Jantın zevkini anlarım da filtreyi kimse anlatamaz bana. carbon olsa tamam derim de bu nedir yani ? :) bakalım görüşünce anlatır artık
Printable View
ozaman boşver e36 yı az daha bekle e46 al
mersindeki sarı m3 le kamer denediginde bu mavi ac 8888 de oradaydı sarı kadar gitmedigini soylediler ozaman
ac ye nolmus cok yakın bır abımınde?
edit : tum 6 sayfayıda okudum ancak oyle aabartılacak bır yorum gormedım sadece boyanılacagı zaman mat sıyah yapılmıs ve yıne orjınal rengıne boyatılmıs bunda bence bırsey yok her kose basında yan verılmesınden ve canının cıkartılmasından cok daha ıyıdır kanımca kı suandakı sahıbı necatı abı de bos araba alacak bırısı degıldır aldıgı arabalar temıızdır herzaman kurcalanmıs arabaya hıc gırmez
Aracın baskı balatası bitik ve şanzımanında problem var. Döşemesi de kötü durumda. Ben aracı inceledim zaten öncesinde de. Aracı 35 'e alıp 40 'a maal etmenin anlamı yok bana göre. 30'a da o vermez zaten. Da-motorsports'da araba yüklenmiş zamanında. Kupası da oldukça yorgun ac'nin.. Yoksa uzun zamandır aklımdaki araçtı.
34 Koz'da satılmış. Allah bana sabır versin. Bakalım nasıl bi m3 bulacaz çok merak ediyorum.
O airbaglar kazadan dolayı açılmışsa arabayı iyi incelesin o zaman önü 5 cm. girdiği içinde açılmış olabilir, alttan sıkı şekilde darbe aldığı içinde yada araba iyi bir dağıldığı içinde açılmış olabilir. Öyle o kadarı kadı kızında da olur denecek bir konu değil kendi açımdan. Fakat olur ya insanoğlu değişiktir, sahibi arabanın M direksiyonu keyfiyetten değiştirmiştir, sağ airbag'in de içinin tozunu alıyım diye kapağını açmıştır, evet o zaman deiğiniz doğru o kadarı kadı kızında da olur.
BMW M Serisi M3 1995 Model 34.500 TL Sahibinden satılık ikinci el Yeşil renk - 49859947
Eğer gerçekten kazası yoksa ve orjinal 126000 km deyse, bu araçta alınıp birkaç dokunuşla adam edilebilir diye düşünüyorum. Fikriniz nedir ?
Öncelikle kazası yoksa derken büyük kazası yoksa diyin derim. Yoksa bu yaştaki bir arabada bazı şeyler normaldir.
Resimlerin çekim kalitesi ve açı nedeniyle çok fazla birşeyler söylemek zor ancak, gidip bakmaya ve ekspertiz yaptırmaya değer bir araca benziyor. Kilometre dediği gibi orjinal 126.000 mi bu bilinmez ancak resimlerede bakarsanız arabanın aslında 300.000'i devirmiş ancak birkaç kilometre çekme sonucu 126.000'de görünmediğide belli. Yani kilometrenin orjinal olma ihtimali var, eğer düşürülmüşsede aracın iç trim aksamından anlaşıldığı kadarıyla bu araba gerçekte 200.000'i görmemiş diyebiliriz. Ayrıca iç trim aksamının durumu ve orantıları gerçekten düzgün. Genelde bu araçların torpido gözü kapakları malzemesi nedeniyle sökülüp takılmadan yarı kapalı gibi durur ancak bu arabada kapanışı ve duruşu iyi.
Araba 3.000 cc 286 hp.'lik versiyon. Türkiye'de 4 kapı M3 zaten çok az S50B30 286 hp.'lik versiyondan sa çok çok az var ve bu araba bir kaç örnekten biri. Ön panjur sacı değiştirilmiş, 97 model ve üzerine ait. Ancak yapı olarak çok ince olan bu sacın karşıdan gelen minik taş çarpmalarından dolayı çirkin görünmesi nedeniyle değiştirilmiş olma ihtimalide va, bu arada panjur yan sanayi. Arabanın örneğin önden en azından epeyce zamandan beri bir işlem görmediği anlaşılıyor (kozmetik olarak panjur sacı değişimini saymazsak). Araba çok büyük ihtimalle Borusan Oto girişli değil, kullanılmış olarak getirilmiş yada gümrükten çekme ihtimali var. Bu arabanın orasının burasının fazla kurcalanmadığını düşünüyorum, en azından M3 4 kapı gibi bir aracın sadece ön camları elektrikli arka camlar manuel ve bunu elektrikli yapmaya çalışmamışlar. Araç sahibiyle konuşurken bunları sormanızı tavsiye ederim. Ayrıca aracı incelerken kulelerde yada blokta trafiğin vurduğu bir mühür var mı kontrol edin, varsa gümrükten çekmedir.
Aracın sahibiyle konuşun sonra burada bilgi verirseniz daha fazla yardımcı olurum. Kısacası mutlaka gidip bakın ve baktırın, buna değer bir otomobil.
Edit: Ek bilgi
Detaylı bilgilendirmelerin için çok teşekkürler. Aracın panjurunu bende farkettim. Fakat ben olsaydım aynı şeyi yapardım herhalde. Dikkat ettiyseniz aracın ön tamponunda lip'de yok. Ön tamponunda ufak tefek vurmalar sonucunda değişmiş olma ihtimali var. Fakat ben bunları çok da dert etmiyorum. Kasası, içi itibari ile diri görünüyor. Adanada olması da benim açımdan bi avantaj. gidip görme şansım var en azından. Sinyalleri sarı yaparak, mercekli hella takarak, lipini yerine koyarak, maunları carbon kaplayarak vb ufak tefek dokunuşlarla güzel bir hal alabileceğine inanıyorum. Aracın direksiyon altı ve diğer plastik aksamların oturumu söylediğiniz gibi çok iyi görünüyor. Bunun çizgilerine bende dikkat ediyorum. Hatta ilk dikkat ettiğim yerlerdendir. Ne kadar oynanmışsa, elektrik aksamının arıza sıklığı da o kadar artar kanımca..
Gümrükten geçmiş olma ihtimaline dikkat edip ilgili yerleri inceleyeceğim.
Teşekkür ederim.
Önemli değil, kilometre dedikleri gibi orjinal olabilir. Ancak maunları filan karbon kaplamanı tavsiye etmem 4 kapı M3'ün standardı ahşap kaplamadır, yok illede kaplıycam diyorsan başkasının üzerine kapla orjinali kalsın, yeni olarak bile almak mümkün değil ne yazık ki artık.
Gümrükten geçmişse de alabilirsin ancak evraklarda ve gümrük geçiş işlemlerini biraz incelemek gerekir.
Lip miş filan falan dert değil. O panjur sacının da eski tipini bulmak daha zor, zaten genelde yeni tip daha çok beğenildiğinden parçacılar hele de yan sanayi malda stokta yeni tipten bulunduruyor, belkide bu nedenle sahibi eski tipini takamamıştır.
Mercekli Hella dediğiniz angel eye mercekli Hella ise o kelimeyle balon, aydınlatması berbat. Ben arabayı aldıktan 1 hafta sonra orjinalini taktım, sonrada mercekli angel eye tipli Hella'ları 400 TL'ye sattım.
hayır angellı değil. Orjinal Hella mercekli far. Standart yani. Angel e36'da hoş durmuyor. Alacak olursaydım, in-pro alırdım.
Maun kaplı parçaları değiştirebilirim de evet.. Temiz çıkmasını bulduktan sonra yapılmayacak şey değil.
2. gün önce sattığım aracımın üzerinde de mercekli hella vardı. Aracı sıfırdan komple restore etmiştim bu arada. Bilginiz var mı bilmiyorum.
http://img694.imageshack.us/img694/9058/fotoraf376.jpg
34 KOZ 61 bu forumdan bir arkadaşımızda arkadaşlar.
Otomobilleriniz bölümünde konusu var hatta.
Ac 8888'e gelince o makinayı çok yormuşlar en son Antalya'da olduğu biliniyordu.
Motoru ile çok oynanmış o aracın.Sonradan motor da yapıldı ona.
38 AK 088'e gelince düzgün M3'lerden arkadaşlar, hakkında geçmişiyle alakalı duymuş olduğum kötü bir mazisi yok :)
En çok bulunan e36 M3 Estoril Blau, kafanızın karışması çok normal :)
Gümrükten giriş yapmış olan 2 adet e36 Coupe biliyorum.
Biri Türkiye'deki şahsen bana göre en düzgün olan Sabancı ailesinden birinin getirdiği 99 model e36 M3 USA Spec.
http://img215.imageshack.us/img215/5420/img09610lk.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/5713/img11346mm.jpg
http://img854.imageshack.us/img854/4696/img11190kp.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/1238/img09560ha.jpg
http://img508.imageshack.us/img508/9928/img11530rl.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/7442/img11631qk.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/2817/img09849pv.jpg
http://img7.imageshack.us/img7/1707/img09774nt.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/820/img09746ro.jpg
http://img200.imageshack.us/img200/3769/img09585ga.jpg
Diğeri ise İzmir'den İbrahim adlı arkadaşın getirdiği mor M3.Sonrasında kazaya karıştı gibisinden şeyler duydum ondan bilgi yok yani.Draglara filan çıkartmışlar onun da fotoları mevcut elimde.