User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
59 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Sti ile Wrx arasında ne fark var?

  1. #39
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2005te bir tanesini incelemiştim o spec cydi ama kaç tane daha var bilmiyorum yada ülkeden çıkarıldımı vs belki bu imprezadır
    körler sağırlar

  2. #40
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ProdriveSTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    wrx'i sti yapana kadar direk sti almak daha mantıklı sanki...wrx'e verecen 40 bin-sti'a verecen 55 bin... sti şanzımandı,frenleriydi,turbosuydu falandı filandı zaten bi dünya harcıcan.
    Subaru keyfini almak istiyorsan çok fazla güçlerde gözün yoksa, aracını koşturmayacaksan, roll gecelerinde boy göstermeyeceksen, 15000 lira da nakit verecek paran da yoksa "WRX" yeterli olur.

    STI'yı ise anlatmaya gerek yok.

  3. #41
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu Spec C'ler plakalı mi?

  4. #42
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu Spec C'ler plakalı mi?


    Tr plakalı olmaması lazım bunlar
    körler sağırlar

  5. #43
    ProdriveSTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    4 Thread(s)
    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Subaru keyfini almak istiyorsan çok fazla güçlerde gözün yoksa, aracını koşturmayacaksan, roll gecelerinde boy göstermeyeceksen, 15000 lira da nakit verecek paran da yoksa "WRX" yeterli olur.

    STI'yı ise anlatmaya gerek yok.
    ne yazık ki herkes gibi yüksek güçlerde gözüm var benim de...


    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu Spec C'ler plakalı mi?

    İzmir'de diye biliyorum ben.
    Murat CANTÜRK

    Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
    Renpar Sigorta
    info@renpar.net

  6. #44
    UĞUR YUMAK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    35
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu spec c ler TR plakalı değil. belli zamanlarda ülkeye giriş çıkış yapıyorlar.
    Boxer in side

  7. #45
    UĞUR YUMAK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    35
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Taner deki Spec c lerin daha detaylı fotofrafları
    Facebook
    Boxer in side

  8. #46
    UĞUR YUMAK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    35
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu da videosu spec c nin. inanılmaz bir gürültü
    Anmelden | Facebook
    Boxer in side

  9. #47
    DR059 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    565
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İstanbul Rallisinin start noktasında foto çekme şansı bulmtuştum geçen sene. Spec C'nin sesi çok farklıydı. Daha gürültülü, daha derinden, daha bir boxer.

  10. #48

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    65
    Şehir
    TÜRKİYE İstanbul
    Mesaj
    81
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok yerinde tespit tşk.

  11. #49
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yucelebeci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok eğlenceli olabilir %70 arka %30 ön
    Dccd de en fazla %65 arkaya alabilirsin.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen cok fonksiyonlu incpection a girmissin 3 5 kere uyandirmak zorunda kalicaz seni belli

  12. #50
    yucelebeci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    829
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GK007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dccd de en fazla %65 arkaya alabilirsin.
    evet yaa öyleymiş yinede çok keyifli olur kullanımı

  13. #51
    Omak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.461
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GokhanRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    günlük binilecekse yani gezme tozma keyif arabası olucaksa wrx daha mantıklı. ben sti ın bakım masraflarına 20 bin dayanabildim. 4binde yağdeğiş. ön balata biter 300 400 lira bayılırsın. disk biter milyar milyar bayılırsın.

    wrx öyle değil balatasını 70 liraya alıyoruz şuanda. diskinide gene yarı yarıyadan daha uyguna buluyoruz.

    yani biraz hangi amaçla alacağına bağlı güç performans modifiye ve gazlamaksa STI

    ama günlük gezme tozmayada kullanıyım dersen wrx çok daha masrafsız.
    en faydalı açıklama olarak gördüm.
    madalyonun diğer yüzü
    aklımın bir ucunda hep bi subaru duruyor eğer bir gün alıcak olursam bu bilgin çok işime yarıyacak teşekkürler.
    e60 535d & THE A45 AMG

  14. #52

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    :))
    Mesaj
    403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GK007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dccd de en fazla %65 arkaya alabilirsin.
    Stock DCCD controller ile çekişi en fazla %65 arkaya alabilirsin, aftermarket bir DCCD controller kullanırsan çekişi %90'a kadar arkaya alabilirsin.

  15. #53
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mertcan DCCD kontroller çekişi arkaya yüzde 90 a kadar vermez. Orta Diff in ratiosuna göre en fazla %68 arka %32 ön yapabilirsin. Mekaniğin önüne elektronik ile geçemezsin, yolunu biliyorsun gel benim DCCD Pro'ya bak

    Gelelim diğer konuya, STi 'ı kıramazsınız, canını alamazsınız. Taş gibi sağlam arabadır, sert bir arabadır. WRX ise daha bir günübirlik arabadır, yumuşaktır, parçası ucuzdur.

    STi mahallenin bıçkın delikanlısı, WRX ise mahallenin normal delikanlısı gibidir.

    Bu arada birebir olmasa da SPEC C parçaları getirilip yapılmış bir çok araç mevcut.

    Mesela benim GC8'in yürüyeni tamamen SPEC-C . Hatta koltuklarım ve direksiyonum da öyle

  16. #54
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mark var fark var gibi bişeydir

    wrx ve sti..

  17. #55
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Euro ve Dollar kadar farklıdır.

    Paran varsa Range Rover, Paran yoksa Game Over gibidir hatta...

  18. #56
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mertcan DCCD kontroller çekişi arkaya yüzde 90 a kadar vermez. Orta Diff in ratiosuna göre en fazla %68 arka %32 ön yapabilirsin. Mekaniğin önüne elektronik ile geçemezsin, yolunu biliyorsun gel benim DCCD Pro'ya bak

    Gelelim diğer konuya, STi 'ı kıramazsınız, canını alamazsınız. Taş gibi sağlam arabadır, sert bir arabadır. WRX ise daha bir günübirlik arabadır, yumuşaktır, parçası ucuzdur.

    STi mahallenin bıçkın delikanlısı, WRX ise mahallenin normal delikanlısı gibidir.

    Bu arada birebir olmasa da SPEC C parçaları getirilip yapılmış bir çok araç mevcut.

    Mesela benim GC8'in yürüyeni tamamen SPEC-C . Hatta koltuklarım ve direksiyonum da öyle
    Abi seneler önce bende subaru var iken subieguy barış abi çekiş kontrolunu 80 20 olarak yapmamışmıydı yanlışmı hatırlıyorum.Sanki uğraşıp birşeyler yapmıştı imp.org u kurcalasak belki buluruz güzelce bir paylaşım yapmıştı diye hatırlıyorum.

  19. #57
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maalesef Cusco Tarmac Gear gibi özel ekipmanlar kullanmadan %80 geriye almanın mümkünatı yok. Sonuçta sen orta diff'i elektriksel olarak gıdıklıyorsun.

    Barış abinin postunu buldum aşağıda paylaşıyorum :

    Baris
    Y ö n e t i c i


    Kayıt: 09 Hzr 2008
    Yaş: 37
    Araç: 05 STi , 97Vivio GX-R
    Şehir: Atavatan
    Tarih: Çrş Eyl 16, 2009 4:38 pm Mesaj konusu:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Standart DCCD ile gücün tamamını arkaya veremezsiniz. Ancak 50:50'den 33:66'ya kadar değiştrebilirsiniz. Bu sebeple "full arka" diye birşey yok.

    Ben kendi modladığım DCCD elektronik kontrol ünitesi (beyni) ve yine modlu orta diff ile %80 arkaya güç aktarabiliyorum. Ama bunu yapmanız için bayağı elektronik bilgisi artı mekanik modlar gerekiyor.

    08+ STi modellerinde DCCD için eskisi gibi mekanik tekerlekli kumanda yok, o yüzden önce manuele alıp sonra + ve - tuşları ile çekişi tedricen değiştirebiliyorsunuz.

    Bu arada kavram karmaşası olmasın; DSC: dinamik stabilite kontrol, DCCD: sürücü kontrollü merkezi difransiyel. İkisi aynı şeyler değil, misal: DCCD sadece orta difransiyele hükmeder, DSC ise kayma anında ABS frenleri ve hatta gaz kelebeğini bile module eder, yani kayınca gaz pedalı dpte bile olsa elektronik keebekten gaz keser.
    Bu sebeple telli gaz kelebeği aracına daha hakim ve bilgili kişiler için her daim daha çok tercih edilir, ama beyin kumandalı kelebek sizin gibi daha gençler ve/veya deneyimsizler için daha uygundur, kötü durumlardan daha kolay kurtulmanızı sağlar...

    subaruimpreza.org :: Giriş

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •