Yok tartısmıyoruz zaten, tartısacak bir durum sözkonusu degil...
Sen daha uzun ömürlü demissin, ben de örnek varmı diye soruyorum.
Albea atıyorum 1000 tane örnek vardır, peugeot veya citroen 10 tane örnek de yeter yani görelim yeterki :)
istanbul dısınca cok cıkıcaksa kesin servisi bol enazından herhangibi dizel fiat
bı de sole bı durum war bındıgımız her taksıde kmsı yuksek yanı sormuyoruz abı hıc motor yaptın mı dıe.
tabı gorecelı durumlar senın araban fiat oldugu ıcın fiata karsı sempatının olması normal.
bu ınsanın varolusuyla ılgılı sen konusu degıl yanı.benım olan guseldır herzaman bu boledır
ben de bır cok peugeot kullandım,bunun yanısıra ilk gözagrım ilk kendıme ait aracım bı fiatdı.(1999 palio 1.6 16 v hl) ama benımd e bu ıkı arac arasında tercıhım peugeottan yana olurdu cunku sempatım o araca karsı
sahibindende bir albea ilanlarına bakın kmler göz alıcı cinsten
fiat servisleri sorunsuz deniliyor ama ben ankara birmotta birçok kez sorun yaşadım birkaç tane örnek vermek gerekirse,
fiat stilom varken body kit vardı servise bıraktım ufak bir işlem yapılcaktı 2 saat sonra gittiğimde aracın başında ne kadar usta diye geçinen servis çalışanı varsa toplanmış düşünüyorlar bizim araç bitti mi abi dediğimde "kriko vuramadık alttan nasıl kaldıracağız diye düşünüyoruz" demezler mi ben bir an afalladım :D aracın üstüne yanaşağı lif yok mu dedim tüm servis çalışanlarından "haaaaaaaa" diye bir ses çıktı..
aynı aracımıda birgün servisten aldığımda sol ön çamurluğuna bir baktım lacivert arabanın üstü benek benek beyaz boya resmen delirdim.
peugeot serviside bundan aşağı kalır değil daha önce 308imizin başına gelenleri yazmıştım şu anda da bipperım var sıfır araç olmasına rağmen götürmüyorum yetkili servise yemişim garantisini kol gibi fiyat sokuyorlar 1 saatlik işi 2 günde yapıyorlar üstelik ne şekilde yaptıkları mağlum..
Konuyu açan arkadaş tam istediğini anlatamamış bence. Binek arabası olduğunu söylemiş sanırım Fiat Fiorino veya Doblo tarzı araçlar binek olarak geçmiyor olsa gerek? Ayrıca hangi tür işde kullanılıcak fiyat aralığı nedir gibi soruların cevapları olsa fena olmaz.
Yok ben bindigim taksilerden degil, servise gelenlerden gördügümü söylüyorum.
Benim fiata karsı sempatim yok, ben mantık yürütürüm.
Örnek verelim fiorino bipper nemo arasında;
1.4 8v 70hp 160nm bir arac alacagıma aynı fiyata 1.3 16v 75hp 190nm arac alırım.
Performansta fiorino önde...
Servis ve yedek parca fiyatlarına baktıgımızda da fiorino öne cıkıyor.
Kalite dersek zaten hepsinin icini fiat yapmıs, hepsi birebir aynı...
O zaman neden performans acısından, servis acısından, yedek parca ucuzlugu acısından üstün olanı tercih etmeyelimki?
ford fiesta van, fiat punto, gibi binekler bence daha iyi fiorino ve doblo çok bel ağrısı yapıyor
ticari araçlarda fiat marka araç öneririm.şirkette fiat,ford,reno grubu araçlar kullandık en sıkıntısızı ve gideri ucuz olan fiat marka araçlardı.hatta şu an bile fiorino kullanıyoruz.Araçların tek sıkıntısı sert kullanımda yol tutuşu zayıf.Ama ticari arabada da rally yapacak haliniz olmadığına göre fiat iyi seçim.
symbol al tank gibi araba tam şirket spec.. ;)
Ben konuya farklı bir yorum getiricem umarım cok değiştirmez gidişatını konunun. Şu şirket arabası verilen müdür servis vs.. elemanlara birde şirket aracını kullanma dersi. Gavur malı olmadığı bilincini yerleştirin. Bu kadar dangalakca gezen araç ordusu görmedim ben ya. Şirket veriyor altına arabayı artık allah ne verdiyse geziyor ortalıkta. Beleş arabamı diye görüyor trafikteki bütün araçları beleşmi sanıyor cözemedim
fiyat / performans / tüketim / yedek parça / servis vs..vs..
clio symbol 1,5dci
tek geçerim :)
binek ve uzun vade kullanım aynı zaman da yenileme zamanı geldiğinde satıldığında da para edecek kendi sınıfının lideri Accent Era fazlasıyla iş görür..
Ben yıllardır şirket aracı olarak peugeot kullanıcısı olarak yorum yapayım. 200.000 km de bir araba değiştiriz bunu 2 yıl gibi bir sürede zaten rahat yaparız. Hiç motor yaptırmadık, hep tapa gaz kullanırım. Durup kpatmak için beklemek, yada çalıştırdım bekleyeyim ısınsın gibi özenim asla olmaz. Buna rağmen taş gibi motor ve yürüyen çıktı psa grubunda hiç sorun yaşamadım. 1 kereye mahsus baskı balat değişimi yaşattı bana. Bunun dışında fiorino, bipper vede nemo olarak adlandırdımız araçlar belkide ömrü hayatımda, bakın bu kadar iddialı konuşuorum ömrü hayatımda gördüğüm en ii yol tutuşa sahip araçlardır. Bizzat izmir yarış pistinde kendi aracımın denemesini yaparken gördükleri manzarayı ethem genim, yarışçı mehmet yaman faln anlatabilir. Araçta yoldan çıkmk diye birşey yok. Samimiyetimle sölüorum o araçla girdiğim hızlarda ben bmw yada calibra ile viraj yapamıorum. Ne arkadan nede önden kayma var araçta aşırı yüklenmede olması gerektiği kadar hafifce 4 teker kayıyo. Çok dengeli bir araç< Bu arada fiorinolar 150 ye kadar her türlü 1-1.5 boy koyuyor bippere
1- araç binekmi olucak yoksa taşımacılık içinmi ?
2- araç personel aracımı olcak yoksa sizmi kullanıcaksınız ?
3- aradığın özellikleri söylersen daha iyi yardımcı olabiliriz.
bizdede 2 adet fiesta war gavur gibi masraf derdi yoqq mozot derdin yoq:)ford'ta düşünebilirsin bence..binek istemiyosan doblo derim.