http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32485413/detay
35 liraya sıfır dizel megan alınıyorsa polo vs ufak sınıfa para vermek saçmalıktır bence..
Printable View
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32485413/detay
35 liraya sıfır dizel megan alınıyorsa polo vs ufak sınıfa para vermek saçmalıktır bence..
renolar uygun yakıtı var ama dıgerlerıde ondan cokta farklı deıl bnde olsam polo tercıh ederım eger corsa yenı kasa deılse .eger yenı kasa corsaysa corsa tercıh ederdım..
ilanı okudumda 33 lira falan değil tabiki :)
İLAN RESİMLERİ VE BAŞLIKTAKİ 33000 TL LİK FİYAT FİYAT İLGİ ÇEKMESİ AMACI İLE KONULMUŞTUR, GERÇEK FİYAT VE ARAÇ RESMİ MODELE GÖRE DEĞİŞİR, AŞAĞIDAKİ ÖRNEK, ARAÇ FİYATLARI HAKKINDA FİKİR VERİR.
ÖRNEK FİYAT;
Megane HB Privilège 1.5 dCi 105 bg
Elektrikli açılır tavan Entegre Navigasyon Sistemi Premium PaketLİ
BU ARACI BENDEN ALACAĞINIZ FİYAT : 45.500 TL ,
BAYİ FİYATI İSE: 49.350 TL.DİR
AVANTAJINIZ YAKLAŞIK 4000 TLDİR.
görünüm itibari ile polo derim ama fiyatları biraz yüksek
bu nasıl? 6 ileri 105 lk megane...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31742328/detay
bildigim kadarıyla megane 2 de 105 hp lik motor yok.. 100 hp megane 2 ler.. megane 3 lerde 105 hp olan motor var.
Linea 1.6 mjet emotion
yada 1.3 emotion :)
Özgürün link verdigi spor paket iyiymis ;)
Bu ise 10 numara olur hem 2010 hem 4500kmde hem 10 milyar ucuz sıfırından.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31629170/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0216790/detay? daha da konuşmuyorum vallahi:p
evet sıralama son görüşlerden sonra değişti...
Favori 105 lik Bravo
Plase 100-105 lik Megane II
polo, ibizaya göre zayıf donanımlı olması nedeniyle elendi.. corsa şimdilik yukarıdaki sıralamanın gerisinde eğer çok uygun bulursam düşünürüm..
yok canım o kadar yükseklerde değil gözümüz ama bile yakın gitsek gene bizim içn hardcore bişi:)
işte bakalım bitsinde deneyecez.
.....
O fiyatlara en mantıklısı bravo. DEdiğim gibi sport paket olsun ama... İkisini canlı görmeden almayın derim. Sport paketle emotion.Hem dıştan hem içten çok fark var.
chipli olanlada 100 lük chipli var sitede videosu mevcut bide ona bakın o halde... Focus chiplisi hardcore gidiyor dizellerde buda onun kadar gidiyor işte chiplle. Ama 105 likde 100lik megane chiple öyle gidemiyor.
----
Çünkü zaten araba chipli binilcek stok istenmiyor ;)
FocusII tdci düşünmez misiniz? Collection (90hp), titanium(109hp) ve titanium-X(109hp) donanımları sırasıyla yeteri kadar doludur.
Focus'un tek dezavantajı 5 ileri olması ve 2011 eylülde yeni kasanın satışa sunulacak olması. Megane nın arka koltuklardaki diz genişliği dışında bariz bir üstünlüğü olduğunu sanmıyorum.
Focus gözüm kapalı alırım ben de olsam ama o fiyatlara focus zor.
Misal focus titaniumx 2010 model 33 liraya varmı? 4500kmde? :)
2010 pololar çok guzel bence
Yalnız Megane 1.5 DCI 105 hp lik versiyonu Fiat Grande Punto 1.3 Multijet' ten daha az yakıyor bilginize ;)
Her iki arabayı da kullanmış biri olarak Megane tavsiye ediyorum. O olmazsa Bugatti Veyron 1.3 Multijet modeli var ona da bakabilirsin :D
Polo 1.6 TDi 90 hp
abi sen hiç alman arabasına uzun süre bindin mi veya alman araban oldu mu ? tahminim bu iki sorunun da yanıtının hayır olduğu yönünde.. :)
bence polo veya megane 2 sedan
w140 kasa lpg li s 320 düşünürdüm snin yerinde olsaydm :) olmaz dine kdr dolu olursa olsun ne kdr giderse gitsin reno vw olamaz asla poloyu tercih ederdim marka tercihinden dolayı
alman derken polo gelmedi aklıma :D o kadar soğuk benim için wv
ya wv uçmuş zaten alacaksan garantide çalışan birinin vasıtasıyla alacaksın abi. ya polo falan bunları geç abi benim kuzenimin arabası polo.. bayan olan kuzenimin ama :)
ne bileyim cidden astra 1.3 gayet mantıklı geliyor bunların içinde veya bravo .. ama konfor için alman diyorum ben yine
Polo önerenlere genel olarak bir sorum var.
Alıcak olsanız 37-38lira verip bomboş yol bilgisayarı bile olmayan bir araba alırmısınız
erh-Erhan aşağıdaki yorumu arabam.com'dan aldım. bi bakar mısın?
http://www.arabam.com/TestDetay.aspx...HP -Mayıs 2008
"Bu motor sanki dizel değil
Bravo’nun 1.6 litrelik Multijet motoru 105 HP’lik güç üretirken 1500 d/d’den itibaren kullanılama sunulan 290 Nm’lik tork değeri ile başarılı bir çalışma karakteri sunuyor. Performans konusunda son derece etkili olan 1.6 lt Multijet motor, gürültüsüz çalışma sistemiyle de övgümüzü kazanıyor. Tabii işin bir de yakıt tüketimi yönü var. Söz konusu dizel motor olunca düşük tüketim değerleri her otomobil kullanıcısının hayali oluyor. Açıkçası 1.6 lt Multijet motor testimizi esnasında bu konuda bizi ikna edemedi. Çoğunlukla şehir içinde kullandığımız test aracımız 6.9 lt/100 km yakıt tüketimiyle beklentilerden uzaktı. Performansıyla ‘benzinli motorları aratmayan’ 1.6 lt Multijet motor, tüketim değerleriyle de aynen öyleydi!"
çok mu yakıt tüketiyor bu bravolar?