vala sağına soluna bakar incelersin, sen beğenirsen eğer senin içine sinerse araç gider tamirciye yada servise gösterirsin. alırsın. neyi tam olarak anlamak istiyorsun sen?
vala sağına soluna bakar incelersin, sen beğenirsen eğer senin içine sinerse araç gider tamirciye yada servise gösterirsin. alırsın. neyi tam olarak anlamak istiyorsun sen?
AnliyorumFiyat konusunda hiç polemiğe girmicem fakat SI konusunda kişisel fikrim, yan sanayi yağ pompasi ve conta kullanılmadığına, aşırı derece yağ yakmamasına, motor revizyon yapildiysa yapan servisin ve rodajın nasıl geçtiğine öğrenmeni tavsiye ederim. Sana sadece motor kısmı hakkında kendi fikrimi paylaştım herkez buna dikkat edermi bilmem. Ben değişeni olmasına fazla takilmam nihayetinde 92-95 model araçlar bunlar. Özetle Şaselerde oynama yoksa, ciddi kazasida yoksa en fazla 13bin TL ver al.
belirlediğin bütçeye güzel ve dolu sı alabilirsin. aracı bul dış ve iç temizliğine bak içine sinerse iyi bir honda ustasına baktır gerisi hikaye. değişen boyanan falan yalan. km ye çok takılma orj. 200 000 geri çekilen 100 000 den daha iyidir.
şu bir gercek zaten %90 ı geri cekilmiş si 93 model performans arabasında 100 bın km cok nadırdır km takıntım yok sadece kondisyonu duzgun baktıgında işte arabam dıyıp bınecegım bır arabaya sahıp olmak dedıgınız gıbı olması makbuldur araca bakılır begenılırse ustaya gosterilir sonuc netlesır orda.. Ama sanmıyorum belirledigim butceye dolu bir Si alayım
Var emrah merak etmeVarda planladığın tarihe kadar satilmaz inş.
birazda sans kısmet nasip işi diyelim o zaman![]()
bu araba almak ne dert iş yaaylar oncesınden otur pc basına arastır dur araba nedır ne degıldır kronık vakalar parcalar + yönler sunlar bunlar ustune duzgun bır araba bul ws ws
![]()
ve kusura bakmayın tekrar tekrar söyluyorum ılk arabam oldugu ıcın böyle kafanızı şişiriyorum komik gelen bir cok telaffuzum olabılır ben daha işin basındayım meraklıyım heveslıyım ondan dolayı sacma sapan cevaplarım olabılır sımdıden kusuruma bakmayın
Emmooo Yürüyen Araßa Her Zaman Ortalığı KarıştırırŞaka ßir yana Şimdiden Hayırlısı Olur inş. Gönlüne Göre ßir araç mutlaka çıkıcaktır ßulamazsan Sana CzT Anahtarı Hediyemdir ßilirsin Senin Yerin Farklı Çapulcular Kenarda ßeklesin
![]()
plastik aksamlar
km nin düşük olması
fakat bunu iç aksamlardan senin kestirmen gerek
sayaçta yazana guvenme
motor yapılmamış olması ilk tercihin olsun
istanbulu bilmiyorum ama
bu motoru sıfır toplayıp adam etmek kolay değildir
mümkün mertebe şasesinde bir sorun olmasın
eğer motor toplanmış ise
neden toplanmış
kim toplamış
nasıl parçalar kullanmış
bunları öğrenmelisin
ama öncelik motordan sonra plastik aksamları fitilleri olsun
arabanın temiz olup olmadıgını oradan kestirmen daha kolay olacaktır
düşük km li ara sıra çıkıyor
ben ilk sahibinden 109.binde garajın birinde buldum aldım
sabredersen illaki rastlarsın
internette hiç ummadıgın ilanlardaki araçlar
çok temiz çıkabiliyor![]()
Bir tecrübe aktarayım.
Bir arkadaşım 92 model bir si beğenmişti, bütçesi çok kısıtlıydı.Araba bildiğimiz bitikti kaporta ve içmekan olarak.Tek güvencemiz 5 bin km önce yenilenmiş motordu.Uyarılarıma rağmen dinlemedi aldı.Komple kaporta boya janttı lastikti iç mekandaki eksiklerdi herşey çözüldü dönüp bakılcak bir araç haline geldi.Aracı alalı daha 1000 km olmamışken hararet bi anda yükseldi ve kol çıkardı
Kaportada dikkat edilmesi gerekenler aynı zaten..Si a özel dikkat edilmesi gerekenler kapı cam fitilleri orjinalleri çok pahalı.Yağ pompası su pompası contası gibi parçaların orjinal olması çok önemli, yaşlı motora ilk iflas bayrağını çektiren parçalar bunlar
Ayrıca yan sanayi parçaları o kadar fazla ve ucuz ki hiç sıkıntı çekmezsin.Motorunuda toplamak hiç zor ve pahalı olmadı bizim için.Şimdi rodajı yapıldı mis gibi biniyor arkadaşım![]()
egerkı motora gırmeye kalkarsam buyuk ıhtimal orjınal parcalarını degılde modıfkasyon parcalar kullanırım sonucta motor yaptırıyorsun örnegın 1.ooo tl werecegıne 1.5oo werırsın pıstonu farklı kullanırsın tamamen ornek werıyorum. motor sıfırlatma mantıgı benım ıcın bu orjınalını koymam dıye dusunuyorum ama o zaman durumlar ne getırır bilemem belkıde orjınalı bıle degıl tamamen yan sanayı pistondu kayıttı contaydı bılmem neydı kullanırım tamamen butceye baglı butce yerınde oldugu surece sorun yok =) ama gercekten dıkkat edılmesı gereken yağ pompası su pompası bunları Sİ cılardan herkes soyluyor gercekten bu kadar pahalımı yahu... ve fitiller sanmıyorum kı orjınal kalıp kondısyonu duzgun olsun sonucta yaşlı bır araba ama belkı sansım yawer gıder gozu gıbı bakıp sıkışıp satan bırını bulurum![]()
geçmişine bakmıcan şuan eli yuzu gideri düzgünse alınır
antalyadan abime aldık ilk sahibinden adam emekli subaymış bakımlarını hiç aksatmamıs herneyse km si 250 binde ve değişeni yok aracta sadece güneş yanıkları var oda cok normalkaç yaşında araba bunlar aşırı olmamak kaydıyla km sine fazla takılmayın
hareket halinde aracta tık ses yok gecenlerde şıkırtı sesinden dolayı yataklarını açtık fabrikadan cıkan honda yatakları cıktı üzerinden ve inanın daha çizik yok
kaporta boyada bişekilde halledilir şaselerine vs bakmak lazım motoru nasıl hiç rektefiye olmusmu bakımları vs zamanında yapılmışmı değişen parcalar oem mi kullanılmıs
![]()
Emrah keşke paran şuanda cebinde olsaydı Kenan abinin NZ yi alırdın herşeyiyle tam istediğin gibi bi Sİ dı
Neyse sağlık olsun 4 kapı istersen İmola red cam sunrooflu 94 sonu var sende biliyosun zaten kader kısmet diyelim o zamana
Bide orjinal parçaları mesela orjinal yağ pompası serviste 450-500 gibi bi fiyattı alıcak olduğunda dikkat edilmesi gerekenleri zaten yazmışlar anlamayan adamlarla gitme o yeterzaten Serkan abininde Honda konusunda hem tanıdıkları hemde bildikleri var o zaten sana fazlaca yardımcı olacaktır
![]()
gecmısıne su yonde bakıyorum kazası degısenı warmı degısenden zıyade şaselerde oynama war mı. fakat su yonde bakmıyorum yok eskı sahıbı catara patara sıkıyordu suydu buydu zaten bu araçlar devir araçları bu arabayı asıl sıkmazsan motor tursuya baglıyor sagırlasıyor.. sıkılmıs olsun ama adam yagını suyunu duzgun degıstirsin ama ben bu tarz araclarda bu motorun saglıklı oldugunu bıldıgımde anlayabılırmıyım onu bılmıyorum onun ıcınde arkadasların tawsıyelerınde oldugu gibi aracı ılk once begenecez sonra ustaya gıdecek
baktıgın esay ların 3. pistona blokta denk gelen yer neresıyse oraya dikkatlıce bak , d16a9 genelde sıkıştırmalarda 3. pistonu yaglama sorunu oldugundan kol cıkarmış olabılır , ben 10 tane esay gördüysem motor kırmış hepsı 3 nolu pıstondan kırmıştı![]()
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
aynen faruk dedıgım gıbı yaza dogru alacam saglık olsun kenan abının Si kondısyon kaporta boya cok ıyı durumdaydı zaten böyle bır durum olursa serkan abıyle beraber gıdıp bakacaz işte ama kendımde araca bakıp eleyıp yanına gıtmek lazım sonucta bir sürü Si var adam bunlarla mı ugrasacak ısıylemı adamın onune 2 tane 3 tane Si koydukmu elemesı bızım ıcın kolay olur dıye dusunuyorum. Ve Sedan dusunmuyorum hb hosuma gıdıyor hafifte bır kamber tadından yenmez![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)