User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
31 sonuçtan 20 ile 31 arası

Konu: Alfa romeo junior hakkinda görüşleriniz ?

  1. #20
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı Ormanci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu aracın full elektriklisini Sinan baya övmüştü, direksiyonu, performansı vs tam bi Alfa yapmışlar demişti ancak tabi Mokka halini bilemiyorum Standart araçların zaten ne keyfi olacak... Ha az biraz eğlenceli zevkli sürüş sunuyorsa ne ala. Peugeot'nun genel itibariyle sürüşü zevklidir, Ford keza öyle. Mokka'da 2008'de ne yaptılar çok iyi bilmiyorum bu yeni platform işleri ile. Hoş, 2008'in de sürüşünü beğenmiştim, keyifliydi mesela.
    Stellantisin hiç bir elektrikli arabası keyif vermez, veremez. Sinan'ın neyi neden övdüğünü artık çok iyi anlıyorum o yüzden çok ta takılmamak lazım.
    25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
    23" Fiat 500e LaPrima
    23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  2. #21
    IbizaFR150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    258
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BARR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    otomobil gazetecilerinin/yutubırların davetlere çağırılmak, fuarlara gönderilmek vb. kendi çıkarları için yaptıkları yorumları dikkate almamakta fayda var. Bu arabanın Alfa ile alakası yok. Bir keyfi de yok.

    Var diyen de yalan söler.
    herhangibir yorumu cımbızla çekip buraya getirmedim,aracın inceleme videosunu paylaştım. Bağımsız süspansiyon,e-awd gibi özellikler birinin çıkar odaklı yorumu değil,aracı bahsi geçen,aynı olduğu iddia edilen araçtan bazı farkları. Herkesin otomobilden beklentisi farklıdır,size uymuyor diye nöbet geçirmeye gerek yok. O alfa değil bu alfa değil,bu kafalara göre markalar 90lardaki araçları tekrar üretmedikçe yaptıkları herşey sizlere göre “çöp”.

  3. #22
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı IbizaFR150 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herhangibir yorumu cımbızla çekip buraya getirmedim,aracın inceleme videosunu paylaştım. Bağımsız süspansiyon,e-awd gibi özellikler birinin çıkar odaklı yorumu değil,aracı bahsi geçen,aynı olduğu iddia edilen araçtan bazı farkları. Herkesin otomobilden beklentisi farklıdır,size uymuyor diye nöbet geçirmeye gerek yok. O alfa değil bu alfa değil,bu kafalara göre markalar 90lardaki araçları tekrar üretmedikçe yaptıkları herşey sizlere göre “çöp”.
    2008 almak istesem gidip Alfa almam bu kadar basit denklem. Alfa almak istesem giderim Giulia alırım Stelvio alırım.

    Uygun fiyatlı keyifli başka arabalar da var.
    25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
    23" Fiat 500e LaPrima
    23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  4. #23
    Ormanci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2018
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BARR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stellantisin hiç bir elektrikli arabası keyif vermez, veremez. Sinan'ın neyi neden övdüğünü artık çok iyi anlıyorum o yüzden çok ta takılmamak lazım.
    Hoca adamı sevmiyor olabilirsin belki ama benzinliyi önce test edip, tam bi platform arabası olmuş, nerede Alfa, hiç bir şeyi kalmamış diye eleştirmişti.
    Benzer şekilde Tonale sürüşü için de eleştirileri var, yine platform kaynaklı, nerede Stelvio Giulia sürüşü diye.
    Ancak elektrikliyi test ettiğinde "bambaşka, işte bu olmuş, diğeri böyleyken bunda nasıl bunu yapmışlar anlamadım" gibi bir şey diyordu

  5. #24
    EnesPolatdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2021
    Yaş
    23
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şahsen ben de sinanın fikirlerinin samimi olduğunu düşünmüyorum. Barr abiye katılıyorum.
    Alıntı doncarlo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saxoda sertleşme kronik pompayı kontrol edin.

  6. #25
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.741
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.2 hibridlerde zincire geçtiler motorun en boktan kısmını tam çözmüşlerdi ki taş gibi eat8'i kaldırıp çift kavrama şanzımana geçtiler. aylar önce daha piyasada yeniyken bile fransız kaynaklarında şanzımanın çok sorunlu olduğunu söylüyorlardı seneler sonra kayışlı motor gibi tazminat yoluna bile gidebilir bu şanzıman için. bence psa grubundan uzak durmakta fayda var.
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  7. #26

    Üyelik
    Dec 2018
    Yaş
    39
    Şehir
    Burrsa
    Mesaj
    1.173
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabrioleter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.2 hibridlerde zincire geçtiler motorun en boktan kısmını tam çözmüşlerdi ki taş gibi eat8'i kaldırıp çift kavrama şanzımana geçtiler. aylar önce daha piyasada yeniyken bile fransız kaynaklarında şanzımanın çok sorunlu olduğunu söylüyorlardı seneler sonra kayışlı motor gibi tazminat yoluna bile gidebilir bu şanzıman için. bence psa grubundan uzak durmakta fayda var.
    Hibrit sistem şanzumanda çalışıyor o nedenle EAT8 kullanamazlardı.
    Ayrıca kayışlı sistemde de sorun çözüldü 2024 itibariyle hem motor hem kayış hem de yağ yenilenmiş oldu. Bu tarihten sonra raporlanan bir sıkıntı yok.
    Ayrıca yine hiçbir geri çağırma işleminde kayış yüzünden işlem yapılmadı.
    Sorun olan motorlar da fazla yağ yakıyordu ki tamamen başka bir etmenden öte geliyor.
    Yağda dönen kayışın hassas olduğu bir muhakkak. Ancak zaten tarihinden ya da km sinden önce sistem yağ basınç düşük uyarısı verirse ücretsiz değişim yapılıyor.
    "...Bilgisiz kimseler onlara söz söyleyince "Selam" der geçerler."

  8. #27
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.741
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ardicli2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hibrit sistem şanzumanda çalışıyor o nedenle EAT8 kullanamazlardı.
    Ayrıca kayışlı sistemde de sorun çözüldü 2024 itibariyle hem motor hem kayış hem de yağ yenilenmiş oldu. Bu tarihten sonra raporlanan bir sıkıntı yok.
    Ayrıca yine hiçbir geri çağırma işleminde kayış yüzünden işlem yapılmadı.
    Sorun olan motorlar da fazla yağ yakıyordu ki tamamen başka bir etmenden öte geliyor.
    Yağda dönen kayışın hassas olduğu bir muhakkak. Ancak zaten tarihinden ya da km sinden önce sistem yağ basınç düşük uyarısı verirse ücretsiz değişim yapılıyor.
    hocam hollanda'da bir firma kayışlı motorları zincire geçiriyor. o kadar büyük bir kayış problemi var araçların
    ve avrupa'da direk kayış problemi sebebiyle stellantis hatalı tasarımı kabul edip geri çağırma yaptı üstüne tazminat ödüyor.
    2024'den sonra geri çağırma olmaması çok normal çünkü zincirli ünitelere geçiş yapıldı bildiğim kadarıyla kayışlı motor pek kalmadı bizim gibi ülkelere kayışlı model göndermeye devam ettiler. kayışlı 2024 araçlar kaç km yaptı da ya da avrupada kaç kayışlı motor sattı da raporlanmış sıkıntı çıkmadı? 2013 modellere bile geri çağırmayı seneler sonra yaptılar 2024 modellere de 10 sene sonra aksiyon alırlar.
    eat8 kalktığı gibi çift kavramalarda sorun çıktı ve fransız sitelerinde bu konuyla ilgili raporlar var.
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  9. #28

    Üyelik
    Dec 2018
    Yaş
    39
    Şehir
    Burrsa
    Mesaj
    1.173
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabrioleter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam hollanda'da bir firma kayışlı motorları zincire geçiriyor. o kadar büyük bir kayış problemi var araçların
    ve avrupa'da direk kayış problemi sebebiyle stellantis hatalı tasarımı kabul edip geri çağırma yaptı üstüne tazminat ödüyor.
    2024'den sonra geri çağırma olmaması çok normal çünkü zincirli ünitelere geçiş yapıldı bildiğim kadarıyla kayışlı motor pek kalmadı bizim gibi ülkelere kayışlı model göndermeye devam ettiler. kayışlı 2024 araçlar kaç km yaptı da ya da avrupada kaç kayışlı motor sattı da raporlanmış sıkıntı çıkmadı? 2013 modellere bile geri çağırmayı seneler sonra yaptılar 2024 modellere de 10 sene sonra aksiyon alırlar.
    eat8 kalktığı gibi çift kavramalarda sorun çıktı ve fransız sitelerinde bu konuyla ilgili raporlar var.
    Hocam eyvallah da hep kulaktan dolam sağdan soldan bilgilerle yazıyorsunuz.

    Geri çağırma kayışla ilgili yapılmadı yağ yakan motorlar için yapıldı. Kayışı erkenden ufalananların tüm işlemleri zaten bugüne kadar ücretsiz yapıldı.

    Hollandalı şirketin çözümü oldukça sorunlu alanlar çok şikayetçi.

    2024 ten sorna tüm motorlar zincirli değil yanlnızca hibritler zincirli. normal benzinlide kayış devam ediyor.

    Sorun zaten motorun kayışlı bir yapıda olmasında değil. Yağa karışan solventlerin - ki burada benzin oluyor - kayış bileşenlerini bozması. bu da ufalanmalara neden oluyor. Kayış kopma raporu yoksa da süzgecin tıkanması sonucu sorunlar yaşanabiliyor.

    2023 den sonra üretlien kayış daha kalın ve solventlere karşı dayanıklı.
    2022 den sonra kullanılan yağ solventleri daha iyi deaktive ediyor kayışı daha iyi koruyor.
    2024 yılında moturun yağa benzin karışmasından sorumlu parçaların %70 i yenileniyor.
    Sorunu anlamak için 10 yıl beklemeye gerek yok. Kayış sorunu 30 binden sonra net görülebiliyor. Çok sayıda 2024 araç var km leri 50 binleri geçen ve ufalanma sorunu yaşayan yok.

    yine de diyebilirsiniz ki ben niye ? olan motor alayım. Zamanında TSI lar TFSI larda da tonla sorun vardı ama millet deli gibi aldı. Şirketin Passatı yağı benzin yerine kullanıyordu. Kimse laf etmedi de PureTech işin içine girince dünyalar yerinden oynadı.

    Düşünün ki Fiat gibi bir firma 1.3 mjet yerine 1.2 purtech e geçiyor. Onlar güveniyor siz güvenmeyebilirsiniz.
    "...Bilgisiz kimseler onlara söz söyleyince "Selam" der geçerler."

  10. #29
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.741
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ardicli2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam eyvallah da hep kulaktan dolam sağdan soldan bilgilerle yazıyorsunuz.

    Geri çağırma kayışla ilgili yapılmadı yağ yakan motorlar için yapıldı. Kayışı erkenden ufalananların tüm işlemleri zaten bugüne kadar ücretsiz yapıldı.

    Hollandalı şirketin çözümü oldukça sorunlu alanlar çok şikayetçi.

    2024 ten sorna tüm motorlar zincirli değil yanlnızca hibritler zincirli. normal benzinlide kayış devam ediyor.

    Sorun zaten motorun kayışlı bir yapıda olmasında değil. Yağa karışan solventlerin - ki burada benzin oluyor - kayış bileşenlerini bozması. bu da ufalanmalara neden oluyor. Kayış kopma raporu yoksa da süzgecin tıkanması sonucu sorunlar yaşanabiliyor.

    2023 den sonra üretlien kayış daha kalın ve solventlere karşı dayanıklı.
    2022 den sonra kullanılan yağ solventleri daha iyi deaktive ediyor kayışı daha iyi koruyor.
    2024 yılında moturun yağa benzin karışmasından sorumlu parçaların %70 i yenileniyor.
    Sorunu anlamak için 10 yıl beklemeye gerek yok. Kayış sorunu 30 binden sonra net görülebiliyor. Çok sayıda 2024 araç var km leri 50 binleri geçen ve ufalanma sorunu yaşayan yok.

    yine de diyebilirsiniz ki ben niye ? olan motor alayım. Zamanında TSI lar TFSI larda da tonla sorun vardı ama millet deli gibi aldı. Şirketin Passatı yağı benzin yerine kullanıyordu. Kimse laf etmedi de PureTech işin içine girince dünyalar yerinden oynadı.

    Düşünün ki Fiat gibi bir firma 1.3 mjet yerine 1.2 purtech e geçiyor. Onlar güveniyor siz güvenmeyebilirsiniz.
    yahu nesi kulaktan dolma ortada büyük bir problem var, geri çağırma var sağır sultan biliyor problemi. ben bizzat hollandalı siteyi de kurcaladım fransız sitelerini de.
    2013-2017 modeller için ayrı geri çağırma 2017 sonrası için ayrı geri çağırma başlatılar.
    toplu dava açıldı stellantise fransa'da tazminat için dayanak ise motorda tasarım hatası bulunduğu. kısacası istedikleri kadar güncellesinler motor tasarımı hatalı.
    şimdi de bir yerden düzeltirken diğer yerden patladılar. şanzımanda ciddi sıkıntılar çıkıyor.
    kulaktan dolma bir link buyrun;
    Qu’est-ce qui ne va pas avec la boite automatique de Stellantis ?
    Türkiye'de de grubun 0 bir aracı şanzıman kitleyip yolda kalmıştı.
    fiat emisyon kurallarına uyum sağlamak ve maliyeti düşürmek için ortağından motor almış ne kadar büyük bir olay
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  11. #30
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabrioleter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yahu nesi kulaktan dolma ortada büyük bir problem var, geri çağırma var sağır sultan biliyor problemi. ben bizzat hollandalı siteyi de kurcaladım fransız sitelerini de.
    2013-2017 modeller için ayrı geri çağırma 2017 sonrası için ayrı geri çağırma başlatılar.
    toplu dava açıldı stellantise fransa'da tazminat için dayanak ise motorda tasarım hatası bulunduğu. kısacası istedikleri kadar güncellesinler motor tasarımı hatalı.
    şimdi de bir yerden düzeltirken diğer yerden patladılar. şanzımanda ciddi sıkıntılar çıkıyor.
    kulaktan dolma bir link buyrun;
    Qu’est-ce qui ne va pas avec la boite automatique de Stellantis ?
    Türkiye'de de grubun 0 bir aracı şanzıman kitleyip yolda kalmıştı.
    fiat emisyon kurallarına uyum sağlamak ve maliyeti düşürmek için ortağından motor almış ne kadar büyük bir olay
    eat 8 de problem var demek istiyorsun sanırım yeni çift kavrama da değil.

    Bu arada junioru eledik zaten tonale belki bakalım
    .

  12. #31
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.741
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HaKo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eat 8 de problem var demek istiyorsun sanırım yeni çift kavrama da değil.

    Bu arada junioru eledik zaten tonale belki bakalım
    eat8 sorunsuz hocam. yeni hibridlerdeki e-dcs diye geçen çift kavrama sıkıntılı.
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •