Arkadaşlar;
DCCD (Sürücü kontrollü merkezi diferansiyel) ilk olarak hangi STI'da uygulandı,2.0 mı 2.5'mi...ilk olarak 2005'te çıktığını biliyorum ama hangisinde...
Arkadaşlar;
DCCD (Sürücü kontrollü merkezi diferansiyel) ilk olarak hangi STI'da uygulandı,2.0 mı 2.5'mi...ilk olarak 2005'te çıktığını biliyorum ama hangisinde...
Murat CANTÜRK
Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
Renpar Sigorta
info@renpar.net
2005 gdb kasa kodlu 2.0 impreza STİ larda var bu özellik diye biliyorum....yanlışda olabilir![]()
Çıkar at acıları , Giy hadi cicileri ; Herşeyi unutturur Ankara Geceleri...
alla alla :S yanlış mı biliyorum yaa :/ ilk 2005'te denendi diye biliyordum :S
Murat CANTÜRK
Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
Renpar Sigorta
info@renpar.net
heyt bee çekiş 4 tekerdeyken ne fırlıyo yavrum benimeyw kardeşim iyi oldu öğrendiğim...
Murat CANTÜRK
Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
Renpar Sigorta
info@renpar.net
türkiyede 2005 sonrası sti larda var...
sadece bursadaki siyah widebody gc8 de war dcdd ondada komple sti yürüyen var zaten..
eğer başkası bir tane daha yapmadı ise...
Sonradan yapılan isterseniz, Ankara'da birkaç STi şanzımanlı, DCCD'li GC8 var, yukarıda belirtilen Eray'ın Aydın'a sattığı GC8'de var, hatta bir arkadaşımızda Solaris ECU'dan sürülen, üzerinde custom map yazılmış DCCD kontrolerlisi bile var...
Ama resmi ithalat olarak ilki 2005...
Sadece %65 %35
In the STi, the Subaru designers selected the gear sizes in the DCCD to split the input torque in a ratio of 65% Rear: 35 % Front. The WRX and Mitsubishi EVO use 50:50, the BMW 3-Series AWD models and the Porsche Cayenne use 62R:38F.
Kaynak: DCCD Explained
Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|
çok güzel sistem yaadrift yaparken çekişi ver arkaya yanla dur...
Murat CANTÜRK
Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
Renpar Sigorta
info@renpar.net
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)