tuning türkiyenin son aylardaki kalite yükselişine yakışan dopdolu bir sayı olmuş ellerinize sağlık;)
Printable View
tuning türkiyenin son aylardaki kalite yükselişine yakışan dopdolu bir sayı olmuş ellerinize sağlık;)
güzel sayı alalım okuyalım:)
bugun dergiyi alırken baktım arkasında da bir dergi gordum heralde autohifi eki koyulmuştur falan sandım.Eve geldiğimde arkadaki derginin tuning turkiye kasım 2008 sayısı oldugunu gordum:D tabiki bir şikayetim yok da ilginç geldi :) dergiyi satan yer mi paketliyor?
Biraz önce okumayı bitirdim dergiyi,içeriği çok güzel olmuş özellikle kapağın kalitesi tuningtürkiye yazı tonu v.s çok hoşuma gitti,tebrikler.Tüm araçlarada maşallah..
Selamlar. Özel mesaj yoluyla adres bilgilerinizi, ad ve soyadınızı ve sabit telefon numaranızı belirtebilirseniz Autohifi dergisini gönderebilirim. Paketlemeyi matba yapıyor. Sanırım fazla Autohifi dergilerini matba'ya gönderirken araya bir balya da Tuning Türkiye karıştı. (1 balya'da genellikle 25 dergi vardır.)
Doğukancım yarın sabah kesin olarak ulaşmış olur. Bugün İstanbul'da 4-5 yere baktım heryerde vardı. Ankara'da yarın sabah itibariyle de her yerde olacağını düşünüyorum.
Teşekkürler Ahmet. Kapakta bu ay ekstra renk kullanıldı. Biraz daha masraflı olsa da sizlere daha kaliteli bir sunum yapmak için bu maliyetlere çoğunlukla katlanıyoruz. Beğendiğine çok sevindik ;)
Bu arada arkadaşlar dergi içinden çıkan Fog Off buğu önleyici mendili şöyle kullanmanız gerekiyor.
Camınızın ya da kaskınızın iç kısmına sürün. 3 dakika bekleyin ve yine aynı mendille kurulamasını yapın. Sakın başka bir bez kullanmayın. Ben kaskımda kullanıyorum. Gayet memnunum. Sanırım sabah erken yola çıkanların ya da günün soğuk geçen saatlerinde otomobil kullananların sık sık karşılaştığı bir buğu problemi vardır. Özellikle motorsporlarında ya da motosikletlerinde kask kullananların da işine yarayacak...:icon_tup:
Ben autohifi dergisini pek takip etmediğimden benim için bir sorun teşkil etmiyor.İlginize çok teşekkur ederim merakımdan sormuştum sadece:)
28 nisanda bulunmayan dergi kendileri...
25 Nisanda fuarda bulunan dergi aynı zamanda :D
Sanırım Tool İstanbul dışında. Dolayısıyla arayıp da bulamaması normal. Öyle bir şeyki bazı bölgelerde bayide oluyor bazılarında olmuyor. Ama ertesi gün gitmeyen yerlere de ulaşmış oluyor. Bugün ve sonrasında bir problem olacağını düşünmüyorum. Eğer yoksa tükenmiş demektir :D
Bugün alma fırsatım oldu.Mükemmel.
Onur ağabey, dergiyi bugün aldım okudum, okurken keyif aldım. Emeğinizin sağlık.
s2000, mini, sti ve gtr gibi araçların ağırlıklı olarak bulunmasıda güzel birşey. Fakat bu kadar emek verilerek harcanmış araçların, 0-100, 100-200 gibi verileri de paylaşılırsa daha şık olur diye düşünüyorum.:rolleyes:
Birde, (bunu kesinlikle ukalalık olsun diye söylemiyorum, yanlış anlamayın!) subarunun açıklamasında 'GDB kodlu 2002 model impreza deniyor, bugeye diye tabir ettiğimiz araç GDA' dır.:)
bende dergiyi bugun alanlardanım.içerik olrak cok güzel olmuş özellikle performans lastikleri hakkındaki inceleme.birde bu ayki sayıda oyun bölümü yok kaldırıldımı?
Ben de aldım az önce, cok güzel bir sayı olmus.
Sanerin giris yazısında Özgür ve Berkin unutulmaması da güzel bir vefa örnegi olmus ;)
Ellerinize emeginize saglık :)
Saner bende yazını cok beğendim kardeşim ve şirket ismini cekinmeden kullanmanda gözümden kaçmadı bravo!! Bu ayki sayı gercekten son aylardaki en beğendiğim sayı oldu elinize sağlık.Beyaz Mercedes posteride cok hoşuma gitti.Önümüzdeki ayda böle bir sayı bekliyoruz sıkı calışın :)
Yavuz ve Barancım sızlere de tesekkur ederım...Maalesef üzücü bir olay..Umarım bu tür olaylar bir daha yasanmaz...:(
kapak renkleri hosuma gitti :)
Ben de kapakta birkac otomobile birden fotograflarıyla yer verilmesini begendim.
Daha önceden de dile getirmistim, eskiden kapagın en üstünde yer alırlardı, bu sefer de güzel olmus.
Bundan sonra mümkün olduğunca kapakta çok araç vermeye çalışıyoruz Yavuzcum. Türkiye'de malesef bir kapak olma hevesi var. "Kapak olmazsa çıkarmam" cümlesini duymak çok itici :) Aslına bakarsan araç sahipleri de haklı. Dergimizde çıkan en az modifiyeli aracın muaddilleri kapaklarda yer alınca bizim dergiye de böyle istekler yöneltiliyor. Neyseki bir şekilde izah ediyoruz. Özellikle son bir senenin kapak araçları ve içerikteki araçlar da özenle seçilen araçlar. Her kesime hitap edenleri var. Zaten hep daha nasıl ilgi çekici bir dergi hazırlarız gayreti içindeyiz. Yine fena fikirler geliyor aklımıza :D Yakın zamanda ortaya çıkarırız yeni bir kaç şey ;)
kapak olmak tabıkı onemlı bı dergıde. sen gecenı gunduzune katıp dunya harcadıgın arabanın tanıtılacagı zaman tabıkıde ondan daha az ugrasılmıs emek harcanmıs arabalar arasında ıken kapak olmasını ıstersın bundan dogal ne olabılırkı. bu ıstegın bır sekılde belırtılmesı ve gerceklestırılmeyecegı durumda aracın dergıye verılmemesı bence dogal bı durum.aracım bır cok kez dergılerde tanıtıldı kımındekı tek mod sayfasında yer aldı kımınde ıcerde tanıtıldı kapakta mınık sekılde yer aldı ama nezamankı turbo yapılıp dunyalar kadar emek ve para harcandı bır cogundan ozel ve ıyı bı duruma geldı benımde agzımdan cıkan kapak olursa vede tek basına hıc bı araba olmadan kapak olursa cıkartırım lafıydı.o yuzden hakıkaten kapak olmayı hakeden aracların bu ısteklerını degerlendırmek ve kapak ıcın soz verıp tutmak bence onemlı ,sahıplerının emeklerının bı sekılde deger gormesı acısından. topu topu ıkı tane saglam dergı var ve onlara cıkmak onemlı...
ornekler
http://i40.tinypic.com/vqmtmp.jpg
http://i42.tinypic.com/w7c6ir.jpg
http://i41.tinypic.com/155nu69.jpg
Selçuk kusura bakma kadeşim ama kapak olacak araç var olmayacak araç var. Dergimizde kapak olacak araç hep son dakika belli olur. Şu araç kapaktır dediğimiz çok az olmuştur. Bazen zamanını bekleriz o aracı kapak yapmak için. Misal MSKY. Fotoğrafları çektik 4 ay sonra yayınladık ama tam yeri ve zamanıydı. Bazen de kapakta çıkacak araçların açılarının uymaması gibi bir durum oluyor. O durumda tekrar çekme olasılığımız varsa araç sahiplerini bir araya getiriyoruz. Örneğin geçen ay hem Audi'yi hem Subaru'yu kapakta birlikte göstermek için iki aracı bir araya getirdik. Audi'nin fotoğra çekim gününe Cüneyt abimiz bizi kırmadı işini gücünü bırakıp aracını getirdi. Bu ayki dergide de artık Tuning Türkiye'nin fotoğraflarını ben çektiğim için açıları önceden hazırlıklı olarak çektiğimden kapağı rahatca çalışabildik.
Benim belirtmek istediğim şuydu: Kapak konusunu konuşabileceğimiz araç var, konuşamayacağımız araç var. Biz pekde iyi hazırlamadığımız ve sizlerden gelen eleştirilerle gerçekten durumun farkına vardığımız bir sayımızdan sonra hızla motor modifikasyonuna döndük. Sonra rakipler baktılar ara gittikçe açılıyor onlarda teknik konulara yöneldiler. Hatta bizim birlikte çalıştığımız yazarlarımıza, firmalarla irtibata geçtiler, sürekli görüştüğümüz arkadaşlarımızdan yazı yazmaları için rica ettiler. Buraya kadar rekabet çok güzel. Fakat bizi zorlayan, biz bu kadar kaliteli araçlara yer verirken 2. 3. kalite araçların hatta sırf blow off, jant, yay parçalarıyla kapakta büyük yer alması bizim yayınladığımız araçların içinde belkide en az modifikasyonlara sahip olanlarının kapak olma isteğini sağlıyor. Tepkim bunaydı. Adam diyorki abi kapak olur mu? Kusura bakma bu ay 1000 beygirlik MSUPRA var diyorum. Ama abi o araçta body kit yok ki nasıl kapak yapıyorsunuz diyo. Adamın gözü başka dergilerde alışmış body kitli araçları kapakta görmeye.
Çuvaldızı her zaman kendimize batırıyoruz. Başkalarının yaptığı işi dikkate almadan sadece kendi yaptığımız işin daha iyisini yapmaya çalışıyoruz. Üstelik 1 dergi hazırlamıyor bu kadro. 2 dergi birden hazırlıyor. Tek bir dergiye yoğunlaşsak eminim çok daha fazlası olur... Fakat herşeyin başı deneyim... Şimdi senin yerine modifiyeye yeni başlayan bir adam senin tecrübelerine sahip olamaz. Ben 5 senedir, Saner 6 senedir modifiye dergisi hazırlıyor. Anıl ise 5 senedir Tuning Türkiye ailesiyle birlikte. Bu işin yazı işleri kadrosu. Birde diğer kadronun deneyimleri var. Binlerce aracın fotoğrafını çektik, yazısını yazdık. Anlatabiliyor muyum Selçukcum?
Son olarak seni anlayamadığımı belirtmek istiyorum :) Bir gün bir yerde oturalım, bir şeyler içelim. Aramızdaki tatsızlık ya da var olan bir antisevgiyi ortadan kaldıralım. Bu bizi sev anlamına gelmiyor. Sadece toplumun takip ettiği bir sitede daha objektif yorumlar yapman için bir adım olarak tanımlanabilir. Ben herkesin huzurunda el uzatıyorum, aynı şekilde seninde el uzatmanı, bizlerle konuşmanı bekliyorum.
emın olkı antıpatıyle yazılmıs bı yazı deıl sadece yazdıgın bı oncekı mesaja objektıf olarak yazılmıs bır yazı yukarda yazdıgım. kafandakı su tatsızlık var sevmeme var gıbı kavramları sıl aklından. benı az cok tanıdıysan sevmedıgımı alenen acık sekılde soyleyecek bırıyım.tabıkı TRTUNING ı kendı malım gıbı benmsıyorum bu kesınlıkle dogru ama herzaman da yıgıdı oldurur hakkını verırırm onur buna emın ol. ıyıyse ıyı kotuyse kotudur benım ıcın. sevıyorum dıye ıyı olmadıgı halde ne ıyı der ne pohpohlarım. sevmıyorsamda ıyıykende kotu demem. yanlıs olur adama yakısmaz o tur davranıslar . he sunuda bıl sevmeme durumu olsa fotolarımı cekıyosunya telıf hakkı ıster mahkemeye verırım senı :D
Dergi icerigindeki otomobillerin kapakta yanyana yer alması görsel acıdan cok iyi demistim ben, o kapak olsun bu kapak olsun konusu degil yani...
Her arabadan bir parca kapakta yer alsın da degildi dedigim, sadece görsel acıdan güzel buluyorum.
Mesela bu ay poster kücük ama bircok otomobil birden var, bu da güzel birsey :)
her zamanki gibi dop dolu bi sayı ama şu gtr olmasaydı keşke moralimi bozuyo :D
Dergiyi aldım şimdi, 10 numara olmuş:) Tekrardan ellerinize sağlık:)
Selçuk'la fuarda göz göze geldik arkasını döndü. Keşke o arkanı dönmesen bı oturup ıkı cıft laf etsek fena olmazdı. Ne benım ne de ekıp arkadaslarımın kmseyle münakaşası aldısı verdısı olamaz. Bu sebeple bundan bır kaç ay önce benım de Selçuk'la hoş olmayan bır dıyalogum olmuştu şahsen üzülmüştüm. Fakat farklı bir dergiyi sevmen ve sempatizanı olman bizlerle sorun yaşarsın bızi ezersin, yıkıcı olursun anlamına gelmez. Görüşünü bizleri incitmeden dile getirdiğin vakit başımızın üstünde herkesin yeri vardır. Tamam Selçuk diğer dergi fanatiği olabilir ama Tunıng Türkiye, kimse yokken onun aracına öncülük eden dergiydi. Dergiler arasında da rekabet olması güzeldir ama kimi zaman bizden, kimi zaman da rakibimizden yana ister istemez hoş olmayan yaklaşımlar ve atışmalar olması da gereksiz bana göre. Beğenen beğendiğini dile getirirken sevmeyen de eksik noktaları söylemeli ki bir sonraki ay para verip okuduğu dergi farklı olsun. Herkes alnının akıyla işini yapıyor. Bu sebeple zaten iki kişi kaldık, yok olmakla olmamak arasında gidip gelen bir sektöre hizmet ediyoruz. Galatasaray-Fenerbahçe nasılsa bizler de öyleyiz. Ama biz Fenerbahçe'yiz :)
ben senı gorup arkamı donmedım. oyle bırsey yapacak olsam onurada aynı seyı yapardım sonuc olsarak mantalıte aynı bana gore bahsettıgın konuda.Tuning Türkiye kımse yokken aracıma onculuk ettı o dogru ama ozaman kımdeydı sende bılıyorsun. madem bu kadar konusup dertlerı tasaları cozme derdındeyız uygun bı zamanda bı tophane yapar cay kahve nargıle tavla spec yaparız olur bıter :)
bu ay da müthiş bi sayı :)
Nargile mi :D Tamam olur, Mehmet biliyor zaten adresi, birlikte gelin bari de bi tavla turnuvası yapalım;)
Bu arada yorum yapan herkese teşekkürler. Emin olun yazdıklarınızı sadece bizler değil, tüm ekibimiz okuyor ve gurur duyuyorlar. Uykusuz gecelerin ödülünü iyi, kötü almak çok güzel bir şey.
onurr kill yoss shoot yapiomuyus :D
Objektifini ıslatmak lazım hahahahha
Tabi tabi Onur hayatta almaz makineyi htta o gün getirmez bişey olur diye hahah Onur'cum :)
herzamanki gibi bomba bi sayı.iyiki sektörde varsınız!