kullandiklari normal folyomu yoksa ozel bi malzememi![]()
ben rengi değiştirmeyi düşünüyorum dıştan boyatsak motor içi falan hariç düzgün olmıcakk sizce kaplamak daha mantıklımı bide bu patlak bişeymi boya gibi yani?
Biz hayatı mayaların takvimine göre değil ALLAH ın taktirine göre yaşarız
Bu bildiğimiz tabelacıların kullandıkları folyo. Sonuçta hammaddesinde
plastik var. Her ne kadar ingiliz malı da olsa bu yazın sıcağı, kışın soğugu
göreceği için sertleşecektir. Zamanla da parlaklığını yitirecek mat çizik bi hal
alacaktır tabi açık renklerde bunu göremezsiniz ama koyu renkler oldukça
rahatsız eder. Hele hele renk değişimi hiç akıl karı değil. Git yeni ruhsata para ver,
muayeneye sok uzun ve masraflı bi iş. Bi de 1000 li TL gibi rakamlarda
çok pahalı bence. Bu malzemenin en babasının metresi 10$ olsa ve bi arabaya
ortalama 20 metre gitse harcanan malzemenin tutarı 300 TL eder... Gerisi
işçilik mi? %100 kardan fazla valla...
Belki tavan, ön kaput, taksi mantıklı ama diğerleri bence ne mantıklı ne sağlıklı...
Sökerken sorun yok diyorlar ama tabanındaki yapışkan kaportaya bi yapıştı mı
onu çıkartmak ayrı bi dert. Tıpkı cam filmi gibi... Uğraş dur tinerle benzinle...
Cevabı burada... Aynen denildiği şekilde ruhsatıma çift renk işlettim ben... Yalnız TüvTürk siteminde muayene harcı falan yatırmıyorsunuz , TüvTürk'e gidip renk tespiti için geldim diyorsunuz sıra falan da beklemeden halledip emniyete geri dönüyorsunuz...
renk değiştirirken bu olayıda araştırmıştım...çizildimi folyo bi daha kaplat et.çizilen yer kalkıcak ondan sonra yaptırmazsan.boyada en fazla öylece durur pasta cilaya kadar.bunda yeniden kaplatmadan başka şansın yok.küçük yerler için uygun ama tüm araba için çok kötü bir tercih bence.ayrıca parıl parılda zor parlar...bana gösterdikleri en kaliteli turuncuyu görmüştüm.şu anki sedefli sikkens boyamın yanında solda sıfır kalır hatta daha kötü kalır
Baran öyle küçük bir yer için direk yaptır kardeşim.bende kaç kere gördüm.gayet hoş durur ve sorunsuz olur....
hayatta arabama yaptıracagım son işlerden diyebilirim palio van aldıktan sonra.gecen ay komple kaplı palio van aldık bi şirketten.folyonun rengi solmus kemik gibi olmus sıcak su ısıtıp öyle söküyoruz ama bi kapıyı sökmesi 1 saatten fazla zamamnızı alıyo.sıcak hava makinesi ile denedik altında izler bırakıyo.sökmesinede büyük paralar istiyolar.suan komple soydk sayılır tavan kaldı cok zorluyor. o yüzden uzak durmakta fayda var.arkadasların dedigi gibi zamanla matlaşıp sertleşecegine hem fikirim.
reklamcıların kapladığı kalitesiz folyolarla karıştırmayın.bende yazdan beri var sertleşme solma hiçbir şey yok.adam zaten garanti veriyor.Garanti vermezse ferrari sahibi komple şeffaf ile kaplatmazdı![]()
03 FIAT PALIO SPORTING 1.6 16V | 98 HONDA CIVIC VTEC VTI HB
14 SEAT LEON FR 1.4 TSI | 15 VW CC 1.4 TSI DSG
17 VW PASSAT B8 1.4 TSI| 18 SEAT LEON FR 1.4ECOTSI DSG
13 VW POLO GTI 1.4 TSI DSG
1.500 ytl cok ben sıze yarı fıyatına yaptırıyım aynı malzemeden,yanlız eskısehıre gelmenız gerekıst 4 saat ankara 1.5 uzaklıkta
![]()
güzel bi olay ancak kapı içleri falan kaplanmıyormuş sanırım sadece kıvırıp kesiyolar yani araba beyaz diyelim kırmızı kaplattınız kız kapıyı açtığında iç tarafı beyaz görüyo![]()
Biz 106 yı koplme normal folyo ile igydirdik.Gayet güzel oldu.Sökerkende , söküldükten sonrada herhangi bir problem yaşanmadı...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)