User Tag List

Sayfa 11/13 İlkİlk ... 910111213 SonSon
240 sonuçtan 191 ile 209 arası

Konu: iPhone ios5 guncelleme

  1. #191
    B.Battal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jackie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    klavye bende de yavaşladı.. keşke bu sorunu yazmasaydınız da bende piskolojiktir diyip geçiştirmeye devam etseydim
    Bunu ogrendigim iyi oldu yuklemiyorum la zaten bahane ariyirdum

  2. #192
    Dağhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul/Ataköy
    Mesaj
    779
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı krm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya kardesım bana da madde madde ızah eder mısın gozunu seveyım
    her seferınde yedeklerken takılıp kalıyor.
    cok mınnettar kalırım.
    Valla abi benim ilk yaptığım şey daha ios5i indirmeye başlamadan iPhone ve iPad’de Yedekleme ve Yedekten Geri Dönme | iPhone ve iPad Türkiye burada anlatıldığı gibi yedek almak oldu.
    Daha sonra rehber konusunda bu yedeğede güvenmediğimden My Contacts Backup adlı programı indirdim kullanımı çok rahat yedekle diyorsunuz sonra kendi e-mailinize yolluyorsunuz.
    Bu işlemlerden sonra ios5i indirmeye başladım indi daha sonra hiç ellemedim diyebilirim.O kendi kendine telefonu açtı kapadı birşeyler yaptı en sonunda telefon tamamen açıldığında da kullanmaya başladım.itunes yedeklerinden dön dedim ve oyun savelerim bile sağlam olarak dönmeyi başardım.Bugün yaptığım upgradete de kayıpsızdım dün ki arkadaşta ise müzikleri gitti ama onun yeni authorize yapmıştık o yüzden oldu sanırım.
    Yedeklerde kalması çok ilginç abi ne kadar beklediğini bilmiyorum ama yedeklerden dönmesini biraz daha bekle bence.Yedeğin boyutuna göre değişebiliyor süre

    Edit:Ben klavyede her hangi problem yaşamadım gayet tıkır tıkır çalışıyor
    psn: DAGHAN26

  3. #193
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    35
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jackie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    klavye bende de yavaşladı.. keşke bu sorunu yazmasaydınız da bende piskolojiktir diyip geçiştirmeye devam etseydim


    bende öyle düşünmeye çalıştım ama olmadı maalesef

    şimdi deniyorum bir hızlı bir yavaş

    ekran sarı çıktı klavye yavaşladı noluyor ayfooon
    körler sağırlar

  4. #194
    EmrahErdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Kocaeli - Gebze
    Mesaj
    519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yedek aldıgın zaman hıc bır sey sılınmıyor kısa surede bende yapacagım

    34 TB 7851 - 106 XS / 34 ZF 3070 - 106 QUİK / 22 NE 220 - 106 XS
    37 UL 6786 - TWİNGO
    81 EY 443 - TWİNGO
    34 VA 9385 - PEUGEOT 306
    34 GAN 05 * PEUGEOT 206 XS

  5. #195
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3GS lerde bir yavaşlama var ama 4G lerde ben hiç bişey fark etmedim.
    Seat IBIZA FR

  6. #196
    EmrahErdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Kocaeli - Gebze
    Mesaj
    519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3GS cok mu kasıyor arkadslar ?

    34 TB 7851 - 106 XS / 34 ZF 3070 - 106 QUİK / 22 NE 220 - 106 XS
    37 UL 6786 - TWİNGO
    81 EY 443 - TWİNGO
    34 VA 9385 - PEUGEOT 306
    34 GAN 05 * PEUGEOT 206 XS

  7. #197
    Satış Bölümü Sorumlusu Yogi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul/Ataköy
    Mesaj
    2.603
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    bana pek fark gelmedi kasılma olarak 3gs kullanıyorum

  8. #198
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    35
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yavaşlayan klavye 4 yalnız
    körler sağırlar

  9. #199
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.687
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ID mi nerden ögrenebilirim.

    password'üm doğru fakat ID mi unuttum

    ACİL YARDIM beyler

    Edit:Buldum...

  10. #200
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    20.641
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    228 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende öyle düşünmeye çalıştım ama olmadı maalesef

    şimdi deniyorum bir hızlı bir yavaş

    ekran sarı çıktı klavye yavaşladı noluyor ayfooon
    telefon idrak yolları enfeksiyonu olmuş hacı

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  11. #201
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    35
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    telefon idrak yolları enfeksiyonu olmuş hacı

    zorla veri yollarını açtırıcak bana yapmak istemiyorum ama zorluyor resmen
    körler sağırlar

  12. #202
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.068
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaptım güncellemeyii
    jailbreak şanzımı yitirdim


    geriye dönüş var mı?
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  13. #203
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı clioGT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaptım güncellemeyii
    jailbreak şanzımı yitirdim


    geriye dönüş var mı?
    shsh kaydı almışsanız geri dönebilirsiniz
    AmcaPolo

  14. #204
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.068
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla kayıt filan almadan direkt olarak yükselttim
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  15. #205
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı clioGT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla kayıt filan almadan direkt olarak yükselttim
    benim bildiğim yapacak birşey yok geriye dönemezsiniz galiba
    AmcaPolo

  16. #206
    EmrahErdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Kocaeli - Gebze
    Mesaj
    519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DRaGGeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Klavye yavaslayanlar bi kapatıp acsınlar telefonu düzelir

    2 tane 3gsde kullanıyorum, canavar gibi hızlı telefon.

    Klavye yavaslaması ilk bende de olmustu, kapatıp actım düzeldi.
    Şimdi bende yapmayı dusunuyorum hıc bır sıkıntı cıkartı mı 3gs ' de başka kasıntılar oluyor mu menu gecmesı v.s

    34 TB 7851 - 106 XS / 34 ZF 3070 - 106 QUİK / 22 NE 220 - 106 XS
    37 UL 6786 - TWİNGO
    81 EY 443 - TWİNGO
    34 VA 9385 - PEUGEOT 306
    34 GAN 05 * PEUGEOT 206 XS

  17. #207

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    28
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende 32 gb 3gs de kullanıyorum telefon bekleme süresince şarjı daha fazla gidiyor ama nette biri iki takılınca şarj dayanmıyo birde dün bi arkadaşım aradı telefon titreşime tutuldu ekran gitti 15 dk sonra anca home+power tuşuyla açabildm şimdilik gayet iyi tekrar bi sorun çıkmassa

  18. #208
    exvitermini - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Nazilli
    Mesaj
    1.543
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yükleyemeyen sadece ben kaldım sanırım herseferinde network hatası veriyor anlamadım gitti ??

  19. #209
    bugra_0101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.014
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yahu bende mesaj sesi böle bi kesintili gelmeye başladı ios5 i yükledikten sonra

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •