User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
78 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: R53=?.Yine Bir Konu Yine Bir Soru :D

  1. #39
    SekoLive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    16.351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaza yaptın yapalı her konunu okuyorm sen bu gidişle araba alamayacaksın uzun bi süre arayışta kalıcaksın....uzun süre aramanda canını sıkıcak ...


    tez olsn hayırlısı olsn diyorm
    Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ

  2. #40
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xenomorph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya Ben Çok Düşünüyorum Yada Psikolojik Yardım Almam Gerekicek
    Ama Bir Tane Ve Son Araç Bilgisi Konumu Açayım

    Çok İnce Eleyip Sık Dokumam Lazım Düşünmekten Beynim Durcak Artık

    R53 Cooper S 'ler Nasıldır

    Kronik Sorunları Varmıdır-?

    Tıkırtı Vs Gibi Şikayetler Duydum Gerçekmidir-?

    Motorları Yürüyeni Şanzımanı Nasıl Dayanıklmıdır-?

    Yedek Parçalar Ürkütücü Fiyatlardamı-?



    2.El Alırken Kaportayı Zaten Gösterilir Ama Başka Nerelerine Bakmalı-?

    Valla Billahi Bu Son Başkada Bir Arabayla İlgili Soru Konusu Açmıycam

    Mini Cooper Sahipleri Ve Bilen Arkadaşlardan Duymak Dahada İçimi Açar
    herkes yazmış ama bende bildiklerimi yazayım
    kronik sorun olarak 05 öncesinde direksiyon pompası en büyük kronik sorun.. hepsinde olacak diye birşey yok ama hor kullanılan pek dikkat edilmeyenlerde çıkıyor genelde.. tamiri mümkün ama yine baş gösteriyor bir süre sonra.. değiştirirken de pahalıya patlar biraz..
    radyatör su kabının contası çok ufak ama önemli bir kronik sorundur 50 liralık kapak 5k liraya mal olabiliyor
    ön takım orj de pek sıkıntı çıkarmaz ama yapısı sert olduğu için üstüne bide yay vs takılırsa kule takozlarını yırtıyor 15 20k kmde bir tabi kullanıma da bağlı.. çok pahalı değildir tanesi 60 lira civarı.. rotillerde sıkıntı yapabilir..
    iç kısımda tıkırtılar olabiliyor göğüsten ama çok sinir bozucu şeyler değil ufak tefek müdahelelerle çoğunun önüne geçilir sunrooflularda mekanizmadan da gelebiliyormuş ama bende olmadığı için bilemiyorum
    motoru yürüyeni bence gayet sağlam tabi bilinçli kullanırsan ve yüklersen şanzımanı da gayet dayanıklı..
    yakıt tüketimi şehir içinde kullanıma göre 9-12 litre arası değişiyor.. uzun yolda eğer sabırlıysan 5 6 litre civarına inebilirsin km üzerinden şehiriçinde 55 lt depo ile 500 550 uzunda 900 e kadar yolu var
    yedek parçaları da makul ne pahalı ne ucuz..
    eğer ciddi düşünüyorsan bencede 2005 sonrası alman daha yararlı olur.. makyajda birçok şey yenilendi.. motor kulakları direksiyon pompası far stop göğüs şanzıman nispeten farklı vs..
    kasnak filtre egsoz sıradan modifiyeler tamamen zır stock bakmana gerek yok bence

    Alıntı ramo35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    belli bir yerden sonra r53 kasaların üst kapakları dayanmıyor diye duydum(250hp üstü sübap erimesi fln) ama modifiye etmiceksen çok aşırıya kaçmıcaksan yol tutuşları süperdir ama ben olsam r56 kasa yeni tip alırım eski kasa chrysler motorunu tercih etmezdim ama bütçe kısıtlı temiz birtane oynanmamış bulurdum kasnak+filtre+intercooler+watersprey+egzoz dvm eder bırakırdım çok keyfili olcağı kesin hemde tam ilgi makinası 3 kızdan 2 si mini dio ama genede type-r arardım beklerdim düşmesini temiz
    üst kapakları dayanmıyor diye birşey yok dayanıyor ama kötü bi tasarımı var egt sıkıntısı oluyor aşırı ısınıyor bu yüzden de

    Alıntı DR059 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cooperlar ile aklıma takılan bir soruyu sorsam umarım konu sahibi kızmaz.

    Bazı cooperlarda sürat ve devir saati direksiyonun arkasında yani olması gerektiği yerde. Bu opsiyonel bir özellik midir yoksa belirli bir model yılından sonra üretilen modellerde mi böyledir?
    chronopack donanımı olanlarda hız ve devir birlikte ortada yağ ısısı, yağ basıncı, hararet ve benzin bir arada oluyor.. genelde 05 sonrasında var..
    YouTube
    DR.ECU

  3. #41
    zorbeykesman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir, NY, Koh Phangan
    Mesaj
    346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı facia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yakıt tüketimleri nasıl S'lerin?
    ben şöyle söyliyim

    benmki F1 Şanzuman

    2 aydır sıfırlamadığım ortalamam 10.9 lt
    www.MINIciyiz.biz

  4. #42
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yekta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkes yazmış ama bende bildiklerimi yazayım
    kronik sorun olarak 05 öncesinde direksiyon pompası en büyük kronik sorun.. hepsinde olacak diye birşey yok ama hor kullanılan pek dikkat edilmeyenlerde çıkıyor genelde.. tamiri mümkün ama yine baş gösteriyor bir süre sonra.. değiştirirken de pahalıya patlar biraz..
    radyatör su kabının contası çok ufak ama önemli bir kronik sorundur 50 liralık kapak 5k liraya mal olabiliyor
    ön takım orj de pek sıkıntı çıkarmaz ama yapısı sert olduğu için üstüne bide yay vs takılırsa kule takozlarını yırtıyor 15 20k kmde bir tabi kullanıma da bağlı.. çok pahalı değildir tanesi 60 lira civarı.. rotillerde sıkıntı yapabilir..
    iç kısımda tıkırtılar olabiliyor göğüsten ama çok sinir bozucu şeyler değil ufak tefek müdahelelerle çoğunun önüne geçilir sunrooflularda mekanizmadan da gelebiliyormuş ama bende olmadığı için bilemiyorum
    motoru yürüyeni bence gayet sağlam tabi bilinçli kullanırsan ve yüklersen şanzımanı da gayet dayanıklı..
    yakıt tüketimi şehir içinde kullanıma göre 9-12 litre arası değişiyor.. uzun yolda eğer sabırlıysan 5 6 litre civarına inebilirsin km üzerinden şehiriçinde 55 lt depo ile 500 550 uzunda 900 e kadar yolu var
    yedek parçaları da makul ne pahalı ne ucuz..
    eğer ciddi düşünüyorsan bencede 2005 sonrası alman daha yararlı olur.. makyajda birçok şey yenilendi.. motor kulakları direksiyon pompası far stop göğüs şanzıman nispeten farklı vs..
    kasnak filtre egsoz sıradan modifiyeler tamamen zır stock bakmana gerek yok bence



    üst kapakları dayanmıyor diye birşey yok dayanıyor ama kötü bi tasarımı var egt sıkıntısı oluyor aşırı ısınıyor bu yüzden de



    chronopack donanımı olanlarda hız ve devir birlikte ortada yağ ısısı, yağ basıncı, hararet ve benzin bir arada oluyor.. genelde 05 sonrasında var..

    Yekta 05 sonrası değişen mekanik parçalar 05 öncesiyle uyumlumu? atıyorum motor kulağını 2003e takabilrmiyim?
    körler sağırlar

  5. #43

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    R56 da chip+komple egzos+chip R53 de kasnak+chip+k.egzos yüklense hangisi daha keyifli olur? sade olsun bizim olsun

  6. #44
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yekta 05 sonrası değişen mekanik parçalar 05 öncesiyle uyumlumu? atıyorum motor kulağını 2003e takabilrmiyim?
    bazıları uyumlu bazıları değil
    direksiyon pompası yeniyle uyumlu değil diye biliyorum ben mesela ama 05 sonrasında ayna mahruti daha kısa az birşey o değişebiliyor.. istenirse göğüste değiştirilir tabi farlar stoplar da.. motor kulağından tam emin değilim ama o da uymuyordu diye hatırlıyorum..
    YouTube
    DR.ECU

  7. #45

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yekta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bazıları uyumlu bazıları değil
    direksiyon pompası yeniyle uyumlu değil diye biliyorum ben mesela ama 05 sonrasında ayna mahruti daha kısa az birşey o değişebiliyor.. istenirse göğüste değiştirilir tabi farlar stoplar da.. motor kulağından tam emin değilim ama o da uymuyordu diye hatırlıyorum..
    Peki 05 Modeller Direk Makyajlımı Yekta Yoksa 05 6.ay üretim öncesi gibi kriterler varmı ben bakıyorumda Makyajını Çözemedim İlanlardan

    04'ten Sonrası Yani 05'ler Makyajlı 06'lar Makyajlı 07'ler Yeni Kasa Olarakmı Baz Alıcaz?

    Makyajlılarda 3 Kol Direksiyon Standart Galiba

    Yekta Çok Soru Sordum Ama Sen Forumda mcs Hakkında Bilgili Bi Arkadaşsın Diye Biliyorum

  8. #46
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xenomorph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki 05 Modeller Direk Makyajlımı Yekta Yoksa 05 6.ay üretim öncesi gibi kriterler varmı ben bakıyorumda Makyajını Çözemedim İlanlardan

    04'ten Sonrası Yani 05'ler Makyajlı 06'lar Makyajlı 07'ler Yeni Kasa Olarakmı Baz Alıcaz?

    Makyajlılarda 3 Kol Direksiyon Standart Galiba

    Yekta Çok Soru Sordum Ama Sen Forumda mcs Hakkında Bilgili Bi Arkadaşsın Diye Biliyorum
    04 yarısında makyajlandı ama türkiyede makyajlı 04 varmı bilmiyorum onun için 05 sonrasını makyajlı olarak düşün sen
    06 ya kadar üretildi ama 06 da manuel bulmak çok zor ağırlıklı olarak triptronik geldi.. 07 ve sonrası r56 yani turbolu olanlar..
    makyajlıların çoğunda 3 kol direksiyon var ama olmayanları da gördüm kimi paketlerde 2 kol direksiyon olanlar da var
    yok estağfurullah bildiğim kadarını paylaşıyorum bende
    YouTube
    DR.ECU

  9. #47
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kulakların tasarımı cok degisik hakikaten uymuyor diye biliyorum bende

    r56 nın limitlerini henüz bilmiyoruz , hoş gördüğüm en hızlı r56(filtre,intercooler,borular,turboback egzoz) benim aracımla(filtre,kasnak,header,orjinal son susturucu iptali) hemen hemen aynı gidiyordu , beklediğimden farklı şekilde üst süratlerde ben biraz daha öne çıkıyordum. Ikimizde de yazılım olsa muhtemelen o daha hızlı olacaktır.

  10. #48
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DR059 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cooperlar ile aklıma takılan bir soruyu sorsam umarım konu sahibi kızmaz.

    Bazı cooperlarda sürat ve devir saati direksiyonun arkasında yani olması gerektiği yerde. Bu opsiyonel bir özellik midir yoksa belirli bir model yılından sonra üretilen modellerde mi böyledir?
    ekstra olarak gösterge paketi alınmışsa , devir saati ve hız göstergesi birlikte direksiyon arkasına gelir , orta konsolun üstündeki büyük alanda da hararet , benzin vs. göstergeler olur.. bu gösterge paketi ekstra satın alınan bir özelliktir , normalde hız büyük ve orta konsolda , devir saati de tek başına direksiyon arkasındadır

    r53 cooperS lerde makyaj öncesi kasaların (yanlış hatırlamıyorsam makyaj 2005 yılında oldu) direksiyon pompaları sıkıntı yaratabilir , zaten makyaj öncesi araçlarda direksiyon pompası vıyyyy vııyyy diye inler
    makyaj sonrası r53 lerde bu sorun ortadan kaldırılmış , direksiyon pompası ile ilgili birtakım değişiklikler yapılmış , kısacası arıza çıkarma olasılığı daha düşük...

    otomatik şanzımanlarda da makyaj öncesi-makyaj sonrası farklar var ama otomatik şanzımanlısını almanı tavsiye etmem , düz vites cooperS kesinlikle daha sorunsuz olacaktır...

    cam tavan olayına gelirsek ,
    ses yapar mı? bu tamamen aracın önceki sahiplerinin aracı hangi koşullarda ne şekilde ve hangi yollarda kullandıklarına bağlı... sessizine de rastlayabilirsin çatır çutur ses verenine de...

    cam tavan alınmalı mı?
    aracın içini kuşkusuz çok ferahlatıyor ve cidden çok keyifli , bence alınmalı
    ama r53 kasalarda cam tavan , delikli bir kumaş panjura sahip , yani her ne kadar camı siyah da olsa yazın sıcağında aracın içinin ısınmasını ve kafanızın yanmasını tamamen engelleyemiyor diyebilirim , kumaş panjur demiyelim de perde diyelim...
    ama r53 kasalarda artık kumaş değil , direkt sürgülü kapak var , kesin çözüm yani...

    döşeme konusu ;
    s versiyonlarında yarım deri veya tam deri olarak iki farklı tür var. ben tam deri tavsiye ederim , aracın değerini kesinlikle arttıran bir unsurdur
    doğal olarak ön koltuklar daha fazla kullanıldığı için , özellikle şöför koltuğunun kalça kenarlarındaki plastik kaplama ile deri döşemenin birleşim / iç içe geçiş noktalarını kontrol etmek lazım , deri o noktalardan atma / sıyrılma yapabiliyor

    yol tutuş
    standart amortisör-yay ikilisi gayet yeterlidir , yeteri kadar da serttir , daha sert süspansiyon tamamen zevk meselesidir , ama dediğim gibi standart hali bile çok çok iyidir

    yakıt
    şehir için ortalama 10 litreden aşağı çok zor , yukarısı ise mümkün
    şehir dışı sabit-sakin kullanım halinde 7 litre seviyesi yakalanabiliyor

    yedek parça / servis
    daha önce bir honda sahibi olduğun için sana bir miktar yüksek gelecektir

    şimdilik aklıma gelenler bunlar
    Tesla Model Y Sr

  11. #49
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    9.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xenomorph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki 05 Modeller Direk Makyajlımı Yekta Yoksa 05 6.ay üretim öncesi gibi kriterler varmı ben bakıyorumda Makyajını Çözemedim İlanlardan

    04'ten Sonrası Yani 05'ler Makyajlı 06'lar Makyajlı 07'ler Yeni Kasa Olarakmı Baz Alıcaz?

    Makyajlılarda 3 Kol Direksiyon Standart Galiba

    Yekta Çok Soru Sordum Ama Sen Forumda mcs Hakkında Bilgili Bi Arkadaşsın Diye Biliyorum
    3kol 2005 oncesinde hic yoktu, 2005 modellerle beraber geldi ama baz donanimlarda bulamayabilirsin..

    2005 olup da eski gormedim, tam 2004 agustos gibi makyajlilar 2005 model olarak giris yapti diye biliyorum..

  12. #50
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öğrenciye gidermi mcs

    ep3 r53 arasında kaldım bende hergece roll vs işim pek olmaz anca arkadas arasında denerım

    benzın problem degılde çok buyuk sorun cıkarırmı bana(direksiyon pompası hariç ) 2005 oncesi 70k-8k km arası mcs

    İlker G.

  13. #51

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kulakların tasarımı cok degisik hakikaten uymuyor diye biliyorum bende

    r56 nın limitlerini henüz bilmiyoruz , hoş gördüğüm en hızlı r56(filtre,intercooler,borular,turboback egzoz) benim aracımla(filtre,kasnak,header,orjinal son susturucu iptali) hemen hemen aynı gidiyordu , beklediğimden farklı şekilde üst süratlerde ben biraz daha öne çıkıyordum. Ikimizde de yazılım olsa muhtemelen o daha hızlı olacaktır.
    Görkem bilgi için sağol Tip olarak R53 daha çok hoşuma gidiyor. Sanki R56 biraz pörtlek gözlü gibi Ama yakıt tüketimi de kafamı karıştırıyor. Tabi para biriktirmek lazım

  14. #52
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı !KO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öğrenciye gidermi mcs

    ep3 r53 arasında kaldım bende hergece roll vs işim pek olmaz anca arkadas arasında denerım

    benzın problem degılde çok buyuk sorun cıkarırmı bana(direksiyon pompası hariç ) 2005 oncesi 70k-8k km arası mcs
    çok büyük sorun çıkarmaz ama 05 sonrası daha sorunsuzdur işte yazdığımız gibi
    bence gündelik kullanılacaksa mcs type r dan iyidir.. şimdi yine ep3 r53 kavgası çıkmasın da
    YouTube
    DR.ECU

  15. #53
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yekta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok büyük sorun çıkarmaz ama 05 sonrası daha sorunsuzdur işte yazdığımız gibi
    bence gündelik kullanılacaksa mcs type r dan iyidir.. şimdi yine ep3 r53 kavgası çıkmasın da
    05 sonrasına butce yetmıyo ya

    gundelık okul ev iş arası haftasonuda neresı olursa spec

    İlker G.

  16. #54

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    r56 konusundaki düşüncelerinizide alabilir miyim? r53 e göre yakıtta biraz daha cimri başka ne artı yönleri var.

  17. #55

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla Allah Razı Olsun Kelimesinden Başka Birşey Bulamadım Hepinize Çok Teşekkür Ederim Zaman Ayırıp Yazmışsınız Şu An Aklımda Çok Az Şey Kaldıki Onlarda Genel Düşünceler İşte Bakım,Headers Vs Gibi

    Ben Aracımla Günde Min 50 60 Km Yapıyorum Şehiriçi Banada Daha Uygun Geliyor mcs Birde Şimdi Tamam k20 Akıyor Ama Klima+Abs+K20 = 40...Mini İse Segment Olarak Bambaşka Duruyor...

    Büyük İhtimalle Tertemiz Bir Mcs Bulursam Alıcam Min 1 Ay Max 3 Ay'a Kadar Ve Sayenizde 2005 Üstü Olacak Maslakta Mini Auto'yla Gidip Tanışıcam En Kısa Zamanda Özgençi Bmwci Arkadaşlarım Tanıyor Onlarda Konuşucam

    Çok Teşekkürler Cidden Bayağı Bir Aydınlandım

    Peki Modifiye Olarak Nasıl Bir Araç

    Kesinlikle ve Kesinlikle Motora Zarar Vermeyecek Şeyler Takarım Takarsam

    Daha Önce Charger Kullanmadım Bilmemde Pek

    Bu Kasnak'tır Gidiyor Varmı Bunun Zararı

    Ne Gibi Bütçelerle MOTOR Riski Yaratmadan Yürünebilir Neler Takmalı

  18. #56
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xenomorph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla Allah Razı Olsun Kelimesinden Başka Birşey Bulamadım Hepinize Çok Teşekkür Ederim Zaman Ayırıp Yazmışsınız Şu An Aklımda Çok Az Şey Kaldıki Onlarda Genel Düşünceler İşte Bakım,Headers Vs Gibi

    Ben Aracımla Günde Min 50 60 Km Yapıyorum Şehiriçi Banada Daha Uygun Geliyor mcs Birde Şimdi Tamam k20 Akıyor Ama Klima+Abs+K20 = 40...Mini İse Segment Olarak Bambaşka Duruyor...

    Büyük İhtimalle Tertemiz Bir Mcs Bulursam Alıcam Min 1 Ay Max 3 Ay'a Kadar Ve Sayenizde 2005 Üstü Olacak Maslakta Mini Auto'yla Gidip Tanışıcam En Kısa Zamanda Özgençi Bmwci Arkadaşlarım Tanıyor Onlarda Konuşucam

    Çok Teşekkürler Cidden Bayağı Bir Aydınlandım

    Peki Modifiye Olarak Nasıl Bir Araç

    Kesinlikle ve Kesinlikle Motora Zarar Vermeyecek Şeyler Takarım Takarsam

    Daha Önce Charger Kullanmadım Bilmemde Pek

    Bu Kasnak'tır Gidiyor Varmı Bunun Zararı

    Ne Gibi Bütçelerle MOTOR Riski Yaratmadan Yürünebilir Neler Takmalı
    inşallah 1 ay sonra yine değişmez fikrin
    mini auto yusuf ustayla tanış esnaf olarak da insan olarak da çok iyi birisidir

    kasnak sc basıncı arttırmak içindir orj de 0.7 bar civarıdır basınç %17 ufak kasnak ile 1.1 bar civarına çıkar yaklaşık da 15hp güç alırsınız.. kimileri krank kasnağını da değiştiriyor.. orjinalinde 05 sonrasında krank kasnağında damper var ve aftermarketlerde bu yok çoğunda.. zaten sineğin yağını çıkarmak gibi birşey bence gereksiz
    headers gerçekten önemli çünkü orjinali çok kötü ve zaten yüksek egt ile dolaşan bi araba.. filtre egsoz zaten klasik bunlar ile hiçbir sıkıntı yaşamazsın.. yazılım konusu biraz muallakta sanırım superchips ile sıkıntı yaşayanlar oldu filan.. orjinal yazılım ile şu an bende bi sıkıntı yok afr de normal 11.5 civarında
    YouTube
    DR.ECU

  19. #57
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    risksiz yürütmek , kafanın rahat olması için egzoz , filtre kiti , headers tavsiye...
    kasnak ve yazılım da tabii mümkün de ben olsam r53 ü limitlerine çok dayamazdım , soft bir yazılım ve %'si düşük bir kasnak belki...
    charger biraz değişik bir duygudur , rölantiden itibaren sürekli devrede olan bir sistem olduğu için sağ ayağının altında güç devamlı var
    r53 modifiye konusunda kaput altı sıcaklıklar meselesi var , sıcak bir arkadaşımızdır kendileri
    Tesla Model Y Sr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •