Sıfır KM 1.6TDI Golf aracıma Alper ve Özgün 13.000km'de yaptı, 53.000km yaptım arkadaşıma sattım, şu an 120.000km'de ne DPF tıkandı ne EGR tıkandı ne uyarı verdi ne dakkada bir rejenerasyon yaptı. Yazılım var yazılım var.
25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
23" Fiat 500e LaPrima
23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
Bu işler öyle olmuyor ne yazkki
1.6 cay tdi lar zaten Kronık Dpf ve Egr problemı olan motor.
Araç yazılım yapılmadan önce Dpf dolulugu kontrol edılıp musterıye bılgı verılmelı dıye dusunuyorum. Sımdı dpf 30 gr dolu ise yazılım yapılınca o dpf 15 gunde zaten dolar jenaresyona gırer.
Suç yazılımcıya kalır
bu işler tecrube ister yazılım yaparken tecrubelı kısılerden destek almanızı onerırım.
Yoksa pıyasada 2 sene önce agu agu diye gezen adamlar su an yazımcı oldu.
sorun bu zaten , şu an daha sinirliyim çok basit çözülecek bir iş için geldiğim durum tam anlamı ile rezalet onlara git gel uğraştığımamı yanayım yapılan işi normale çevirebilmek adına uğraştığımamı yanayım bilmiyorum
Benim ilk yazdığım cevap şu yağa mazot karışmasına ithafendi. O konuda bir gariplik var. Rejenerasyon yarıda kesilirse mazot süzülür silindir duvarından yağa karışır. Dolu dpf bunun sebebi değil sonucu zaten.
Ayrıca yazılımı yapan niye kontrol etmemiş doluluğu? Bilgisayara bağlayınca ne var ne yok gözüküyor.
İşi eliyle yapanla başka bir yeri yapan böyle durumlarda belli oluyor.
Allah yardımcın olsun
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
yani sana göre dpf tek sebeple tıkanır oda rejenarasyonu yarıda keserek.
yani kötü yakıt-yanlış yazılım-yanlış yağ önemli değil.doğrumu anladım.
yazılımcı neden uyarmamış,zaten neden bu konuya yazdım anlaşılabilinir belkibelkide bilgisayarı bağladığında dpf doluluk oranı riskli değildi.bunu bilmemiz imkansız.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Herkes aynı şeyleri papağan gibi döndürüp duruyor. Çok yanlış.
Bir birinizin yazduğı benzer cümleleri yazıp duruyorsunuz.
Konu arkadaşın mağduriyeti. . .
kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
bu işlerde gerçekten işini yapmayan veya önemsemeyen birine denk gelince geri dönüş bile bir problem halini alıyor hayır şu an bile gazihan veya tayfasından biri arayıp kardeşim o zaman bir hata oldu şu aracı detaylı bir inceleyip gereken neyse bakalım bile diyebilirlerdi eskiden para kazanacağım diye forum forum gezen bu adamlar şimdi ortalıkta yok bu sorun basitçe çözülebilecek bir sorun ortada büyük bir problem yok ve şuna eminim bu yazılanlarıda okuyorlar
nasıl geçiyor bu paralar sizin ve çocuklarınızın boğazından hiçmi helal haram kavramınız kalmadı arkadaş.
demekki adamlar para kazanmaya devam ediyorlar ve bu forumdaki bu tarz konuları iplemiyorlar
étechten müşteri gelmese de olur orası ztn özgüne çalışıyor" mantığını oturttularsa foruma bile girmeye gerek görmemişlerdir
para geldiği sürece devam para kesilirse gelip forumu ziyaret ederler
"gafleti, zılleti ve cehaleti tattık. sıra sefalette."
Bu firma geçen olay sonrası web sitesinde yazan "şu kadar gün içinde sorgusuz sualsız iade garantisi" cümlesini silen firma değil mi?
Geçmiş konularda direkt konuya müdahil olmuştu, şimdi sus pus.
Okumadan imzalamam.....
arkadaşlar bu aracın orjinal yazılımları aynımıdır yoksa ben tekrar gazihanımı aramam gerekiyor stok yazılıma ihtiyacım var müdahale edilmiş yazılım olduğu için ( egr iptalli olarak yüklenmişti geriye ) bunu başka bir yerde halletme olanağım varmı stok yazılım yükleme
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)