Peugeot 206 2.0 RC 2004 Model 25.777 TL Sahibinden satılık ikinci el Kırmızı renk - 31096506
kırmızı yı da ayrı gosterıyor arabayı .. not :aracı tanımam yanlıs anlasılmasın.
Peugeot 206 2.0 RC 2004 Model 25.777 TL Sahibinden satılık ikinci el Kırmızı renk - 31096506
kırmızı yı da ayrı gosterıyor arabayı .. not :aracı tanımam yanlıs anlasılmasın.
bir abimizde vardı yakıtı kkonusunda iyi şeyler sölemezdi... yazanlar cok az yakıyor demiş oda ayrı bi çelişki...
e.f.h. lı typer geçen 206rc video varmı?
Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ
bide sunroof olsa süper olurduama her gülün bir dikeni vardır derler
ilk arabam 206hdi diye başladık bu işepug serilerinde ilerledik geriledik düştük kalktık hamurumuz yoğuruldu anlayacağın en son 2005 rc idi pug serisinden aracım ... varsa imkanın 206 tutkusu başkadır o zevki bi tat derim...
Yakıt illaki fazla gibi gözükür benzinin 5 tl olduğunu varsayarsak kmde 250 kuruş yakmasını beklemek saçma olur .
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Arkadaşlar yaklaşık 5 yıldır 206 RC kullanıyorum. Öncelikle aracın yakıt tüketimi verdiği performansa göre gerçekten çok düşük. Bununda başlıca nedenleri VVT motor (deşiğken subap zamanlaması sistemi) ve 1080 kg ağırlığı ile kolayca hızlanabilmesi olarak görüyorum.
Bunun yanında fazla frene basmadan ve gaz padelının altında kırılacak yumurta varmış gibi kullanırsanız uzun yolda 6.0 Lt/100 km şehir içindede 7.8-8.0 Lt/100 km değerlerini rahatlıkla görürsünüz. Bunun yanında max otoban hızlarında (Vort=190km/h) ise bu değer 15-16 Lt seviyelerini görür.
Performansa gelince, araç yine ağırlığından dolayı 180 hp nin üzerinde bir performans gösterir. Şöyle ki, normal bir kalkışta e30 bmw 3.25'i 50 m sonra, 3.28'ide 150 m sonra dikiz aynasından izleyebilirsiniz. Ancak gücünü yüksek devirde veren bir araç olduğundan düşük devirlerde vites düşürmeden gazlayıp yarışayım derseniz hüsran olabilir. sonuçta torku çok yüksek bir araç değil (yinede type R dan yüksek). Yani aracı karakterine uygun olarak kullanmak lazım. Araç Vvt olayından dolayı 3000 devire kadar çokda azgın bir performans göstermiyor ama bunuda yakıt ekonomisi olarak geri geri veriyor. Ancak özellikle 4000 devirden sonrada çıldırmış gibi ilerliyor.
Kullandığım süre boyunca yaptığı arızlardan dolayı en fazla 6-7 bin Tl lik bir masraf yapmıştır. hatırladıklarım: baskı balata değişimi, devir sensörü değişimi, kalorifer peteği değişimi, klima motoru değişimi, triger seti değişimi, cd çalar optik lens değişimi.
Aracın negatif yönlerine gelince: yolda takoz gibi gider, süspansiyonu çok sert yolu olduğu gibi hissedersiniz yani ( benim için hiç bir zaman sorun değildi). Araç görsel olarak çok fazla ilgi çekmez eski aracım 106 gti çok daha fazla ilgi çekiyordu.
Bence Performans / Fiyat oranı en yüksek araçlardan birisi ayrıca ıvır zıvır donanımıda (otomatik far,yağmur sensörü, elekt aynalar...gibi) oldukça dolu.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)