valla en iyi durumdaki bu desem yeri ve fiyati en uygun olan
http://otomoto.pl/index.php?sect=sea...341&order_by=p
diger 2. el sitelerinede baktim daha iyisi yok olsada bu fiyata degil
valla en iyi durumdaki bu desem yeri ve fiyati en uygun olan
http://otomoto.pl/index.php?sect=sea...341&order_by=p
diger 2. el sitelerinede baktim daha iyisi yok olsada bu fiyata degil
fiyata aldanma bıraz daha bekle daha yenı model daha kullanıslı araclar secmeyı dene mısal 4 kısılık bı arac daha cok ısını gormezmı hıcmı valızın cantan olmuyor hepmı tek kısı suruosun aracı.
bu arada ekleyeyim araci almaktaki amacim drift ogrenmek burasi kar kis memleket ve kullalmis lastik bulmak hic zor degil
birde soyle bir bilgiye rastladim hakkinda bilgisi olan varmi?
The 91-92 year MR2 has a different rear suspension geometry as compared with the 93-95. It is true that the change in geometry was intended to reduce the tendancy to oversteer and most would agree that the modification does just that.
The hotly debated topic is whether the 91 MR2 has a "problem" with oversteer. I'm not sure that there is one answer to this question. So best to enlist the comments of those who know. Abridged comments from the digest are below.
''oversteer'' denilen parca tam olarak ne oluyor?
drift ögrenmek ole lastık le bıtmıyor yanlız oysa nıyetın yanılıosun.
mısal ıstanbul drıft academy bak neler yapıyorlar.
mr2 de lsd yok diye hatırlıyorum ayrıca 163 değil 174hp dir araç. zaten 3sge motorunun 158-174 lük ve beams serileri mevcut mr2 de 174 lük versiyon kullanıldı. 1130kg civarındadır atmosferik versiyon gayet zevklidir
rcbasaran nickli cem abiye mesaj at daha çok bilgi verecektir sana kendisinde atmo mr2 var daha cuma akşam beraberdik![]()
drift amacıyla alıcaksan eğer s13 lere bakmanı öneririm ben mr2 kullanmak ciddi alışkanlık istiyo çünkü ortadan motor arka itişin dengesi ne tam olarak arkadan itişe ne de tam olarak önden çekere benziyo değişik tepkileri mevcut aracın ama çooook zevkli diyorum , sen bilirsin tabibu arada iyice baktırmadan bilmeden alma aracı, motorda sıkıntı olabilir çünkü sağlamdır blok olarak vs ama sonuçta spor araç ve sıkıştırılmıştır illaki 65 yaşında amcadan almıyorsan
![]()
Dengeli bir araç İstanbulda 2000modeli var bunun Sarı ona binmiştim 1.8cc 140hp ama Type R kadar atak bir makine..Bu kasa bizim Türkiyede 5 tane fln var biliyorum araba yurtdışında olduğu için parça sıkıntın olmaz ne de olsa Toyota Motoru var dert etme bence siyah duman atmıyorsa koy benzinini yap Driftini..Millet burda Tofaşlarla öğreniyor Drifti![]()
Drift öğrenicekseniz oversteer iyi birşeydir.Ama ben düzgün kullanıcam diyorsanız kötüdür![]()
Hata değildir eksiklikde değilidr.Bence bu aracın karakterdir.Daha iyi yol tutan bir şasi geliştirip 93den sonra bu arakdan kayma eğilimini azaltmışlardır.Ama diyorsunuz yağışlı ülke felan alışık olmadığınız araç zaten dikkat edin derim.
rcbasarana mesaj attim umarim konuda bilgilerini yakin zamanda paylasir..
araci ekspertiz ettirmeyi dusunuyorum..
aldigim arkadas aslen taylandli kanadada yasiyor ve burdaki okulu bir ay sonra bittigi icin ulkeyi terk edecek. pek sikistirilmis bir araba oldugunu sanmiyorum.
siyah duman olayina dikkat etmedim ama bir sonraki seferde iyice bakarim..
araci pek gunluk kullanmayi dusunmuyorum zaten tepkilerini iyice anlamadan yuksek hizlara cikmayi hic dusunmuyorum. burasi kari kisi bol olan bir ulke umarim cok fazla sorun cikarmaz..
burda s13ler drift yapacagim diye cani cikartilmis durumda ve o kilometrede turbo bir motorun basima is acmayacagindan emin olamiyorum.. :/
s14ler de butceme gore cok pahali diger bir secenek mazda mx-5 ama onlarda genelde 1.6 litre 90 beygir cok agir kalabilir'
1.8lerin 93 model oncesini goremedim hic 93 sonrasi olanlarinda kilometre ucuk ..
cem abi nete girdiği zaman cevap yazacaktır. ben yüksek hızdan bahsetmedim yanlız 70-80 gibi de yanınıza alabiliyorsunuz aracın arkasını![]()
Araç gayet temiz ve diri görünüyor, iç mekandaki yıpranma eskilikten veya hor kullanılmaktan çok, neredeyse yaz boyu üzeri açık dolaşıp güneş ışığına maruz kalmasındandır.
Bu model 3SGE (atmosferik-2000 cc-174 hp-YAMAHA silindir kapağına sahip gayet sağlam bir araçtır)
Sorduğun için söyliyeyim ,standart olarak VTI la kıyaslanmayacak kadar güzel ve zevkli gider, teknik değerlerine bakarsan zaten performansı ortadadır.
Turbo olmaması ekonomik bir bütçeyle alacaksan senin için avantaj, turbolarda bu km lerde sıkıntılar başlıyor.
LSD bu modellerde yoktur.
Parça sıkıntısını ben Tr de çekmiyorum, sen orda hiç çekmezsin
aciklama icin tesekkurler LSD olmamasi kotu dedigim gibi arabayi elimden geldigince drift spece donusturmeyi planliyorum..
birde aklima takilan konu kilitli difransiyel olayi LSD ve kilitli difransiyel ayni sey midir? actirip kaynattirsam olur mu ? olursa ne kadar iyi olur? yada olmazsa kilitli difransiyelin fiyat araligi nedir? nasil bulunur?![]()
Arkadaslar konuyu baska bir secenegin daha eklenmesiyle guncelliyorum;
mazda miata
arac '94 model 190.000 kilometrede 1.8 litre 130 ps bu cuma gunu gidip gormeyi planliyorum..
acikcasi mr2deki pas olayi beni korkutuyor ve lsd olmamasi (mx-5te varmi bilmiyorum) benim icin dezavantaj..
mr2nin kilometresi 230.000 de ve 91 model ikisi arasinda kaldim..
kullanan arkadasin soyledigine gore miata 100kmye 9 litre yakiyor mr2 ise sakin kullanimda 8 agresif kullanimda 12-13 litre yakiyor.
miatayi forumda arastirdim anladigim kadariyla kronikleri olmayan bir arac sizce hangisini secmeli?
fotolar:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Almanyadayken MR2 kullanmıştım, Felaket zevkli bir araçtı, mx-5 te iyidir ama mr2 daha güzel geliyo bana.
Fusion35 ------> OnurD.
mr2 nin zevkini miata vermez, birisi adı üstünde mr (orta motor arka itiş) , diğeri fr (ön motor arka itiş)
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)