Aynen Soner abi son kasanin da içinden geçer o kadar diyorum.ızmir reno bayi bizim damat bi gece onun meg3 dci coupe ile cıktım 212 gordum max zar zor, ertesi gun sirketten meg2 dci 105 sedanla cıkmıstım 220yi gectik ayni yerde ki gaza hafif basılı gidiste bile 180lere geliyo cabucak, kısacası bambaska gidiyorlardı.
Bu arada meg3 ithal yerli farkları o kdrla sınırlı deil.
On koltukları tamamen farklı, bel desteklerinden anlayabilirsin en basit sekilde,
Tavan cıtaları,
Ithal 205/55r16 yerli 205/60r16 lastik olcusu kullanıyor ve 3cm civari toplam yukseklik farkı var.yanyana koyup baktık diger kuzenin ithal ile kuzenin yerliyi (coupe deil hb, coupe damadın).
Ic mekan plastik kalitesi apayrı, ithaller cok daha iyi duzeyde.
Meg2 de guzel genel olarak bence direksiyonu cok hissiz ordan kaybeder, geri kalan hersey yeterli.170le giderken otobanda 3 serit birden degistiriyodum gık demedi yol tutusuda tatmin eder, yeterli stok arac icin:)
Meg3 un coupe de denedim yol tutusu, bilen bilir izmirden cesme istikametine giderken otobanın seferihisar cıkısında sola u seklinde bi viraj var, esp acmadan 120ile dondu orayi ve tam puanı aldı:) arkadasta fd6 civic var onun 122 kmde esp yi devreye soktugu yerde 138 ile esp actı coupe , ikisindede ben kullandım aynı cizgide donmeye calıstım mumkun oldugunca.
Kısacası servis hizmeti dusuk tuketim vs de isin icine girince meg 2-3 guzel secim olacaktır abi:) hayırlısı olsun simdiden:)