User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
39 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Türkiyenin ilk ve tek turbo charger üreticisi

  1. #20
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    helal olsun,büyük cesaret,başarılı olacaklardır şüphesizki,ancak şuan başarısız olsalarda hiç önemli değil bence,önemli olan bir yerlerden başlamış olmak
    inşallah başkalarınada örnek olurlarda,ülkemizdeki firma sayısı artar

  2. #21
    erayakar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    630
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Taktir edilecek bir uygulama ..illaki hatara olacak ama sonunda kalite tuttura bilirse ..insanların yurtdışına bağımlılığı biter

  3. #22
    cahit
    Misafir
    negatif yorumları anlamıyorum biryerden başlamamış olmak bile güzel bu arada porche turbos 997 kasanın bütün hortumları su-hava türkiye üretimi firma adı aklımda değil motor sökülürken görmüştüm yabancılarda bizde olduğu kadar ön yargı yok galiba

  4. #23
    coyete
    Misafir
    umarım dahada geliştirirler kendılerini

  5. #24
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ST-max Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Holset de ağır taşıtlar için turbo üretiyordu diye hatırlıyorum.Yanlışsam üstadlar düzeltsin.Yerli holset buda

    holset çok ciddi büyük bir firma teknoloji üreticisi, kkk schwizter borg warner gibi firmalarla beraber çalışıyorlar zaten


    bence çok güzel gelişme umarım iyi olur
    körler sağırlar

  6. #25
    M.degirmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    246
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı overblack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo gibi önemli bir parçayı konya malı alıp riske girmem şahsen.
    böyle düşündügümüz için kaybediyoruzya ..
    Alıntı Godless Commie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Geçen gün ölçüme gittim, yedek tekerden bile 1200 Hp aldık. O da, takılı bile değilken.

  7. #26
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yurtdışına bir çok araç parcası üretiliyor türkiyede gelir gerisi kendilerini geliştirirler çin malı turbolara güven varsa Türk malı zamanla iyi olur Irak la calısıyorum Türk malı gecerli cin malı gecersiz mesela irak bakanlıklarında kesin emirler var
    mesela aliminyum döküm olarak vag grubu ile calıştıklarını biliyorum
    Cevher Group Official Web Site : Cevher, Döküm, Aluminyum, Aluminium, Enjeksiyon, Gravite, İşleme, Casting, Gravity, High Pressure, Machining, Auto, Giesserei, Kokillenguss, Hochdruckguss, Schwerkraft, Fonderie, Haute Pression, Outillage, Prototype,

  8. #27

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    TheCityofGreenCrocodiles
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha yeni başladılar riske girip almam demiş bunda yanlış bişey yok
    Siz alırmısınız?
    Firmanın hedef kitlesi de zaten sen ben o değiliz
    Traktörcüler turbo dizel diğer motor üreticileri.

  9. #28
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rcbrs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha yeni başladılar riske girip almam demiş bunda yanlış bişey yok
    Siz alırmısınız?
    Firmanın hedef kitlesi de zaten sen ben o değiliz
    Traktörcüler turbo dizel diğer motor üreticileri.
    gt30 ayarında 1 turbo üretsinler malzeme kalitesini vs detayini bildirsinler ben alırım
    ama öncelik fabrika icin gelir şart o tabii bu yönde seri satış yapma amacı olacak

  10. #29
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    CMS ile yıllarca dalga geçtiler, ne oldu? adamlar bir çok markanın OEM üreticisi oldu artık onlar kimseye bakmıyor
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  11. #30

    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Odaklanacakları alan önemli.
    Ülkemizde debriyaj balataları vs. de üretiliyor. Napıyoruz gidiyoruz Exedy vs. alıyoruz. Neden çünkü üretim yapan firmalarda performans otomobilleri yada bizleri hedef alarak üretmiyorlar. Ticari olarak, yani daha çok iş yapabilecekleri alanda, markalaşabilecekleri yönlere yöneliyorlar.
    Bizim gibi azınlığı hedef alarak bir üretim yapacaklarını sanmıyorum. Ama kafalarındaki portföye sahip olduklarında genişletmek için bizim alanımıza uyan kalitelerde de üretim yapacaklardır. O zaman neden tercih etmeyelim ki? Hemde gururla kullanırız.

  12. #31

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    TheCityofGreenCrocodiles
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AEAlmas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gt30 ayarında 1 turbo üretsinler malzeme kalitesini vs detayini bildirsinler ben alırım
    ama öncelik fabrika icin gelir şart o tabii bu yönde seri satış yapma amacı olacak
    Dacia ya diyosun ki ; Audi gibi araba yap alacağım.
    Dacia nın hedef kitlesi ayrı Audi ninki ayrı

    Veya yerli araç typer gibi olsun ilk ben alırım demek gibi bişey
    O durumda yerli üretici zaten dükkanı kapatır

    Saffer in rakibi CZ Turbo veya Sonalika turboları vb dir.
    O kulvarda koşup pazar elde edebilir bu arada mevcut araçların iş mk larının Aftermarket lerinde " yan sanayi" olur cirosunu arttırır üretim kapasitesini kullanır

    Buralarda öğrenme eğrisini yükseltir,cirosunu arttırır argeye cirosunun min %5 ini harcar ondan sonra zaten ülkenin gururu olur
    İşte o zaman acaba yüksek segmentte mi yoksa bulunduğum kulvarda mı koşayım diye fizibilite yapar.bakar nerde fazla para kazanacığım orda devam eder

  13. #32
    ceratoniaorg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Antalya/Kıbrıs
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Büyük üreticiler ilk turbo çıkarttıklarında da illaki bu tarz muhabbetlere maruz kalmışlardır. Ama bu üretici iyi bir arge yaptıktan sonra ortalama 5 sene sonra görmek lazım.
    "Hayatta çok az şey iyi bir önden motorlu ve arkadan itişli otomobili kullanmak kadar eğlencelidir."

    antverse.com

  14. #33
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çinden parça parça getirip burda monte ediyorlar.
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  15. #34
    KSK-VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dönmez debriyaj pal hariç geri kalan tüm malzemeyi kendi üretip satıyor.

  16. #35
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben yakından inceleme fırsatı buldum.mallar bize göre degil zaten boşuna birbirimizi dolduruşa getirmeyelim . traktör kamyon işmakinası vs için üretilmiş .turbolar çin mallarından şuanda bikaç 10-20 tık önde.

    türkler olarak herhangi birisi ne üretirse üretsin direk bokluyoruz.halbuki mühendisler destek olup eksik yerleri söyleseler geliştirsek kendimizi nerdeeeeeeee automechanicada inceledim inş zamanla performans parçalarıda üretirler.

    ayrıca türkiyedeki sanayi malzeme ve üretim olarak dünyadaki çoğu ülkeden iyi.hemen bilip bilmeden bokslamayın.

  17. #36
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kimse konunun tarihine bakmıyor herhalde, 2 senelik konuyu bulmak büyük başarı..

    Güncel bir haber olsa anlarımda, üye ye cevap veriliyor..
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

  18. #37
    brs852 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.627
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birden ön yargılı olmaya gerek yok.. umarım başarılı olur ve zamanla çeşit ağını geliştirirler...

  19. #38

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eski konuları hortlatanlar özellikle mi yapıyor diye çok merak ediyorum..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •