0 alindi gecen sene sattim. 11 sene buyuk keyifle kullandik. 8 senesi bende iskence gibiydi arabaya. Bakim disinda klima radyatoru ve benim hatamdan dolayi benzin pompasi degisti. 11 yilda yapilan butun is bu. Ne el freni ile donusler, ne dere gecisi ne de off road yaparken camura batmasi kaldi. Harika arabaydi.
2002 307 otomatik. Bir tek sanzuman arizasi verdi.
2010 beeper full sorunsuz.
2006 partner full sorunsuz.
2004'te pejo 307 (1.6xt) aldığında babama küsmüştüm başka araba mı yoktu diye, şimdi o zamandan bu yana 5. pejoyu aldık. Sırasıyla 307, Partner Tepee, eski 5008, yeni 3008 ve 308. Sadece 307 benzinliydi diğerleri dizel ve tepee hariç hepsi otomatik.
Yaşadığımız sıkıntılar(?);
1) 307'nin sağ arka stop lambası kronik olarak patlardı, max. 6 ay dayanmışlığı var :D
2) Eski 5008'in ETG şanzımanı insanı silkeler konsolu öptürürdü,
Yeni nesil EAT şanzımanlı modeller zaten herkesin sevgilisi olan ZF şanzıman muadili, çok hızlı, konforlu ve sağlam.
Önyargıyla hareket etmek doğru değil, özellikle yeni model Pejolar gerçekten çok kaliteli.
2013 senesinde 306 1.8XT aldım sorunsuz 5 yıl bindikten sonra artık benzine yetişemediğimden , 2006 model 206 1.4 dizel aldım. Torsiyon onarımı dışında bir problem yaşamadım. Epeydir araç kiralama sektöründeyim, üst segment araçların inanılmaz arızalarına şahit oluyorum. ZF şanzıman arızaları, Nox sensör arızaları, yakıt pompası arızaları, açılmayan sunroof'lar, kendini bırakmayan elektronik el frenleri vb gibi. Genelde yılın ilk yarısında üretilen araçların çoğunda problem oluştuğu kanaatindeyim. Mesela 3008'ler ilk çıktığında hayalet gösterge tablosu, bagaj kilitleri, ön salıncakları sürekli sorun çıkartıyordu ve servise davet mektupları ulaşıyordu garantiden değişim için. Sonradan düzeltmeye başladılar. BMW ve Mercedes vb. üst segment araçlarda da çok arızalarla karşılaşıyorum. Şahsen 206'dan istediğimi alıyorum. Yakıtı ekonomik, parçaları uygun ve bulunabilirliği kolay. Ufak tefek şirin bir araç :)
Bu önyargı ile 2011de Giulietta aldığımda "ne yaptın" diyenler olmuştu. Neredeyse sıfır sıkıntı ile 70 küsür bin km'de sattım.
Yürüyeni bilmemne dediler, yürüyenle ilgili bir defa işlem yapılmadı...
Parçası hede hödö dediler, neyi nereden alacağını bilmek lazım. Çoğu parçası zaten Fiat, birbiri ile uyumlu, debriyajı Doblo ile aynı, 500TL'ye alıyordunuz, falan filan... Mesela birisi anlatıyordu, park sensörü alacak, Alfa diyince parçacı 80TL diyor, Doblo diye sorunca 10 TL...
Bu anlamda da sıkıntı yaşamadım.
Herkes çok biliyor ama kimse bi halt bilmiyor, konuşuyor millet anca.
Bizdeki çoğu salak saçma önyargı bundan.
Babama Octavia aldırırken "ben Skoda almam" diyordu. O çapraz arka tekerlekli skoda kamyoneti söylüyordu bana... Sadece git bak arabaya, sonra konuşalım dedim. Hayran hayran geri gelip sonunda satın almıştı :)
Japonlar aynı şekilde, "Caponların sacı ince" geyiği hala devam eder.
Hala önden çekişli Merso'ları "Merso Alaman değil mi ya, Alaman dediğin argadan itişlidir" diye arka çekişli sanan var.
Eh, onları da geçtik, hala 1.0 TSI "çekmez" diyenler var ya. Senin 1.6 100 beygir arabandan daha iyi gidiyor bunlar diyorum, inanamıyor adam.
Ama herkes çok bilir. Bunlara baksan Renault Megane falan almak lazım. Parçası ucuz, yaygın falan sanıyolar ya hala :D
forumda ne çok pejocu varmış :)
Berkay henüz topici görmemiş sanırım, sayfalarca yazabilir :)
307 benzinli, 308 hdi, 407 hdi, 308 cc sahibi biri olarak Peugeot markasının fiyatına göre sunduğu donanımını ve motorunu (308cc hariç) çok beğendiğimi söyleyebilirim...
Bu memleketi,insanları, toplumu 15 yıl önce reklamda anlattılar ama kimse anlamımıştı :D
https://www.youtube.com/watch?v=SxIac4HkFl0
bu forumda da var benzeri arkadaşlar, otomatik şanzımanları yok selam verdirir, yok arkadan tekme attı sanarsın vs gibi dehşetle okuduğum yorumlar var.
Yarı otomatik'in zaten saf konfor sunduğunu iddia eden üretici yok. Bu bilinçle alınırsa ve çok basit bir kullanım trik'i ile gayet keyifli binilir.
1 seneden fazla c4 kullandım yarı otomatik ne selam verdim ne teravih kıldım, vites geçiş anında hafif pedaldan çek ayağını gitsin.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak çok meşhur. Geçen serviste arka tampon boyandı usta diyor ki neden aldın bunu (c5 için)
aldığım rakamı söyledim bu rakama daha iyisi var mı dedim ? yok dedi. O zaman neden almayayım dedim ? Ses yok.
ilanım var satılıkta ağzına kadar dolu arabaya 35 istiyorum adam gidip o paraya 2000 model civic alıyor, 2004 model tok kapı sesli polo alıyor :)
yarın yine alacak olsam, f/p olarak aynı aracı alırım.net
Fiyat/fayda oranları her daim en yüksek seviyede olmuştur
Son dönemlerde kendini çok geliştirmiş durumda özellikle kalite konusunda çok ciddi atılım söz konusu
Senelerdir yürüyen aksamlarında zayıflık vardır hep ama bunlarda kalmadı
Zaten son nesil araçlarına bakınca ( 3008-5008-508 vb.) selefindeki bir çok araca soğuk ter döktürür
Sıçrama aşamaları harika almanlar gibi daha stabil gitmiyorlar daha cesurlar
İki sene arkadaşın 207 aracını kullandım. Kaputu açıp suyuna bile bakılmadı. Ama motordan yana sorun yaşamadı.
Bir kere şanzıman kitledi. Okulda kaldık, çekici ile getirdik sanayiye :)
Ama genel olarak kalite çok düşük bence 207’de. Araç 60.000km’deydi ama ne bileyim aşırı yıpranmış duruyordu içi.
Bir de korna çaldığımda sanki korna aracın içinde çalıyordu :)
Kendi aracımdan kaynaklı heralde. Ben korna çaldığımda kendim bile zor duyuyorum Passat’ta.
herkes kendine gore yasadiklarini paylasmis.. bence birazda nereden baktiginizla alakali.. sikintı cikartmayan marka var mi ? vardir heralde bentley falan cikarmaz bence :)
hakikaten parasinin ederi bir araba.. ama bizim memlekette adama dsg sikinti diyosun sana kufur ediyo.. dolayisi ile cok tartismamak lazim.. anlamasi zor durumlar..
ben 3-5 ay gibi kisa sureli binip satiyorum.. genelde binmedigim markalari modelleri tercih eder oldum artik.. sahsi tecrubem pejo nun digerlerine nazaran daha sorunlu bir marka oldugu yonunde.. ozellikle eski modeller de sanziman arizasini bizzat yasadim, yaklasik 200k km (106 gti, 406 sedan, partner) pejo tecrubem oldu..
ben bmw severim.. istedikten sonra bmw yi bile gomerim.. dolayisiyla markayi kotulemek yerine sanziman kronigi oldugunu kabul etmek lazım pejo da diye dusunuyorum.. 3-5 sene satmadan binecek olsam, tercihim pejo olmazdi..sebebi de sikinti cikartma ihtimali daha dusuk olan markalar var..
@mhatch Senin mesajını okudum sadece;
Peugeot sorunlu arabamıdır bence değildir sorunlu kullanıcılarla ucuz işliklere maruz kalandır.
Citroen de aynı şekilde , şöyle bi dönem atlattı Peugeot SAGEM ve MAGNETTİ MARETLLİ işletim sistemli yada elektronik malzemeli dönemi olmuştu 90lar da 2000ler biraz sorunlu geçti. Narindi yabancı müdaheleri sevmeyen bi elektrik elektronik yapısı vardı. Ufak tefek saçma Koltuk hareketinde bile airbag ikazı yakıyordu.
Tesisatını saçma ssapan şeyler bağladığında alakasız yerlerden arızalar veriyordu ki buda bence gayet normal. Eskisi için konuşuyorum, yok xenon taktım kadranlar sapıttı,farları yakınca klima çalışmıyor. Sunroof açarken teypte parazit falan bu gibiişler saçmasapanelektrikçilerden kaynaklı işler stok binen ve yetkili servisdemiyorum ama PSA nın huyusnu suyunu bilen elektrikçilerle halledilse böyle işler başlarına gelmez.
Ustalık hatasını markaya lanse etmek bence saçma.
2 adet 306 Gti'ım oldu biri 98 birisi 2001
98 model tesisat yapılmış sökülmüş, kaza yapmış işlem görmüş sökülmüş takılmış bir araçtı, konsol söküllmüş bir mid takım takılmış sökülmüş ama sonrasında güzel ustalara denk gelmiş ki elektrik elektronik arızası yaşatmadı.
İnsanlar şikayet ederken ben bana saydıkları şikayetleri neredeyse yaşamadım.
O2 sensörü ayda bir bozuyorlar mekatronik olarak bir arıza ne neyi tetikliyor anllamıyorum.
Sibop yakalıyıp duruyor diyo sente kaçık diyor vs vs
Abuk subuk saçma işler 306 Gti için konuşuyorum DS3'ümde bir sorun yaşamadım sadece yazılım yaptığıktan sonra elektrovana arızaları yaşadım başkada bir sorun yaşamadım.
Genel kanı çok değişik;
Başımdan geçen bir konuşma arkadaşım diyor Peugeot sorunlu araba babası da oradan evet-evet sorunlu vs olm niye aldın falan konuşuyor
Dedim abi senin kaç tane peugeot'un oldu.
cevap: hiç olmadı 2.sorum abi araban ne cevap linea
Başka sorum yok abi mko ne diyorsun sen ya kasjdhasjkdhsa
içimden tabi
Lan hiç Peugeot a binmemiş gelmiş bana ağız yapıyor.
Gerçekten kimi kitle ama sorun yaşamış ve sservislerin sorun çözme tarzından madurda olmuşlardır sanki VAG GM veya diğer gruplarda yaşanmıyor mu tabiki yaşanıyor ama servis veya distribtör yaklaşımıda insanı markadan soğutuyor yada sevdiriyor.
Neyse çok yazdım
1. alfa romeo 2. peugeot sorunlu klişesi bu ulkeden silinemez malesef kara cahil halk sebebiyle. hic bir araba sorunlu degildir ; sorunlu olan ustalar ve kullanan kişidir.ben bu zamana kadar peugeotta hic sorun yaşamadim. 406 nin sunroof borusu tarafindan su alip beyin gitti , sol diregi bi actik adam diregin icine cam kopugu sıkmış borudaki patlagı çatlagı gizlemek icin.ulan boru 10 lira , kara cahil biri olsam derimki aaaaaaaaaa pöjö sorunlu.yok oyle birsey , fukara zihniyetli karbüratör beyinli kullanici ve ustalardadir sorun.bi arkadastan duymustum arabasini servise goturdugunde alfasına çıkma motor yaği arayan adam varmış.daha ne olsun.
Size eli sopalı bir Peugeot'cu lazım aslında kafaya vura vura sorunlu olmadığını öğretecek ama. Birgün herkes Peugeot'cu olacak ULAN.
Şaka şaka. :D Şirket ortaklarımla aldığımız ilk Broadway harici hep Peugeot sahibi oldum. Arada bir tane yancı VAG Caddy 1.6 TDI aldım 10 ay kadar. Plastik su devirdaimi patlattı kronikmiş, yerine metal olanı takıldı. :)
Amma velakin yalan yok 307 ler yüzünden söylediğim bir laf vardı. Peugeot'un spor modellerini hothatch lerini alırım ama binek modellerini asla almam diyordum. Ama sonu 7 ile biten modeller sonlandırılıp 8 li modeller çıktığından beri (208,308,508 gibi) bu fikrim değişti. Velhasıl 8 yıl coiloverlı camber kitli 206RC'den sonra Caddy'in yüksek tavanlı hali hoşuma gitmedi değil. Hemen 2016 yılında sıfır Peugeot 2008 Crossover aldım. Test sürüşünü yarı otomatik şanzımanlı versiyon ile yaptım. Ve söylediğim şuydu satışçıya. "Bedava verseler almam bu şanzıman ile". Nitekim düz vites aldım 2.5 yılda 57.000 KM yaptım. Garanti bitmesine yakın kronik ön amortisörler değişti ücretsiz. Bir kerede silecek rölesi bozuldu garantiden değişti ama onda benim hatam var sanırım. Yakıt ve konfordan çok memnun halde daha büyüğüne geçmek için 10 gün önce takasa verip sıfır 3008 SUV aldım. Tam otomatik şanzıman ve oldukça dolu bir araç, şuan gayet memnunum. Audi ÖTV kampanyası ile 183.000 TL'ye Audi Q3 1.4 TSI veriyordu. Ama sadece logoya para verip boş araba almadım tabiki biraz daha üstüne dizel ve dolu araç aldım. Halihazırda 10'uncu yılındaki 206RC, 106 GTI (proje aracı) ve 3008 SUV ile 3 tane Peugeot ve 1 tanede projelik Citroen AX GTI ile Fransız otomobillerine karşı tutumumu belli etmişimdir sanırım.
Bence Peugeot lar oldukça sağlam araçlar. Bu kadar işkencelere rağmen halen daha sokaklarda yürüyorlar. Fiyatları ucuz olduğu için ikinci el alanlar sanayide en olmadık merdiven altı yerlerde kurcalatıyor. Sorun çıkarmalarına rağmen yürüyorlar. Her markanın bazı uzak durulması gereken motor / şanzıman / kasa / modelleri vardır. Mercedes konularında bile W bilmemkaç modellerden uzak dur. Şu motor olanı alma diyorlar. Ama marka Peugeot olunca komple alınmaz. :) İki yüzlü bir milletiz napalım. :)
benim eşim de 6 sene kullandı 207, sahip olduğumuz en kötü arabaydı. ihtiyacımız olduğu için, değiştirme imkanımız olmadığı için çaresizlikten kullanmak zorunda kaldık. şeklen otomatik gibi duran şanzımanı hiç değilse 5 kere falan kitlendi, ayrıca beyni 2 veya 3 kere değişti. sayısız defa yolda kaldık. iç mekan kalitesi bana göre 3. sınıf. direksiyon pimini gizleme gereği bile duymamışlar, öyle açıkta duruyor, paspasa falan sürtüyor çevirdikçe.
aracın iyi yanları tipinin güzel olması, fiyatının çok uygun olması, aşağı yukarı aradığınız tüm özelliklerin standart olarak ve uygun fiyata sunulması, tüketiminin çok düşük olması. bu yüzden kadınlar tarafından çok tercih ediliyor. yoksa araba kültürü olan bir insanın tercih edeceği bir raç değil bana göre
160km süratle bariyerlere çarpışım ve burnumun kanamadan indiği aracımdı 406 :) Her kuruşu helali hoş olsun
http://i.hizliresim.com/9gr2qN.jpg
http://i.hizliresim.com/g2YZVO.jpg
http://i.hizliresim.com/PnaP6O.jpg
Arabayı hurdaya verdikten sonra biraz daha açık renklisini aldım :D
Sahip olduğum araçlar içinde en keyif aldığım araçtan biridir
Şuan piyasası biraz arttı ama vakti zamanında ikisinede maksimum ödediğim para 19.300 TL'idi. Maviyi 27.000'e satmış olsamda :D
http://i.hizliresim.com/6rv5yE.jpg
http://i.hizliresim.com/1NZLJA.jpg
13 yıldır Xsara 2 sahibiyim,söyleyeceklerim bu kadar. :)
Etkisinde kalmış olmalıyım bende, arada halen ilanları incelemiyor değilim :D
Eyvallah kardeşim benim aynen öyle, Allah kimsenin başına vermesin. Şuan biraz komik olacak ama 2004 Transporter 2.5 TDI :D 174'lük
406'dan sonra, E46 3.18i, Citroen C5 dizel, tam 3 adet E39 5.20i kullandım
oldu olası hep bmw vardı.. 3 yıl olacak 206 gtı kullanıyoruz .. ailenin üyesi gibi oldu :)
bmw lere harcadığım onca paralardan sonra : 206 gtı kesinlikle sorunsuz bir araba diyebilirim
3 yılda boyunca aracı alırken yaptırdığım torsiyonu saymazsak ( zira onun maliyetini düşmüştük ):
bir kere debriyaj halatı.. bir kez bobin rölesi.. bir kez radyatör alt hortumu değiştirdim
bir ara kendi, kendine sinyal veriyordu düzeldi.. :)
şunuda belirteyim: e36 e46 3.20 3.25 3.28 3.30 da kıyasa dahil olmak üzre diyebilirim ki ben alt devirleri böyle verimli bir araba hiç kullanmadım :)
her ne kadar adı gtı olan bir arabanın üst değil altlarının dolu dolu olması traji komik olsada :)) resmen turbo şarj dizel gibi
birde inanması güç gelebilir sakin sürüşlerde 6 litre lpg ile 90 - 95 km yapabilmeside cabası..
Psa grubu candır millet ne kadar kötülese de ben o kadar çok seviyorum özellikle citroen'i çok severim beni tanıyanlarda iyi bilir zaten ne kadar süredir sahibi olduğumu.
Anlayan ustasına götürdükten sonra sorun çıkartacak arabalar değiller ben yıllardır ufak tefek şeyler dışında sorun yaşamadım, Türkiye şartlarında psa grubu fiyat performans arabası.
Daha yeni citroen aracımı sattım yine citroen alacağım nasipse :)
99 astra hb den sonra 1 ay içinde 2 tane 406 aldık arkadaşımla ben, arkadaşımın ki boyalı 2003 model benimki az boyalı 2000 model di. Ama benim araç iyi bakılmamış olsa gerek sürekli sorun çıkarıyordu, üstelik sadece hafta sonu ve acil durumlar da kullanıyordum. Arkadaşımın ki ise sürekli yollarda olduğu halde hiç sorun çıkarmadı. Her şeye rağmen 406 nın konforu gidişi hele 200 km üstünde ki yol tutuşu mükemmeldi. İmkanım olsa yeni model pejo almaktan çekinmem.
dün akşam işten çıktım kontağı çevirdim o iğrenç uyarı sesi ve ekranda bir yazı çıktı yazıyı göremedim tekrar kontak yaptım direction indicators faulty yazıyor aklıma direk bu konu geldi az daha 2 liralık ampül için bende ağğbi pejo sorunlu araba alınmaz moduna giriyordum :D
Pejo benim için Berkay Koçero'dur.
@B.Koçer
Benim arkadaşım da vardı 207 1.4 Dizel yılmıştı çocuk arabadan.
Sürekli ıvır zıvır şeyler çıkıyordu. Sonrasın da büyük turbo arızası verdi.
Zararına sattı tövbe dedi bir daha alırsam..