Sedanı 1040 gözüküyor....
HB dolu olan 1020
donanımı düşük olan versionuda 940... :)
sanırım sunroof ve 2 3 fazlası var onların... ondan 1020 yazıyor...
ama ortalama HB ile Sedan arasında(boş ve dolu karışık olmak üzere) 40-60 kilo oynuyor...
Printable View
ef cıvıc dahada hafıf
Türkiyedeki crx lerin fabrika versi 930 kG
crx hafiftir ama si lerin yoltutuşu daha iyidir gibime geliyor
stocklarsa crx uzayıp gidiyor si ın yanından kısa uzun faketmiyor
si'da kısa varsa da 4. viteste gelip geçiyor rex :D tecrübeyle sabittir ;)
yok ben sadece bu yazıyı bana yazdığın için tebrik edicem
bence de gereksiz boş yazmaya gerek yok
crx daha hafıf dıye bılıyurm
hadi si ciler kosun kosun crx sanzimani bulun :D
arkadaşlar gelin anlaşma yapalım sadece burada söz konusu araçları bahsedildiği özelliklerde kullananlar yazsın sonra gereksiz laf kalabalığı olmasın.
ben tecrübeyle sabittir diyorum, yok si'daki sıkıntı yok crx stock değil.
hava filtresini mod sayıyorsan bu devirde ne diyeyim, stok değil araç
o öyle olmuyo işte yıllar bu araçları yıpratıyo iki aracın şanzuman oranları ciddi fark taşıyo motor güçleri genlede 130dan çoğu uzak durumda yani şu an bitik si da crx de çok az çok görüyosunuzdur
ZC: Si:
1st: 3.250........ 3.250
2nd: 1.944........ 1.894
3rd: 1.346........ 1.259
4th: 1.033........ .937
5th: .878........ .771
final 3.888........ 4.250
diğer farklar nedir ecu farkı crx obd0 si obd1 işletim sistemli aralarında biraz ağırlık farkı var yani aynı motorlu araçların arasında gereksiz muhabbetlere girmenin çok manası yok temiz diye gelen çok si ya da crx görüyorum ama hiçbirinin yolda gidişi aynı değil sağlıklı bi si vti ın 3 boy gerisinde kalır genelde e bu araba crx geçemiyosa kısa takınca o zaman crx vti ı da geçer
haa hava filtresini de 3 4 ü de moddan saymam pek anlayışım azcık farklıdır o konuda bu araçların aralarında genelde 1 boy olur sağlıklı olduğunda biri diğerini 3 5 10 boy geçiyosa diğeriyle ilgili sıkıntı ararım bunu neyini yanlış anladınız o kısmı anlayamadım o kadar