Şayet param var ve motosiklet keyfini sürmek istiyorum, fakat vites derdiyle uğraşmak istemiyorum dersen 850cc'lik Aprilia Mana var. Tiptronic şanzımana sahip. Naked model.
http://www.apriliaturkiye.com/modeller_mana850.html
Şayet param var ve motosiklet keyfini sürmek istiyorum, fakat vites derdiyle uğraşmak istemiyorum dersen 850cc'lik Aprilia Mana var. Tiptronic şanzımana sahip. Naked model.
http://www.apriliaturkiye.com/modeller_mana850.html
Loading World's Best Magazine...
ortamı güzel gibi görünsede içine girince anlayacaksın ne kadar b*k bir ortamı oldugunu...
600 ile başlama ben sonucta başladım ama bütün ailemiz motorcuydu 1 2 gün olsada kücük cc motora bindim cok yorar seni ve nefret edersin benden söylemesi büyük motordanhyosung gt250R al hiçbir sorunu yok kuzenim kullanıyor ve gayette gidiyor makina kasasıda racing gibi acemiligini atarsın sonra yoluna bakarsın benden söylemesi 600 lük maklina hata affetmez asla herşey bir anlık dalgınlıga bakar ve allah korusun hastanede gözünü nasıl actıgını anlayamazsın
benden tavsiye ya ninja 250 r al yada hyosung al
![]()
![]()
içinden geçip geçmemesi önemli degil su an bilmem farkındamısın yarışmak icin onu bunu delmek içinden gecip dısından cıkmak icin alacagı bir motor degil ögrenmek icin ok125lik olsada isterseniz deneyelim elimizde gt250R var her türlü 250lerle 125le kalkarız gazlarız ama gecemezler
![]()
ilk zaman zorlamaz gibi gelir ama sonrasında zorlanırsın virajlar dur kalklar vs vs
trafikte ne denyolar var ah bir bilsen ;heleki bazı bayan sürücüler motorun sesini duyunca panikliyor birşeyler oluyor yanlarından gecerken 2 defa düşünüyorum sonra arkasına bakmadan şerit degiştirenler vs vs cambaz gibi olacaksın o yüzden kücükten başlaman en iyisi
![]()
başar abi seninle görüşelim bi =))
yok abi öyle birşey adamın nasıl kullandıgına baglı benim suzukide de oluyordu problem herşey kullanıcıya baglı 250 lik motorun canını almaya kalkarsan pistonlarda fırlar sonucta yapılamayacak olay degilhızlı vites atacam diye debriyaj kullanmazlar yarım debriyaj yaparlar teker vs vs diye gider o yüzden oluyor hepsi bizdede var hyosung daha tık dedigini duymadım..
3-4 Hyosung kullanıcısından duyunca bende kronik bir problem diye düşündüm. Nasıl kullandıklarını da biliyorum. Agresif kullanmazlar hiç bir zaman. Sonuç olarak 600'lük başlangıç için iyi bir tercih değil gibiBu ehliyetini yeni alan bir çocuğun turbo Civic kullanması gibi bir şey... Bu arada Hyosung artık S&T oldu diye biliyorum. Yanlışım varsa düzeltin. Kanuni bayilerinde satışa sunuluyor. Değil mi?
Loading World's Best Magazine...
Motor kullanan biri olarak söylüyorum 600 F falan alma direk 600 RR al veya bana sorarsın GSXR 600 al keyfine doyamazsın
Öncelikle böyle bir tat ve zevki yaşamak istemen çok güzel.ama bence düşük cc li bir motosiklet kullanmaya başlarsan daha pekiştirici olur şahsen ben 150 cc lik scooter tecrübemden sonra kendimi bi baktım zx-10 un üzerinde buldum,hayatımda hiç 600 lük makinam olmadı 1000likti direk yaniama iyi değil tabi benim yaptığımı tasvip etmiyorum.,ilk başlarda otobanda gazladıktan sonra inip motora baktığımda bu aleti ben mi kullanıyorum şeklinde şaşırıyordum
ama ögreniliyo öyle yada böyle,,şuanda benim diyen makinaya binip ağlatırım yani
![]()
zx-10 umun fotoları aşağıda
![]()
bırak motoru en iyisi al bi tayyar yükletmm motor işi çok sakat motor öldürmese bile süründürüyo allah korusun sakat olayı var.motorcu abim demişti hiç unutmuyorum MOTOR İŞİ KUMAR İŞİDİR.NE KADAR ÇOK GAZ VERİRSEN O KADAR ÇOK HAYATINI KOYUYUOSUN ORTAYA DER.2 teker işi şeytan işi bnmde arkadaşlarımda var 600f 100rr arada otlanıyorum güzel oluyo
4ever otlakçılık
![]()
Bende bi ara düşünüodum hyosung almayı hem güsel hemde başlangıc için iyi olurda alması bi dert satması bi dert..
kendine güveniosan git 10 günlügüne bi tane 250 lik falan bi motor kirala sonra al 600 luk makinanı bin git derim..şahsen ben motor alacagım zaman oyle yapmayı planlıyorum.
not:zx 10 çılgın duruo tam istediğim kasa yagmur damlası ama yeşili benim çok hoşuma gidio siyah 2. rengim bu kasada,kazasız belasız günlerde kullan![]()
aslında 600cc ile başlanabilir ama bence 600f yerine
suzuki gsr 600 tarzı günlük heryere kullanabiliceğin kullanımı rahat makinelere bakman
tasarım olarak racing hoşuma gidiyor diyorsan ve para sıkıntısı yoksa suzuki gsxr600 uzerinde şuan tanımıyorum A B C modları var alırsın C ye 250cc havasında gezersin
bu sene çok almak isteidm ama gücüm yetmedi almaya
![]()
psn&Live id: onursumer
135
├┼┼╕
246R
yorumlar ıcın tşk ler dün gece baya düşündüm ve vaz gecdım daha dogrusu tıstdım. surunmekden bence en ıtısı gıne turbo bı vteckonu kapanabılır.
DRİLL
Dr.Ecu
Ducati gayet gereksiz sadece tasarım..1098 japonlara oyuncak oluyor yetersiz kalıyor..ayrıca bir lüks araba parası istiyorlar üstüne sadece italyan diye..
arkadaşım 2004 600 f ile başladı çok memnun bundan sonrada 1000R a geçiçem diyor yada 250lilik tavsiye etmiyor eğer severek biniyorsa birazda anlıyorsa diyo çabuk sıkılır 250 likten dior..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)