Ýzmir bayi de 2.580, Antalya bayide ise 2.550 ye direkt araç varmýþ. 2024 modele göre koltuk soðutma ve deri seçeneði yok 2025 de sadece liste 2.920 fakat baya iyi fiyat gibi düþünen varsa deðerlendirsin.
Printable View
Ýzmir bayi de 2.580, Antalya bayide ise 2.550 ye direkt araç varmýþ. 2024 modele göre koltuk soðutma ve deri seçeneði yok 2025 de sadece liste 2.920 fakat baya iyi fiyat gibi düþünen varsa deðerlendirsin.
Merhabalar, skoda fabia 1.5 tsi monte carlo için yardýmcý olabilecek birisi var mýdýr?
Merhaba, Honda HRV için istanbul'da görüþebileceðimiz birisi var mý?
@207_TR
Abi selamlar.Kuzenim için Taigo bakýyoruz da. 1.0 style cam tavan ascot gri.Fiyat nedir acaba.Bayiler kaça býrakýyor.
Merhaba 4x4 Pick-Up grubundaki araçlar için geçerli oldu bizi de etkiledi satýþlarýmýzda zam gelecek diye insanlar ucuzluk varmýþ gibi saldýrdý arabalara zam onaylanmadan önce
@c20let için yazdým
Taigo gerçekten 1.825 mi yahu :D
Tesla ve diðer elektrikliler hakkaten bedava o zaman ben hiç bakmýyordum fiyatlara.
21 troc için ankarada 1850'den ilan var. komþum sýfýr troc life aldý fiyatýný soramadým daha acýsý geçmemiþtir ayýp olmasýn adama diye.
Yahu 2021 Mart çýkýþlý 35.000km de full paket Troc var satayým o zaman onun yerine de Tesla alayým ahahah paralara bak millet delirmiþ.
Haziranda Troclar gerçekten ucuza satýlmýþ.(bugünkü fiyatlara ve piyasa koþullarýna göre) Temmuzda r line troc 2250, life ise 1880 civarýnda fiyat veriliyordu.
Troc, tcros ve taigo satýþ adetlerine bakarsanýz her biri son 3-4 aydýr ortalama 3-4 bin adet bandýnda satýyor. Elektriklinin popülerliðine inanmayan yahut þarj imkaný ya da zamaný olmayan ciddi bir kesim mevcut.
O kesimden birilerine 2 milyona satayým ben Troc'u seve seve kullansýnlar B segmenti mis gibi SUV :hehe:
2023'te tesla long range sýfýr aldým halen biniyorum. Geçtiðimiz aylarda babama araba alacak olduk, sýfýr tesla 1800 küsurdu *****, aklýmýn ucuna bile getirmedim gidip 1700e boþ Corolla aldýk, çok da memnunuz. Babam kafasýna esiyor memlekete gidiyor, adama zýrt pýrt þarj edeceksin, uygulama indireceksin, akþamdan þarja takacaksýn bilmem ne desem bana bir bakýþý yeter. Gerek yok:) Büyük konuþmayayým da ben de tek araba olarak bir daha elektrikli almam, en fazla toyota hibridi öyle phev, elektrik falan uzak olsun aman.
Valla benim de kafama tabanca dayasalar gidip 1700 e dolu boþ fark etmez corolla almam. Ýki aracým var günlük kullandýðým ikisi de elektrikli. 3 saat 20 dk da Ýstanbula gidiyorum Tesla ile Ýzmirden daha ne olsun.
Ama tabii ki herkesin koþulu hayatý vs farklý. Benim hayat tarzýma tam oluyor kimine de hiç uymaz. Belli bir yaþ üzerine evet uymaz ama 70 yaþýnda bir sürü elektrikli araç kullanýcýsý da var.
Ama sonuçta kýyaslandýðýnda sadece vergiden dolayý saçma fiyatlara da araba almak bana çok mantýksýz geliyor günümüzde.
Teslanin yasli insanlar icin en zorlayaci kismi elektrikli olmasindan ziyade ( oda ciddi sýkýntý tabi ) ic mekanin fazla elektronik olmasi vites bile ekrandan olunca eskiyen devreler yaniyor :D yaninca sinir sistemleri alt ust oluyor :D
Bu nesil cep telefonunu bile cozeli ( cozemeyeli de denebilir )kisa zaman oluyor
Hayir babamdan biliyorum da ondan :D
Teknolojiyle aram kötü deðil. Ama ben de bir ekranda her þeyin çözülmeye çalýþýlmasýndan rahatsýzým. Detaylar ekranda olmalý ona okey. Ama klima ayarlarý, cam buðu vs tuþlu olmalý,gerçek silecek kolu olmalý, torpido tuþlu olmalý. Yahu önümde ani fren oldu orta konsolda dörtlü tuþu arýyorum istemsiz. Tavanda dörtlü mü olur? Yýllarca ergonomi diye kafa ütüleyen test editörleri bunlarý hiç görmüyor nedense. En önemlisi de silecek ve park sensörü olmalý, öyle kamera ile olmuyor. Elon efendi çok kazanacak diye yapýlýyor bunlar iyi bir teknoloji olduðundan deðil.
Hocam benim evden İzmir navde 503 km gösteriyor. 3 saat 20 dk’da gitmem için 150km/h gibi ortalama hız gerekir. Bu da 180’den aşağı düşmemek hatta daha fazlası demek. 2023 long range ile ben 180’le gidersem 30-32’den aşağı yakmaz. O da 250 km’de menzili bitirir. İkinci 250 km için tam fullemem lazım o da 50 dk bulur. Dolayısıyla yine gidemem:) Gebze girişi filan mi kastediyorsunuz?
Son uzun yolumu anlatayım. Şarjım sadece işyerinde var. Evde yok, sıkıntı. Yola çıkmadan önce işyerine gittim(5 km) oraya arabayı şarja taktım, şirket aracıyla döndüm. Akşam git arabayı al gel. Yola çık yolda planlama yap. Çanakkale köprüsü üzerinden Ayvalıka gittim. Köprüyü geçtikten sonra trıgo gözüküyordu ki pek bi dc istasyon yok. Trugoya girdim yanıma da bi teslacı yanaştı, istasyon çalışmadı. Bi 10-15 dk sonra çalıştı bu sefer hız düşük. 30 dk boş yere sırf şarj için durdım. Tam şarj olmadan devam ettim bu sefer gittiğim yerde şarj lazım oldu. Ayvacık Akçay Ayvalık civarında kaç dc istasyon var nasıl nüfus var girin siz bakın. Hızlan diye harip bi istasyona girdim 40 ile şarj ediyor kızdım çıktım enkyakıta gittim 2 toggcu dayı 100’ü dayamaya çalışıyor. 1 saat dolandım geldim nihayet şarj edebildim. Yani ben bu çileyi niye çekeyim? Daha bir de dönüşü var. Taksit taksit şarj ederek döndüm. Şunu da ekleyeyim ilk aldığım zamanlar biraz daha iyiydi. İstasyon sayısı arttı ama kalitesi düştü. Dahası satışlar ve uzun yolda kullanım arttı. Haftaiçi olmasına rağmen Tesla sc ful idi.
Elektrikli arabalar ve Tesla ile alakalı eleştiride bulununca teslacı arkadaşlar bir aşağılama moduna giriyorlar ama bunlar benim yaşadıklarım. Memnun olanlara da saygı duyarım.
Uzun uzun da yazmýþým, sayýn moderatörler silerse memnun olurum :)
Hocam benim evden Ýzmir navde 503 km gösteriyor. 3 saat 20 dk’da gitmem için 150km/h gibi ortalama hýz gerekir. Bu da 180’den aþaðý düþmemek hatta daha fazlasý demek. 2023 long range ile ben 180’le gidersem 30-32’den aþaðý yakmaz. O da 250 km’de menzili bitirir. Ýkinci 250 km için tam fullemem lazým o da 50 dk bulur. Dolayýsýyla yine gidemem Gebze giriþi filan mý kastediyorsunuz?
Son uzun yolumu anlatayým. Þarjim sadece iþyerinde var. Evde yok, sýkýntý. Yola çýkmadan önce iþyerine gittim(5 km) oraya arabayý þarja taktým, þirket aracýyla döndüm. Akþam git arabayý al gel. Yola çýk yolda planlama yap. Çanakkale köprüsü üzerinden Ayvalýka gittim. Köprüyü geçtikten sonra trigo gözüküyordu ki pek bi dc istasyon yok. Trugoya girdim yanýma da bi teslacý yanaþtý, istasyon çalýþmadý. Bi 10-15 dk sonra çalýþtý bu sefer hýz düþük. 30 dk boþ yere sýrf þarj için durdim. Tam þarj olmadan devam ettim bu sefer gittiðim yerde þarj lazým oldu. Ayvacýk Akçay Ayvalýk civarýnda kaç dc istasyon var nasýl nüfus var girin siz bakýn. Hýzlan diye harip bi istasyona girdim 40 ile þarj ediyor kýzdým çýktým enkyakýta gittim 2 toggcu dayý 100’u dayamaya çalýþýyor. 1 saat dolandým geldim nihayet þarj edebildim. Yani ben bu çileyi niye çekeyim? Daha bir de dönüþü var. Taksit taksit þarj ederek döndüm. Þunu da ekleyeyim ilk aldýðým zamanlar biraz daha iyiydi. Ýstasyon sayýsý arttý ama kalitesi düþtü. Dahasý satýþlar ve uzun yolda kullaným arttý. Haftaiçi olmasýna raðmen Tesla sc ful idi.
Elektrikli arabalar ve Tesla ile alakalý eleþtiride bulununca teslacý arkadaþlar bir aþaðýlama moduna giriyorlar ama bunlar benim yaþadýklarým. Memnun olanlara da saygý duyarým.
Düzeltilmis hali..
Evimden Ýstanbul benim 440km civarý. Evimde þarj imkaným var. Evden %100 çýkýyorum, Yasaya kadar 140 ortalam ile gidiyorum, Yasada %80 yapýp ortalama 170 ile Ýstanbula giriyorum beniim için bu kadar basit. 52.000km yol yaptým daha yukarýda yazdýðýn gibi bir senaryo yaþamadým. Ýkinci aracým da elektrikli.
Bu arada Ayvalýklýyým, Ayvalýkta bir dünya DC var, hatta geçen hafta Ýzmir-Ayvalýk 500e ile gittim. Otoyolda 120 ile, tali yolda 110 ile gittim. 2 gün plaj ev yaptým ayný þarjla, dönmeden Vilayet evi Trugoda 35dk þarj ettim döndüm.
Herkesin durumu farklý tabii ki ama ayda 1 mutlaka Ýzmir-Ýstanbul veya Ýzmir-Ankara yapýyorum ne þarjla ilgili ne de vakitsel bir sorun yaþamadým.
Bu arada yanlýþ anlaþýlmasýn elektrikli araç herkese uymayabilir bu konuda hem fikiriz. Ancak sadece vergi sebebi ile Avrupada Amerikada ayný aracýn yarýn fiyatý olan araçlarý burada nedeyse o aracýn %30 üzeri fiyata almak ta bana büyük saçmalýk geliyor.
Ben çok yakýn zamana kadar pilliler hakkýnda cok atýp tuttum arkadaþ cevremde hala makaraya alanlar var. Ön yargýlarým çok kýrýldý.
2500km oldu juniper kullanýyorum 2 aydýr. izmir istanbul da yaptýk tatile erdek gittim tek sarj gittim döndüm gecen hafta sonu günübirlik zonguldak yaptýk. evden doldurdum cýktým 330km yol yaptýk %48 pil kaldý sakin gittik gece. Dönüþte 110-140 arasý tempolu geldim %35 civarý pil kaldý. Tüketim suan 15kwh civarý oldu 2500km toplam ortalama 128kwh. bu kullaným içinde max hýz görme ilk zamanlardaki heyecanla ani hýzlanmalý kullaným vs hersey dahil.
sarjým olmasýna ragmen bu seyehatlarde hep mola verdim sarja takmadým.
5 sarjda kampanya varmýþ %50 iade ediyor bir molada park ettiðim yerin yanýnda 5þarj vardý 15k dk mola verdim takmadým %60 civarý pil vardý keþke taksaydým. O kadar rahatsýz edici deðil pili ile uzun yol uygulamalarý indirdiktne sonra da cok pratik qr okut baþlat de devam.
suan diðerini de pilliye cevirmeyi düþünüyorum. bence bu rakamlara bunca avantaja sahipken fosil yakýtlý araç anlamsýz. Tabi ki istisnai durumlar ayrý.
he keyifli mi elektrikli süpürge iþte :D
özelden döndüm sana abi,
ben benzinlide de dizelde de þehirlerarasý koþtur koþtur asla gitmeyen , 100-110 gibi cruise baðlamayý pek seven bir sürücüyüm , 120 bile baðlamam , o kadar sakin giderim keyif almak asýl önemli þeydir uzun yolda
planlý da bir adamýmdýr , önceden de hep güzergah bakardým , þimdi elektriklide de güzergah bakýyorum , öyle yola çýkýyorum
zilyon tane þarj istasyonu var cidden her yerde var ama gerçekten de her yer diyebileceðimiz kadar fazla var
kimisi yavaþ kimisi hýzlý kimisi ucuz kimisi pahalý
ama en yavaþ istasyona bile baðlasam 1-2 saate halloluyor herþey ki zaten asla %3-%5'e falan inmem , hep 20'ler seviyesinde doldururum
istasyon çok mu dolu? geç saatte giderim doldururum
çözüm herkesin kendi elinde
çözmeyip sinirlenmek de mümkün tabi ama bu genelde imkanlarýn zorlanmasý halinde oluyor
elektrikli kullanmak evet kafana göre hareket etmemeyi gerektiriyor , max 5-6 dakikada pompadan yakýtý alýp basýp gitmeyi unutmak demek oluyor
e bu da tercih meselesi
yoldan , yol gitmekten hoþlanmayan elbet basa basa koþtur koþtur gidecektir , yeri gelir 140 yeri gelir 240 gider
konu yakýt deðildir , konu o seyahat eziyetinin bir an önce bitmesidir genelde
istisnalar kaideyi bozmaz , bazen de hýzlý gitme heyecaný aðýr basar
ama bu ihtiyaç tatmin edildikçe daha yukarýya taþýnan ve hemen sýkýldýðýmýz daha fazlasýný istediðimiz bir þeydir :):):)
dedim ya tercih meselesi
elektrikli istasyon sayýsý inanýlmaz derecede fazla ve de yaygýn
sorun yok mu? elbette var.. arýzalýlar , yavaþ elektrik basanlar vs..vs..vs..
ama alternatif çözüm o kadar fazla var ki , çözüm bulmak isteyene çözüm bol :):):)
bu gibi þeylerle uðraþmak istememek de bir tercih , yanlýþ tercih de deðil
demek ki o profile o sistem uymuyor
gayet normal
olabilir
hiçbir tercih için kimse kimseyi suçlamaz zaten
bana uyan baþkasýna uymaz , ona göre bana uyan þey çok ýzdýraplýdýr
bu gayet normal
ama elektrikli hayatý savunanlardaným
bana uydu , benim kafamda hayat yaþayanlara tavsiye ediyorum
uymayanlara da uzak durun , kötü deðil ama sana uymaz diyebiliyorum
:):):)
troclar çok iyi fiyata satýlmýþ o zaman geçen ay. Polo'lar zaten 1.500 bandýnda bildiðim kadarýyla.