User Tag List

Sonuçlar: Sizce hangisi ve nedeni?

Katılımcı sayısı
38. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Yeni kuga

    14 36.84%
  • 3008

    18 47.37%
  • Trock

    6 15.79%
5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Ford Kuga 2020 1.5 Ecoblue hk.

  1. #1
    ghia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ford Kuga 2020 1.5 Ecoblue hk.

    Arkadaşlar herkese iyi formlar. 2020 1.5Ecoblue otomatik kuga almayı düşünyorum. Kullanan deneyimleyen varsa kronik bir sorunu bilen yardımcı olursa sevinirim.

    Alternatif olarak 3008 ve t-roc düşünüyorum 3008gt line fiyat farkı çok troc ta dsgden korkuyorum açıkçası yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
    33CML88
    BMW E36 3.20İ

  2. #2
    aposport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    358
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam,

    Kuzenim de var.

    Kronikleri :

    Klima açınca rolanti de titreme oluyor. En son alternatör değişecekti sanırım garantiden.

    Arka amörtisörler durup dururken yağ kaçırmışlar. Arabaya yük vurulmuyor arazi de de kullanılmıyor. Garantiden değişim istendi ama olumsuz döndüler.

    DPF i daha 30.000 de temizlik istemeye başladı. Ne kadar kronik bilemem ama gereksiz masraf ve zaman kaybı.

    Harici güzel sessiz az yakan az kaçan bir araç.

  3. #3
    drago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.462
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu 3 seçenek içerisinden kuga derim, B segment olmasından dolayı Troc 3. Olurdu

    Yeni kuga kullanmadım ama 3008 şirket aracı olarak kullanıyorum, genel olarak güzel araba ama kugaya göre yüzü daha eski, tercih edilecekse en azından makyajlı tercih edilmeli.

    Şanzıman olarak 3 seçeneğin içinde en keyiflisi kugadaki, ben 1.5 ve 8 ileri tam otomatik kombininden focusumda çok mutluyum, ama bir 150hp istiyor açıkçası az yakması için. Kuga focusa göre yüksek ve heybetli bir araç, deparlı kullanıyorsanız 7.5 litre karma ortalamanın altına zor iner, keza 3008 de savurgan bu konuda, 2 gün önce izmir otoyolu kullanımım 8.2 litre ile sonlandı.

    Benim aracım 2019 sonu üretim 2020 ocak çıkışlı o yüzden çok şükür adblue derdi yok 13bin kmdir kullanıyorum 70bin km ye geldim, 1 kere bile dpf rejen olmadı, ama bunda benim kullanış stilim de sebeptir muhtemelen. Rotalarım ağırlıkla izmirden manisaya tırman, manisadan izmire in şeklinde olduğundan kullanımlarımın yüzde 50si S mode. Klima açılınca rölanti düşmesini ilk defa duyuyorum zira benim motorda karşılaştığım bir şey değil, ama garantiden 60bin kmde triger seti değişti rölantide sağ taraftan gelen ses sonrası. Amortisör olayını da bilemiyorum, focus wagonda karşılaştığım bir şey değil.

    3008leri 2019 Kasımında teslim almıştık, ağırlıklı olarak sıcak havalarda ekran kararması ve bir kaç araçta şanzıman şikayeti oldu, ama totale vurunca “günümüz koşullarında” çok sorunlu bir araç diyemem.

    Şanzıman sorunsuzluk: kuga >3008 > troc
    Şanzıman keyif : troc > kuga> 3008

    Boyutlara gelecek olursak, focus 4 birkaç yıl öncesinin D segmenti gibi boyutlara sahip, hatta arka yaşam alanı eski b8 a4ümden büyük. Hal böyle olunca yeni kuganın içi bana çok ferah gelmişti, dışı tasarım hilesidir belki de ama hemen hemen ilk kasa x5 kadar olmuş demiştim ilk incelediğimde.

    Araçla oynamayı, retrofit yapmayı seven bir yapınız varsa t-roc alın, fordda hem yapan yok yapanı bulunca da ciddi para

    5x108 güzel ve oem bir jant bulmak bile çok zor, bulunca da iyi para

    Yine bu 3 marka içinden bakım maliyeti en yüksek olan forddur, neyin politikasıdır kendilerini premium marka mı sanıyorlar bilmiyorum, bmw yetkili servisleriyle aynı paralara çıkıyor bakım maliyetleri.

  4. #4
    R.I.P - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    09-77
    Mesaj
    2.968
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu 3lü içinde t-roc yerine tiguanı koymak daha doğru olur.

    aynı kıyaslamayı yakında dönemde yapmış birisi olarak 3008 direk elediğim bir modeldi, kuga-tiguan ikileminde dizel olması ve servisinin yaşadığım serviste olması nedeni ile 1.5 ay önce kugaya yazılmıştım ama araç gelmemesi ve bu süreçte 70k civarı zam gelmesi nedeni ile 2.ele yönelip tiguan aldım.

    dsg ve yakıt almadan önce acaba dedirtiyordu ama trafiksiz kullanımda güncel yakıt fiyatları ile tiguan-kuga arasında pek fark olmayacaktır. şanzıman ise hem güncellemeler hem de dq380-dq381 gibi yüksek torka dayanıklı versiyonların kullanılıyor olması nedeni ile eskiye göre daha problemsizdir diye düşünüyorum. ayrıca olası bir arıza durumunda dsg de daha düşük maliyetli ve daha çok alternatifli onarım seçenekleri olacaktır.
    ek olarak yalıtım konusunda tiguan çok daha başarılı ve forda kıyasla iç malzeme kalitesi bir tık daha kaliteli hissini uyandırıyor.
    tabi bbu yaklaşımı hiç sevmesem de geçici süreli bir araç olarak gördüğüm için ikinci elde tiguan çok daha hızlı ve prim yapan bir model.

  5. #5

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    TR/İst.
    Mesaj
    792
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fiyatları pek bilmiyorum ama aynı segment olması nedeni ile T-Roc yerine Tiguan olursa seçimim Vw'den yana olur.
    Babamlarda dsg jetta var, 230.000kmlere geldi ancak bir sorunla karşılaşmadılar. Dsgnin kendi pratiklerini bildiğiniz sürece sorun yaşayacağınızı sanmam. Marka-model bilinirliği ile de Vw olası satışta bir kaç adım önde bana göre.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •