karışık değil sadece pahalı
karışık değil sadece pahalı
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
harcadıgın parayı esgec, deneyecek araba bulamıyosun turboyla bırde. benım turbo setupımda denemeye cagırdıgım kımse gelmıyordu. sımdı erdemde ondan sıkayetcı mesela deneyecek kımse yok keske atmosferık olsam yıne dıye. atmosferık guclu bı araba yapınca kendı grunbun dısındakılerede go modelı ımkanında cok oluyor.yoksa suan harcadıgım paraya yıne turbo yaparım ama bana atmosferık daha mantıklı gelıyor artık.
tamam kendin yap ed diyor herkez..kendin yaparsan maliyet 50k ya kadar çıkıyorayriyeetten 1-2 yıl boyunca parça toplayan sıkıntıya strese giren insanlar biliyorum...kendin yapmanın zevki ayrı streside ayrı...
35 milyara 10numara toplanmış vti alırım ne sinir ne stres direk gazalayına goooo çekerim bu kadar basit...
kaç aydır sizin project CAR'ın bitmesini beklioz nası yapıldıgınada biliyoruz.maliyeti 20milyar olmuştur belki toplamda 35-40k desek sen 30k ya satsan almak isteyen olurmu sence 30k ya yada alan olurmu 30a :d...kaç kere kırıldıgı kimin umrunda suanki durumu önemli bnm için evveliyatı degil...
http://www.sahibinden.com/search.php?a=4&&b[detay_2320][0]=74353&b[detay_2320][1]=74354&b[detay_2320][2]=74355&b[detay_2320][3]=74356&b[detay_2320][4]=74357&b[detay_2320][5]=74358&b[detay_2320][6]=74359&b[detay_2320][7]=74360&b[detay_2320][8]=74361&b[detay_2320][9]=74362&b[detay_2320][10]=74363&b[detay_2320][11]=74364&b[detay_2320][12]=74365&b[minprice]=30.000&b[maxprice]=40.000&b[pricecurr]=1&b[lrt]=1&b[country_id]=1&b[city_id]=0&b[region_id]=0&b[uncompleted]=0&b[whole_word]=1&b[date_type]=date_first_activated&b[sort_field]=real_price&b[sort_order]=desc&b[page]=1&c2=3530&c=3530&sKlasik=1&c=3530&b[sort_field]=real_price&b[sort_order]=asc&b[page]=1
Şu link bir incele istersen. Elbet benim dediğim gibi 1-2 araba bulursun. Ama unutma daha yüzlerce de dışarıda var bunlar gibi..
Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...
Kesinlikle sonradan turbolanmış bir aracı almam.
Şöyle bir örnek vereyim. Özgün canım ciğerimdir yazdıklarımı yanlış anlamayacağını bildiğimden bu örneği veriyorum. vth'ında en iyi parçaların, en iyi işçiliğin kullanıldığından, arabasına tapar gibi baktığından zerre şüphem yoktur. Sibop kapağından son susturucusuna kadar aracın en ufak noktasında *** atılacak bir yer yoktur, atmamda. Hatta araca bakma olayında benim kendi aracıma baktığımdan, ilgilendiğimden kat be kat fazla bakar aracına, ilgilenir. Ama alırmıyım? Almam.
Sebebi ise, birincisi bu tarz extrem araçlar sahipleriyle bilinir. Her ne kadar parayı bastırıp alsamda ya da şuan olduğu gibi vth başkasında olsa da biri vth dediğinde benim aklıma anında özgün gelir.
İkinci sebep ise ne kadar iyi olursa olsun bu tarz araçların yorulmuş olduğuna inanıyorum, dezavantajı vardır yoktur bu ayrı bir dava ama böyle bir işe girecek isem o aracın benle yorulmasını isterim. Bu sadece sonradan turbolanan araçlar için geçerli bir düşünce değil, 2. el bir araba alacak olduğumda asla modifiye edilmiş ve bu işin içinde olan bir gencin elinden çıkmış bir aracı almam.
ben aksılıklerı cozdukten (dusuk blok gozunu hallettıkten)arabamı sorunsuz hale getırdıkten sonra soktum bunu bılıyormusunda yazıyorsun? arabam yururkende aynı sey gecerlı kac kısıyı cagırdıgım halde denemeye gelmıyodu cem sahıttır. bu arada gorkem benı baska doneklerle karıstırma sozu ve yaptıgı degısık olanlarmıs gıbı yok araban ole olmasaydı boyle olmazdın vs dıye...
bende n/a cıyım, hem sorunsuz hemde kullanım zevkı bence daha yuksek,
devır turbo devrı o ayrı ama kullanılabılırlık yonunden kısıtlı sarma olayları lag durumları vs.. devamlı gostegelere bakıosun falan fılan, na ıyıdır denıcek arabaların cesıtlı olmasıda cabası, sonucta abdde yasamıoz ayda 1 araba denıcegıme her hafta farklı araclarla gazlarım, tabıkı sahsı dusuncem..
Serkan ben mesela arabayı denemek için yapmıyorum. Yapmışken turbo yapayım diyorum onuda yapayım 400 500 hp değil niyetim. 250 hp olsun güzel olsun sorun yaşamayayım yeter.
eğer atmosferik olarak yüklü bir araçtan bahsediyorsan yani stoker a kadar girilmiş bir araçtan bahsediyorsan egzantrikleri vs yüzünden günlük trafikte kullanamazsın turboların sarmasının sebebi yüksek güçte olmasından kaynaklanıyor atıyorum 20.000 dolar gömüp atmosferik yapıp 300hp yapacağın bir araç yerine aynı parayı turbo yapmak için harcayıp 300 veya 400hp gibi güçlerde bırakıp binersen bence atmosferik bir araçtan daha problemsiz olur ve çok daha rahat kullanırsın. Her araçta göstergeleri takip etmek gerek orası ayrı mevzu. Atmosferiğin bana göre tek avantajı gaz tepkisi (ki twinscroll bir sistemle lag olayı inanılmaz kayboldu) o insanın içini titreten sesi onun haricinde her disiplinde turbo önde ki yukarıda yazdıklarımda zevk meselesi![]()
Ya herkes denemk için mi araba yapıyor.. Denemek bence 2 . sıradadır. Önce sürüş zevki önemlidir. Ben onun için yapıyorum mesela. Tabi denenmesi gerekiyorsa denerim. Ama en önemlisi ben içindeyken aracımın bana verdiği sürüş zevki..
Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...
bılmıorm bana dusuk gucte olsa bile sorunlu olucagı aklıma kazınmıs![]()
deneme 2. plan olabılır ztn deneme ıcın araba yapılmaz aldıgın zevk onemli.. n/a sevkı ayrı
yok cok abartı 300 ustu egzantrıklerden bahsetmıorum normal egzantrıklı bı araba rolantı 2000 olanlardan deıl,nada takıp etmem o kdr gosterge.. turboda tork bı anda gelınce sarıyor yaw fwd turbo 200 ustu ztn fızık kurallarına aykırı
na sesı gibi yok abı su son s2k turbo vıdeosunda koydugun harıc
devırlendıkce ses artıcak gucde artıcak
baaaap bap gaza geldım
o gaz tepkısı dedıgın gibi ayrı bişiy..
artık denemek için araba yapılıorbenim için sabah 6 da arabamın marşına basıp edirne yolunda basıp geliyorsam en mutlu benim
en önemlisi bu her zaman daha hızlı olan çıkıcaktır önemli olan sen o arabanla mutlumusun keyif veriyomu benim hastalığım pazar günleri sabah erkenden edirne yoluna çıkmak tek başıma güneşin doğuşunu bol bosstlu geçirmek
yoksa eğer o daha hızlı bir şey yapıyım hüseyin daha hızlı bizde sökelim şunu yapalım sonu gelmez kararını bilmek lazım
bide sökülen arabalar için söyliyceğim şey bahis geçen arabalar bende dahil türkiyede ilk ciddi yapılan arabalar o zamanlar birilerinin ağzından bilgi almak ne kelime her şeyi kendi imkanlarımızla zor yoldan öğrendik yaptık elbet hatalarımız olmuştur daha iyisini bulmak için söküp daha farklı malzemeler almışızdır ama böle kabaca kırdılar ettiler olmamış bahsi geçen arabaların hiç biri ciiidi sebeplerden sökülmedi hepsi daha iiyisi yapmak için sökülüp daha iileri yapılmışdır ...
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)