User Tag List

Sayfa 1/5 123 ... SonSon
92 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 1.4 TSI 170 HP Almak Ne Kadar Mantıklı ?

  1. #1
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.4 TSI 170 HP Almak Ne Kadar Mantıklı ?

    Beyler Golf'le 6. yılımızı doldurduk bugün Sağolsun 6 yıldır ailenin bir ferdi gibiydi ama istemeden de olsa yeni bir araç vakti geldiğini düşünmekteyim

    2008 model , Jetta 1.4 Tsi 170'lik Manuel vites versiyonlardan almak sizce ne kadar mantıklı ? Garantisi bitmiş bir araç , 170 HP motorların çokça duyduğum sıkıntıları da beni soğutuyor.Ama araçta Sunroof , 35 bin km dolaylarında olması,boyası vuruğu kırığı değişeni olmaması vs de al geç diyor.

    Ama şu motor olayına garanti verememem en büyük sıkıntım.Allah korusun iki üç gün sonra bi sıkıntı çıktığında garanti de olmadığından altından kalkamayacak bir sıkıntıya sokarsa beni diye çok büyük şüphelerim var.

    Bir de 35.000 km , Sunroof , bej döşeme , servis bakımlı , boyası değişeni hiçbir sıkıntısı olmayan 2008 bir Jetta 170 HP tsi sizce max ne kadar değeri vardır ?

    Ya da diyorum biraz daha bekleyip (***** yaz ayı ve araç fiyatları tavan yapmış durumda) yine 1.4 tsi ama 122'lik versiyonlardan alıp rahat rahat binme alternatifini mi düşünmeliyim ?

    Aklım çok karışık sizlerin fikirlerini almak istedim

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    170hp motorlarda çokça duyduğun sıkıntılar nedir?

  3. #3
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    170hp motorlarda çokça duyduğun sıkıntılar nedir?
    Hocam öncelikle iyi oldu bir 170 HP kullanıcısı olarak yazdığınız

    Benim ön yargım yok bu motora fakat bazı arkadaşlarımın dedikleri acayip ürkütüyor beni. İşte sana bilmem kaç tane sandık motor gelen , manuel şanzuman bilmem nelerini kıran döken arkadaşlarla konuşturabilirim vs. biliyosun TSI almak (çift beslemeli) kumar bence tarzındaki yaklaşımları resmen soğutuyor beni

    Garantisi yok , Allah korusun herhangi bi kırılma dökülme sıkıntı vs yaşadığında mağdur olursun gibi laflar of off

  4. #4
    CasabLanca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    10.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanka bende gt varken çok memnundum kronik sıkıntısı yoktu çok şükür motora dair problemler yok
    sıkıntılı motor dönemi ise benim bildiğim 2007lerde var 2008lerde o kesildi bende alırken özellikle 2008 model aramıştım
    motorunu güzelce kontrol ettirdikten sonra zevkle binilir

  5. #5

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sandık motor gelmiş evet ama kaç tane acaba? Aynı durum Scirocco'larda da oldu ama kaç tane? Polo GTI'larda yağ eksiltme var... Zaten parçanın üretim hatasından piston çatlayacaksa 2008 model bir araçta bu bence çoktan olmalıydı. Ayrıca bu tarz durumlarda iyi niyet garantisi kapsamında %70 oranında üretici destek sağlayabiliyor.

    Elbette ki savunmaya geçmek istemem ancak bu motor kötü olsaydı halen 2011 de ödül alabilir miydi onu bilmiyorum.

  6. #6
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanmıyorum ya, araçla alakalı sıkıntısı olan duymadım hatta ilk sizden duyuyorum tsi motorlar dayanıklıdır sıkıntısızdır bence

  7. #7
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence çok mantıklı

  8. #8
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence çok mantıklı
    nedir mantıklı olan sayın vag fanatiği

    Bende kırılan bi golf gt duymuştum hatta anlatan arkadaşım online olursa bu konuya yönlendircem

  9. #9
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gökhan'ım 35bin reel km ise ve 2008 modelse araç düşünmeyin fazla derim

    Tabiki almadan önce bi komple checkup lazım, turbo basıncı falan ne seviyede özellikle onlara bak derim.

  10. #10
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka bende gt varken çok memnundum kronik sıkıntısı yoktu çok şükür motora dair problemler yok
    sıkıntılı motor dönemi ise benim bildiğim 2007lerde var 2008lerde o kesildi bende alırken özellikle 2008 model aramıştım
    motorunu güzelce kontrol ettirdikten sonra zevkle binilir
    Kanka 2008 model olması da senle önceden konustuğumuz şeylerden dolayı bi rahatlık veriyor bu 2007'lerdeki sıkıntılardan sonra , servis kayıtlarında hiç bir sıkıntısı yok araç garajda yatıyor zaten Bugüne kadar bakımları da tam , motoru ne konuda kontrol ettirmek gerekir daha da ?

    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sandık motor gelmiş evet ama kaç tane acaba? Aynı durum Scirocco'larda da oldu ama kaç tane? Polo GTI'larda yağ eksiltme var... Zaten parçanın üretim hatasından piston çatlayacaksa 2008 model bir araçta bu bence çoktan olmalıydı. Ayrıca bu tarz durumlarda iyi niyet garantisi kapsamında %70 oranında üretici destek sağlayabiliyor.

    Elbette ki savunmaya geçmek istemem ancak bu motor kötü olsaydı halen 2011 de ödül alabilir miydi onu bilmiyorum.
    Bu arada dediklerim Scirocco'lar içindi , arkadaşım eski bir Rocco'cu olarak demişti yukarıda yazdıklarımı.Ben de aşırı derecede TSI kullanıcısı olmak istiyorum dedikleriniz de haklısınız bu arada İşte tek korkum , 2008 model 35bin km ve araca çok binilmemekte şuan garajda yatmakta.Ya ben aldıktan sonra bi patlak verirse diyorum , bi yandan ulan ne patlak verebilir ki sonuçta sakin sakin kullanıp Turbo motorun kullanımına uygun şekilde kullanıp , bakımlarını aksatmayıp güzel güzel bindikten sonra ne sıkıntı yaşayabilirim ki diyorum resmen iki ucu ..klu değnek misali

  11. #11
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sanmıyorum ya, araçla alakalı sıkıntısı olan duymadım hatta ilk sizden duyuyorum tsi motorlar dayanıklıdır sıkıntısızdır bence
    Bence de öyle de işte ufak tefek şeyler düşündürüyor malesef

    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence çok mantıklı
    1.8T'ye binemedik bari 1.4T'ye binip güç hissedelim diyoruz her ne kadar 1.8T kadar önümüz açık olmasa da

    Alıntı Enes-x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nedir mantıklı olan sayın vag fanatiği

    Bende kırılan bi golf gt duymuştum hatta anlatan arkadaşım online olursa bu konuya yönlendircem
    Yönlendir Enes'im yönlendir konuşalım paylaşalım

    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gökhan'ım 35bin reel km ise ve 2008 modelse araç düşünmeyin fazla derim

    Tabiki almadan önce bi komple checkup lazım, turbo basıncı falan ne seviyede özellikle onlara bak derim.
    Reel Levo'cum , zaten servis kayıtlarına falan baktırdım sorgulattım sıkıntısı yok hiç bir şekilde Of acayip ikilemlerdeyim

  12. #12
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Enes-x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nedir mantıklı olan sayın vag fanatiği

    Bende kırılan bi golf gt duymuştum hatta anlatan arkadaşım online olursa bu konuya yönlendircem


    bizim grupta bi tane vardı, arkadaşım ırzına geçti sorun yoktu
    ki kendisi sağlam ırza geçer
    araba türkiyede ilk yazılım yapılan tsi 170 'lerden biriydi, üzerinde belki 10 farklı custom yazılım denendi, bi kere turbo patladı başka da sorun olmadı
    son yazılımıyla da ok gibi gidiyordu, sorunsuz
    youtubedan bakarsanız standart tsi 170 dynoda 185 190 çıkarıyor. bir sürü farklı tsi 170 denediler sonuç aynı türkiyede biz de denedik, sonuç yine aynı standart hali de gayet yeterli aslında. kataloga biraz düşük yazılmış
    hem sc hem turbo ile alt devir-üst devir her yer canlı, vergi avantajı var, yakıt avantajı var, malzeme kalitesi konforu vs gayet iyi seviyelerde, normal golften farklı olarak spor süspansiyon var, gayet iyi yol tutuyor..
    aynı paralara çok daha hızlı arabalar alınabilir tabiki, ama aynı zamanda konfor vs. amaçlandığında tsi 170 iyi bir seçim oluyor

  13. #13
    mkb
    Misafir
    al da hemen yazılım

  14. #14
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birazda şans işi 40 binde sorun yaşayanda var 150 binde yapıp sorun yaşamayanda var.
    2007 lerde daha çok sorunla karşılaşılıyordu.2008 lerde pek sorun yaşayan duymadım iki arkadaşımda 2007 golf gt var biri kasap gibi kullanır diğeri yeri geldiği zaman basar ikiside sorun yok mesela biri 40 binde diğeri 70.

  15. #15

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir abimiz istanbul'dan 38 binde aldığı 2008 gt yi kullanıyor. çok da memnun sorunu da yok. çok temiz ve dediğin km lerde 2008 gt için 40 bine alabilirsen öp başına koy. hatta bir arkadaşını da yemeğe götür. 41-42-43 e de pahalı demem. dsg apayrı bir dünya. hem az yakıyor hem performansa etkisi var hem de baskı maskı derdin yok işte. kesinlikle ama kesinlikle dsg al.

  16. #16
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gokhan43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8T'ye binemedik bari 1.4T'ye binip güç hissedelim diyoruz her ne kadar 1.8T kadar önümüz açık olmasa da
    önü mönü boşver sen, downpipelı yazılımlı tsi 170 gayet keyifli

  17. #17

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hazır yeri geldi sorayım. revo rulez mu?

  18. #18
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    He aklıma gelmişken söyleyeyim, belki bilmeyen vardır, DSG'nin yağı sadece serviste var, dışarıya vermiyorlar, her 40-50 bin km gibi bi periyotta değiştirilmesi gerekiyor. Sırf yağ, filtresi ve işçiliği 350 TL 'lerde olunca, kesin amaan bişey olmaz diyip atlayan kullanıcılar vardır dsg alınırken dikkat edilmeli bence.

  19. #19
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    bizim grupta bi tane vardı, arkadaşım ırzına geçti sorun yoktu
    ki kendisi sağlam ırza geçer
    araba türkiyede ilk yazılım yapılan tsi 170 'lerden biriydi, üzerinde belki 10 farklı custom yazılım denendi, bi kere turbo patladı başka da sorun olmadı
    son yazılımıyla da ok gibi gidiyordu, sorunsuz
    youtubedan bakarsanız standart tsi 170 dynoda 185 190 çıkarıyor. bir sürü farklı tsi 170 denediler sonuç aynı türkiyede biz de denedik, sonuç yine aynı standart hali de gayet yeterli aslında. kataloga biraz düşük yazılmış
    hem sc hem turbo ile alt devir-üst devir her yer canlı, vergi avantajı var, yakıt avantajı var, malzeme kalitesi konforu vs gayet iyi seviyelerde, normal golften farklı olarak spor süspansiyon var, gayet iyi yol tutuyor..
    aynı paralara çok daha hızlı arabalar alınabilir tabiki, ama aynı zamanda konfor vs. amaçlandığında tsi 170 iyi bir seçim oluyor
    Jetta'lar standart sanırım bu Golf GT'lere göre.Hani diğer Jettalara göre spor süspansiyon vs. gbi extraları yok ?

    Sakin kullanmayı seven biriyim , öyle ırza geçcek 1-2-3 bitirme gibi heveslerimde yok nitekim 50 60'la 5. vites sağdan sağdan gitmeyi sevdiğimden ırza geçmeymiş zorlamaymış gibi işlerle pek uğraşmam açıkçası Utkum Ha arada bir uzun yolda gerekince 170 atı hissetmek istersin orası ayrı da uzun yol da nadir yani

    Alıntı mkb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    al da hemen yazılım
    Bismillahirrahmanirrahim.

    Alıntı Juggernaut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birazda şans işi 40 binde sorun yaşayanda var 150 binde yapıp sorun yaşamayanda var.
    2007 lerde daha çok sorunla karşılaşılıyordu.2008 lerde pek sorun yaşayan duymadım iki arkadaşımda 2007 golf gt var biri kasap gibi kullanır diğeri yeri geldiği zaman basar ikiside sorun yok mesela biri 40 binde diğeri 70.
    Aynen şans işi resmen Ama işte bugune kadar bakımları tam , zorlanmamış ve ben de aynı şekilde usüle uygun şekilde bindikten sonra 3-4 yıl bir sıkıntı olacağını sanmıyorum gibi ya

    Alıntı Chatin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir abimiz istanbul'dan 38 binde aldığı 2008 gt yi kullanıyor. çok da memnun sorunu da yok. çok temiz ve dediğin km lerde 2008 gt için 40 bine alabilirsen öp başına koy. hatta bir arkadaşını da yemeğe götür. 41-42-43 e de pahalı demem. dsg apayrı bir dünya. hem az yakıyor hem performansa etkisi var hem de baskı maskı derdin yok işte. kesinlikle ama kesinlikle dsg al.
    Jetta hocam , 41 lira falan düşünüyor biraz pahalı geldi bana ama Sunroof olayı ki nadir bu araçlarda beni cezbeden en büyük etkenlerden Manuel tercihim , DSG çok iyi bir seçenek ama manuel kullanmayı tercih ediyorum ben

    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önü mönü boşver sen, downpipelı yazılımlı tsi 170 gayet keyifli
    keyfe keder yazılımlı diyosun

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •