User Tag List

Sayfa 4/6 İlkİlk ... 23456 SonSon
104 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: turbo araç hazır almak mı yapmak mı?

  1. #58
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    karışık değil sadece pahalı
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  2. #59
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ortaya karışık setup atmosferiğin yanında turbo çok avantajlı kalıyor bence. Harcayacağın para neredeyse denk birinden 100 150hp çıkartabiliyorsun max ve günlük kullanımın dışına çıkıyor öbüründe + 300hp çıkartıp gayet safe gezebiliyorsun. Kaç sene önce facebook zamanlarında bi gruba yazmıştım devir turbo devri diye
    harcadıgın parayı esgec, deneyecek araba bulamıyosun turboyla bırde. benım turbo setupımda denemeye cagırdıgım kımse gelmıyordu. sımdı erdemde ondan sıkayetcı mesela deneyecek kımse yok keske atmosferık olsam yıne dıye. atmosferık guclu bı araba yapınca kendı grunbun dısındakılerede go modelı ımkanında cok oluyor.yoksa suan harcadıgım paraya yıne turbo yaparım ama bana atmosferık daha mantıklı gelıyor artık.

  3. #60
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam kendin yap ed diyor herkez..kendin yaparsan maliyet 50k ya kadar çıkıyor ayriyeetten 1-2 yıl boyunca parça toplayan sıkıntıya strese giren insanlar biliyorum...kendin yapmanın zevki ayrı streside ayrı...

    35 milyara 10numara toplanmış vti alırım ne sinir ne stres direk gaz alayına goooo çekerim bu kadar basit...

    kaç aydır sizin project CAR'ın bitmesini beklioz nası yapıldıgınada biliyoruz.maliyeti 20milyar olmuştur belki toplamda 35-40k desek sen 30k ya satsan almak isteyen olurmu sence 30k ya yada alan olurmu 30a :d...kaç kere kırıldıgı kimin umrunda suanki durumu önemli bnm için evveliyatı degil...

  4. #61
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul-şile
    Mesaj
    2.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ewomu satın göstericem size sıkıştırmayı pistonu

    satcam ben satcam

  5. #62
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam kendin yap ed diyor herkez..kendin yaparsan maliyet 50k ya kadar çıkıyor ayriyeetten 1-2 yıl boyunca parça toplayan sıkıntıya strese giren insanlar biliyorum...kendin yapmanın zevki ayrı streside ayrı...

    35 milyara 10numara toplanmış vti alırım ne sinir ne stres direk gaz alayına goooo çekerim bu kadar basit...

    kaç aydır sizin project CAR'ın bitmesini beklioz nası yapıldıgınada biliyoruz.maliyeti 20milyar olmuştur belki toplamda 35-40k desek sen 30k ya satsan almak isteyen olurmu sence 30k ya yada alan olurmu 30a :d...kaç kere kırıldıgı kimin umrunda suanki durumu önemli bnm için evveliyatı degil...
    Alayına gooo ise işin mantığı o zaman niye buradaki araçlarla uğraşıyorsunuz ki.. 35 liralara eski ama alayına gooo diyecek çok araba var piyasada gidip birini alın bitsin olay.
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  6. #63
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rstmania Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alayına gooo ise işin mantığı o zaman niye buradaki araçlarla uğraşıyorsunuz ki.. 35 liralara eski ama alayına gooo diyecek çok araba var piyasada gidip birini alın bitsin olay.
    neymiş o araçlar eski ama herkezi geçicek olan araçlar bilmek isterim aklımda olsun 1-2 örnek verirseniz eger aynı dildemi konuşuyoruz çözmüş olurum...

    35 milyar verip 400hp lik bilmedigim arabayı alıcagıma
    35 verip 350 hp olan arabayı alırım...

  7. #64
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  8. #65
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    money talks bu kdr basit
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  9. #66
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    harcadıgın parayı esgec, deneyecek araba bulamıyosun turboyla bırde. benım turbo setupımda denemeye cagırdıgım kımse gelmıyordu. sımdı erdemde ondan sıkayetcı mesela deneyecek kımse yok keske atmosferık olsam yıne dıye. atmosferık guclu bı araba yapınca kendı grunbun dısındakılerede go modelı ımkanında cok oluyor.yoksa suan harcadıgım paraya yıne turbo yaparım ama bana atmosferık daha mantıklı gelıyor artık.
    denemek için araç hazırlıosan ayrı mesele o zaman gidip f430 vs gibi araçlara sarıcaksın yolda denk getireceklerinde cabası

  10. #67
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    harcadıgın parayı esgec, deneyecek araba bulamıyosun turboyla bırde. benım turbo setupımda denemeye cagırdıgım kımse gelmıyordu. sımdı erdemde ondan sıkayetcı mesela deneyecek kımse yok keske atmosferık olsam yıne dıye. atmosferık guclu bı araba yapınca kendı grunbun dısındakılerede go modelı ımkanında cok oluyor.yoksa suan harcadıgım paraya yıne turbo yaparım ama bana atmosferık daha mantıklı gelıyor artık.
    aksilikler yaşamasaydın bence böyle düşünmezdin

  11. #68
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Kesinlikle sonradan turbolanmış bir aracı almam.

    Şöyle bir örnek vereyim. Özgün canım ciğerimdir yazdıklarımı yanlış anlamayacağını bildiğimden bu örneği veriyorum. vth'ında en iyi parçaların, en iyi işçiliğin kullanıldığından, arabasına tapar gibi baktığından zerre şüphem yoktur. Sibop kapağından son susturucusuna kadar aracın en ufak noktasında *** atılacak bir yer yoktur, atmamda. Hatta araca bakma olayında benim kendi aracıma baktığımdan, ilgilendiğimden kat be kat fazla bakar aracına, ilgilenir. Ama alırmıyım? Almam.

    Sebebi ise, birincisi bu tarz extrem araçlar sahipleriyle bilinir. Her ne kadar parayı bastırıp alsamda ya da şuan olduğu gibi vth başkasında olsa da biri vth dediğinde benim aklıma anında özgün gelir.

    İkinci sebep ise ne kadar iyi olursa olsun bu tarz araçların yorulmuş olduğuna inanıyorum, dezavantajı vardır yoktur bu ayrı bir dava ama böyle bir işe girecek isem o aracın benle yorulmasını isterim. Bu sadece sonradan turbolanan araçlar için geçerli bir düşünce değil, 2. el bir araba alacak olduğumda asla modifiye edilmiş ve bu işin içinde olan bir gencin elinden çıkmış bir aracı almam.

  12. #69
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aksilikler yaşamasaydın bence böyle düşünmezdin

    ben aksılıklerı cozdukten (dusuk blok gozunu hallettıkten)arabamı sorunsuz hale getırdıkten sonra soktum bunu bılıyormusunda yazıyorsun? arabam yururkende aynı sey gecerlı kac kısıyı cagırdıgım halde denemeye gelmıyodu cem sahıttır. bu arada gorkem benı baska doneklerle karıstırma sozu ve yaptıgı degısık olanlarmıs gıbı yok araban ole olmasaydı boyle olmazdın vs dıye...

  13. #70

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende n/a cıyım, hem sorunsuz hemde kullanım zevkı bence daha yuksek,
    devır turbo devrı o ayrı ama kullanılabılırlık yonunden kısıtlı sarma olayları lag durumları vs.. devamlı gostegelere bakıosun falan fılan, na ıyıdır denıcek arabaların cesıtlı olmasıda cabası, sonucta abdde yasamıoz ayda 1 araba denıcegıme her hafta farklı araclarla gazlarım, tabıkı sahsı dusuncem..

  14. #71
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ahaha serkanla bı konuda aynı fıkırız sasırdım

  15. #72
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Serkan ben mesela arabayı denemek için yapmıyorum. Yapmışken turbo yapayım diyorum onuda yapayım 400 500 hp değil niyetim. 250 hp olsun güzel olsun sorun yaşamayayım yeter.

  16. #73
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende n/a cıyım, hem sorunsuz hemde kullanım zevkı bence daha yuksek,
    devır turbo devrı o ayrı ama kullanılabılırlık yonunden kısıtlı sarma olayları lag durumları vs.. devamlı gostegelere bakıosun falan fılan, na ıyıdır denıcek arabaların cesıtlı olmasıda cabası, sonucta abdde yasamıoz ayda 1 araba denıcegıme her hafta farklı araclarla gazlarım, tabıkı sahsı dusuncem..
    eğer atmosferik olarak yüklü bir araçtan bahsediyorsan yani stoker a kadar girilmiş bir araçtan bahsediyorsan egzantrikleri vs yüzünden günlük trafikte kullanamazsın turboların sarmasının sebebi yüksek güçte olmasından kaynaklanıyor atıyorum 20.000 dolar gömüp atmosferik yapıp 300hp yapacağın bir araç yerine aynı parayı turbo yapmak için harcayıp 300 veya 400hp gibi güçlerde bırakıp binersen bence atmosferik bir araçtan daha problemsiz olur ve çok daha rahat kullanırsın. Her araçta göstergeleri takip etmek gerek orası ayrı mevzu. Atmosferiğin bana göre tek avantajı gaz tepkisi (ki twinscroll bir sistemle lag olayı inanılmaz kayboldu) o insanın içini titreten sesi onun haricinde her disiplinde turbo önde ki yukarıda yazdıklarımda zevk meselesi

  17. #74
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya herkes denemk için mi araba yapıyor.. Denemek bence 2 . sıradadır. Önce sürüş zevki önemlidir. Ben onun için yapıyorum mesela. Tabi denenmesi gerekiyorsa denerim. Ama en önemlisi ben içindeyken aracımın bana verdiği sürüş zevki..
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  18. #75

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Serkan ben mesela arabayı denemek için yapmıyorum. Yapmışken turbo yapayım diyorum onuda yapayım 400 500 hp değil niyetim. 250 hp olsun güzel olsun sorun yaşamayayım yeter.
    bılmıorm bana dusuk gucte olsa bile sorunlu olucagı aklıma kazınmıs
    deneme 2. plan olabılır ztn deneme ıcın araba yapılmaz aldıgın zevk onemli.. n/a sevkı ayrı

    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer atmosferik olarak yüklü bir araçtan bahsediyorsan yani stoker a kadar girilmiş bir araçtan bahsediyorsan egzantrikleri vs yüzünden günlük trafikte kullanamazsın turboların sarmasının sebebi yüksek güçte olmasından kaynaklanıyor atıyorum 20.000 dolar gömüp atmosferik yapıp 300hp yapacağın bir araç yerine aynı parayı turbo yapmak için harcayıp 300 veya 400hp gibi güçlerde bırakıp binersen bence atmosferik bir araçtan daha problemsiz olur ve çok daha rahat kullanırsın. Her araçta göstergeleri takip etmek gerek orası ayrı mevzu. Atmosferiğin bana göre tek avantajı gaz tepkisi (ki twinscroll bir sistemle lag olayı inanılmaz kayboldu) o insanın içini titreten sesi onun haricinde her disiplinde turbo önde ki yukarıda yazdıklarımda zevk meselesi
    yok cok abartı 300 ustu egzantrıklerden bahsetmıorum normal egzantrıklı bı araba rolantı 2000 olanlardan deıl, nada takıp etmem o kdr gosterge.. turboda tork bı anda gelınce sarıyor yaw fwd turbo 200 ustu ztn fızık kurallarına aykırı na sesı gibi yok abı su son s2k turbo vıdeosunda koydugun harıc devırlendıkce ses artıcak gucde artıcak baaaap bap gaza geldım o gaz tepkısı dedıgın gibi ayrı bişiy..

  19. #76
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rstmania Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya herkes denemk için mi araba yapıyor.. Denemek bence 2 . sıradadır. Önce sürüş zevki önemlidir. Ben onun için yapıyorum mesela. Tabi denenmesi gerekiyorsa denerim. Ama en önemlisi ben içindeyken aracımın bana verdiği sürüş zevki..
    artık denemek için araba yapılıor benim için sabah 6 da arabamın marşına basıp edirne yolunda basıp geliyorsam en mutlu benim en önemlisi bu her zaman daha hızlı olan çıkıcaktır önemli olan sen o arabanla mutlumusun keyif veriyomu benim hastalığım pazar günleri sabah erkenden edirne yoluna çıkmak tek başıma güneşin doğuşunu bol bosstlu geçirmek yoksa eğer o daha hızlı bir şey yapıyım hüseyin daha hızlı bizde sökelim şunu yapalım sonu gelmez kararını bilmek lazım bide sökülen arabalar için söyliyceğim şey bahis geçen arabalar bende dahil türkiyede ilk ciddi yapılan arabalar o zamanlar birilerinin ağzından bilgi almak ne kelime her şeyi kendi imkanlarımızla zor yoldan öğrendik yaptık elbet hatalarımız olmuştur daha iyisini bulmak için söküp daha farklı malzemeler almışızdır ama böle kabaca kırdılar ettiler olmamış bahsi geçen arabaların hiç biri ciiidi sebeplerden sökülmedi hepsi daha iiyisi yapmak için sökülüp daha iileri yapılmışdır ...
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •