120-140 arası titreme olup daha yüksek süratte kesiliyorsa, yolun lastiğin üretimine göre olan hata payını buldugu sürat aralığıdır. Aracın üzerinde yüksek devir balans yaptırın, düzelecektir. Tabi bu titreme sadece direksiyona vuruyorsa böyledir, kasada, aynalar koltuk, herhangi içeride olan alet edavat titriyorsa, aks olur, kulak olur, şaft olur dicemde.. arac önden cekiş sanırım şaft yoktur aracınızda
edit: aracın üzerinde yüksek devir balans yaptırın düzelecektir demişimde, biraz garip olmuş.. yani lastiği söktürmeden, "eşşek balans" diye anılabilir.. "semer" derler..arabayı kaldırıp gazlayarak teker döndürülür, ve yandan yaklaşan alette sürat ve alttaki dönen aparatı sayesinde yük binme anının simulasyonunu yaparak balansı ölcer, ona göre ağırlık takılır
