User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
43 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: öneri

  1. #1

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    öneri

    Arkadaşlar E39 525 i mi çok seviyorum yol tutuşu konforu vs gerçekten beni mutlu ediyor ama performans açısından memnun etmiyor her ne kadar 530 otomatik ile 140 a kadar kafa burun yürüsede. Tek derdim biraz daha fazla yürüsün. Derdim 500 hp falan olsun değil 300 hp civarı olsun günlük olarak bana yeter. Ya turbo yapacağım ya da başka bir otomobile geçeceğim. S60 R seçeneklerden biri. Turbo yaparsam satarken büyük sıkıntı çekeceğim kesin o problemi de yaşamak istemiyorum. Sizin öneriniz ne olurdu?
    IN BOOST WE TRUST

  2. #2
    Sti_Ozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    25
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.158
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi, maliyeti daha yüksek ama satarken kaybettirmeyecek seçenek sanırım harici bir motor alıp turbolamak.
    Ki aracı satarken bu motoru da satabilirsin ama ilk maliyeti çok yüksek olacaktır m50b25 ler için sanırım şu an 80K gibi rakamlardan bahsediliyor.

    Harici olarak motor içi stroke yapılabilir ama onda da en ufak sıkıntıda çok soğursun gibi arabadan.
    Hız,sonsuz bir tutkudur.

  3. #3
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.275
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Net bi şekilde turbo yapmayın ana sebep parça ve özellikle işçilik maliyetleri acayip seviyelere geldi kim kime ne tuttursa sistemi var tanıdık olsun olmasın herkes zaten ne yazacağını söyleyeceğini bilmiyor az mı çok mu algısı da kalmadı yani hızlı bir arabadan ziyada güzel bi dert sahibi olma ihtimaliniz yüksek
    Doğuştan hızlı bir arabanın derdiyle uğraşmak nitekim daha mantıklı öyle devam bence..

  4. #4

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Harici motor alıp neden turbo yapayim. Üzerindeki stock motorla millet turbolayıp 400 hp drift yarışmasına giriyorlar. İç parçaları kaldırıyor 400hpleri. Motor almama gerek yok. Benim amacom 400 hp değil zaten az üflesin 300 hp civarında günlük bineyim. Günde 110 km yol yapıyorum onda da sıka sıka gitmiyorum 300 hp olsada sıka sıka gitmeyeceğim sadece gerekli olduğu anda ne biliim manyağın biri gereksiz arkamdan sıkıştırdığında ya da sollarken gaza bastığında kaçıp gitme derdindeyim.
    IN BOOST WE TRUST

  5. #5
    mrtysn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.937
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    DM Works'in direk M54 icin turbo kitleri var. Arabamin genel kondisyonundan memnunsan turbolar soft setupta keyifle binerim.
    Don't believe everything you hear,
    Real eyes, realize. real lies.
    2Pac Shakur

  6. #6

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Genel kondüsyonu zaten çok çok iyi. Kazası yok. Motorunu geçen yaz yaptırdım lpg yi söktüm attım. radyatöründen yağ soğutucusuna hortumlarına kadar yeniledim. Alman malı coiloverlarım var çok memnunum ne çok sert ne çok yumuşak. Frenleri güçsüz onun için yurtdışından fren merkez upgrade i gelecek E65 in siparişini verdim onu bekliyorum. Memnun olmasam turbo vs düşünmezdim satardım başka bişey alırdım.
    IN BOOST WE TRUST

  7. #7

    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul-Bursa-Dubai
    Mesaj
    1.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bütçe el veriyorsa arabayı çok yormayacak bir şekilde turbo güzel olur bence de,
    Ne olduğu bilinmeyen çıkma motor yerine yenilenmiş bildiğiniz motor üzerinden devam edim,
    Turbo yerine sc'de olabilir, ufak turbo olacağı için doldurma gibi bir derdiniz olmayacak belki ama sc her devirde daha canlı hissettirebilir,

  8. #8
    cnzdmr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.458
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo maliyeti ne civarda ? Malzeme + işçilik ? bu para sizi yormayacaksa turbolayın geçin ama dertsiz tasasız kullanırken biraz risk katsayısını arttırmış olursunuz gibi geliyor.

    Günlük 110km az bir rakam değil.

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sc düşünmedim değil ama yakıt sarfiyatında artışı çok çok yüksek. Dur kalk sırasında motor bir de onu çevirmek için güç harcıyor. Yoksa en önceliğim SC idi.
    IN BOOST WE TRUST

  10. #10
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.943
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu devirde en iyi araba bildiğin araba, ben bu yüzden sattığım RS i geri aldım. Başka hızlı bir araç bakacaktım, dedim ipin ucunu kaçıracağım başka alırsam gittim her şeyini yaptığım bildiğim arabamı geri aldım.

    O yüzden mevcut araçtan güncelleyerek devam ederdim. Ki yanılmıyorsam baya harcadın arabaya motor vs yapıldı.

    Makina da hazır sağlamken düşük basınçta güzel bir turbo kiti + harici ecu ile soft ayarlarda hem bütçeyi hem makinayı yormadan yürütürdüm.

    Bmw tarafında da yapan eden çok, rekabet çok, parça çok. Maliyetler x marka y model bir aracı turbolamaktan daha uyguna gelecektir.

  11. #11
    fthdrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Fikirtepe
    Mesaj
    10.038
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    234 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En önemli konu bütçe. Bütçe varsa turbo kit + ecu + beyin tesisatı ile uzun yıllar binilecek keyifli bir araç elde edilir.

  12. #12

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    1635
    Mesaj
    882
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turboya harcanacak rakamlar bellimi ?, eğer s60la aynı kefeye geliyorsa,s60 tercih ederim tabii secereli olmak kaydıyla,yok turbolandığı takdirde maliyet s60ın altında ise 39u turbolarım.

  13. #13

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbolamaya harcayacağım parayı bunun üstüne koyup düzgün S60R alma düşüncesindeyim. Yıkık dökük S60R alıp toplamakla uğraşamam.
    IN BOOST WE TRUST

  14. #14
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    S60R'ın parçalarının ve tamirinin özellikle otomatiklerinin sıkıntılı olduğunu duyuyorum son dönemde volvo binen bazı arkadaşlarımdan. Bilginiz vardır illlaki ama ben bu kur ve bu sanayi ortamında girmezdim S60-R olarak.
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  15. #15
    CüneytIşıkkent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    Turkey/Istanbul/B.evler
    Mesaj
    745
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha öncesinde de söylemiştim sanırım aynı aracı 2,5 yıl civarı kullandım. Ben katalizör iptali yapmıştım 10 boy hızlanmıştı araba güzel bir headers ve egsoz ile başlayın bence ilk etapta sizi kesinlikle mutlu edecektir. Turbo konusunu bende çok araştırmıştım ama belirtilen güçlerde max 300hp civarları için otomatik şanzıman için kapalı kutu cevabı aldım hep manuele çevirilirse çok daha iyi olacağı cevabı almıştım.
    Umbrella Corporation

  16. #16
    pirasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alper abim yapıştır turboyu gelsin. manifoldu turbosu beyini intercooleri şuan hali hazırda turbo fabrikadan çıkan bir arabadan daha ucuz olacağı kesin. yap turbonu şöyle tablo gibi bir turbo m50 kaput altı göster bize
    turbocuk istiyoruz

  17. #17

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CüneytIşıkkent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha öncesinde de söylemiştim sanırım aynı aracı 2,5 yıl civarı kullandım. Ben katalizör iptali yapmıştım 10 boy hızlanmıştı araba güzel bir headers ve egsoz ile başlayın bence ilk etapta sizi kesinlikle mutlu edecektir. Turbo konusunu bende çok araştırmıştım ama belirtilen güçlerde max 300hp civarları için otomatik şanzıman için kapalı kutu cevabı aldım hep manuele çevirilirse çok daha iyi olacağı cevabı almıştım.
    Benim manuel şanzıman olduğu için problem olacağını sanmıyorum. headers egzozt yazılım vs ile ittire kaktıra 230 hp hadi bilemedin 240 hp olsun yinede yetmez gibi geliyor.
    IN BOOST WE TRUST

  18. #18

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pirasa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alper abim yapıştır turboyu gelsin. manifoldu turbosu beyini intercooleri şuan hali hazırda turbo fabrikadan çıkan bir arabadan daha ucuz olacağı kesin. yap turbonu şöyle tablo gibi bir turbo m50 kaput altı göster bize
    m54 yaw m50 değil bunlar. Hafif olsun diye aluminyum blok a geçmişler. Kötü mü değil ama içini yapsan bile öyle kafam kadar turbo koyup basınç açamıyorsun.
    IN BOOST WE TRUST

  19. #19

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BARR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    S60R'ın parçalarının ve tamirinin özellikle otomatiklerinin sıkıntılı olduğunu duyuyorum son dönemde volvo binen bazı arkadaşlarımdan. Bilginiz vardır illlaki ama ben bu kur ve bu sanayi ortamında girmezdim S60-R olarak.
    S60 R ın otomatik şanzıman problemleri oluyor. Daha doğrusu bütün eski volvolarda oluyor. O nedenle S60R alırsam Manuel e bakacağım. Olmadı da otomatik alırsam M66 kodlu manuel şanzıman bulucam.
    Bizim S70 kullanılmaya kullanılmaya aküyü bitirdi. Hadi atlatma vs topladı annemler Didimde bu seferde şanzıman sürekli arıza verdi. Bütün şanzımancılar yok inecek şöyle olacak şunlar değişecek vs dedi. Araba çalışıyor ama şanzıman saçmalıyordu. Akü iyice öldü değiştirdik şanzıman problemi de ortadan kalktı. Bana sormadan şanzıman yağını değiştirince şanzıman dağıldı. İstanbuldayken değiştirmek istiyordum ama ustalar abi değiştirirsek viskozite değişeceği için dağılabilir anne zaten sakin kullanıyor vurma vs yok ellemeyelim diyorlardı. Annemi kafalayıp yağı bir değiştirdiler sizlere ömür.
    IN BOOST WE TRUST

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •