Kişisel görüşüm, hızlı gözüken araba hızlı gitmelidir :)
Printable View
Just a moment...
Biraz ilgi ile gençlik günlerine dönebilecek potansiyelde gibi geldi :)
dediğin gibi benzer sebeplerden istiyordu da sürüş odaklı pek sarmadı diyince bir süre daha binmeye devam edeceğim dedi şimdilik.
ön diskler 40'a yakınmış, balata 7-8k. arka disk 3-4k balata 1k civarı dedi. Yakın zamanda almıştı fiyat galiba o da servislerden. 50k civarı yani toplam dediğine göre komple
308 in fren sistemi saçma sapan iyi. Doğal olarak da çok pahalı. Karbon seramik gibi bişey. İ20 N evet güzel ancak hızlı değil. Körfezde Ring de iş görür ama İstanbulpark gibi hızlı pistlere gücü yetmez belli bir yerden sonra. İlk kullandığında zevk verir ama sen hızlandıkça o sana yavaş kalır. Sonra da hızlandırabilme şansın yok şu anda. Megane yol tutuş olarak çok çok iyi. Hızlandırabilme reçeteleri artık var ama stock kaldırabileceği güçler sınırlı. Vag grubu gibi motor içine girmeden saçma sapan güçler çıkaramazsın. O nedenle benim tavsiyem Leon Cupra 2.0TSI olur. Frenleri çok güçlü değil ama kötü de değil. Yol tutuş Megane değil ama 308den iyi. Güçlendirmek kolay Honda gibi filtreyi al takma kaputun altında bir yere koy güç alıyorsun.
adam resmen hayalimi yaşıyor
alfa / 406 coupe / tt müthiş cidden.
z3 3.0
Just a moment...
aygo,
Just a moment...
hondayıda satıyor
1.4 civic otomatik
Just a moment...
Aliyim biniyim kafam rahat olsun diyosun
Just a moment...
2015 Peugeot 208 GTI
Just a moment...
Temiz duruyor.
Nardo ST var hocam.
Just a moment...
Hocam bu fiyat bandında i20N ve 208GTI By PS'tan daha mantıklı bir araç yok sanırım.
Şu araç için ne diyorsunuz?
Just a moment...
By Ps bi kenara ama 208 gti fiyatlarinda Gti-cupra varken arada kalacak hic bir sebep yok.
Şu an sıfır üretilip satıldığı için i20N'i referans alarak söylüyorum, ikinci elde'ki hothatchlerin hepsinin fiyatları balon.
2.2 Vtec S2000
Just a moment...
GTI'ı ne kadar süre kullandınız, yorumlarınız nedir? Sanırım makyaj öncesi modellerde Mini'lerdeki N14 kodlu motorun aynısı var. Yüksek basınç ve benzin pompasında sorun olabiliyormuş. Elimdeki 1.2 Puretech'i verip, 1.6THP almak beni yakıt açısından zorlar mı diye düşünüyorum.
Benim kullandigim normal GTI'di. Makyaj onceside sonrasida motor ayni N18. Motor konusunda yuksek basinc pompasi haricinde pek bir sorun yok. Benim aracim 60 bin Km'de idi ve yuksek basinc pompasi 2 kere degismisti. Su an i20N kullandigim icin kiyaslamayi onunla yaparsam, performans acisindan bir fark yok. Ancak Normal Gti'da mekanik kilit olmadigi icin oldukca fazla onden kaymaya meyilli. Onun disinda 208 GTI'in sasisi harika ve aracin arkasiyla cok rahat oynabiliyorsunuz, lift off ile cok kolay arkasini getirebiliyorsunuz. Bu konuda i20N'e gore cok daha eglenceli. i20N daha cok yol tutmaya odakli profesyonel bir arac. GTI, i20N'e gore 17" jant avantajiylada daha konforlu ama bence bu bir dezavantaj cunku i20N cok daha sıkı ve sportif bir arac kullaniyormus gibi hissettiriyor. Tabi bunun boyle olmasinda bir etkende GTI'in oturus pozisyonu bir hothatch'e yakismayacak sekilde yuksekte. 208 GTI'da ne kadar hiza bagli sertlesen direksiyon olsa da direksiyon hissi sıfır. i20N'in direksiyon tepkilerine bayiliyorum. GTI'da motor sesi ve egzoz sesi sıfır. Kesinlikle bir egzoz sistemi sart. Bir nebze olsun durumu kurtarabiliyor. Ayrica GTI'in sogutmasi sıkıntılı, normal 208'ler ile ayni intercooler kullanildigi icin. 1-2 kere aracı sıkınca hemen performansı düşmeye başlıyor. Yazılım yapılsın yapılmasın bir intercooler upgrade'i sart.
Sonuc olarak fiyati uygun ve ederinde oldugu surece normal 208 GTI'da tercih edilebilecek bir arac ozellikle VAG grubu hothatchlerine kiyasla.
Ek olarak 208 GTi'in ic mekan kalitesi i20N'e gore kat ve kat daha iyi. Ayrica daha spesifik,ozel hissettiriyor. i20N'in ic trim kalitesi berbat ve bolca trim sesi mevcut. GTI'da neredeyse trim sesi yoktu. Yakit tuketimi olarakta Istanbul sehir ici sakin kullanim 9-10 LT yakar. Surekli gazlarsaniz 14-15 LT minimum. Tabi bu gazlayinca yakmasi butun turbolu araclar icin gecerli. GTI'a ozel bir durum degil.
Daha iyi hatırlayanlar vardır muhtemelen amuse s2000 trtuning veya tuning türkiye birisine kapak fotoğrafıydı hatta sanırım o araç 2.2 olarak aklımda kalmıştı
https://i.hizliresim.com/srpujtv.jpeg
Benim de zincirim yağ pompam yeni, sanzımanı ben komple revize ettirdim. 250.000 kmdeyim. 12 yaşında bu kilometre bir arabaya ne kadar kafa rahat binilebilecekse o kadar rahat biniyorum :) N47 den korkanlar 1 milyon altına binilebilecek en iyi sürücü otomobilinden mahrum kalıyolar
Yanlış alıntı yapmışım, üstte de cevaplanan "300.000 de n47ye kafa rahat binilmez mesajını yapacaktım
Çok teşekkür ederim, Intercooler olayını duymuştum ama ***** yakıt fiyatları, fazla sıkmayı düşünmüyorum. Sahil yolunda denk bir araçla karşılaşırsam belki. VAG yerine kesinlikle hiç düşünmeden tercih edilebilecek bir araç. Halihazırda on yılı devirmiş Twincharger motorlardan uzak durmak lazım diye düşünüyorum. Yüksek basınç pompası sorununu BOV ile çözdüğünü söyleyenler var. Bakmak lazım.
Ma(lu)m* yazmıştım.
Gereksiz Sansur - YouTube
şartları zorlar yeni olması sebebiyle i20n alırım neden hothatchler otomobillerden genel olarak belinden suyu alınan otomobiller olduğu için sözüm meclisten dışarı canını almayanlarda vardır illaki onlarıda denk getirmesi mesele,o yüzden i20n
Katılıyorum hocam.
1998 Peugeot 106 GTI
Just a moment...
Ön 3 parça değişik ama önemsiz kaza asla olmamış buna tamam diyelim. Şişirme ağır kayıt kısmı nasıl oluyor? Komple A'dan Z'ye 0 bile olsa ilanda böyle bir yazı görünce araç farketmeksizin direkt kapatıyorum. Şişirme, önemsiz gibi sıfatlar eklenince ben böyle değilim diye bas bas bağırıyor araba bence.