User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
71 sonuçtan 58 ile 71 arası

Konu: denemek için megane rs arıyorum

  1. #58

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle herkese merhaba. ismim ahmet. ankaradaki chip li rs in sahibiyim. kürşat arkadaşımızla shell de karşılaştık. benim araçta chip+catback egzoz olduğunu söyledim. kesin ölçememekle birlikte 255-260 hp civarı güç ürettiğini, 350 civarı da bi torku olduğunu tahmin ediyorum. kürşat arkadaşımızın arabası turbolu bildiğim kadarıyla, gücünü tam olarak bilmiyorum ancak iyi bir turbo uygulamasıyla 400 hp + almak gayet normal bu araçlarda. sonuçta 1.6 vti dan bile 440 hp alınabiliyor... kürşatla aracımdaki sorunu giderir gidermez denicem (chip ten sonra 1.3 peak vuran ve 1.2 continuous yürüyen aracım, nedenini henüz keşfedemediğim bir sorundan dolayı 0.8 barla yürüyor) ve muhtemelen de geçilcem. önemli olan konu o değil.. benim buraya yazmamdaki neden karakteristikleri tamamen farklı 2 aracı karşılaştırırken bazı arkadaşların hiç araştırmadan, okumadan yorumlarda bulunması: yanına yaklaşamaz, ayırır, içinden geçer, etrafında sıfır çeker, sığır gibi araba vs vs vs.. ben şuna bindim, yanına yaklaşamaz demekle falan olmuyor bu işler. sen chip+filtre+egzozlu rs e bindin mi arkadaşım? nerden biliyosun? bazı gerçekler var. stock type r 5900 dd'de 196 nm tork üretiyor. 2000 dd'deki torku 160 nm civarında. ağırlığı ise 1153 kg, ton başına torku 138 küsür. stock rs 2000 dd'de 300 nm tork üretiyor. 2000 dd'de 270 nm, ağırlık 1355 kg. ton başına tork 199 küsür.. şimdiii. bu verileri herhangi bir ilkokul 2 çocuğuna versek ve 2000 dd'den itibaren kapışcaklarını söylesek kimin kimi ayıracağını, çarpacağını, böleceğini söyler... haa, konu gene bu değil. type r atmosferik motorlu, rs ise turbo beslemeli bi motora sahip. type r vtec i bildiğim kadarıyla 5400 dd'de açıyor ve 8500 dd'ye kadar kesintisiz gidiyor. rs ise 300 nm torkunun %90 ını 2000-5000 arasında üretiyor. 6000 dd de ise tork ciddi anlamda düştüğü için vites değiştirmek gerekiyor. şimdi bu iki aracı nasıl kıyaslarsın? her ikisi de 3. viteste 2000 dd'de köklesin. 6000 dd'ye kadar gitsinler. arada rs lehine en az 2 boy fark olur. gene 3. viteste 5000 dd'de köklesinler. rs mecburen 6000 de vites değiştirip düşük devire geçeceği için 8500 e kadar kesintisiz gidecek type r öne geçecektir bu sefer.

    onun için öyle sığır gibi araba falan demek yanlış. kimse sürekli 6000 dd de araba kullanmaz. öyle düşük devirde bi yakalanırsın, sonra ankaradan istanbula kadar yakalayamazsın...(top gear in pist derecelerinde rs, astra opc 240 hp den yarım saniye, type r dan 2 saniye, golf gti dan 2.5 sn daha hızlı bir zamana imza atmıştır, onu da belirteyim. ayrı bir testte ise 0-100 hızlanmalarında rs 6.6 sn de çıkarken type r ancak 6.9 sn de çıkmıştır. yenisini söylemiyorum bile dileyenler bu ayki auto motor&sport a bakabilir. kağıt üstündeki veriler de her şey diildir...)

    saygılar

  2. #59
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizim selım abide asLında RS ile denemek istıyo belkı bu cuma oLabilir istanbuLdan oLanlara haber veririrm direk formdan.

  3. #60

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DoDo_hamann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öyle duymuştum Da'ya gitmişti sanırım,hatta aracın sahibi Başar foruma üye kendide yazar görürse.
    da ya gitceğini sanmam ztn ordakı olumsuzlukları kendide bılıoyodur

    Alıntı Serkan.S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    başar mı aldı z4m i ahah z06 corvet alıcam diyodu dizelin yanına bunumu almış hayırlısı olsun
    dizelın yerıne aldı

    Alıntı ahmetgurlek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncelikle herkese merhaba. ismim ahmet. ankaradaki chip li rs in sahibiyim. kürşat arkadaşımızla shell de karşılaştık. benim araçta chip+catback egzoz olduğunu söyledim. kesin ölçememekle birlikte 255-260 hp civarı güç ürettiğini, 350 civarı da bi torku olduğunu tahmin ediyorum. kürşat arkadaşımızın arabası turbolu bildiğim kadarıyla, gücünü tam olarak bilmiyorum ancak iyi bir turbo uygulamasıyla 400 hp + almak gayet normal bu araçlarda. sonuçta 1.6 vti dan bile 440 hp alınabiliyor... kürşatla aracımdaki sorunu giderir gidermez denicem (chip ten sonra 1.3 peak vuran ve 1.2 continuous yürüyen aracım, nedenini henüz keşfedemediğim bir sorundan dolayı 0.8 barla yürüyor) ve muhtemelen de geçilcem. önemli olan konu o değil.. benim buraya yazmamdaki neden karakteristikleri tamamen farklı 2 aracı karşılaştırırken bazı arkadaşların hiç araştırmadan, okumadan yorumlarda bulunması: yanına yaklaşamaz, ayırır, içinden geçer, etrafında sıfır çeker, sığır gibi araba vs vs vs.. ben şuna bindim, yanına yaklaşamaz demekle falan olmuyor bu işler. sen chip+filtre+egzozlu rs e bindin mi arkadaşım? nerden biliyosun? bazı gerçekler var. stock type r 5900 dd'de 196 nm tork üretiyor. 2000 dd'deki torku 160 nm civarında. ağırlığı ise 1153 kg, ton başına torku 138 küsür. stock rs 2000 dd'de 300 nm tork üretiyor. 2000 dd'de 270 nm, ağırlık 1355 kg. ton başına tork 199 küsür.. şimdiii. bu verileri herhangi bir ilkokul 2 çocuğuna versek ve 2000 dd'den itibaren kapışcaklarını söylesek kimin kimi ayıracağını, çarpacağını, böleceğini söyler... haa, konu gene bu değil. type r atmosferik motorlu, rs ise turbo beslemeli bi motora sahip. type r vtec i bildiğim kadarıyla 5400 dd'de açıyor ve 8500 dd'ye kadar kesintisiz gidiyor. rs ise 300 nm torkunun %90 ını 2000-5000 arasında üretiyor. 6000 dd de ise tork ciddi anlamda düştüğü için vites değiştirmek gerekiyor. şimdi bu iki aracı nasıl kıyaslarsın? her ikisi de 3. viteste 2000 dd'de köklesin. 6000 dd'ye kadar gitsinler. arada rs lehine en az 2 boy fark olur. gene 3. viteste 5000 dd'de köklesinler. rs mecburen 6000 de vites değiştirip düşük devire geçeceği için 8500 e kadar kesintisiz gidecek type r öne geçecektir bu sefer.

    onun için öyle sığır gibi araba falan demek yanlış. kimse sürekli 6000 dd de araba kullanmaz. öyle düşük devirde bi yakalanırsın, sonra ankaradan istanbula kadar yakalayamazsın...(top gear in pist derecelerinde rs, astra opc 240 hp den yarım saniye, type r dan 2 saniye, golf gti dan 2.5 sn daha hızlı bir zamana imza atmıştır, onu da belirteyim. ayrı bir testte ise 0-100 hızlanmalarında rs 6.6 sn de çıkarken type r ancak 6.9 sn de çıkmıştır. yenisini söylemiyorum bile dileyenler bu ayki auto motor&sport a bakabilir. kağıt üstündeki veriler de her şey diildir...)

    saygılar
    ztn kağıt ustunde rs ustunkı typerdan her yönu ıle 0-100 ara hızlanma vs..

  4. #61
    basar13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Serkan.S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    başar mı aldı z4m i ahah z06 corvet alıcam diyodu dizelin yanına bunumu almış hayırlısı olsun
    eyvallah serkan

  5. #62
    basar13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DoDo_hamann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öyle duymuştum Da'ya gitmişti sanırım,hatta aracın sahibi Başar foruma üye kendide yazar görürse.
    yok kardes once biraz daha hafifletiym sonra boost

  6. #63
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmetgurlek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncelikle herkese merhaba. ismim ahmet. ankaradaki chip li rs in sahibiyim. kürşat arkadaşımızla shell de karşılaştık. benim araçta chip+catback egzoz olduğunu söyledim. kesin ölçememekle birlikte 255-260 hp civarı güç ürettiğini, 350 civarı da bi torku olduğunu tahmin ediyorum. kürşat arkadaşımızın arabası turbolu bildiğim kadarıyla, gücünü tam olarak bilmiyorum ancak iyi bir turbo uygulamasıyla 400 hp + almak gayet normal bu araçlarda. sonuçta 1.6 vti dan bile 440 hp alınabiliyor... kürşatla aracımdaki sorunu giderir gidermez denicem (chip ten sonra 1.3 peak vuran ve 1.2 continuous yürüyen aracım, nedenini henüz keşfedemediğim bir sorundan dolayı 0.8 barla yürüyor) ve muhtemelen de geçilcem. önemli olan konu o değil.. benim buraya yazmamdaki neden karakteristikleri tamamen farklı 2 aracı karşılaştırırken bazı arkadaşların hiç araştırmadan, okumadan yorumlarda bulunması: yanına yaklaşamaz, ayırır, içinden geçer, etrafında sıfır çeker, sığır gibi araba vs vs vs.. ben şuna bindim, yanına yaklaşamaz demekle falan olmuyor bu işler. sen chip+filtre+egzozlu rs e bindin mi arkadaşım? nerden biliyosun? bazı gerçekler var. stock type r 5900 dd'de 196 nm tork üretiyor. 2000 dd'deki torku 160 nm civarında. ağırlığı ise 1153 kg, ton başına torku 138 küsür. stock rs 2000 dd'de 300 nm tork üretiyor. 2000 dd'de 270 nm, ağırlık 1355 kg. ton başına tork 199 küsür.. şimdiii. bu verileri herhangi bir ilkokul 2 çocuğuna versek ve 2000 dd'den itibaren kapışcaklarını söylesek kimin kimi ayıracağını, çarpacağını, böleceğini söyler... haa, konu gene bu değil. type r atmosferik motorlu, rs ise turbo beslemeli bi motora sahip. type r vtec i bildiğim kadarıyla 5400 dd'de açıyor ve 8500 dd'ye kadar kesintisiz gidiyor. rs ise 300 nm torkunun %90 ını 2000-5000 arasında üretiyor. 6000 dd de ise tork ciddi anlamda düştüğü için vites değiştirmek gerekiyor. şimdi bu iki aracı nasıl kıyaslarsın? her ikisi de 3. viteste 2000 dd'de köklesin. 6000 dd'ye kadar gitsinler. arada rs lehine en az 2 boy fark olur. gene 3. viteste 5000 dd'de köklesinler. rs mecburen 6000 de vites değiştirip düşük devire geçeceği için 8500 e kadar kesintisiz gidecek type r öne geçecektir bu sefer.

    onun için öyle sığır gibi araba falan demek yanlış. kimse sürekli 6000 dd de araba kullanmaz. öyle düşük devirde bi yakalanırsın, sonra ankaradan istanbula kadar yakalayamazsın...(top gear in pist derecelerinde rs, astra opc 240 hp den yarım saniye, type r dan 2 saniye, golf gti dan 2.5 sn daha hızlı bir zamana imza atmıştır, onu da belirteyim. ayrı bir testte ise 0-100 hızlanmalarında rs 6.6 sn de çıkarken type r ancak 6.9 sn de çıkmıştır. yenisini söylemiyorum bile dileyenler bu ayki auto motor&sport a bakabilir. kağıt üstündeki veriler de her şey diildir...)

    saygılar

    Selamlar gercekten guzel noktalara deginerek yazmissin..hosgeldin..

  7. #64
    deathofacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    75
    Şehir
    ümitköy
    Mesaj
    733
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmetgurlek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncelikle herkese merhaba. ismim ahmet. ankaradaki chip li rs in sahibiyim. kürşat arkadaşımızla shell de karşılaştık. benim araçta chip+catback egzoz olduğunu söyledim. kesin ölçememekle birlikte 255-260 hp civarı güç ürettiğini, 350 civarı da bi torku olduğunu tahmin ediyorum. kürşat arkadaşımızın arabası turbolu bildiğim kadarıyla, gücünü tam olarak bilmiyorum ancak iyi bir turbo uygulamasıyla 400 hp + almak gayet normal bu araçlarda. sonuçta 1.6 vti dan bile 440 hp alınabiliyor... kürşatla aracımdaki sorunu giderir gidermez denicem (chip ten sonra 1.3 peak vuran ve 1.2 continuous yürüyen aracım, nedenini henüz keşfedemediğim bir sorundan dolayı 0.8 barla yürüyor) ve muhtemelen de geçilcem. önemli olan konu o değil.. benim buraya yazmamdaki neden karakteristikleri tamamen farklı 2 aracı karşılaştırırken bazı arkadaşların hiç araştırmadan, okumadan yorumlarda bulunması: yanına yaklaşamaz, ayırır, içinden geçer, etrafında sıfır çeker, sığır gibi araba vs vs vs.. ben şuna bindim, yanına yaklaşamaz demekle falan olmuyor bu işler. sen chip+filtre+egzozlu rs e bindin mi arkadaşım? nerden biliyosun? bazı gerçekler var. stock type r 5900 dd'de 196 nm tork üretiyor. 2000 dd'deki torku 160 nm civarında. ağırlığı ise 1153 kg, ton başına torku 138 küsür. stock rs 2000 dd'de 300 nm tork üretiyor. 2000 dd'de 270 nm, ağırlık 1355 kg. ton başına tork 199 küsür.. şimdiii. bu verileri herhangi bir ilkokul 2 çocuğuna versek ve 2000 dd'den itibaren kapışcaklarını söylesek kimin kimi ayıracağını, çarpacağını, böleceğini söyler... haa, konu gene bu değil. type r atmosferik motorlu, rs ise turbo beslemeli bi motora sahip. type r vtec i bildiğim kadarıyla 5400 dd'de açıyor ve 8500 dd'ye kadar kesintisiz gidiyor. rs ise 300 nm torkunun %90 ını 2000-5000 arasında üretiyor. 6000 dd de ise tork ciddi anlamda düştüğü için vites değiştirmek gerekiyor. şimdi bu iki aracı nasıl kıyaslarsın? her ikisi de 3. viteste 2000 dd'de köklesin. 6000 dd'ye kadar gitsinler. arada rs lehine en az 2 boy fark olur. gene 3. viteste 5000 dd'de köklesinler. rs mecburen 6000 de vites değiştirip düşük devire geçeceği için 8500 e kadar kesintisiz gidecek type r öne geçecektir bu sefer.

    onun için öyle sığır gibi araba falan demek yanlış. kimse sürekli 6000 dd de araba kullanmaz. öyle düşük devirde bi yakalanırsın, sonra ankaradan istanbula kadar yakalayamazsın...(top gear in pist derecelerinde rs, astra opc 240 hp den yarım saniye, type r dan 2 saniye, golf gti dan 2.5 sn daha hızlı bir zamana imza atmıştır, onu da belirteyim. ayrı bir testte ise 0-100 hızlanmalarında rs 6.6 sn de çıkarken type r ancak 6.9 sn de çıkmıştır. yenisini söylemiyorum bile dileyenler bu ayki auto motor&sport a bakabilir. kağıt üstündeki veriler de her şey diildir...)

    saygılar
    meraba ahmet. tel.im var sende haber bekliyorum. araçlar hakkında herkesin bi düşüncesi var. bizim ep3 kasalara da van diyen minibüs diyen var mesela. o kadar takılma bence bu tür sözlere. benim arabam günlük bi ayarda akmadan kokmadan kullanılacak şekilde yapılmış bi araba. hiç bişey limitte değil. motor kapağı açılmadan greddy bolt on kit uygulaması yapıldı sadece. ve kendi sitesin de 260-270 hp arası vereceği söyleniyor. öyle 400hp lerle alakası yok yani. ben arabamı yaptığımdan beri paso subarularla denedim. o arkadaş grubumuzun içinde de artık deneyecek araba kalmadı.bir de benim şöyle bir takıntım var -ki o da ; sadece günlük kullanılan arabalarla denemek istiyorum. dediğim gibi subilerin biçoğuyla denediğimiçin artık bi değişiklik olsun dedim. ben eğlence isterken hiç tanımadığım bi insanında canın sıkılmasını istemem. eğer vazgeçmek istersen de saygı duyarım. ama eğer buluşabilirsek de , dediğin devirlerin viteslerin tamamında deneyip sonuçlarına bakabiliriz. arabanın 08 de yürümesiyle ilgili olarak da sana ankara da tork garajı tavsiye ederim. eğer ararsan her türlü yardımcı olurum.
    "Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan,halkını esir eden,içerideki cephenin suskunluğudur."
    M.Kemal ATATÜRK

  8. #65

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ahmetgurlek

    belkı yazdıgınız degerler dogrudur ama burda bahsedılen arac turbo type r dolayısyla o degeler bırazcık degısıyor ve ayrıca bu toplama carpma bolem ıslemlerı genellıkle yanlıs sonuclar verıyor...

    megane rs e hıc bınmedım emınımkı gusel arabadır...gule gule kullanın...ama ben bı oncekı msjımdada soledıgım gıbı bence kursat abının aracını gecmenız cok zor...

    hos ortada buyuk bır ıddıada yok , dolayısla hırs da yok...
    type rla denersınız bızde vıdeo ceker ızlerız sonucuda gormus oluruz cok da keyıflı olur...

    tekrar kazasız belasız dıyelım...

  9. #66
    deathofacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    75
    Şehir
    ümitköy
    Mesaj
    733
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaten değerler değiştiği içn deneyelim diyorum ya. yoksa öteki türlü 4 işlemin sonucu belli....

  10. #67

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo typerla gerek yokkı böle birşeye....:

  11. #68
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmetgurlek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onun için öyle sığır gibi araba falan demek yanlış. kimse sürekli 6000 dd de araba kullanmaz. öyle düşük devirde bi yakalanırsın, sonra ankaradan istanbula kadar yakalayamazsın...(top gear in pist derecelerinde rs, astra opc 240 hp den yarım saniye, type r dan 2 saniye, golf gti dan 2.5 sn daha hızlı bir zamana imza atmıştır, onu da belirteyim. ayrı bir testte ise 0-100 hızlanmalarında rs 6.6 sn de çıkarken type r ancak 6.9 sn de çıkmıştır. yenisini söylemiyorum bile dileyenler bu ayki auto motor&sport a bakabilir. kağıt üstündeki veriler de her şey diildir...)

    saygılar
    Normal megane rs top gear pistinde type r'dan iki saniye kadar yavaş.Megane rs cup ile type r arasındada üç salise var.

  12. #69
    Serkan.S
    Misafir
    r26 ve r27 ile type r arasında kac sanıye var her test te rs in pist performansı daha iyi seçilirken bende bu kadar bu aracı ezmenize anlam veremedim

  13. #70
    deathofacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    75
    Şehir
    ümitköy
    Mesaj
    733
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya bu rs ctr muhbbetini başka başlık altında yapın. ben bu başlıkta amacıma ulaştım. konu dillenmesin boşuna. ben ilk sayfada söyledim fikir değil araba yürütmek istiyorum diye.. mod arkadaşlardan ricam konu kitlenebilir...

  14. #71
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    İstek üzerine kilitlenmiştir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •