c segmentinden bir E segmenti işçilik kalitesi bekleniyorsa premium markaya yönelinir tabiki.. oda audi olur büyük ihtimal bmw mercedesde benim fikrim c segmentinde başarılı değil o işte en iyisi premiumda a3 gene.. ama hep aynı şey işte c segmenti ile ne yapıcaksın iş ev git gel ağırlıklı şehir içi sürüşü az yaksın ucuz bakımları olsun yedek parçası ucuz olsun lüksü bol olsun tamamdır..
o dediğin şeyleride bilmiyorum pek mantıklı gelmedi trim sesi C segmentinde alayında bir zaman sonra oluyor.. kimse demesinki golf de yok astrada yok onda bunda yok hepsinde bir zaman sonra oluyor.. ben sıfır aracın bu kadar sıkıntılar vericeğini sanmamki 5 yıl 150 bin km garanti li kafan kulağın rahat araç sürmek varken daha dolu full bir araç sürmek varken dizel az yakan bir araç sürmek varken saatli bomba misali 4-5 yaşında arıza potansiyeli sıfır araca oranla haliyle yüksek çok yakan donanım kalitesi orta sınıf bir araç ben olsam düşünmezdim..
C segmentinde bence bu kadar işçilik ve malzeme kalitesi ön planlı düşünmemek lazım.. düşünülüyorsada a3, bmw 3 kasa falan mercedes c kasa falan bakılması bence en ideali olur.. ceed daha ziyade golf astra bu sınıfla kıyaslamak gerekli şahsi fikrim..





tercihim dizel bi a3 olurdu her ne kadar audiye sıcak bakmasamda ceedle aynı sınıftada olsa ayrı dünyalar olduğu aşikar , i30 ve ceed arkadaşımızda var ikisininde dışı cok güzelde 3-5 sürdükten sonra hyundai ve kianın aslında bir gram ilerleyemediğini anlıyosunuz. hala soğuk nevale kore arabaları bunlar.koltukları eski japonlar gibi sanki tabure ama süs püs gösteriş vs. derseniz kesinlikle 150 bin tl lik araba gibi duruyor.kia falan gelişti demeyin bana evet gelişti sadece dizel otomatik koyar oldu arabalarına 




