User Tag List

Sayfa 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
106 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: --del sol vti almak?--

  1. #20
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ENGean Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    genelde bunlar ıcın 167hp dio fabrıka verisi ? :S
    vtı lar içinde 170 180 hp die sallayanlar war bnm bildiğim 150 olduğu
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  2. #21
    Skyhawk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bulawayo/Zimbabwe
    Mesaj
    5.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vtı lar içinde 170 180 hp die sallayanlar war bnm bildiğim 150 olduğu
    B16A2 benim bildiğim kadarıyla 160 HP

  3. #22
    Anıl E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/Sivas
    Mesaj
    9.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim çok hoşuma gidiyor del sol 'lar ,temizi bulunursa alınabilir
    imzasız..

  4. #23
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vtı lar içinde 170 180 hp die sallayanlar war bnm bildiğim 150 olduğu
    vtı ya 180 dıyen sahıne de 110-120hp der, bızım bakkal bile artık blilyo vtı ın 160 oldugunu
    nys
    bu arac önden cekısmı-arkadan itişmi ?

  5. #24
    onn_dear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    TR-MERSIN
    Mesaj
    2.956
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Temel Özellikleri:
    Diğer Adları: Honda Civic del Sol, Honda CRX
    Üretim: 1992 – 1998
    Şase: EG1, EG2, EH1, EH6
    Önceki Model: Honda CR-X
    Sonraki Model: Honda S2000
    Araç Sınıfı: Kompakt Spor
    Kasa Tipi: 2-Kapılı Roadster
    Düzen: FF Düzen (Motor önde, önden çekişli düzen)
    Motor Seçenekleri: D15B7 1.5L 102 hp I4
    D16Z6 1.6L 125 hp (93 kW) I4
    B16A3 1.6L 160 hp (120 kW) I4
    D16Y7 1.6L 106 hp (79 kW) I4
    D16Y8 1.6L 127 hp (95 kW) I4
    B16A3 1.6L 160 hp (120 kW) I4 1994-1996 OBD1
    B16A2 1.6L 160 hp (120 kW) I4 1993-1997 OBD2
    Aktarma: 4-ileri Otomatik
    5-ileri Manuel
    Akslar Arası Ölçü: 2370 mm (93.3 in)
    Uzunluk: 4005 mm (157.6 in)
    Genişlik: 1695 mm (66.7 in)
    Yükseklik: 1255 mm (49.4 in)
    Yakıt Tankı: 45 L (12 US gal; 10 imp gal)
    History;
    1.6 GLI corolla / 1.6 IES civic / 1.4 IS civic/ 1.6 TDCI focus2 / 1.6 TDCI focus3 / 1.2 TSI Golf7 / 1.4 TSI Leon FRed / 1.6TDI DSG B8 Passat / Audi A3 Sedan 1.6TDI DSG

  6. #25
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şanzıman oranı farklı ek vti lerden.

  7. #26
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onn_dear Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Temel Özellikleri:
    Diğer Adları: Honda Civic del Sol, Honda CRX
    Üretim: 1992 – 1998
    Şase: EG1, EG2, EH1, EH6
    Önceki Model: Honda CR-X
    Sonraki Model: Honda S2000
    Araç Sınıfı: Kompakt Spor
    Kasa Tipi: 2-Kapılı Roadster
    Düzen: FF Düzen (Motor önde, önden çekişli düzen)
    Motor Seçenekleri: D15B7 1.5L 102 hp I4
    D16Z6 1.6L 125 hp (93 kW) I4
    B16A3 1.6L 160 hp (120 kW) I4
    D16Y7 1.6L 106 hp (79 kW) I4
    D16Y8 1.6L 127 hp (95 kW) I4
    B16A3 1.6L 160 hp (120 kW) I4 1994-1996 OBD1
    B16A2 1.6L 160 hp (120 kW) I4 1993-1997 OBD2
    Aktarma: 4-ileri Otomatik
    5-ileri Manuel
    Akslar Arası Ölçü: 2370 mm (93.3 in)
    Uzunluk: 4005 mm (157.6 in)
    Genişlik: 1695 mm (66.7 in)
    Yükseklik: 1255 mm (49.4 in)
    Yakıt Tankı: 45 L (12 US gal; 10 imp gal)

    tşkler bılgıler ıcın acaba bızım bu TR dekılerın motor kodu tam olarak ne gecıyo :s

    bide önden cekısmı bu araclar arkdan ıtısmı? bılgısı olan warmı?

  8. #27

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Fransa
    Mesaj
    1.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    del sol alacağıma miata alırım şahsen
    If you don't go when you want to go, when you do go, you'll find you're gone.

  9. #28

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TR den 2 farklı motor çeşidi var delsolun .

    B16A2 ve D16 motorlu olanları var . B16A2 nin manuel genelde - otomatiği nadir.

    araç civic vtec ile 1e1 aynı motor, beyin vtecden farklı olarak P30 dur.

    standart vtec kadar hızlı değildir ama arada çok fark da yoktur.

    kronik bazı problemleri var onun dışında araç bildiiniz honda sağlamlığnda.

    Önden çekerdir Del-Sol

    B16A1 dediğimiz motor del-soldan bir önceki kasa CRX lerde ve EF civiclerde var .

    piyasası 13 ile 20 arasında değişir. gerçekten temizi çok az kaldı.

    Airbag yok del-sollarda , ABS standart.

    başak detay soru varsa elimden gelidğince yanıtlayayım

  10. #29
    onn_dear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    TR-MERSIN
    Mesaj
    2.956
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ENGean Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tşkler bılgıler ıcın acaba bızım bu TR dekılerın motor kodu tam olarak ne gecıyo :s

    bide önden cekısmı bu araclar arkdan ıtısmı? bılgısı olan warmı?
    Önden çekişli, tr ye odb1 ve odb2 motor girdi diye biliyorum, vti ile şanzıman oranları farklı.
    History;
    1.6 GLI corolla / 1.6 IES civic / 1.4 IS civic/ 1.6 TDCI focus2 / 1.6 TDCI focus3 / 1.2 TSI Golf7 / 1.4 TSI Leon FRed / 1.6TDI DSG B8 Passat / Audi A3 Sedan 1.6TDI DSG

  11. #30
    nitrO_Oxide - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    turkiye/istanbul
    Mesaj
    4.464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rakamına gore gayet keyifli bi arac heleki bide 2. arac olcaksa mantıklı
    Bazen Diyorum Kendime,Ne Çok Değer Vermişim Değersizlere...

  12. #31
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    TR den 2 farklı motor çeşidi var delsolun .

    B16A2 ve D16 motorlu olanları var . B16A2 nin manuel genelde - otomatiği nadir.

    araç civic vtec ile 1e1 aynı motor, beyin vtecden farklı olarak P30 dur.

    standart vtec kadar hızlı değildir ama arada çok fark da yoktur.

    kronik bazı problemleri var onun dışında araç bildiiniz honda sağlamlığnda.

    Önden çekerdir Del-Sol

    B16A1 dediğimiz motor del-soldan bir önceki kasa CRX lerde ve EF civiclerde var .

    piyasası 13 ile 20 arasında değişir. gerçekten temizi çok az kaldı.

    Airbag yok del-sollarda , ABS standart.

    başak detay soru varsa elimden gelidğince yanıtlayayım
    cok cok tşkler, bu delsol lerden normal vti lar gıbı 5500 de vtec acıyor o zman ??

    + motor modıfıyesıne gırıdıgmz zaman ugrastırmaz o zmn

    kronık olarak ne ssorunlar war, nelere dıkkat etmek lazım?

  13. #32
    Tugral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üzerlerindeki motorlar b16a1 arkadaşlar 150 hp olması lazım ufak tefek 1 2 parçası farklı normal vtı motorundan
    yanlış. B16a1, 2.gen crxlerde kullanılan motordur. Delsollarda b16a2 motor vardır ve vteclerinkiyle aynıdır. tek farkı sanzuman oranı biraz daha uzun. 160hp vti motor. Kronik sıkıntısı tavandan su kacırmasıdır. Fitilleri vs. gibi donanımları düzgünse motor ve ön düzen parçaları kolay bulunur. Geri kalan parçalar getirtilir
    Dört tekerlekle uçar gider kelebek gibi
    Otobanlarda açar renk renktir çiçek gibi
    Güzel havada var mı onunla gezmek gibi
    Ayağı yerden kesen güzellik otomobil

  14. #33

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet , dediğiniz gibi 5500 de vtec açar

    motor modifiyesi uğraştırmaz vtecle aynı tüm parçalar . beyin ve tesisat hariç .

    kronik sorunları , cam fitillerinden su alır , bagaja stoplardan su alır . tavanından su alır süzgeç gibi deyim yerindeyse. fakat çözümleri var tabiki.

    ABS si problemli benim gördüğüm çoğu del-sol un . benimkide problemli ABS ışığı yanıyor şu anda beyinin değişmesi gerekiyor , e-bay de çok ufak paralar aslında fakat henüz fırsatım olmadı .

    alırken abs ile ilgili sorularınızı satıcıya yöneltin , kadranın arkasına direnç koymak vs gibi numaraları var abs ışığını söndürmek için .

    dükkat edilmesi gerekenler tabiki her arabada olduğu gibi geçmişi. onun dışında del sol süspansiyon yapısı ve kendi yapısı itibari ile sert bir araçtır . civic kadar konforlu değildir standart hali. bundan sebep tıkırlılıdır içi. eğer çok kıl adamım diyorsanız bunlara dikkat edebilirsiniz. fakat çözümü olmayan şeyler değil .

    benim 2 sene içnde yaşadığım sadece 2 problem oldu . 1 tanesi distribütör 2.si de bobin. bunların dışında mekanik herhangi bir problem yaşamadım . yağ - su devam . Hondanın güzelliği.

    sadece kısa son dişli ile vteclerle yürüdüğü söyleniyor. fakat ben denemedim bunu orjinal tutmaya çalıştım elimden geldiğince , deneyen arkadşlar daha net bilgi verir.

    delsol alındıktan sonra benim gözümde yapılması gereken ilk işlem , araçtadi bagaj fitili dahil "tüm" fitillerin sıfırı ile değiştirilmesi. bu işlemden sonra su alma yad rüzgar sesi problemlerinin tamanının önüne geçilmiş olunuyor.

    aslında bu sadece del sol'un değil , çerçevesiz cam olan tüm araçların problemi . S13de de benzer şeyler yaşadım .

    genel oalrak bu şekilde.

    2 senede ben çok keyif aldım araçtan , her ne kadar çok kullanamasamda , tavanı bagaja koyduktan ve 3 camı da açtıktan sonra inanılmaz keyifli oluyor yazın.

    üstü açıkken 160km/h a kadar da çok rahatsız etmiyor.

    ayrıca üstü açıkken orj kapalı filtre bile olsa motor sesi içeriye çok güzel geliyor.

    ayrıca vites geçişleri de short shifter lı civicden daha kısadır.

    genel olarak ben seviyorum .

    benim gözümde del solun eksikliği süspansiyonların sert olması ve vasatın altında yol tutuşu . onun dışında çok keyiflidir.

  15. #34
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben sana bi pm atııym dur

  16. #35
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b16a2 160
    b16a1 150 hp
    ba6a1 crx vtec ve si R larda war ef kasa vteclerde çıkıyor
    bunun dışında del solun oem bazı paçaları vti dan daha eski olduğu için vti da daha gelişmiş
    del sol volan ağır vti a nazaran
    bole bikaç parçası daha deişik bunun dışında şanz oranı 4.40 çoğunun tabi
    2. araç diince yıllardır del sol kullanıyorum hiç 2 kişilik olduğundan şikayetçi olmadım
    4 kapılı arabamızda war hiç sırtımda birini taşımadım

  17. #36
    Bad-Fast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    2.181
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Spawn çok güzel bilgiler paylaşmışsın hafızamda yer edicek del sol almayı düşünüyorum ilerde tşkler bilgiler için

  18. #37
    0zan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    855
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ABS si keşke hiç olmasa denecek kadar kötüdür, fren mesafesini 10m daha uzattığını düşünüyorum,
    tepesinden her daim su alır, rezil eder yağmurda,
    asla indirmeye gelmiyor, kesinlikle yol tutmuyor vızır vızır kayıyor, kullandığım yol tutuşu en kötü olan arabadır. virajda arkasını hemen bırakıverir, şanzuman sorunludur. İkidebir sekromenç bozar, Egzoz takıldığında dünyası değişir rolanti tutmaz..v.b.

    Sonuç olarak performans için kullanacaksan tavsiye etmiyorum, Ancak gösterişlidir, farklıdır, üstünü açıp gezeyim diyorsan tercih edilebilir. Yol tutuş ve frenleri iyi olmadığı için kazasız olmayan bir tane dahi bulamazsın. İllede 2 kişi üstü açılsın istiyorsan 15 bin del sol'a verileceğine 20 bin lira civarı slk alınabilir.

  19. #38
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0zan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ABS si keşke hiç olmasa denecek kadar kötüdür, fren mesafesini 10m daha uzattığını düşünüyorum,
    tepesinden her daim su alır, rezil eder yağmurda,
    asla indirmeye gelmiyor, kesinlikle yol tutmuyor vızır vızır kayıyor, kullandığım yol tutuşu en kötü olan arabadır. virajda arkasını hemen bırakıverir, şanzuman sorunludur. İkidebir sekromenç bozar, Egzoz takıldığında dünyası değişir rolanti tutmaz..v.b.

    Sonuç olarak performans için kullanacaksan tavsiye etmiyorum, Ancak gösterişlidir, farklıdır, üstünü açıp gezeyim diyorsan tercih edilebilir. Yol tutuş ve frenleri iyi olmadığı için kazasız olmayan bir tane dahi bulamazsın. İllede 2 kişi üstü açılsın istiyorsan 15 bin del sol'a verileceğine 20 bin lira civarı slk alınabilir.
    içimi kararttın abi yaa

    ilk oncelıkle performans daha sonra gösteriş bu arac ıcın dusuncem

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •