User Tag List

Sayfa 4/6 İlkİlk ... 23456 SonSon
112 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Honda s2000 hakkında düşünceleriniz ve bildikleriniz

  1. #58

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vsa'lı s2k'da bir düğmeye basarak vsa'yı iptal edersin ya da vsa'sız alır gaza basarken hep dikkat edersin ben vsa iptal ettiğim zaman izmir altınyolda veya karşıyaka sahilde kıçı başı tutmakla uğraşıyordum ama düzgün asfaltta rahat olabilirsin ama izmir gibi asfaltı berbat bi yerde esp'siz güçlü bi araçla başın her zaman derde girer

    Ve vsa'sız olanla olmayan arasında 10-15 bin lira fark olsa anlıcam ama daha geçen ay 50-55'e 2007 vsa'lı satıldı.

    Vsa (esp) istemeyen bi düğmeye basar kapatır ama ona ihtiyacı olacağı çok zaman olucak her zaman direksiyonu 2 elle tutmuyorsun her zaman gaza basarken biraz sonra kaygan zemin olup olmadığını bilmiyorsun ......

  2. #59
    ahmetuygur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ahk vsa kapalı dıyelım yanlıosun 1 de 2 ye aldın asfaltın bır bolumu bozukmusss oraya denk geldi spin attın vsanın ne anlamı kaldı bnm anlatmak istedigimde zaten o arabaya sahip olamıosan satın alıp binmesinler tamam guclu araba dıye her asfaltta yagmurda 6500 de kaldırıp debriyaj tokatlayıp yanmı gıtmek gerekıyor

    hacım paran neye yetıosa s2000nı temızı makbuldur vsa vsasıs teferruat
    Alıntı hantypR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sevgınıze layık olmaya calısacam

  3. #60

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ama denilenlere göre sadece VSA farkı yok, gaz kelebeği de farklı. biri elektronik biri telli.. elektronik olan tercih edilmez..

  4. #61
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmetuygur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben memnunum yakıtından
    olm bişi sorcam sana
    ışık yaktıktan sonra menzil ne kadar yaklaşık?
    bilgin var mı?
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  5. #62

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmetuygur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahk vsa kapalı dıyelım yanlıosun 1 de 2 ye aldın asfaltın bır bolumu bozukmusss oraya denk geldi spin attın vsanın ne anlamı kaldı bnm anlatmak istedigimde zaten o arabaya sahip olamıosan satın alıp binmesinler tamam guclu araba dıye her asfaltta yagmurda 6500 de kaldırıp debriyaj tokatlayıp yanmı gıtmek gerekıyor

    hacım paran neye yetıosa s2000nı temızı makbuldur vsa vsasıs teferruat
    şimdi olay şöyle ben sadece emin olduğum bölgede vsa kapatıyordum. Yani pistte veya roll yaparken otobanda veya canım sıkıldı düşük hızlarda (50-70'e kadar) kapatıyordum sıkıntım bitti mi kapatıyordum.

    Bana burda s2k soran arkadaşlarıma ilk tavsiyem vsa'lı alın oluyor. Bu benim nacizane fikrim sen benden çok çok daha usta iyi araba kullanıyo olabilirsin ama ben her zaman dikkatimi toplayarak araba kullanamıyorum. Ha bu arada 220-240 olayını paşaoğlu serviste zamanında (2000-2005 yılındaki ölçümler) stock olan vsa'sızların dyno'su ile vsa'lıların dynoları mevcut.

  6. #63
    emre yeşil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı clioGT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olm bişi sorcam sana
    ışık yaktıktan sonra menzil ne kadar yaklaşık?
    bilgin var mı?
    40 km gazlayarak

  7. #64
    Çağrı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Mersin/Mezitli
    Mesaj
    418
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s 2000 zevkı bencede vsasız olarak cıkıyor.ama iş butun kullanımlara dondugu zaman arabada vsa şart oluyor.benı her donuste sevke getırebılıcek bı arac ama bu her s 2000 sahibi için böyle olmayabılır.

  8. #65
    cenkr1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    49
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    510
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vsa iyidir s2000 le kaza yapmayan rahat söyler farketmez falan diye ama bir kaldırım görsün ayağı gaza gitmez daha

  9. #66
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre yeşil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    40 km gazlayarak
    tamamdır
    teşekkürler
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  10. #67
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mody Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yuruyeni sanzimani motoru herseyi ayni, tek farki sadece elektronik gaz kelebegi ve telli gaz kelebegi farki var VSAdan dolayi... o yuzden ben dyno konusu tesaduf olabilir diyorum

    normalde amerikadaki gibi bizde ap2 ap1 farki maalesef yok, amerikada ap2lerin hepsi f22 motorlu bununla beraber sanzimani diffide farkli bizde ise sadece makyaj! sonradan da vsa cikti...

    ayni zaman da vsasiz araclarin ani gaz tepkisi vsalilara gore telli gaz kelebiginden dolayi daha hizli
    telli gaz kelebeginin yerini hic bisi tutmaz . benim aracimda elektronik bazi anlarda cidden gaza abandiginda veya ayagini cektiginde 1 saniyelik gecikmeyi hissedebiliyorsunuz . kontrolun sizde olmadigini biliyor zevk alamiyorsunuz . birde okudugum ve arastirdigim kadariyla en makul kasa 04 ve 05 diye biliyorum . yanlissam duzeltin , 04 e kadar arka diff problemi mevcut 05 de ap2 ye gecildi ( ? ) ve 2.200cc oldu ( amerika icin konusuyorum ) . birde orjinal motorun komprasyon testinde cikaracagi degerler nelerdir bilen birisi yazabilir mi ?
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  11. #68
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s2k eğer ki vsa lı ve vsa sız modeller arasında sadece bu ekipman farkı olsaydı o zaman durum farklı olurdu
    vsa istiyorsanız elektronik gaz kelebeği geliyor , istediğinizde vsa yı kapatabiliyorsunuz ama gaz halen elektronik.. mesele burada aslında...
    vsa sız versiyon telli gaz kelebeği sayesinde çok daha canlı-tepkili...
    sonuçta ister vsa lı ister düz versiyo olsun , s2k her şekilde "tecrübeli sürücü" ister...
    vsa ya güvenmek bana da pek iç rahatlatıcı gelmiyor...
    işe yaramıyor mu? elbette ki yarıyor...
    ama bahsettiğimiz araç arkadan itişli bir roadster...
    yani "dikkatsiz olabilirim , dalgın olabilirim , kontrol edemeyebilirim" diyeceksek hiç s2k almamak en mantıklısı bence...

    aslında bu durumlar sadece s2k için değil , tüm otomobiller için tehlike yaratmıyor mu zaten?
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  12. #69
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Muharrem Derdin nedir ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #70
    Redbull - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uzun yıllar hep modlu arabalar kullandım Integra, Civic Si hatta TR de ilk kısa koyanda benim Si a sonra kılasik geçiş Vti hb sonra bi cabrio sevdası 328 cabrio.
    Ama S2000 bi başka hem cabrio hem dünya rekortmeni bir araç 9 yıl boyunca.

    Bmw çok kaliteli bir araba gezerken zevk duyduğum bir araba idi cabrio kullananlar bilir karada tekneyle geziyomuş hissi hüthiş.

    Cobrio da canın sıkılınca çıkıp hava alırsın kendine gelirsin müthiştir.

    Ama S2000 onunla kendinden geçersin.

    Anlatmakla olmaz
    Yaşamak lazım.

  14. #71
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmetuygur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahk vsa kapalı dıyelım yanlıosun 1 de 2 ye aldın asfaltın bır bolumu bozukmusss oraya denk geldi spin attın vsanın ne anlamı kaldı bnm anlatmak istedigimde zaten o arabaya sahip olamıosan satın alıp binmesinler tamam guclu araba dıye her asfaltta yagmurda 6500 de kaldırıp debriyaj tokatlayıp yanmı gıtmek gerekıyor

    hacım paran neye yetıosa s2000nı temızı makbuldur vsa vsasıs teferruat
    achmed , ben vsalı s2000 ilk olarak izmit körfezde sürmüştüm. Arabanın tepkisi ne olur bilmediğimden pisti komple vsa devredeyken zaman kasarak dönmüştüm. Inan düzlüğe çıkan S virajlara kadar hep arabayı çizgisine itti ama daha da hızlı sürmeye teşvik ederek. Yani gaz kesmedi , kaymaya meyilli yere karşılık ufak frenlerle arabayı gayet pist aracı şeklinde yönetti . Son virajlarda ise artık iyice kesti , birde sadece 1den 2ye atarken kesti. Açıkçası ben çok daha katı , bmw nin dsc si , mercedes in esp si gibi taviz vermeyen bir yoltutuş sistemi bekliyordum ve şaşırdım

    Hatta bir akşam bizim tarafta bulduğumuz bir yuvarlakta dönüyorduk. Yerler yağmış yağmurdan sonra kuruyan asfalt modeliydi ama düz yolda belli bir kısım ıslaktı . Yuvarlaktan düzlüğe yan şekilde çıkıp devam ettik ama bir anda arkadaş 2yi bitirince 3e atmadı , ve vsa yı açıp tekrar 3te oturdu. Inan yer kuru görünüyordu ama arabanın kafası 3ü bitirirken birden sağa döndü 30-40 derece gibi bir açıyla ve vsa çok net bir şekilde arabayı düzeltti. O kadar ani ve saçma bir anda oldu ki yani arkadaşın içine doğmamış olsa belki ben bu satırları burada yazamaz olurdum ki 140la falan ağaçlara dalacaktık . O yüzden s2000 vsa lı alınması gereken bir araç. Köşe başı yanlarken vsa kapatılır eyvallah ama 2 bittiğinde vsa devreye girmesi gerekir diye düşünüyorum

  15. #72
    Redbull - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada vsa lı yok vsa sız sen temiz bir S2000 bulda vsa önemli değil.

  16. #73
    shumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    51
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3. vitesinin tehlikeli olduğunu duymuştum vsa sız modellerdeydi yanlış hatırlamıyorsam...2 bitimi ile 3 e geçmesiyle ( seri kullanımda ) salabiliyormuş arkasını...genel olarak gerçeken binilesi,güzel ötesi bir araç,hayırlısı olsun...

  17. #74
    tandogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    476
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer turbo yapılacaksa vsa yine gereksiz mi? turbo vsa ile turbo vsa'sız arasında fark yok mu? s2k'da vsa'ya gerek yok diyen arkadaşlara söylüyorum

  18. #75
    mody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.386
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birde orjinal motorun komprasyon testinde cikaracagi degerler nelerdir bilen birisi yazabilir mi ?
    service manualde yazana gore 228psi olmali


    edit:

    hatta sole yapalim

    Everyone knows that 2003 was the last year of the real S2000!

  19. #76
    deathofacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    75
    Şehir
    ümitköy
    Mesaj
    733
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amma vır vır etmişsiniz arkadaş vsa lı çocuk arabası bilmemne. yok herkes keichi zaten memlekette. bileğine güvenmeye direksiyona güvenmeyen vır vır vır... s2k nın arkası bmw gibi ılık ılık gelmiyor. turbo araba gibi aniden geliyor. ayrıca burası türkiye, asfaltın ne olduğu belli. adamlar viraj içinde sulama yapıyorlar. benim başka dbw li arabalarım oldu. vsa yı kapattığın vakit bunda telmi var dbw mi anlamak mümkün değil. her arabanın dbw yazılımı şusu busu farklı. bir tutmayın. bu asfalt kalitesinde biraz gazlı gitmek istersen sürekli diken üstünde olacaksın ya da asıl vsa n yoksa daha çok sağdan sağdan gideceksin. vsa sana daha genelen tempolu kullanabilme yani gaza basabilme imkanı veriyor.
    "Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan,halkını esir eden,içerideki cephenin suskunluğudur."
    M.Kemal ATATÜRK

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •