User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
22 sonuçtan 20 ile 22 arası

Konu: Bmw 0-100 hızlanma süresi sorunsalı...

  1. #20

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Fransa
    Mesaj
    1.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı başalp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En kısa zamanda aracı deneyecem... peki nasıl bir kalkış önerirsiniz? araç otomatik dsc açıkmı olsun kapalı mı olsun? vtes triptonik 1 de kalkayım? direk otomatiktemi kalkayım? sportta kalkmanın bir faydası olur mu? akşam mı kalkayım sabah mı? yani yanan farlar elektirik filen aracın gücünü etkiler mi?
    Otomatik vites arabayı kaldırmanın en hızlı yöntemi aşağıdaki gibi ama bunu sakın yapma, tork konvertörüne zarar vermen işten bile değil.

    When launching a car with an automatic transmission, a technique called power braking is used. After properly staging the car at the drag strip's staging lane, tightly hold down the brake with one foot, while slowly applying the accelerator peddle with the other foot. The car's engine RPM (revolutions per minute) should slowly increase to a point where the car will either start to move or start spinning the tires. Hold down both the brake and accelerator peddles just below the point where the car is starting to move or spinning the tires. When the christmas tree lights reach the last amber light before the green, lift off of the brake and slowly push the gas peddle all the way down. The correct RPM to launch at will be different every car depending on all of the variables mentioned earlier. Start conservative with the first launch and keep increasing the RPM at which the car is launched at during the subsequent runs. If the car starts spinning the tires after the launch, lower the launch RPM and try again.
    If you don't go when you want to go, when you do go, you'll find you're gone.

  2. #21
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı başalp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En kısa zamanda aracı deneyecem... peki nasıl bir kalkış önerirsiniz? araç otomatik dsc açıkmı olsun kapalı mı olsun? vtes triptonik 1 de kalkayım? direk otomatiktemi kalkayım? sportta kalkmanın bir faydası olur mu? akşam mı kalkayım sabah mı? yani yanan farlar elektirik filen aracın gücünü etkiler mi?
    duz ve guzel tutan asfalta sahip bir yol bul. Dsc yi kapat, sport konumuna al Drice da dursun arac (manuelde muhtemelen biraz kesicide kalicaktir o yuzden drive dedim kesiciden hemen once vites atabilirsen 200-300 devir once daha verimli olur) sol ayagini frene bas kuvvetlice, sag ayaginla gaza basip aracib kavrama yapmasini sagla ve freni birakinca tam gaz yap. Fren gaz olayinda gaza yarim veya tam gaza yakin sekilde bas ve uzun sure o sekilde kalma max 1-2 saniye. 100 kmh ye kadar cik videodan bak sonra en azindan icin rahat eder

  3. #22
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    96 5,28 GTECH le en uygun asfaltta en az 30 kere denedim 8,3 ile 7,9 arasında değişiyordu otomatik şanzumanda.araç 252.000 deydi.
    bu değerleri baz alabilirsin.ama 10 11 filan çıkmaz merak etme (sorun yoksa)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •