User Tag List

Sayfa 7/19 İlkİlk ... 5678917 ... SonSon
352 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: Modifiye Anlayışımız Neydi,Ne Oldu,Nasıl Olacak ???

  1. #115
    desibel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben kartalı ilk aldığımda önüne arabanın altına kocamn bi filorasan koymuştum neon adı altında bildiğin ev filorasanı gibi stopları parizyen sıyah çorapla kaplamıştım koyu renk olsun die farları folyoyla kaplamıştım çatık kaşlı gözüksün die 207 GTI aldım tam bir apaçi işi alexandır fiberoviç in arabası gibi kaput,arka çamurlıklar,bagaj,tamponlar,maşbiyeller,fiberdi vi müziksistemi işlerine girdim 2 38 le 151 desibel almıştım baya da uğraştım müziksistemleriyle sonra artık hız zamanı geldi ve ilk vtı aldım 67 binde kız gibi koni,headers,potsuz düz boru,filitre,stop,far, derken daha hızlı olsun die arabanın içini komle söktüm teçtürkeyden gördüğm kadarıyla sonra k vtk geldi şimdiye kadarki en sevdiğim arabam oldu hala resimlerine bakıyorum
    Biz hayatı mayaların takvimine göre değil ALLAH ın taktirine göre yaşarız

  2. #116
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlk aldıgım jant 95 yılında 8" borbetti kartalıma takmıştım kartalda 4 vitesti vites gogusteydi off be ne guzel gundu
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  3. #117
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı desibel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kariyere bak yaa
    s13 widebody var onu unutmuşum ehuehue
    Failure is not an option.

  4. #118
    DogukanB
    Misafir
    öyle body kitli arabaları sevmem ama o s13 cidden güzeldi

  5. #119

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul / Yeşilköy
    Mesaj
    1.302
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kuzenimde civic vardı 2000 senesinde fiber falan ugraştı güzel olmuştu ama sıkıntıları yüzünden hiç bi zaman ilgim olmadı

    zamanla çatlaması park ederken araba dokunur çatlar jant alırsın park etmesi dert aman çizilmesin etmesin o zmn stop angel bişey yoktu
    tesisatta müzik açıkken bagajı açma çok sesi açma kesme yapıyo o zamanlar 5 vesait değiştirerek yeşilköyden maslaga gidiyodum ama çok zevkliydi

    206 hdi vardı ucuz yol namda kes yayı arkası torsiyon basıldı dip yerde gidiyoduk zıplaya zıplaya o satıldı 307 aldım hiç ugraşmadım oyle coilover almıştım coilover dibine kadar bastım takii bi gece yazlıkta taşın üstünde kaldım saolsun miniks evleri yakındı kurtardılar beni o zaman işte ben mi arabayı kullanıyorum araba mı beni diye düşündüm şuanda coilover almam çünkü kendimi biliyorum basarım hiçbir yere gidemem

    bana göre orjinale dönüşte en büyük etki insanların işini tam yapmaması ve de sıkıntılarının olması

    mercekli far aldım iyide para verdim far ayarı yoktu zar zor merceği oynata oynata ayar yapıldı zamanla bug yapması tam oturmaması ledli stop alıp ledlerin patlaması veya teki yanmaz biraz vurursun yanmaya başlar

  6. #120
    tunch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    45-35
    Mesaj
    1.841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben daha cok markanin urettigi malzemelerle modifiye etmekten yanayim...

    Bmw'de m gmbh ve baska kasa bmwlerin parcalarindanda yararlandim mesela..
    Mercedes'im olsa amg subarum olsa sti hondam olsam mugen'den ford'um olsa st aksesuarlarindan yararlanirdim...performans konusunda ise cok fazla yuklemekten yana degilim 100hplik bi araci 250hp yapmak cok mantikli gelmiyor bana,yapiyorsanda fren sistemi ve yuruyende mutlaka elden gecmeli bana gore
    Recent Project: ''Sharky'' E36 323TI Turbo
    Daily Drive: Mini Countryman Diesel

  7. #121
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10 senede 14 araba değişmişim hondalar 1.4is 1.5 ex( si crx mup.vtec k.vtec ab.vtec

  8. #122
    olcay_bora
    Misafir
    Tayfun abi türkiyede modifiyenin ömrü bitti

  9. #123
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10 senede 14 araba değişmişim hondalar 1.4is 1.5 ex( si crx mup.vtec k.vtec ab.vtec
    modifiye anlayışı diyoruz kaç araba değiştin değil
    Failure is not an option.

  10. #124
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı olcay_bora Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tayfun abi türkiyede modifiyenin ömrü bitti
    Yok be olcayım bitmez o iş bak şimdi olacakları yazayım sana

    Style di Spec ti bir kenarda dursunlar.

    Honda sahipleri
    Dış görünüş standart'a yakın Araçları profesyonel şekilde yay amortisör sistemli olacak 1400 cc sinden başla işte.
    Atmosferik çıtır yüklemeler bitecek ya All Motor gibi uygulamalara gidilecek yanlız all motorda atmosferik olarak araç cadde kullanımından uzaklaştığı için bu kitle azınlık olarak kalacak.
    Turbo uygulamaları artacak araçlar güçlenecek ve daha zevkli günler geçireceğiz.

    Peugeout Sahipleri
    Ankarada çok güzel 4 veya 5 ad 106 turbolandı bence bu şekilde devam edecek. Atmosferik 106 sayısı turboya göre daha fazla olabilir nedeni ise 106 larda atmosferik olayı bana göre şimdi yaygınlaştı. tabiki araçların dışı standart koni yay kombinasyonu olacak.

    Diğer araç sahipleri için
    Chip tuning turboların vazgeçilmezi odu bile güçlü dizeller veya fabrikasyon çıkışlı benzinli turboların en sevdiği mod olacak.

    Ve tüm araçlar içinde kaliteli kesip biçmeden ses sistemi söz konusu ve artık uygun araçların konsollarında navili cihazlar göreceğiz bolbol.

    düz boru egsoz kalkacak standart egsoz sistemi yerine performans isteyenler ya büyük kazanlı yüksek geçirkenlik egsozlara yönelecekler veya 60 lık egsoz sistemi yapan adam ortayada 60 lık susturucu alacak sonada. Artık böğüren egsozları kimse beğenmiyor polislerde cabası.

    Turboların vazgeçilmezide e-cutout olacak.



    trafikte makasmış kapışmaymış artık o olaylar bitti

  11. #125
    ulasoztas1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.546
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    trafik uygulamaları yüzünden dış görünüş olabildiğince standart kalarak yay,jant,far vs.. ile kalıcaktır. Doğal olarak motora yönelinicek tabi filtre egzoz artık her araçta olduğu için motor büyütme ve özellikle turbolama projeleri artıcaktır...

  12. #126
    nickelback - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    modifiye bitmez sadece farklılık arıyo herkes kafada koşturanlar bu işin gerçekten içinde olanlar motor modifiyesinde ,görseli seven jdm ,ama bitmek üzre ,honda güzel hani babayla beraber kullanan bi çok kişinin işine geliyo jdm, sorun yok. ama golf lerin Türkiyede çoğalıcağını modifiye sevdalılarının arabaları satıp golf 1 alıcağını pek sanmıyorum heleki vr6 işi çok nadir olur kanımca.
    Türkiyede german ve hella flush ın geleceği noktayı söyliim çok nadir bi kaç örnek hani parmakla gösterilecek kadar iyi elbette olacak ama gerisi biraz fos çıkar kimse 9x16 koymak için çamurlukla oynamaz(arabamın orjinalliği bozulur yada satarken nası yapcaz mantığı)e arabalara zaten havalı süspansiyon(süslü pansiyon ) takmak zor fiyatlar *****,replikasını yapan var oda 2000 lirayı geçiyo yani oda pahalı.velhasılkelam german ve hella TR da zor iş
    rs1 lerin replikaları geliyo Allah tan sadece 8 16 ve 9 16 yoksa herkes(taksi dolmuş)bbs alcaktı bu biraz iyi oldu e30 lar bbs dolucak işte nadiren hondalar e 175 40 16 gibi bi lastik ölçüsü Tr da olmadığından german işi yatar gittiği yere kadar jdm sonrası Allah Kerim

  13. #127
    HkN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul-Bartın
    Mesaj
    1.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok güzel konu olmuş.


    Gördüğüm kadarıyla bir çok arkadaşta benim gibi düşünüyormuş. Yani eskiden DTM (halen gene bazı araçlara yakışıyor) BOdy ler çok hoşuma giderdi ama şimdi profesyonel olmadıkça hoşuma gitmiyor. Yandaki alev desenleri vs çok hoşuma giderdi. Şimdi ise German yada JDM tarzları çok hoşuma gider. Ne bileyim eskisi gibi hoşlanmıyorum. Bir çok arkadaşta demiş eski tip araçların hatları daha güzel diye bende katılıyorum. Ne bileyim Renault 9 un bile hatları çok güzel geliyor bana.


    Eskiden bir araca 3-5 bin harcamak düşüncesi olurdu ama şimdi aracı yükleyeceğime üst model performanslı araçlar daha ilgimi çeker

  14. #128
    Wolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    İST-gop
    Mesaj
    236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GokhanG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence modifiye ortamı bitecek. yeni jenerasyonun ilgisini otomobiller değil başka konular çekiyor. Bizlerde yavaş yavaş yok olup gideceğiz gibi geliyor.
    gecen gün ahmet (drift ahmet ) kardeşim falan konuşuyoduk bizde aynı böyle demiştik.

  15. #129
    caglarcb
    Misafir
    Benim için değişmeyecek tek şey sadeliktir. Birazda kişiliğe göre değişiyor, kimisi heybetli arabaları 22' jantları full sistem bass amfi mid kombinasyonu severken kimisi dip basıklıkta ufak tefek makyajlayıp performansa yönelik makinaları seviyo. Ki bende öyleyim. Araçta ciğer olmadıktan sonra napiym ben görselliği?

  16. #130
    ha_SaaaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    35 ...
    Mesaj
    519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    su ilerliyen tarihlerde aslında yurt dısından kolaylıkla parca temın edebilsek neler neler yaparızda ahh ahh

  17. #131
    HkN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul-Bartın
    Mesaj
    1.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ha_SaaaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    su ilerliyen tarihlerde aslında yurt dısından kolaylıkla parca temın edebilsek neler neler yaparızda ahh ahh
    Aslında orası öyle

  18. #132
    ali_utku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul - Konya
    Mesaj
    811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha 3 yıldır bireyler yapıyorum aracıma yolun başında görüyorum kendimi.şu ana kadar neler yaptım

    -led li park ampulleriyle başladık.sonra sinyalleri parklara bağladık.

    -çakarlar bir ara moda oldu çakar taktık.1 ay sonra söktüm yine.

    -bir ara yakıt mevzusuna taktım.araç çok yakıyordu.arka koltukları stepne yi bir çok şeyi söktüm.zifiri cam filmi çektirdim içi boş gözükmesin diye sakin sakin az yakarak gezdim

    -sonra baktım ki araba boşken güzel yürüyor cai yaptık.egzoz sistemine el attık.

    -logosuz panjur yaptım.plastik aksamları boyattım.

    -sonra sadece birşeyler eklemeyle bu işin olmayacağını anladım.arabam 4 yıllık bir arabaydı.radyatör gaz kelebeği v.s. temizlettim.böylece aracım sakin kullanımda az yakmaya , agresif kullanımda gaz tepkimelerine erken cevap vermeye başladı.

    -tam chip v.s. olaylarına gircektim ki taksici arkadaşın biri resmen beni biçti

    ileride ne olabilir yada neler yapabilirim
    -turbo , supercharger olaylarına mutlaka girerim.(bunların örnekleri ülkemizde de artmaya başladı)
    -fren sistemi ve süspansiyon sisteminde daha güvenli birşeyler yapabilirim.

  19. #133
    _opeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oku oku bitmedi ne konuymuş

    valla aracımda orjinallikten yanayım. farlara mercek taktırırken bile farı fırın boyaya sokmak istemedim. eğerki düşük donanımlı jant kapaklı bir araç alsaydım orjinal jant arayışına girişecektim. genellikle araçların orjinal jantları daha hoşuma gidiyor. gerçi bu 2 senedir oluşan siyah ve beyaz jantlar hoşuma gitmeye başladı.

    diğer kullanıcılarında orjinaline sadık tasarımlar yapması da üreticilerin kendi bodykitlerini yaparak hem orjinal hemde biraz modifiyeli araçlar yapmasına bağlıyorum (audi'nin s-line'ı gibi)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •