User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
28 sonuçtan 20 ile 28 arası

Konu: 4nokta kemer vs oem kemer

  1. #20

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Fransa
    Mesaj
    1.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coolvtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yarışan vs yok mu teknik bilgili arkadaşlardan yorum bkeliyorummm..
    4 noktalı kemerin işe yaraması için canını acıtacak derecede sıkı kullanman gerekiyor. Standart 3 noktalı kemerde aktif gergi olduğu için kaza anında boşluğu alınıyor ama yarış kemerlerinde böyle bir şey yok. Tembellik edip sıkıyor bu diye gevşek kullanmaya başlarsan incinmeden kurtulacağın bir kazadan köprücük kemiğin kırılmış olarak ayrılabilirsin.

    Clubman diye satılan ortadan tokalı kemerler biraz göstermelik. 4 noktalı yarış kemeri yerine de 6 noktalı tavsiye ederim. 4 noktalıların toka kısmı az da olsa yukarı aşağı oynayıp beni rahatsız ediyordu.

  2. #21
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar gaml baykuşluk yapmak istemem ama roll cage siz bir araçta 4 noktalı çok sakat bi hal alabilir allah korusun

  3. #22
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o kemerler arka koltugun altında bulunan civata sabitleme yerlerine sabitleniyor...
    arka kemer tokalarının yerine sabitleneyior arkadakiler anladığım kadarıyla, peki öndekiler

    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    106 tida gergi kemer mekanizmasi koltuga bagli ama digerlerinde farkli olabilir
    gergi mekanizması arka çamurluk döşemelerinin içinde sen neyi diyorsun anlamadım

  4. #23
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coolvtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yarışan vs yok mu teknik bilgili arkadaşlardan yorum bkeliyorummm..
    ayrıca koltuk altına sabitlenio o kemerler kazda kemer sizi tutsa bile koltuk kırılabilio kemerin basıncıyla kesinlikle standart bi araç için uygun bi parça diil he görsellik amaçlı takıcam diosan tak normal kemerini kullanırsın

    sonuçta o 4 nokta kemerler genelde roll cage e sabitlenio we ralli araçlarında sizin hareket etme gibi bi durumunuz yok co pilot bile yol notunu binerken uzağa koyduğu için yarış başlamadan önce kendini çözüp torpidodan yol notunu alıp tekrar bağlıyo o kdr sıkı olması lazım o kemerin korumaya yardımcı olması için bnce gereksiz bi güwenlik önlemi sakat koltuğa sabitlenmesi
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  5. #24
    mrtngn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    16
    Mesaj
    3.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende 4noktalı kemer+airbagsiz tercih ederdim ama birde şöyle düşünmek gerekir..

    o kemeri arabaya her bindignizde,cok ufak bi mesafe dahi olsa takıcakmısınız??

    4 noktalı kemer tamam gayet güzel tutar ama sizin aracta roll cage varmı bilmiyorum..allah göstermesin bi takla attıgınızda,tavanın biyere vurması durumunda sıkışıp o kemerle uğrasabilcekmisiniz..allah düşündürmesin bunu ama yinede göz önünde bulundurun

    sonucta rally aracları kara kutu gibi kac taklada atsa tavanın çöküp içerdekini sıkıştırması falan cok az bi ihtimal...bunlarıda düşünün derim..

  6. #25
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    normal kemer çıkamaktan daha klay 4 noktalıyı çıkarmak

  7. #26
    .::EmrE::. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.296
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Airbagsiz,metal parçası gibi görünen direksiyonların neyini beğeniyorsunuz? Bence airbag durmalı..4 noktalı kemer cok iyi tutabilir sürücüyü,ancak gereksiz oldugunu düşünüyorum günlük yaşantıda..Pistte değiliz sonucta hergün..Aktif gergili bir kemerin de , 4 noktalıya göre roll cage'siz bir araçta daha güvenli olacağını düşünüyorum..

  8. #27
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coolvtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yarışan vs yok mu teknik bilgili arkadaşlardan yorum bkeliyorummm..
    4 nokta kemeri taktık' tan sonra, gergilerini sonuna kadar sıkman lazım, yoksa işe yaramaz.

    Sıktıktan sonra kapıyı bile zor kapatırsın, yada telefona bile ulaşamazsın.

    Allah korusun agır bir kaza olur ise ani öne gitmeden dolayı kemerler biraz zedeleyebilir.

    Birde alldıgın kemerlerin kilit mekanızması önemli, bagzıları kitlenebiliyor, kesici bir alet gerekebilir.

    gergi sorusu için: kemeri taktıgın tokayı takip et koltugun altında komple bir mekanizmadır o, koltugu soker isen direkten cektigin kemeri takıcak biyer bulamazsın.

    Trafikte degil tabiki 4 nokta kemeri taktıktan sonra koltuga çok iyi sabitlendigin için çok daha stabil durdugun için daha iyi sürüyorsun aracı.

  9. #28
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gunluk kullanim icin 4 nokta gereksiz bence her bindiginde ugrasmak gerek. Orj kemer ve airbagli direksin bence idealdir
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •