User Tag List

Sayfa 6/7 İlkİlk ... 4567 SonSon
123 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: Siz ne yapardınız!

  1. #96
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enes git konuş hondaya şikayetinı ilettiğin anda değiştirmek zorunda olucağını onlarda çok iyi biliyorlardır

    ki ustan bile kullanıcı hatası yok demesi senin için yeterli oyle veya boyle değiştiricekler onu sabretme bu sefer sakin olma


    ben hyundaiden okadar çok şey yaptırdmki garantiden deri direksoynum soyulsa garantiye sokturdum

    ki yaylarım yüzünden amortisorum on takımım zarar gorse garntiden yapıyorlar tamamen onların insiyatfinde kabul etmeyenlerde onlardır kesinlikle

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  2. #97
    mrtngn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    16
    Mesaj
    3.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bi parcanın garanti kapsamında olmasa dahi ordaki calısan servis yetkilisi müdürü ustası onu rahatlıkla garanti kapsamından değiştirebilir halledebilir.Hersey onların elinde nerdeyse.Biraz daha baskı yap sonuca ulaşamazsan honda merkeze mail yada telefon ac. Pesini bırakma sakın

  3. #98

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçmiş olsun. Umarım bir çözüme kavuşur konu.

    Servisden parça sipariş etmek için bile gitmekden hoşlanmıyorum malesef.

  4. #99
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Garanti kapsamına girmedi cebimizden vericeğiz yine.Servis müdürüylede konuştuk anladığım kadarıyla işçilik ücreti almayarak,baskı balatayı geliş fiyatından vererek yok klima dezenfeksiyonuyla filan bizi geri kazanmayı hedefliyor Sonuç itibariyle 670 tl ödeyeceğim tekrardan.

    Olayın teknik açıklamasınıda yapiyim , tamamen ayıplı mal yüzünden bu durumdayız.Baskı balata sorunlu,problemli, hatalı üretim.Hiç bir zorlamaya maruz kalmadığı,rodaj dahi yapıldığı halde baskı balata bildiğimiz kırılmış.Balatanın sıyrıldığını gösteren ( sert kullanıma dayalı) balata tozu bile yok içerde.Gel gelelim ayışığının sözü honda türkiyeye geçemiyormuş o yüzden bizim kişisel olarak baskı kurmamız gerekecek.

    İbrahim ustayada teşekkür ediyorum baştan sona ilgilendi hatta servis müdürüne balatayı gebzedeki fabrikaya bile götürmeyi teklif etmiş. ama iş ondan çıktı honda türkiyenin kalitesi müsade etmiyor müşterinin mağduriyetini gidermeye.

    Ben çoğu kişinin prestijsiz kalitesiz gördüğü hyundai markalı aracımda dahi 5 yıl garanti süresince baskı balata, ön iki amortisör , yakıt deposu ve yakıt pompası , direksiyon simidi , vites topuzu , ön fren diskleri ve daha aklıma gelmeyen bir çok parçayı garanti kapsamında ücretsiz değiştirttim.Müşteri memnuniyetinin ne demek olduğunu biraz etrafına bakıp öğrenmeleri lazım.

    İlgilenen herkese teşekkürler...

  5. #100
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zamanında on takımı olcturmek ıcın gıtmıstım ayısıgıne rotu sapması vs sı drken makıneye soktular aracı bnde sonucu bekleyene kadar ordakı gorevlılerden bırıyle konusmustum saolsun baya ılgılendı benle.yedek parcanın yanındakı sandalyede otururken her gelen servısetekı calısan telefonu elıne alıp servısetekı arac sahıplerını arayıp balatız bıtmıs degıstıreluımmı dıyordu kı en az 10 kısıyı aradılar 1 saatte hepsıde madem ole degısın dedı .yazık gunah ısını guzel yapıyorlar ama bazende bıraz cık yedek parca stogunu bıtırmeye calısıyorlar sanırım.he bndede 5 kurus para ıstememıslerdı.
    https://www.instagram.com/maxshineturkiye/

    No coffee!!!

    Hareli köyün polisajcısı !!!

  6. #101
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Enes-x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Garanti kapsamına girmedi cebimizden vericeğiz yine.Servis müdürüylede konuştuk anladığım kadarıyla işçilik ücreti almayarak,baskı balatayı geliş fiyatından vererek yok klima dezenfeksiyonuyla filan bizi geri kazanmayı hedefliyor Sonuç itibariyle 670 tl ödeyeceğim tekrardan.

    Olayın teknik açıklamasınıda yapiyim , tamamen ayıplı mal yüzünden bu durumdayız.Baskı balata sorunlu,problemli, hatalı üretim.Hiç bir zorlamaya maruz kalmadığı,rodaj dahi yapıldığı halde baskı balata bildiğimiz kırılmış.Balatanın sıyrıldığını gösteren ( sert kullanıma dayalı) balata tozu bile yok içerde.Gel gelelim ayışığının sözü honda türkiyeye geçemiyormuş o yüzden bizim kişisel olarak baskı kurmamız gerekecek.

    İbrahim ustayada teşekkür ediyorum baştan sona ilgilendi hatta servis müdürüne balatayı gebzedeki fabrikaya bile götürmeyi teklif etmiş. ama iş ondan çıktı honda türkiyenin kalitesi müsade etmiyor müşterinin mağduriyetini gidermeye.

    Ben çoğu kişinin prestijsiz kalitesiz gördüğü hyundai markalı aracımda dahi 5 yıl garanti süresince baskı balata, ön iki amortisör , yakıt deposu ve yakıt pompası , direksiyon simidi , vites topuzu , ön fren diskleri ve daha aklıma gelmeyen bir çok parçayı garanti kapsamında ücretsiz değiştirttim.Müşteri memnuniyetinin ne demek olduğunu biraz etrafına bakıp öğrenmeleri lazım.

    Honda Ayışığıda müşteriyi mağdur etmemek için cebinden 670 tl veremeyecek kadar büyük bir şirkettir benim gözümde.

    İlgilenen herkese teşekkürler...

    Bu uşaklar gibi verecektin kalayı ....

    BORKED
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  7. #102

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.080
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dediğim gibi kşke yanında 1 avukat olsaydı, 2-3 kanuni madde saysaydı servis müdürüne...
    Okumadan imzalamam.....

  8. #103
    KVB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir / TÜRKİYE
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Enes, çok yumuşak yüzlüsün kardeşim kusura bakma... Yıksaydın ortalığı sonuç böyle olmazdı...

    Gerçi ortalığı yıkmana da gerek yok... Senin de dediğin gibi Hyundai'de ben söylemeden bile periyodik bakımda aracı test ederken vites kolunun sert olduğunu fark edip vites kablolarını değiştirmişlerdi, yine ben hiç şikayet etmediğim halde aynı bakımda viraj gergi lastiklerini z rotlarını garantiden değiştirmişlerdi... Ne tanıdık ne birşey, sabah bırakmıştım arabayı, akşam alırken 2 sayfa dolusu garantiden değişen parça faturasıyla dönmüştüm... Honda'da durum farklı demek ki...

  9. #104
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enes bana okurken daral geldi..
    çok merak ettim olgar nerdeydi bu olaylar olurken ?
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

  10. #105

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    izmir-gaziemir
    Mesaj
    845
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Enes-x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Garanti kapsamına girmedi cebimizden vericeğiz yine.Servis müdürüylede konuştuk anladığım kadarıyla işçilik ücreti almayarak,baskı balatayı geliş fiyatından vererek yok klima dezenfeksiyonuyla filan bizi geri kazanmayı hedefliyor Sonuç itibariyle 670 tl ödeyeceğim tekrardan.

    Olayın teknik açıklamasınıda yapiyim , tamamen ayıplı mal yüzünden bu durumdayız.Baskı balata sorunlu,problemli, hatalı üretim.Hiç bir zorlamaya maruz kalmadığı,rodaj dahi yapıldığı halde baskı balata bildiğimiz kırılmış.Balatanın sıyrıldığını gösteren ( sert kullanıma dayalı) balata tozu bile yok içerde.Gel gelelim ayışığının sözü honda türkiyeye geçemiyormuş o yüzden bizim kişisel olarak baskı kurmamız gerekecek.

    İbrahim ustayada teşekkür ediyorum baştan sona ilgilendi hatta servis müdürüne balatayı gebzedeki fabrikaya bile götürmeyi teklif etmiş. ama iş ondan çıktı honda türkiyenin kalitesi müsade etmiyor müşterinin mağduriyetini gidermeye.

    Ben çoğu kişinin prestijsiz kalitesiz gördüğü hyundai markalı aracımda dahi 5 yıl garanti süresince baskı balata, ön iki amortisör , yakıt deposu ve yakıt pompası , direksiyon simidi , vites topuzu , ön fren diskleri ve daha aklıma gelmeyen bir çok parçayı garanti kapsamında ücretsiz değiştirttim.Müşteri memnuniyetinin ne demek olduğunu biraz etrafına bakıp öğrenmeleri lazım.

    Honda Ayışığıda müşteriyi mağdur etmemek için cebinden 670 tl veremeyecek kadar büyük bir şirkettir benim gözümde.

    İlgilenen herkese teşekkürler...
    bir arka sayfada ustanızın yazısını gördüm..o yazıdan sonra açıkçası ustanızın bu işle dediğiniz gibi uğraştığı bana pek inandırıcı gelmedi..sizin gibi beyfendi biri olmasına rağmen karşısında kalkıp o mesajı yazıyorsa buraya bence sizde samimiyetini pek itimat etmeyin geçmiş olsun tekrardan

  11. #106
    mert_leon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul,tekirdağ
    Mesaj
    2.044
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    helal olsun çok sabırlı biriymişssiniz. bu saatten sonra inşallah aracınızın ve sizin başına böle olaylar gelmez..

  12. #107
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla enes ben olsam yaptırmam parasın verip 800km ne ki ya servis istemediği için değiştirmedi diyorum ve bunu savunuyorum ben herşey servis insiyatifindedir herzaman müşteri memnuniyeti adına bir kozları ellerinde vardır inanmıyorum ben yok honda değiştirmiyor laflarına kimse kusura bakmasın ...

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  13. #108
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben olsam servisi birbirine katardim
    Arabami subab ayari icin goturdugumde teste diye cikip gazlayip geldiler araba gelince kaputa baktim alev gibi ve direk benim sarteller atti servisi birbirine kattim. Arabamla nasil gazlarsiniz Allah korusun bisey olsa bu arabadan baska yok 50 milyarda verseniz arabamin yerini tutmaz subab ayarida tutmayacak gazlanmamasi gerekiodu falan dedim.
    Subab ayarinin ucretini yariya indirdiler, polen filtresi vs degismisti onlarida hediye ettiler ve not dustuler ayni islem icin tekrar gelinirse ucretsiz yapilacaktir diye.
    Edit: Serviste calisan bir arkadasim vardi ona guvendigim icin gittim sagolsun cokda ilgilendi ama cocuk bi ara carsiyami ne bi yere gitmis zaten ne olduysa o yokken oldu.

  14. #109
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayipli maldan davaacarim deseydin tum masraflarini karsilamak zorunda kalirlardi...tuketici mahkemesi normal mahkeme gibi deil cabuk sonuc aliniyor...
    06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive

  15. #110
    Muharrem C.80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul-Westside
    Mesaj
    838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vay be burda bile hyundai'dan baya memnun müşteri var müşteri memnuniyeti düşüyor (%90ın altına) diye toplantılar yapıyoruz bizde

  16. #111
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dün honda türkiyeye şikayet formu göndermiştim.İnceleyip ayışığı ile görüşmeler yapmışlar.Ayışığı servis müdürü Alihan beyin bizim memnuniyetimiz için honda türkiyedende biraz destek talep ederek bize hiçbir ücret yansıtmamak için çabaları sonuç vermiş. parçanın hala kullanıcı hatası sonucu hasar gördüğünü düşünselerde müşteri memnuniyeti adına bize herhangi bir ücret yansıtmayacaklar.Baskı balata yenisi ile değişiyor yarında çok şükür arabamı teslim alıyorum.

    İlgilenen herkese teşekkürler bilginize..

  17. #112
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Enes-x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün honda türkiyeye şikayet formu göndermiştim.İnceleyip ayışığı ile görüşmeler yapmışlar.Ayışığı servis müdürü Alihan beyin bizim memnuniyetimiz için honda türkiyedende biraz destek talep ederek bize hiçbir ücret yansıtmamak için çabaları sonuç vermiş. parçanın hala kullanıcı hatası sonucu hasar gördüğünü düşünselerde müşteri memnuniyeti adına bize herhangi bir ücret yansıtmayacaklar.Baskı balata yenisi ile değişiyor yarında çok şükür arabamı teslim alıyorum.

    İlgilenen herkese teşekkürler bilginize..
    Dediğimi mi uyguladın

    Hadi cok sevindim senin adına Enescim gule gule kullan

  18. #113

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Enes-x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün honda türkiyeye şikayet formu göndermiştim.İnceleyip ayışığı ile görüşmeler yapmışlar.Ayışığı servis müdürü Alihan beyin bizim memnuniyetimiz için honda türkiyedende biraz destek talep ederek bize hiçbir ücret yansıtmamak için çabaları sonuç vermiş. parçanın hala kullanıcı hatası sonucu hasar gördüğünü düşünselerde müşteri memnuniyeti adına bize herhangi bir ücret yansıtmayacaklar.Baskı balata yenisi ile değişiyor yarında çok şükür arabamı teslim alıyorum.

    İlgilenen herkese teşekkürler bilginize..
    Çok iyi olmuş enes, ilgilenen herkeze ayrıca teşekkürler diyelim o zaman
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE .

  19. #114
    mrtngn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    16
    Mesaj
    3.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bununla geçmiş olsun dostum.İnsanı nekadar sakin nekadar iyi niyetli görürseler okadar üstüne geliyolar ve kabul ettirmeye calısıyorlar.Artık bu tüm servislerde prosedür gibi bisey olmus durumda.Biraz diş göstermek yetiyor

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •