Hoşgeldin.İnadın kime?![]()
tofaşlarda karbratör daha performanslı olmuyor diye duymuştum, geçen gece arkdaşlar antalya ya dereceli egzantrik falan birkaç parça taktırmaya gittiler hatta çakıroğluna gitmişler sanırım, tofaşlarda tek nokta enjeksiyon olduğu için verim alamazsın bir sonraki aşama karbratör e çevirmek olamalı falan demiş...
Bilmiyorm bilader o bi anlık geldi öyle![]()
Tesekkürler arkadaslar hosbulduk..306 gti,Turbo bird serieskıyaslamaya dönmesin olay.benimki tamamen kendi fantezimdi
![]()
Kardesim benim araştırmalarım tam tersini söylüyor.arac yüklenecekse eğer,karbrtör çok sorun çıkarıyormuş.enj geçilmesi lazım.oda tek nokta enj değil.4 nokta olursa daha sağlıklı olurmuş.
ahh yakıt derdin olmasa benimde gönlümde Şahinimi satıp 306 almak vardaaaHoşgeldin
![]()
Real men use three pedals !
Supercharged e36coupe
Karburatör o kadar illet bir şeydir ki tek nokta enjeksiyon sistemiyle bile kıyaslanamaz.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
karburatorden kasıtları şu , tek nokta enjektorlu sıstemde yakıta ve avansa mudahale edilmediği için en fazla boostselenoidi ile harici enjektor takılır ama avansa yine mudahale yok o yuzden ya karburatorlu yapıp modlamak yada 4.enjektorlu yapıp mpi elektrık tesısatı bağlayıp ya piggback yada elektrık tesısatı olmadan komple yenıden sistem yapıp standalone bağlamak gerekir
Kardesim benzinde kmde şahin 350 krş yaksa,306 gti ortalama 1 lira desek pek bi fark yokD
Bide derlerki kuşçuların sonraki durağı saxo vtr.Peehh pugcuyuz bizHatta hemen burda vti , gti-6 polemiğine gireblirim
![]()
hoşgeldin keyifli forumlar
Hosbulduk.Tesekkürler.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)