Valla açıkcası hayatta emniyet kemerime elletmezdim zaten. Hayatını zaten 1 kere kurtarması gereken bir donanım hiç risk almaya hiç gerek yok.
Valla açıkcası hayatta emniyet kemerime elletmezdim zaten. Hayatını zaten 1 kere kurtarması gereken bir donanım hiç risk almaya hiç gerek yok.
lupo gti'mda Kırmızıydı. Emniyet kemeri rengi değilde tam kontrolu yapılsın ne olmuş yani kırmızıysa önemli olan işlevi. Sonradan takılmış siyah olduğu için sağlam mı oluyor ?
Aquila non captat muscas!
b16vtecturbo#gizlituning #hondateam#cilacılaranlamaz
Öncelikle X oto döşeme'de yaptırılan kemerlerden cacık olmaz. O ürünlerin koruyuculuğu tamirli airbag gibi olur, tamamen şansa bağlı yani.
Onun haricinde bir standarda bağlı kalınsa daha iyi olurdu elbet. Orijinalden renkli kemeri bulunan araçlar muayeneye girip sorun yaşandıkça düzenlemeye gidilir bence. Tüvtürk'te işler öyle yürüyor genelde.
Durumu tam anlayamadim hocam. OEM renkliler mi gecemiyor, yoksa sonradan sanayide takilanlar mi? Sanayide takilanlarsa dogru bir karar. Hicbir guvenlik ve kalite sertifikasi olmayan kemerleri kullanmak bence buyuk bir guvenlik zafiyeti olusturuyor.
Mustafa Kemal ATATÜRK
O zaman düzenli olarak airbag testleri de zorunlu kılınsın. Onların da muaynesi olsun. Duy sesimi @tüvtürk
Muayenem yeni ama bende kemerlerimi değiştecektim. 94 model 205 gti makaralar bile zor sarıyor, komple değişim yapacaktım, siyah yapıp etiketleri diksek bile sıkıntı yaparlar mı acaba?
Yarın bende denicem bakalım. Orjnali kırmızı renkli emniyet kemeri. Arabada yeşil. Nasıl zevksizlik düzeyi ise artık.
Bakalım neler yaşayacağız.
Dün sanayide aynı muhabbet dönüyordu. Bayağı küfür döndü ortamda tüve.
Okuma alışkanlığı
olmayan toplumların
ömrü lâklâkla geçer!
Kemer'e gelinceye dek düzeltilmesi gereken ne hususlar var, buna ayar oluyorum.
Ne araçlar var, trafikte özgürce cirit atıyor; stop lambası yok, heryeri pas içinde, far'ı yok vs.. Ama bize gelince "yan sinyal ampullerin beyaz,kaldın!" ; "sağ egzozunda susturucu yok,kaldın!"..Egzoz'cuya giderek 10 dakikalık işlem sonrasında OK alıyorsunuz aynı kişiden..Sonra tekrar eski haline dönüyorsunuz ve hiçbir polis çevirmesinde de sorun yaşamıyorsunuz..
Aynı işlemlerin yapıldığı araçlar için; X yer geçiriyor, Y yer bırakıyor.. Yada oradaki şahsın günlük keyfine bırakılıyorsunuz.. Şile istasyonunda, sağ egzozda susturucu olmaması kaynaklı kalan aracımın hemen yanında yer alan ve heryeri pas içinde, stobu yanmayan araç, sırf köylüsü olduğu için muayeneden geçirilmişti."xx abi, uzun yola gideceksin ama bu araba yolda su koyuverir,haberin olsun" demişti birde.. Bu arada susturucu yoksa kalalım eyvallah ancak bu durum TÜM ARAÇLAR için geçerli olsun!
Yarın denk gelirsem trafikte güncel olarak yürüyen,muayenesi olan bir Lada Niva paylaşacağım sizinle..İStasyondaki görevli, bıdının bıdısı olduğu için geçirmiş aracını..
tüvtürk yol güvenliği için denetleme yapmıyor ki, arabanın orijinal parçaları üstünde mi diye kontrol yapıyor. Daha geçenlerde forumda vardı bi arkadaş motor içindeki plastik parçaları farklı renge boyadığı için geçemediğini belirtiyordu halbuki üstündeki kapaklar orijinaldi sadece farklı renklerdeydi.
Yeni nesil BMW'lerde herhangi bir kemer etiketi yok eski araçlarda var. F ve G Serisinde yok.
F serisi renkli kemer aracımızı etiket yok diye bıraktılar, std kemerli f30'u geçirdiler. Onda da kemer etiketi olmadığını...vs belirttikten sonra değiştirdiler. Yasal zorunlulukta etiketin olması gerekmiyor, böyle bir tüv onayıda bulunmuyor
BMW G20 320i
https://www.youtube.com/c/smokemotion
mmpower'in m4 ünüde karbon tavanlı diye geçirmemişlerdi ya çokta mantık aramamak lazım. bakınız 9:50 sonrası
Link
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)