User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
26 sonuçtan 20 ile 26 arası

Konu: Yağmurda Otomobil Sürmek

  1. #20
    Frid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.915
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sarı ve beyaz sis konusuna takıldım bende, geçen sefer ki siste herkez xenonlardan şikayetçi degilmiydi
    Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ

  2. #21

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben gaza yüklenmiyorum ama cruise control araçtan araca değişebilir.ben hızlı su birikintisine girdiğimde arac hafif sağa yöneldi ve esp devreye girdi.esp devredeyken cruise controlun pek etki edeceğini düşünmüyorum.çünkü normaldede benim aracımda esp devredeyken yerine göre gaz yemiyor.

  3. #22
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.971
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gece ve yagmurlu havada arac kullanmayı sevmiyorum yagmurlu havada bide camlar bugu oluyo sulanı vs nefret sebebi
    ama camlara yagmur kaydırıcı sıkıp silecek calısrmadan damlaların kayısını izlemek ayrı keyif veriyo bi gun onları izlerken kaza yapıcam
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  4. #23
    mrtngn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    16
    Mesaj
    3.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cruise kontrol olayı bana çok mantıklı geldi, kullanMAMAK lazım yağmurda.

    şöyle oluyor
    diyelim 100km sabite bağlamış gidiyorsun
    ilerdeki büyük su birikintisine araç girdiği anda tekerlekler zıt bir etki ile karşılaşınca yani su ile, anden bir yavaşlama olacak değilmi ? hız düşecek

    cruise kontrolün işi ne? hızı sabit tutmak ,
    o da hız düşünce hızı arttıracak "yani gaza basacak"
    sen o anda hala su birikintisinin içindesin ?
    Dediginiz sey cok mantıklı...Ama bu olayda biraz sürücünün tecrübeside rol oynuyor bana göre..

    Örnegin: ben arabayla hafif bi su birikintisine girsem dahi istem dısı ayagım frene gidiyor alıskanlıktan.Böyle bi durumda arac cruise control'da ise zaten o su birikintisine girdiginde ki arabayı havaya kaldırcak büyüklükte bi su kütlesiyle insan refleks olarak olarak ayagı frene dokunacak,frene dokundugu andada cruise iptal olmus olcak...Yanlısmı düşünüyorum acaba.

    Yani birazda sürücünün tecrübesinde,bilincinde bitiyor olay bana göre

  5. #24
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.717
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam anlasıldı bu konudan tıcarı bı anlam cıkarıorum ben yagmur su kaydırıcı yakında stoklarda ama once bn denıcem ıse yarıyorsa gozlugu olmayanlara mujde dicem
    https://www.instagram.com/maxshineturkiye/

    No coffee!!!

    Hareli köyün polisajcısı !!!

  6. #25

    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    4.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ıspartadan donuste sagnak bır yagmur vardı bunun maılı vardı bende aklımda kalmıs ama harbıden sılecekler zor yetısır durumda
    takarsın raybanı gorus net
    trafık ısıgında yan yana durmusum baska bır aracla ıcındekıler tıp tıp bakıyordu

  7. #26
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cruise kontrol olayı bana çok mantıklı geldi, kullanMAMAK lazım yağmurda.

    şöyle oluyor
    diyelim 100km sabite bağlamış gidiyorsun
    ilerdeki büyük su birikintisine araç girdiği anda tekerlekler zıt bir etki ile karşılaşınca yani su ile, anden bir yavaşlama olacak değilmi ? hız düşecek

    cruise kontrolün işi ne? hızı sabit tutmak ,
    o da hız düşünce hızı arttıracak "yani gaza basacak"
    sen o anda hala su birikintisinin içindesin ?
    peki lastik daha çok dönerse daha çok su tahliye etmezmi ? buda lastiğin zemine oturmasını sağlayabilir, sorun şurda olur sudan çıkarken bi anda aracın fırlaması...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •