User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
32 sonuçtan 20 ile 32 arası

Konu: Düşük Km Alt Segment/Yüksek Km Üst Segment Kararsızlığı

  1. #20
    jRMix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu zamanda eğer düzenli sanayi/usta gezmeniz yoksa hiç bulaşılmaması gereken üst segment ikinci el. usta/parça bulması başlı başına bi dert. Eğer çok eğlenceli bi makine almayacaksanız direkt sıfır alıp gül gibi binin. Marşın almadığı yerde garanti devreye girsin.

  2. #21
    crazy_orcun001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2017
    Yaş
    30
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3 günlük dünya.Yaşamaya geldim ama bela da aramıyorum.
    İkinci seçeneği tercih edeceğim bi entry.Fakat ilanlardaki kafadan yere gömülmüş akşamları esc lere konuk olmuş,eşe dosta düşmana şov için yanlamaktan diferansiyeli koah'lı hasta gibi öten/ötmesi muhtemel araçlardan uzak durun derim.Artık her türden insan her aracı alabiliyor.Arabaların bile varoş bir kokusu olmaya başladı.
    Mercülerdeki hacimli motorlu bi sınıfı tercih ederdim daha çok.
    Just a moment...
    Just a moment...
    Just a moment...

    90 lar sonu 2000 ler başı arabalar benim için ömrüm boyunca binmem gereken arabalardır.
    Km konusuna gelince de 3-5 yaşındaki arabaların bile piyasada 150-200binde olduğunu düşünürsek bu modeldeki kaliteli araçlar için km takıntım pek olmaz.

  3. #22
    babayimben - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2019
    Yaş
    48
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    102
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçen sene sıfıra yakın Clio aldım 3 ay dayanabildim
    Bulurken uğraştırır ama üst segment almak daha mantıklı
    almadan potansiyel sorunları araştırıp ona göre model seçmek daha doğru olur
    1994 Doğan S, 1990 E30 318is, 2007 Astra 1.6, 2005 Mazda 3, 2012 F30 316i, 2017 HR-V 1.5 i-VTEC, 2007 E60 535D LCI, 2018 1.6 CDTI Insignia, 2018 C200d FL, 2018 Mx-5 ND 1.5, 2015 F32 420d

  4. #23

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eğer hergün düzenli bineceksem ve uzun trafik vs çekeceksem o zaman o yolculuğun bana eziyet olmaması gerek o nedenle üstüne ağır sorun çıkmasına karşı yedekte bir miktar kalacak şekilde üst segment araç alırım. Şimdi düşünsene trafikte 2 saat geçiriyorsun altında clio mu olsun istersin yoksa A6 -E39 vs mi olsun istersin.
    IN BOOST WE TRUST

  5. #24
    Sti_Ozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    26
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı crazy_orcun001 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 günlük dünya.Yaşamaya geldim ama bela da aramıyorum.
    İkinci seçeneği tercih edeceğim bi entry.Fakat ilanlardaki kafadan yere gömülmüş akşamları esc lere konuk olmuş,eşe dosta düşmana şov için yanlamaktan diferansiyeli koah'lı hasta gibi öten/ötmesi muhtemel araçlardan uzak durun derim.Artık her türden insan her aracı alabiliyor.Arabaların bile varoş bir kokusu olmaya başladı.
    Mercülerdeki hacimli motorlu bi sınıfı tercih ederdim daha çok.
    Just a moment...
    Just a moment...
    Just a moment...

    90 lar sonu 2000 ler başı arabalar benim için ömrüm boyunca binmem gereken arabalardır.
    Km konusuna gelince de 3-5 yaşındaki arabaların bile piyasada 150-200binde olduğunu düşünürsek bu modeldeki kaliteli araçlar için km takıntım pek olmaz.
    Şu kasalar cidden mercedesin mercedes olduğu zamanlar bence, hala daha çok iyi duruyor.
    Hız,sonsuz bir tutkudur.

  6. #25
    Ozan Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bugüne kadar hiç 0 araç almadım. Büyük konuşmak istemem ama kalan ömrümde de alacağımı düşünmüyorum.

    Bmw özelinde E39 ve E92 sahibi oldum. Piyasanın bir tık üzerinde, km'si düşük, bakımlı araçlar aldım ve bende benzer şekilde bakmaya devam ettim. Kronik 1-2 parça değişimleri dışında 50-100bin TL bandındaki paraları asla harcamadım araçlarıma. Ama kenarda her zaman bu meblalar hazırda durdu tabiki.

    Şimdilerde, kafama yatan F10, belirli bir model aralığındaki S serisi, CLS gibi bir araca denk gelirsem yine kanım kaynayabilir. 2. şık tercih edilecek ise kenarda mutlaka kötü gün dostu papeller bulunmalı işin özetinde, bana göre.

  7. #26

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    195
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu sorunun doğru bir cevabı olduğunu düşünmüyorum. Kişiye göre değil, zamana, bütçeye hatta şehre göre bile değişebilir.
    1.6m e alınan f10un sanayiden çıkmayacağını düşünmüyorum. 5 sene önce sorulsaydı ikinci seçeneği seçerdim ama şu an kararsızım açıkçası

  8. #27
    S-works - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2017
    Yaş
    35
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben 2. seceneği seçtim. F10 aldım. Buradaki soru şu. 2. seçeneğin yürütmesi 1 den pahalı.

    Direk kullanıcı olarak anlatayım.

    5.20 i aldım.

    Yağ soğutucu ve devirdaim bu aracın kronigi arasında. Yağ soğutucu 15 k çıvarı. devirdaim 30 k

    4 tane kışlık lastiğe 30 000 ödedim.
    4 tane yazlık lastiğine 30 000 ödedim. Yanı lastik seti 60 k. 1. seçeği seçersen muhtemelen 2-3 set lastik alınır.

    F10 kısa mesafede 15-16 litre yakıyor (Ben bu kadar olacağını düşünmemiştim. Netteki 10 litre yazısına aldanma. (Yakıtı karşılayacak gücüm var, yine de bi acaba demedim değil.)

    Şehirler arası yolda 7-8 yakıyor. Tek marş 20 -30 km yaparsan 10-11 yakıyor.

    Yine arabanın diferasiyel titresim sönümleyicisi kötü olmul. Minik bir plastik takoz 6 k fiyatı var.

    Benden önceki sahibi serviste disk balata değişmiş yağ bakımıyla birlikte 40 küsür k ödemiş.

    Kısacası selam vermek bu arabada 10 k. Ödeyecek gücünüz varsa 2. seçenek

    Km ve yaş itibariyle masrafsız bulamazsınız. 1,6 k ya güzel f 10 lar var. 200 lira masraf edersiniz. Zaten sadece lastik alsanız 60 k
    Special Works Detaylı Araç Bakım Merkezi


    https://www.instagram.com/specialworkstr/

  9. #28

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Ordu / Van
    Mesaj
    1.063
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İki kere B seçeneğini kullandım ülkenin durumu, sanayi fiyatları ve saçmalıkları yüzünden A'ya dönmek zorunda kaldım. Aklım hala B'de
    BMW E90 320d LCI

  10. #29

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Piyasa gerçekleri var maalesef.
    Artık kafa şu, yüksek model olsun / düşük km olsun / gerekirse teneke olsun.
    Otomobil kültürü büyük yara aldı bana göre ülkemizde.
    Özellikle Chery - MG marka araçların, gösterişli ve uygun fiyatlarla sattıkları araçlar da bunda büyük pay sahibi.
    Yedek parça da orijinal gitmeye çalıştığımız zaman ciddi meblağlar ödüyoruz(şahsen yan sanayi parça kullanmam çok çok mecbur kalmadıkça).

    Velhasılkelam satma düşüncesi varsa kısa sürede, kesinlikle yüksek model / düşük km / teneke araba alınmalı.
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  11. #30
    EnesAksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2014
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçen ay başıma gelen olay sıfır focustan inip 2. el passat aldım. araç bakımlıysa herzaman 2.şık tercih ederim.

  12. #31

    Üyelik
    Dec 2018
    Yaş
    39
    Şehir
    Burrsa
    Mesaj
    1.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı S-works Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 2. seceneği seçtim. F10 aldım. Buradaki soru şu. 2. seçeneğin yürütmesi 1 den pahalı.

    Direk kullanıcı olarak anlatayım.

    5.20 i aldım.

    Yağ soğutucu ve devirdaim bu aracın kronigi arasında. Yağ soğutucu 15 k çıvarı. devirdaim 30 k

    4 tane kışlık lastiğe 30 000 ödedim.
    4 tane yazlık lastiğine 30 000 ödedim. Yanı lastik seti 60 k. 1. seçeği seçersen muhtemelen 2-3 set lastik alınır.

    F10 kısa mesafede 15-16 litre yakıyor (Ben bu kadar olacağını düşünmemiştim. Netteki 10 litre yazısına aldanma. (Yakıtı karşılayacak gücüm var, yine de bi acaba demedim değil.)

    Şehirler arası yolda 7-8 yakıyor. Tek marş 20 -30 km yaparsan 10-11 yakıyor.

    Yine arabanın diferasiyel titresim sönümleyicisi kötü olmul. Minik bir plastik takoz 6 k fiyatı var.

    Benden önceki sahibi serviste disk balata değişmiş yağ bakımıyla birlikte 40 küsür k ödemiş.

    Kısacası selam vermek bu arabada 10 k. Ödeyecek gücünüz varsa 2. seçenek

    Km ve yaş itibariyle masrafsız bulamazsınız. 1,6 k ya güzel f 10 lar var. 200 lira masraf edersiniz. Zaten sadece lastik alsanız 60 k
    Bizim patronun 5 kasa satılınca Finans bayram etmişti. Bundan demek ki
    "...Bilgisiz kimseler onlara söz söyleyince "Selam" der geçerler."

  13. #32
    mrtysn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.950
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Günlük biniyorsam ve tek aracsam banko A, terlik terliktir riske gerek yok.
    Don't believe everything you hear,
    Real eyes, realize. real lies.
    2Pac Shakur

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •