User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
33 sonuçtan 20 ile 33 arası

Konu: bize de bu lazım idrarla çalışan otomobil:D

  1. #20
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hanım akşama kuru yap lpg de taktırdım sıralı
    ECUTECH İstanbul

  2. #21
    BlackEmperor
    Misafir
    bu arabanın arkasından gitmek pek hoş olmaz heleki sıkışık trafikte

  3. #22
    gambit49 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara cayyolu
    Mesaj
    1.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana lazim bundan yaw

  4. #23

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    .
    Mesaj
    887
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzelmiş yaa =))

  5. #24
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    crazy 15.10.2009 17:40:51
    bayanların kullanmasıda çok basıt onlarda yanlarında kova ve hunı taşımalı


    sabah sabah puaaahhaha

  6. #25
    ibrahim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul / antalya
    Mesaj
    3.811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabada idrar bitince yol kenarına çekip aleti idrar girişine sokup işemekte çok komik olur

  7. #26
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Redbull vs içip girişsek performans artışı olurmu acaba?

  8. #27

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    .
    Mesaj
    887
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hahahahayt

  9. #28
    Day Walker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    8.020
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    güzelmiş

  10. #29
    M.A.D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    4.816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı İlke-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Redbull vs içip girişsek performans artışı olurmu acaba?
    düşünmedim deil
    Mehmet Ali DİNÇ

    M.A.D Custom Stickers

  11. #30
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    artık hela kuyrugu beklerız
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  12. #31
    capri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arac sadece adblue ile calışmıo sadece eksoz emisyonu düşürmek maksatlı yanii harcayacağınız yakıtın yanına + 140 dolarlık işeyeceksiniz.... nasıl katalitik konvertörü iplemiyorsak bunu da iplemicez. şööle bi modifiye olabilir

    "abi benim cx7 ye adblue iptali yaptırdım acaip gaz yiyo..."
    subi & suzi

  13. #32
    _sinan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.647
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    140 dolara 20.000 km mi

  14. #33
    Alican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.363
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yellows2kturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    adblue şu an bir çok tırda kullanılan bir sistem zaten beni bildiğim kadarıyla yakıt tasarrufu amaçlı değil egsoz emisyon değerlerini düşürmek amaçlı olan euro-5 motorlarda kullanılıyor.sadece adblue ile çalışacağını sanmıyorum
    Geçenlerde bende ihracatını yaptım aşşağıda detaylı açıklaması var egsozdan çıkan zararlı gazların zararını daha az seviyeye indiriyor.


    Akaryakıt dağıtım ve madeni yağ sektörünün lider şirketi Petrol Ofisi, Türkiye’de de sayıları hızla artan Euro 4 ve Euro 5 motorlu SCR (Seçici Katalitik İndirgeme) sistemli dizel araçlar için geliştirilen AdBlue®’yu müşterileriyle buluşturuyor.

    SCR donanımlı dizel araçlar için kullanılması zorunlu bir teknoloji olan ve egzoz gazlarında bulunan azot oksitlerini su buharı ve zararsız azota dönüştüren AdBlue®, 10 litrelik plastik ambalajlarda Petrol Ofisi ürün ailesindeki yerini aldı.


    Euro 4 standardı ile 1990’lı yıllara göre egzoz gazlarındaki çevreye ve insan sağlığına zararlı partikül oranı %95 ve azot oksit oranı da %80 azaltılmıştır. Euro 5 standardı ile azot oksit oranındaki azalma %90 ulaşmaktadır.

    Seçici Katalitik İndirgeme teknolojisi SCR ve AdBlue® sayesinde sağlanabilen bu standartlar AdBlue® kullanılmadığı takdirde karşılanamamakta ve araçların çekiş gücü düşmekte, performansı azalmakta ve SCR sisteminin ömrü kısalmaktadır.

    Küresel ısınmanın en büyük etkenlerinden biri olan sera gazı salınımının azaltılmasına yardımcı olan AdBlue®, Petrol Ofisi güvencesiyle yollara çıkıyor.

    Yıllık 140.000 ton madeni yağ üretim kapasitesi ve güçlü bayi ağı ile Türkiye’nin en büyük akaryakıt dağıtım ve madeni yağ şirketi konumunda bulunan Petrol Ofisi, çevreci ürünü AdBlue®’yu 100’ü aşkın Petrol Ofisi istasyonunda pazara sundu.

    AdBlue®’nun Euro 4 ve Euro 5 standartlarını sağlamak için egzoz gaz emisyonlarını düşürmekte kullanılan özel bir karışım olduğunu belirten Petrol Ofisi Madeni Yağlar Pazarlama Müdürü Başak Heper şunları söyledi:

    “Avrupa’da motorlu araçların egzoz gazlarının daha az zararlı hale getirilmesini amaçlayan standartlar ve buna bağlı olarak zorunlu hale getirilen Euro 4 ve Euro 5 standartları söz konusu. Bu standartlara uyum sağlamak amacı ile geliştirilen AdBlue® ise Seçici Katalitik İndirgeme (SCR) donanımlı tüm ağır hizmet dizel araçlar için kullanılması zorunlu bir teknoloji. SCR teknolojisinin kullanıldığı Euro 5 araçlarda, Euro 3 seviyesi yakıt tüketimine göre %6’ya kadar yakıt ekonomisi sağlar. Çevre dostudur. Egzoz gazı ile salınan azot oksitleri %80’e varan oranda azaltır böylelikle çevreye verilen zararı en aza indirger. Üstelik kullanımı kolay, güvenilir, emniyetli ve verimlidir.”

    Zehirli gazların temizlenmesine yarayan çevreci AdBlue® teknolojisinin Avrupa’da kullanımının 2012 yılına kadar 3,5 milyon tonu aşmasının beklendiğini belirten Heper, AdBlue®’nun Petrol Ofisi’nin de lisanslı üyesi bulunduğu VDA’nın (Verband der automobilindustrie) tescilli markası olduğunu vurguladı.

    Heper, AdBlue®’nun kullanımına ilişkin şu bilgileri verdi: “AdBlue®, yakıt tankının yanında yer alan AdBlue® tankına konur, yakıta karıştırılmaz. SCR sistemli dizel araçlar için AdBlue® ihtiyacı, ortalama dizel yakıt tüketiminin %4-6’sı olarak kabul edilmektedir. Motorlu araçların egzoz gazlarının daha az zararlı hale getirilmesini sağlayan AdBlue®, kullanılmadığı takdirde aracın çekiş gücü düşüyor, performansı azalıyor ve SCR sisteminin ömrü kısalıyor.”

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •